Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.quote:
Okay, maar doe dit dan consequent en ga niet een gilvano er uitknikkeren omdat die z'n wiet niet ingeleverd had.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.
Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef kultivate het volgende:
Ja zie het niet wat we na de reclame allemaal gaan zien dat belooft niet veel goeds
Joost is cool, ook weer in de nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef Ripley het volgende:
JoostDat vind ik zo'n schatje! Hoe hij fictief een aardappel zat te schillen
En dan die griote blauwe ogen er bij. Goed uitgekozen ook de plek: hij zal het bij Jonnie boer veel beter doen dan bij Le Cirque.
Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Joost is cool, ook weer in de nieuwe aflevering![]()
![]()
Een van de leukste gasten die er is (samen met Mathilde)![]()
idd,viel mij ook al op.. heel irritant, ander voorbeeld is dat ze in het voorstukje "na de reclame" zeiden dat Jamie Oliver misschien zijn naam niet wilde verbinden aan fifteen in Amsterdam... Crisis! Bleek het gewoon een (logische) test te zijn van de Jamie Oliver mensen uit de UK, of er aan de eisen voldaan werd. Alles was OK .. helemaal geen sprake van crisis...helaas...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.
Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige![]()
Ja, rare vent was dat. Hij was ook enorm aan het kankeren op het eten. Het smaakte als gummi, vond hij. Lekker opbeurend voor je kindquote:Op donderdag 23 december 2004 08:40 schreef imago het volgende:
Die pleegvader van Cindy vond het maar normaal dat ze elk weekend helemaal kapot gaat aan de drugs
Jep, das de beste manier van verkopen, goeie marketing en alles 'corporate' communiceren.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef Hik het volgende:
Filmpjes waren inderdaad nogal opgeklopt. Bizar om te zien dat "Jamie Oliver" dus echt een merk is geworden. Wel logisch misschien, maar toch...
De Engelse versie heb ik helaas nooit gezien, maar het gaat idd wel erg snel, nu alweer de opening.... jammer. De opleiding ging ook al razendsnel, ik had echt nog weken van opleiding verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:
Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige![]()
Die zijn ook wel leuk, vooral Charles is wel grappig. Jammer dat Cindy nogal een drugsgebruiker is, hou ik niet van. Drugs gebruiken en met eten werken vind ik ook totaal niet samengaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 07:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).
Wtf? Nu al?quote:Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef schatje het volgende:
Vanavond is de laatste aflevering.
quote:
bronquote:Laatste aflevering 'Jamie's Kichen Amsterdam'
Jamie Oliver maakt zijn opwachting
NET 5, 22.05 UUR
De leerlingen van Jamie's Kitchen Amsterdam staan vanavond voor de vuurdoop, Jamie Oliver komt een bezoek brengen aan de keuken. In de laatste uitzending bij NET 5 ontmoeten de koks in opleiding eindelijk hun grote voorbeeld. Samen met Jamie duiken ze de keuken in, krijgen ze tips, voeren ze lange gesprekken en leren ze elkaar kennen.
Jamie ontmoet ook chef-kok Bastiaan Doesburg voor het eerst en geeft zijn mening over de manier waarop Bastiaan met de leerlingen is omgegaan en heeft opgeleid tot een voor iedereen belangrijk moment: de opening van 'Fifteen Amsterdam', het restaurant van Jamie in Nederland.
De vaste kijkers zijn de afgelopen maanden getuigen geweest van de nodige hoogte- en dieptepunten. Tijdens de slotaflevering wordt teruggekeken naar deze momenten en komen de leerlingen terug op gebeurtenissen die voor hen van grote invloed zijn geweest tijdens de opleiding.
Ik denk dat dat niet genoeg materiaal zou opleveren.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
bron
Het had mij leuk geleken als we ook nog getuige waren van het reilen en zeilen van het restaurant zelf.
Nou heel jammer voor jullie beide, want die zogenaamde gillende keukenmeid hebben ze wel weer teruggenomen en uiteindelijk heeft hij t wel gered, diploma gehaald en al. En eindstand stond hij in de schijnwerpers en jullie niet. O is dat t .. jullie zijn stiekem een beetje jaloeeeerrsss oo ik snap tquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |