Nummer 1: Begin jaren negentig uit gebracht rond kerst, op het nummer is een (engelstalige) zwerver te horen die zingt/neurried, de maker van de plaat had hem gewoon op straat opgenomen en minimaal voorzien begeleidende muziek, was toen vaak op de radio en volgens mij ook in top40.
Nummer 2: Eind jaren tachtig, rustig blues/jazz achtig nummer waarop allerlei grote zangers/musicie achterelkaar op melodie worden op genoem, welke vooral is blijven hangen; Garland Jefferies, Bo Didly (ofzo iets) in het refrein. Stond op CD2 van Greatest hist of the 80ts van arcade (licht bruine dubbel CD) maar kan hem nergens meer vinden.
Mijn dank is groot .
quote:Vermoedelijk Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'n' Roll
Op donderdag 29 januari 2004 13:53 schreef JJM het volgende:
Nummer 2: Eind jaren tachtig, rustig blues/jazz achtig nummer waarop allerlei grote zangers/musicie achterelkaar op melodie worden op genoem, welke vooral is blijven hangen; Garland Jefferies, Bo Didly (ofzo iets) in het refrein. Stond op CD2 van Greatest hist of the 80ts van arcade (licht bruine dubbel CD) maar kan hem nergens meer vinden.
quote:Jan Wayne - 1,2,3 (Keep the spirit alive)
Op donderdag 29 januari 2004 13:45 schreef Polleke83 het volgende:
Hallo allemaal,
ook ik ben op zoek naar een nummer, maar heb geen idee wat de titel is.
kheb wel een deel van de tekst:
oh baby one, two, three come party with me, oh baby three, four, five get the spirit alive.
volgens mij is het een skihut-achtig nummer.
alvast bedankt!
quote:Top!, Bedankt dit is het precies
Op donderdag 29 januari 2004 10:20 schreef sammyboy2000 het volgende:[..]
Ja op www.tvland.nl is dit te vinden.
quote:Ah, dan weet ik 'm
Op donderdag 29 januari 2004 12:02 schreef sammyboy2000 het volgende:[.Knocking on heaven's door maar dan ongeveer en door een vrouw en dus niet Avril
.]
Die heb ik inderdaad ook gedownload maar dat is niet die gene die ik zoek, ik zal binnen nu en korte tijd wel even een geluidsfragment plaatsen wat ik heb, misschien dat het dan duidelijker is waar ik naar op zoek ben. Ik denk dus ook dat het nummer waar ik naar op zoek ben niet deze titel heeft omdat er een gedeelte van de tekst is veranderd en ik dus alle nummers met deze titel van verschillende artiesten heb gedownload.
[Dit bericht is gewijzigd door LEiPiE op 29-01-2004 15:23]
quote:Misschien is het Knocking van Double Vision !
Op donderdag 29 januari 2004 10:26 schreef sammyboy2000 het volgende:
Ik ben trouwens zelf ook op zoek naar een nummer. Er is zo rond juli 2003 een nummer uitgebracht waarbij je verschillende malen knock, knock knocking on heavens door (door een vrouwelijke artiest) hoort zingen. Maar volgens mij is dit nummer waar ik naar op zoek ben onder een andere naam uitgebracht want op Kazaa is dit nummer nergens te vinden.
Weet iemand hoe de titel van dit nummer luidt en door welke artiest het is gezongen?
quote:yes, Dat is um.
Op donderdag 29 januari 2004 14:22 schreef DJ_Fritz het volgende:
Jan Wayne - 1,2,3 (Keep the spirit alive)
astu!
beter zoeken is okee:
Adverteerder/merk: Fiat
Product: Auto's
Titel commercial: For the many
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 15 januari 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: The Passenger
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Iggy Pop
quote:Adverteerder/merk: Volkswagen
Op donderdag 29 januari 2004 15:44 schreef littledrummergirl het volgende:
laat maarkheb hem zelf al gevonden
sorry te laat !
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 29-01-2004 15:51]
[Dit bericht is gewijzigd door sammyboy2000 op 29-01-2004 16:28]
quote:Suc6... ik heb geen idee iig
Gister hoorde ik een gaaf trancenummer maar ik weet niet hoe die heet. Het begon met keybord achtig klinkend melodietje en later leek het alsof er een paar negers aan het zingen waren..eo mamamba....haha.
Ik moet die gewoon hebben
BVD
quote:http://www.inthe80s.com/covers/k.shtml
Op donderdag 29 januari 2004 15:50 schreef sammyboy2000 het volgende:
Hier heb ik een link naar de versie van Knocking on heavens door (?)(mogelijk een andere titel) die ik zoek.
http://members.lycos.nl/samvandermeulen/Fragment.mp3
(eerst rechtsklikken en dan op Doel opslaan als, anders werkt het gek genoeg niet)
Let maar niet op de stemmen die er tussendoor praten want het is afkomstig van een gefilmd stuk met mensen in een busje en op de autoradio die aan staat is het liedje waar ik naar op zoek ben dus te horen.
N.B. de link was eerst fout, is nu wel goed (aangepast).
Hier staan de verschillende covers van Knocking on heavens door op.
quote:Tom Waits in elk geval.. de titel is iets van Jesus blood never finds me of never saves me ofzo.
Op donderdag 29 januari 2004 13:53 schreef JJM het volgende:
Nummer 1: Begin jaren negentig uit gebracht rond kerst, op het nummer is een (engelstalige) zwerver te horen die zingt/neurried, de maker van de plaat had hem gewoon op straat opgenomen en minimaal voorzien begeleidende muziek, was toen vaak op de radio en volgens mij ook in top40.
quote:Volgens mij zijn die covers vermeld op die site dit allemaal niet omdat het nummer vermoedelijk onder een andere titel is uitgebracht door de artiest die dit zingt. Maar luister allemaal ook even naar het fragment, volgens mij kan het stukje in de laatste 2 seconden ook een punt van herkenning zijn.
Op donderdag 29 januari 2004 17:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
http://www.inthe80s.com/covers/k.shtml
Hier staan de verschillende covers van Knocking on heavens door op.
quote:da's de versie van randy crawford. Kijk ook eens op www.allmusic.com en zoek op de titel.
Op donderdag 29 januari 2004 17:37 schreef sammyboy2000 het volgende:[..]
Volgens mij zijn die covers vermeld op die site dit allemaal niet omdat het nummer vermoedelijk onder een andere titel is uitgebracht door de artiest die dit zingt. Maar luister allemaal ook even naar het fragment, volgens mij kan het stukje in de laatste 2 seconden ook een punt van herkenning zijn.
quote:Is het Jeannette niet?? (zie ook een eerdere reactie...)
Op donderdag 29 januari 2004 15:50 schreef sammyboy2000 het volgende:
Hier heb ik een link naar de versie van Knocking on heavens door (?)(mogelijk een andere titel) die ik zoek.
http://members.lycos.nl/samvandermeulen/Fragment.mp3
(eerst rechtsklikken en dan op Doel opslaan als, anders werkt het gek genoeg niet)
Let maar niet op de stemmen die er tussendoor praten want het is afkomstig van een gefilmd stuk met mensen in een busje en op de autoradio die aan staat is het liedje waar ik naar op zoek ben dus te horen.
N.B. de link was eerst fout, is nu wel goed (aangepast).
Wie kan mij helpen? En: NEE, het is niet Kylie Minogue
quote:dead or alive - you spin me around. En dat is toch echt een zanger....
Op donderdag 29 januari 2004 18:13 schreef jwnmvg het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van de zangeres van een "fout" disco nummer uit de jaren 80. Het refrein:
"You got me spinning...., OhhOooh Oh, you got me spinning...., around and round"Wie kan mij helpen? En: NEE, het is niet Kylie Minogue
quote:Ja, die zoek ik ook
Op donderdag 29 januari 2004 15:18 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Hoe heet dat liedje uit de intro van Viva La Bam op mtv.
Het begint met:
"I'm gonna give you, what you need"
en dan iets met bleed ofzo,
quote:mogelijk Dario G - Carnaval de Paris
Op donderdag 29 januari 2004 15:56 schreef BramT het volgende:
Goeiendag mensen! Een vriendin van m'n vriendin kwam met de volgende beschrijving aanzetten... misschien kunnen jullie er wel wat mee
[..]Suc6... ik heb geen idee iig
En zelf zoek ik nog een nummer dat zoiets heet als Ritepetit ofzoiets
quote:Het is dus rune - calabria en het nummer beonce feat JayZ- crazy in love.
Op donderdag 29 januari 2004 16:39 schreef ook_gek het volgende:
rune - calabria samen met Beyonce crazy in love. Dat door elkaar heen gemixt. Kan iemand mij vertellen welk nummer dat is?Ik moet die gewoon hebben
![]()
![]()
BVD
En dat door elkaar heen gemixt. En dat is echt geweldig.
Iemand een idee hoe het heet. Want ik MOET hem ECHT hebben
quote:Reet Petite van Jackie Wilson
Op donderdag 29 januari 2004 19:24 schreef Ez3 het volgende:
En zelf zoek ik nog een nummer dat zoiets heet als Ritepetit ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |