Klopt ja, das ook een goeie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef hornage het volgende:
is Session 9 al genoemd? Ook wel fijne vage film wat uiteindelijk geheel iets anders is.
Het acteren van Robert De Niro.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hide and seek heb ik een keer gedownload maar nog nooit gekeken, hij krijgt ook maar een laag cijfer. omschrijf is het ziekste moment, misschien ga ik hem dan kijken
het is idd een zeer matige film en de "verrassing" is ook wat flauw en geforceerd..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hide and seek heb ik een keer gedownload maar nog nooit gekeken, hij krijgt ook maar een laag cijfer. omschrijf is het ziekste moment, misschien ga ik hem dan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.desalniettemin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Ik ben lui en ik kan niet tellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen.
Ik vind hem ook niet tippen aan donnie darko, maar meer omdat het een onstellend slechte kutfilm isquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is The Butterfly Effect een goeie film zeg! Super. Maar hij kan niet echt tippen aan Donnie Darko.
Ik wacht eerst wel even af.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
0: dan maak je een Excelsheet.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
saw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |