Klopt ja, das ook een goeie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef hornage het volgende:
is Session 9 al genoemd? Ook wel fijne vage film wat uiteindelijk geheel iets anders is.
Het acteren van Robert De Niro.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hide and seek heb ik een keer gedownload maar nog nooit gekeken, hij krijgt ook maar een laag cijfer. omschrijf is het ziekste moment, misschien ga ik hem dan kijken
het is idd een zeer matige film en de "verrassing" is ook wat flauw en geforceerd..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hide and seek heb ik een keer gedownload maar nog nooit gekeken, hij krijgt ook maar een laag cijfer. omschrijf is het ziekste moment, misschien ga ik hem dan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.desalniettemin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Ik ben lui en ik kan niet tellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen.
Ik vind hem ook niet tippen aan donnie darko, maar meer omdat het een onstellend slechte kutfilm isquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is The Butterfly Effect een goeie film zeg! Super. Maar hij kan niet echt tippen aan Donnie Darko.
Ik wacht eerst wel even af.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
0: dan maak je een Excelsheet.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
saw
Deze film schijnt populair te zijn bij mensen die zo nu en dan geestverruimende middelen gebruiken. Dan heb je al gauw een mindfuck.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:19 schreef OldJeller het volgende:
Kan iemand toelichten waarom hij/zij deze film een mindfuck vindt?
Dat valt ook wel mee. Ik heb me er prima mee vermaakt. DD vind ik trouwens overhyped.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet tippen aan donnie darko, maar meer omdat het een onstellend slechte kutfilm is![]()
Aha.. zit dus meer achter..quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:34 schreef Price het volgende:
[..]
Deze film schijnt populair te zijn bij mensen die zo nu en dan geestverruimende middelen gebruiken. Dan heb je al gauw een mindfuck.
Ik vond 'm afschuwelijk. Om de film als mindfuck te betitelen: Neem nog een jointje.
Laten we zeggen dat The Butterfly Effect een mindfuckfilm is, maar dan toch weer verhollywood.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet tippen aan donnie darko, maar meer omdat het een onstellend slechte kutfilm is![]()
Hm.. ik ben het vaak wel met je eens, maar hier volstrekt nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:38 schreef Price het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Ik heb me er prima mee vermaakt. DD vind ik trouwens overhyped.
Perfecte film! Maar geen mindfuck in de zin waarin de meeste films die zijn genoemd dat zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef Soul79 het volgende:
Leuk topic, is Deliverance al genoemd? Toch wel een flinke mindfuck vond ik.
Bij Memento was het einde ook een beetje, een willekeurig einde.quote:Op zondag 27 november 2005 19:39 schreef Soul79 het volgende:
Aha, ik snap nu de definitie...... maarre, een mindfuck op die manier vind ik eigenlijk niet zo boeiend dan. Mijn probleem met de meeste van die zogenaamde 'mindfucks' is dat er meestal meer spanning wordt opgebouwd dan de uitkomst rechtvaardigt. Zowel bij Donnie Darko als Memento had ik bij het einde een gevoel van: goh, is dit het nou? Hoewel Memento wel een goeie film is.
idem hier.. volgens mij klopt het ook niet helemaal...quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef Georges het volgende:
Voor mij nog altijd Total Recall, heb die film 4 keer gezien denk ik en snap nog steeds niet helemaal de chronologie.
Ik ben het wel met je eens, de meeste van die mindfucks (en god, wat zijn ze populair onder tegenwoordige filmkijkertjes) zijn vaak ook meer een soort gimmickfilms, waarbij de gimmick het schrijnende gebrek aan kwaliteit op andere fronten moet verhullen.... zo voelt het bij veel van die films aan, zoals vanilla sky, memento of butterfly effect.quote:Op zondag 27 november 2005 19:39 schreef Soul79 het volgende:
Aha, ik snap nu de definitie...... maarre, een mindfuck op die manier vind ik eigenlijk niet zo boeiend dan. Mijn probleem met de meeste van die zogenaamde 'mindfucks' is dat er meestal meer spanning wordt opgebouwd dan de uitkomst rechtvaardigt.
Zowel bij Donnie Darko als Memento had ik bij het einde een gevoel van: goh, is dit het nou? Hoewel Memento wel een onderhoudende film is. Donnie Darko ook wel, maar vind ik wat te gelikt.
Primer!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:51 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb een tijd geleden een vrij mind-fuckende film gezien, kan alleen niet meer op de naam komen
het zijn 3 vrienden die in een garage aan iets werken, en dan uiteindelijk in de tijd kunnen reizen, maar de tijdlijn in de film is nogal heel onlogisch.
Nadat ik de film heb gezien; en er wat op imdb over aan het lezen was had zelfs iemand een tijdlijn gepost van hoe dat hij alles zag.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Total Recall heeft gewoon een lineaire tijdslijn, het enige mindfuckende aan die film is dat je niet zeker weet of het in zijn hoofd afspeelt of dat ie het echt meemaakt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:57 schreef Sosa het volgende:
[..]
idem hier.. volgens mij klopt het ook niet helemaal...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |