abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24038599
Vincent: wat een gevaarlijk type is dat, niet te vertrouwen. Wel goed dat ie zelf de schuld nam en hem niet naar die andere twee toe schoof.

Stefan: ik geloofde echt dat hij graag wilde, maar hoe hij nu reageerde deed me twijfelen. Hij lijkt het toch wel flink achter de ellebogen te hebben

Brock: Goh, deed jij ook mee knul?

Verder de stages:

Verano bloeide helemaal op, zo leuk om te zien hoe goed het contact met zijn chef is en hoe hij daardoor ook goed reageerde op een aantal uitbranders. Wat mij betreft verrassend.

Joost Dat vind ik zo'n schatje! Hoe hij fictief een aardappel zat te schillen En dan die griote blauwe ogen er bij. Goed uitgekozen ook de plek: hij zal het bij Jonnie boer veel beter doen dan bij Le Cirque.

jim: grappig, dat hele betwetergebeuren was mij nog niet opgevallen. Zware stage, maar wel goed dat ie toch weer terug ging en hij zal ongetwijfeld wel veel geleerd hebben, ook over zichzelf.

Oh ja, en Ryan. Blowt ie gewoon te veel of is ie ook een beetje depressief of zo? Die woede, het zich nergens toe kunnen zetten.....
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:24:38 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24038846
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef schatje het volgende:
Ze komen wel met veel weg hoor .
Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.
pi_24147580
Wat een verwend kutwijf die melanie die denkt dat het hele programma voor haar ff omgegooid wordt.
  Nerd met benen woensdag 22 december 2004 @ 22:23:22 #204
18073 miss_bleu
pi_24147682
wat een tegenslag met het bouwen zeg
pi_24147757
Ja zie het niet wat we na de reclame allemaal gaan zien dat belooft niet veel goeds
pi_24148457
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.
Okay, maar doe dit dan consequent en ga niet een gilvano er uitknikkeren omdat die z'n wiet niet ingeleverd had.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 22 december 2004 @ 23:23:45 #207
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_24148976
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef kultivate het volgende:
Ja zie het niet wat we na de reclame allemaal gaan zien dat belooft niet veel goeds
Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.

Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_24150887
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef Ripley het volgende:

Joost Dat vind ik zo'n schatje! Hoe hij fictief een aardappel zat te schillen En dan die griote blauwe ogen er bij. Goed uitgekozen ook de plek: hij zal het bij Jonnie boer veel beter doen dan bij Le Cirque.
Joost is cool, ook weer in de nieuwe aflevering

Een van de leukste gasten die er is (samen met Mathilde)
pi_24152746
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Joost is cool, ook weer in de nieuwe aflevering

Een van de leukste gasten die er is (samen met Mathilde)
Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).
pi_24153206
Die pleegvader van Cindy vond het maar normaal dat ze elk weekend helemaal kapot gaat aan de drugs
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_24154047
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:

[..]

Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.

Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige
idd,viel mij ook al op.. heel irritant, ander voorbeeld is dat ze in het voorstukje "na de reclame" zeiden dat Jamie Oliver misschien zijn naam niet wilde verbinden aan fifteen in Amsterdam... Crisis! Bleek het gewoon een (logische) test te zijn van de Jamie Oliver mensen uit de UK, of er aan de eisen voldaan werd. Alles was OK .. helemaal geen sprake van crisis...helaas...
  donderdag 23 december 2004 @ 12:25:35 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24156368
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:40 schreef imago het volgende:
Die pleegvader van Cindy vond het maar normaal dat ze elk weekend helemaal kapot gaat aan de drugs
Ja, rare vent was dat. Hij was ook enorm aan het kankeren op het eten. Het smaakte als gummi, vond hij. Lekker opbeurend voor je kind
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 23 december 2004 @ 15:17:57 #213
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24159890
Die vader van Cindy is echt genomineerd voor de Gouden Eikel wat mij betreft...
Wat een kánsloos figuur!
Als je dat soort mensen ziet vraag je je meteen niet meer af hoe het komt dat zo'n meisje zoveel problemen heeft!

Filmpjes waren inderdaad nogal opgeklopt. Bizar om te zien dat "Jamie Oliver" dus echt een merk is geworden. Wel logisch misschien, maar toch...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24160831
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef Hik het volgende:

Filmpjes waren inderdaad nogal opgeklopt. Bizar om te zien dat "Jamie Oliver" dus echt een merk is geworden. Wel logisch misschien, maar toch...
Jep, das de beste manier van verkopen, goeie marketing en alles 'corporate' communiceren.
pi_24170930
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:

De Engelse versie heb ik helaas nooit gezien, maar het gaat idd wel erg snel, nu alweer de opening.... jammer. De opleiding ging ook al razendsnel, ik had echt nog weken van opleiding verwacht.

Ik vind het echt een leuk en goed programma, een van de beste, zoniet de beste reallifesoap die er is (misschien op Wie is de Mol na dan). Wil er nog lang van genieten.
pi_24171066
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:10 schreef Stranger het volgende:

[..]

Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).
Die zijn ook wel leuk, vooral Charles is wel grappig. Jammer dat Cindy nogal een drugsgebruiker is, hou ik niet van. Drugs gebruiken en met eten werken vind ik ook totaal niet samengaan.

Voor Melanie zie ik het trouwens somber in, als ze zo snel darmproblemen krijgt van het proeven van allerlei soorten voedsel gaat ze het moeilijk krijgen vrees ik.
pi_24276777
Vanavond is de laatste aflevering.
pi_24276793
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef schatje het volgende:
Vanavond is de laatste aflevering.
Wtf? Nu al?
pi_24276958
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wtf? Nu al?
quote:
Laatste aflevering 'Jamie's Kichen Amsterdam'

Jamie Oliver maakt zijn opwachting

NET 5, 22.05 UUR

De leerlingen van Jamie's Kitchen Amsterdam staan vanavond voor de vuurdoop, Jamie Oliver komt een bezoek brengen aan de keuken. In de laatste uitzending bij NET 5 ontmoeten de koks in opleiding eindelijk hun grote voorbeeld. Samen met Jamie duiken ze de keuken in, krijgen ze tips, voeren ze lange gesprekken en leren ze elkaar kennen.
Jamie ontmoet ook chef-kok Bastiaan Doesburg voor het eerst en geeft zijn mening over de manier waarop Bastiaan met de leerlingen is omgegaan en heeft opgeleid tot een voor iedereen belangrijk moment: de opening van 'Fifteen Amsterdam', het restaurant van Jamie in Nederland.
De vaste kijkers zijn de afgelopen maanden getuigen geweest van de nodige hoogte- en dieptepunten. Tijdens de slotaflevering wordt teruggekeken naar deze momenten en komen de leerlingen terug op gebeurtenissen die voor hen van grote invloed zijn geweest tijdens de opleiding.
bron

Het had mij leuk geleken als we ook nog getuige waren van het reilen en zeilen van het restaurant zelf.
pi_24277077
Vind sowieso dan heel de serie een beetje vreemd ingedeeld. Ze waren vet lang bezig met de mensen selecteren en de uiteindelijke opleiding en de stages zijn ze echt door heen gevlogen.
pi_24277599
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

bron

Het had mij leuk geleken als we ook nog getuige waren van het reilen en zeilen van het restaurant zelf.
Ik denk dat dat niet genoeg materiaal zou opleveren.
pi_24277785
Ik vind het ook veels te snel afgelopen, zonde.

De serie in Engeland was veel beter, nu heb je echt het idee dat het hier haast haast gebeuren is. Krijg je helemaal geen beeld hoe ze het echt doen in de keuken.
  woensdag 29 december 2004 @ 16:06:41 #223
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24278108
Bizar dat het nu al is afgelopen inderdaad...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24279707
Kan het zo zijn dat dat misschien te maken heeft met teleurstellende kijkcijfers? Ik vind het namelijk zo afgeraffeld. Alsof ze de laatste 6 afleveringen in 2 afleverigen hebben gepropt.
pi_24280415
Volgens mij waren de kijkcijfers wel oké .
pi_24287300
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:21 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Nou heel jammer voor jullie beide, want die zogenaamde gillende keukenmeid hebben ze wel weer teruggenomen en uiteindelijk heeft hij t wel gered, diploma gehaald en al. En eindstand stond hij in de schijnwerpers en jullie niet. O is dat t .. jullie zijn stiekem een beetje jaloeeeerrsss oo ik snap t

En nog iets waarover jullie je beter zouden moeten informeren is t gedeelte over de kansLOZE jongeren. Want het zijn kansARME jongeren. Wat wilt zeggen dat hun moeilijker een kans krijgen dan andere. Niet dat ze helemaal geen kansen krijgen.

Ik vraag me af of jullie vanavond hebben gekeken. Het hele gedoe is een spetterend suc6 geworden. Dus HAHA SUKKELS!! the joke is on u!!!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 23:51:30 #227
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24287936
Doe ff rustig zeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 30 december 2004 @ 00:03:42 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24288251
Iemand die duidelijk niet goed leest
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_24288344
Het was erg leuk om te zien allemaal!
Heel goed initiatief van J.O., het lijkt alleen wel een popstar ipv een topkok

Erg leuk programma om te volgen, en vooral die bastiaan heeft erg goed volhoudend betrokken werk geleverd.
  Nerd met benen donderdag 30 december 2004 @ 12:42:22 #230
18073 miss_bleu
pi_24295681
was dit de laatste uitzending ook?
  donderdag 30 december 2004 @ 21:31:55 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24305847
Wordt het nog herhaald? Ik heb het straal gemist
  Nerd met benen donderdag 30 december 2004 @ 21:32:42 #232
18073 miss_bleu
pi_24305870