??? = Bugglesquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef deGVR het volgende:
.......
Video killed the radio star - ??? (gecovered door the Presidents of the United States of America)
Ik vind het niets, Kashmir wordt (imho) helemaal verkrachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:55 schreef Kreupeldicht het volgende:
Puff Daddy - Come with me![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MMq8pir1MIA&feature=related
Errug mooi is die.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef Mejoon het volgende:
Johnny Cash- I See A Darkness van Bonnie Prince Billy
Precies. Moet je maar eens naar 'Dont think twice, it's alllright' luisteren van Ricky Koole...geweldig !quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef cafca het volgende:
Kirsty MacColl- A new England (origineel van Billy Bragg)
Overigens zijn de meeste (of in ieder geval heel veel) gecoverde nummers van Bob Dylan beter dan het origineel. Dylan is een excellent schijver, maar wat minder in het uitvoerende werk.
Ik ben een behoorlijke Cohen-fan, maar ik vind de versie van Jeff Buckley toch veel mooier dan het origineel, hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 10:03 schreef SevenWonders het volgende:
Ik vind Hallelujah van Rufus Wainwright beter dan Hallelujah van Jeff Buckly, die het op zijn beurt weer slechter deed dan het origineel van Leonard Cohen...
Origineel is niet van Stevie.quote:Op dinsdag 27 januari 2004 14:39 schreef Citroentje het volgende:
wellicht schokkend: Boney M - Sunny...
Het origineel van Stevie Wonder vind ik mooier, maar de versie van Boney M is lekker (nichterig misschien zelfs) vrolijk. Hoort eigenlijk beter bij de tekst. Jamiroquai heeft ook een lekker funky versie van dit nummer gemaakt.
[
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |