abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24003303
DIe had vast weer te vaak met haar snufferd boven een spiegeltje gehangen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 16 december 2004 @ 09:19:29 #182
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24006211
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:17 schreef corr het volgende:
Weet iemand waar iedereen stage liep? Ik meen Jim bij 'Blauw aan de wal' gezien te hebben. Maar dat kan ook heul iemand anders geweest zijn.
Jim werkte in LeCirque
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 16 december 2004 @ 09:20:40 #183
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24006222
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk al reikhalzend uit naar de aflevering van volgende week. Ik vond het leuk om te zien dat Gilvano stage liep in Maastricht
Dat was Verano...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 december 2004 @ 09:27:04 #184
22592 crew  Ole
pi_24006274
Niet te veel vertellen pleaze.. er zijn ook nog mensen die pas op zondag kijken!
alvast dank!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 16 december 2004 @ 09:32:57 #185
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24006316
Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te zien!

Eén van de dingen waar ik over na zat te denken, bij het kijken naar Jim bij LeCirque is dat ik het waarschijnlijk ook niet zou trekken. Stress ben ik prima mee, maar mensen moeten mij niet gaan uitschelden, want dan houdt het op... Maargoed, ik ben dan ook niet geschikt (en heb ook geen ambitie) om chefkok te worden!

Ik blijf er bij: Bastiaan doet het tot nu toe geweldig met die jongens! In de eerste aflevering vroeg ik me af waarom ze zo'n hockey-jongetje hadden gevraagd dit te doen, maar daar ben ik helemaal op terug gekomen. Hij weet ze exact goed aan te spreken en ze lijken hem ook zeker te respecteren. Ik had gisteren echt zin om Ryan een ontzettende schop onder z'n * te geven en zou dus voor deze rol óók niet geschikt zijn!

Nog iemand die indruk maakte: die Maastrichtse chefkok: wat geweldig dat zo'n kerel Verano helemaal onder zijn hoede neemt... en in húis ook nog eens. Prachtkerel! Je zag Verano ook helemaal opbloeien...

Ik ben ontzettend benieuwd wat er nou in jezusnaam met die ouders van Cindy is. Verplicht naar huis bellen? Niet mee op excursie mogen? Váág....
pi_24006378
Wat die ene (donkere) gast zei:

"Ik kom niet uit zo'n milieu van werken enzo..."

Het is toch niet te geloven........
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 16 december 2004 @ 09:54:13 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24006625
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:37 schreef bianca en michael het volgende:

Ja, stuitend gewoon.
Een schop onder hun hol moeten ze krijgen.
  donderdag 16 december 2004 @ 10:34:16 #188
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24007294
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk al reikhalzend uit naar de aflevering van volgende week. Ik vond het leuk om te zien dat Gilvano stage liep in Maastricht en Joost, die het schillen van het ei maar een saaie bedoening vond
Ik vroeg me ook af waarom Cindy niet mee was op excursie.
wat zou nou het weer zijn een overdosis???? coke,pillen,speed....
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 16 december 2004 @ 13:20:35 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24010736
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:20 schreef Hik het volgende:

[..]

Dat was Verano...
Excuses. Het lijkt ook allemaal op elkaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 16 december 2004 @ 14:38:17 #190
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24012497
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Excuses. Het lijkt ook allemaal op elkaar
Hij heeft iets minder ADHD
pi_24012662
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:32 schreef Hik het volgende:

Ik ben ontzettend benieuwd wat er nou in jezusnaam met die ouders van Cindy is. Verplicht naar huis bellen? Niet mee op excursie mogen? Váág....
Als ik het goed zag op die diploma-uitreiking dan zagen die ouders er best bemiddeld uit. Netjes gekleed enzo. Ik heb het vermoeden dat die cindy zo ontspoord is dat de ouders haar strak aan de riem hebben gelegd.

Kan iemand me even vertellen wat nou precies het verhaal van die telefoon was? Ze hadden het voor de gein meegenomen maar geen kans gehad om het terug te brengen ofzo?
  donderdag 16 december 2004 @ 15:50:06 #192
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24014224
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:45 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Als ik het goed zag op die diploma-uitreiking dan zagen die ouders er best bemiddeld uit. Netjes gekleed enzo. Ik heb het vermoeden dat die cindy zo ontspoord is dat de ouders haar strak aan de riem hebben gelegd.
Volgens mij zijn het sowieso pleegouders, wat ik begreep.
En de redenatie wél naar pillenfeestjes, niét onder begeleiding naar Italië voor je studie, kan ik nog steeds niet volgen...
pi_24015253
Had gisteren visite en die zaten er potverdorie de hele tijd doorheen te tetteren waardoor ik het dus niet heb kunnen volgen. Zondag kan ik niet kijken en opnemen lukt ook al niet. Kan iemand mij aub vetellen what happened (al dan niet in een spoiler-post voor de luitjes die zondag willen gaan kijken)? Thanks alvast!
  donderdag 16 december 2004 @ 16:45:21 #194
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24015490
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24015588
Ik vind het trouwens echt onbegrijpelijk dat die gilvano eruit werd geschopt omdat die z'n wiet niet inleverde en dat die 3 gasten gewoon mogen blijven.
  donderdag 16 december 2004 @ 17:47:15 #196
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_24016792
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind het trouwens echt onbegrijpelijk dat die gilvano eruit werd geschopt omdat die z'n wiet niet inleverde en dat die 3 gasten gewoon mogen blijven.
Wat mij opvalt is dat Vincent er zo godsongenadig makkelijk van de hele zaak afkomt, en zo ziekelijk apathisch. Het kan hem blijkbaar geen bijbal schelen hoe anderen reageren. De anderen toonden tenminste nog een greintje spijt voor hun daad, Vincent deed dat nauwelijks.

Vincent is een van de populairdere figuren uit de serie, of zo wil de leiding hem in ieder geval neerzetten. De rustige jongeman met een enkele smet op zijn verleden, maar verder zo normaal en eerlijk als maar zijn kan. Vincent werd voornamelijk geprofileerd als de goede jongen met een hart van goud, een slachtoffer van zijn omgeving.

Maar ik walg van Vincent. Ik walg echt van die gozer. Jamo vertelde Bastiaan dat er gestolen werd, vervolgens was Vincent er vol van, je klikt niet, want doe je dat wel, dan ben je een verader, en de hel heeft een speciale cirkel voor veraders. Als vervolgens Jamo het moeilijk wordt gemaakt door zijn medestudenten, dan is Vincent zo stil als een doodgeboren lammetje. Geen verontwaardiging, geen grote muil, helemaal niets.

Deze week jat meneer samen met twee medestudenten een telefoon, een grapje natuurlijk. Onschuldig, zich van geen kwaad bewust, arme Vincent en kornuiten, niemand begrijpt hen, niemand ziet de brilliante humor van hun actie in.

Maar ze worden gepakt, en op het matje geroepen, die zwakzinnige kan het overduidelijk geen hol schelen, iedereen is fout, behalve hij, het was toch maar een geintje, iedereen moet maar meegaan in zijn belevingswereld.

Ach de arme knul heeft al zoveel onheil over zich gekregen, hij heeft nu zo'n dikke huid dat het hem niets kan schelen.

Die ranzige strontkikker gedraagt zich als een onbegrepen slachtoffer, alsof hem onheil is aangedaan, maar het is al redelijk snel duidelijk dat die slechte tijden van Vincent zijn eigen schuld zijn. Hij heeft het over zich uitgeroepen. De plank voor zijn kop, de ontkenning, zijn sterk genoeg om de realiteit nog jaren lang buiten de deur te houden.

Leuk ook dat hij geen zier geeft dat door zijn grap, Joost twee jaar lang de bak in zou hebben gemoeten, zonder kansen.

Maar wat dat betreft is Joost net zo'n grote eikel, want hij weet wat er boven zijn hoofd hangt, en toch weet hij het te verknallen, toch riskeert hij het. Wat dat betreft verdient hij deze kans niet.

Brack scheen als enige echt oprecht spijt te hebben van de daad, en alles wijst erop dat hij het avontuur is ingesleept onder leiding van Vincent en Joost, die om de een of andere psychologische verknipte redenen maar wat graag genaaid wil worden door z'n 'maten'.

Ze komen er ziekelijk makkelijk vanaf, omdat Bastiaan Vincent een hand boven het hoofd houdt, en in mindere mate ook Joost, als het een eenmansactie was geweest van Brack, dan was hij er meteen uitgevlogen.

Je ziet zo makkelijk welke figuren Bastiaan's persoonlijke projectjes zijn, het is bijna pijnlijk duidelijk dat bepaalde figuren zo vrij zijn terwijl anderen nauwelijks speling krijgen. De voorkeur die uitgaat naar anderen is bijna ziekelijk sterk aanwezig.

Kleine Tommy Tonman heeft een telefoon gejat, maar het was maar een geintje, hij zou 'em ooit nog eens terugbrengen... als hij tijd en zin had. De troetelbeertjes zouden hem van de hoogste wolk afdonderen, zonder pardon, of ze zouden hun heidense krachten hebben aangewend om de kleine Tommy van zijn gezonde verstand te beroven en hem in een marionet van het Troetelberen Imperium veranderen. De troetelbeertjes zijn wat dat betreft heel eerlijk, Als Vincent het gedaan zou hebben, dan zou hij hetzelfde lot moeten ondergaan als die kleine Tommy Tonman.
Bastiaan daarentegen zou kleine Tommy Tonman snoeihard de straat op hebben geschopt, en Vincent, die zal worden opgenomen in Bastiaan's warme vergevingsgezinde boezem, waar het arme joch snel over het bolletje word geaaid, en er met een 'foei niet meer doen hoor' af zou zijn gekomen.
Het verschil tussen de demonische troetelbeertjes en Bastiaan? De troetelbeertjes zijn tenminste eerlijk.

Debiel dat trouwens die examenuitslagen 'live' werden uitgereikt. Ryan flipt als hij als enige wordt aangewezen als de loser van de klas. No shit Sherlock, hoe zij jij je voelen als je in het bijzijn van je ouders, je docenten, klasgenoten EN hun ouders, en natuurlijk heel televisiekijkend Nederland werd aangewezen als de enige mongool die het examen niet gehaald had? Hey kijk iedereen, we hebben het allemaal gehaald, behalve Ryan, die loser heeft het niet gehaald, kom op iedereen, wijzen en lachen om Ryan.

Als ik zo te kakken werd gezet zou ik ook niet meer terug gaan naar school, en dan zou Bastiaan ook zo godsongenadig hard in de stront kunnen zakken dat zijn acties als de barmachtige Samaritaan lijken op die van de zwakzinnige 70-jarige klokkenluider die als taak heeft de werken van Shakespeare in een modern jasje te gieten. Je kunt op nog zoveel deuren in Amsterdam kloppen, jij arrogante zelfingenomen klootzak, maar ik denk niet dat veel mensen de deur voor je open zullen doen na wat je ze geflikt hebt.

De gillende keukennicht, ik bedoel Gilvano, mag misschien wel weer terug komen, heel misschien, hij lijkt overigens als twee druppels water op z'n vader... de drama daar bij-inbegrepen. Wat een verschrikking als je daar naast moet wonen.

Maar godzijdank was deze aflevering weer een schop naar wat het eigenlijk zou horen te zijn... Jamie Oliver's Kitchen Amsterdam... in plaats van de Mathilde-show. Die koe heb ik genoeg gezien voor de rest van de serie.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 16 december 2004 @ 21:33:55 #197
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24021998
Jezus, het zit je wel hoog he?

Overigens ben ik het over Ryan met je eens. Over Vincent ook ten dele. Het viel me inderdaad ook wel op dat hij een behoorlijke dikke huid heeft en dat is niet handig als hij zo bovenmatig wordt gewaardeerd door de andere deelnemers (behalve Jamo dan...). Ik denk ook dat het erg waar was wat er in de aflevering werd gezegd over zijn moeite met dingen aannemen van vrouwen, dat was me al eerder een keer opgevallen ergens.
Toch denk ik dat Bastiaan terecht wat in hem ziet. Hij snapt waar het om gaat, is een harde werker en als hij zijn aandacht op de juiste dingen vestigt is het typisch iemand die ver kan komen. Vraag is of hij in staat is uit het wereldje van zijn eigen gelijk te stappen.

De derde van het jatgroepje was overigens niet Joost, maar Stefan.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:43:56 #198
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_24023953
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:33 schreef Hik het volgende:
Jezus, het zit je wel hoog he?

Overigens ben ik het over Ryan met je eens. Over Vincent ook ten dele. Het viel me inderdaad ook wel op dat hij een behoorlijke dikke huid heeft en dat is niet handig als hij zo bovenmatig wordt gewaardeerd door de andere deelnemers (behalve Jamo dan...). Ik denk ook dat het erg waar was wat er in de aflevering werd gezegd over zijn moeite met dingen aannemen van vrouwen, dat was me al eerder een keer opgevallen ergens.
Toch denk ik dat Bastiaan terecht wat in hem ziet. Hij snapt waar het om gaat, is een harde werker en als hij zijn aandacht op de juiste dingen vestigt is het typisch iemand die ver kan komen. Vraag is of hij in staat is uit het wereldje van zijn eigen gelijk te stappen.

De derde van het jatgroepje was overigens niet Joost, maar Stefan.
D'oh!

Ik haal die twee altijd door elkaar wat betreft naam.

En die dikke huid van Vincent is echt geen voordeel, want hij laat telkens zien dat die dikke huid eigenlijk flinterdun is, want hij is gewoon gloeiend onverschillig. Onverschilligheid leidt uiteindelijk tot belabberde resultaten, want Vincent gaat nooit verder dan waar hij wil, zodra hij geconfronteerd word met mensen die eisen aan hem stellen die hem niet bevallen, zoals bijvoorbeeld bij een meningsverschil, dan is het nog maar de vraag of hij ingaat op die eisen.

Iedereen kan ver komen met enige inzet.

Maar in staat zijn om iets te doen staat niet gelijk aan succes, dat laat deze serie goed zien.

Soms lijkt het erop alsof de mensen willen falen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_24030821
@ Hik ..... dank je wel!!!!!!!! x
pi_24032776
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:37 schreef bianca en michael het volgende:

Ryan .

Hij sloeg ook die ruit van een deur kapot toen ie hoorde dat ie niet geslaagd was .

Ze komen wel met veel weg hoor .
pi_24038599
Vincent: wat een gevaarlijk type is dat, niet te vertrouwen. Wel goed dat ie zelf de schuld nam en hem niet naar die andere twee toe schoof.

Stefan: ik geloofde echt dat hij graag wilde, maar hoe hij nu reageerde deed me twijfelen. Hij lijkt het toch wel flink achter de ellebogen te hebben

Brock: Goh, deed jij ook mee knul?

Verder de stages:

Verano bloeide helemaal op, zo leuk om te zien hoe goed het contact met zijn chef is en hoe hij daardoor ook goed reageerde op een aantal uitbranders. Wat mij betreft verrassend.

Joost Dat vind ik zo'n schatje! Hoe hij fictief een aardappel zat te schillen En dan die griote blauwe ogen er bij. Goed uitgekozen ook de plek: hij zal het bij Jonnie boer veel beter doen dan bij Le Cirque.

jim: grappig, dat hele betwetergebeuren was mij nog niet opgevallen. Zware stage, maar wel goed dat ie toch weer terug ging en hij zal ongetwijfeld wel veel geleerd hebben, ook over zichzelf.

Oh ja, en Ryan. Blowt ie gewoon te veel of is ie ook een beetje depressief of zo? Die woede, het zich nergens toe kunnen zetten.....
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:24:38 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24038846
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef schatje het volgende:
Ze komen wel met veel weg hoor .
Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.
pi_24147580
Wat een verwend kutwijf die melanie die denkt dat het hele programma voor haar ff omgegooid wordt.
  Nerd met benen woensdag 22 december 2004 @ 22:23:22 #204
18073 miss_bleu
pi_24147682
wat een tegenslag met het bouwen zeg
pi_24147757
Ja zie het niet wat we na de reclame allemaal gaan zien dat belooft niet veel goeds
pi_24148457
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel de charme van het programma. Het zijn kansarme jongeren, waarvan sommigen gedragsproblemen hebben. Juist door die gedragsproblemen zullen ze bij menig ander baantje ontslagen zijn. Hier proberen ze juist daaraan te werken en ze een nieuwe kans te geven. Ik zou zelf heel veel dingen die ze bij fiteen pikken, ook niet gepikt hebben, maar je hebt hier vaak wel te maken met gewoontes die je er niet heel snel uit krijgt.
Okay, maar doe dit dan consequent en ga niet een gilvano er uitknikkeren omdat die z'n wiet niet ingeleverd had.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:23:45 #207
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_24148976
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef kultivate het volgende:
Ja zie het niet wat we na de reclame allemaal gaan zien dat belooft niet veel goeds
Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.

Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_24150887
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef Ripley het volgende:

Joost Dat vind ik zo'n schatje! Hoe hij fictief een aardappel zat te schillen En dan die griote blauwe ogen er bij. Goed uitgekozen ook de plek: hij zal het bij Jonnie boer veel beter doen dan bij Le Cirque.
Joost is cool, ook weer in de nieuwe aflevering

Een van de leukste gasten die er is (samen met Mathilde)
pi_24152746
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Joost is cool, ook weer in de nieuwe aflevering

Een van de leukste gasten die er is (samen met Mathilde)
Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).
pi_24153206
Die pleegvader van Cindy vond het maar normaal dat ze elk weekend helemaal kapot gaat aan de drugs
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_24154047
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:

[..]

Dit viel me bij het Blok ook al op, hun verdraaien alles wat gezegd werd gewoon! Nu weer, met dat vincent weer terug naar de bak moest enzo. Zijn nog wel meer voorbeelden.

Verder heb ik het gevoel dat hun veel sneller gaan dan bv de engelse versie. Niet genoeg afleveringen lijkt het, of ben ik de enige
idd,viel mij ook al op.. heel irritant, ander voorbeeld is dat ze in het voorstukje "na de reclame" zeiden dat Jamie Oliver misschien zijn naam niet wilde verbinden aan fifteen in Amsterdam... Crisis! Bleek het gewoon een (logische) test te zijn van de Jamie Oliver mensen uit de UK, of er aan de eisen voldaan werd. Alles was OK .. helemaal geen sprake van crisis...helaas...
  donderdag 23 december 2004 @ 12:25:35 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24156368
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:40 schreef imago het volgende:
Die pleegvader van Cindy vond het maar normaal dat ze elk weekend helemaal kapot gaat aan de drugs
Ja, rare vent was dat. Hij was ook enorm aan het kankeren op het eten. Het smaakte als gummi, vond hij. Lekker opbeurend voor je kind
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 23 december 2004 @ 15:17:57 #213
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24159890
Die vader van Cindy is echt genomineerd voor de Gouden Eikel wat mij betreft...
Wat een kánsloos figuur!
Als je dat soort mensen ziet vraag je je meteen niet meer af hoe het komt dat zo'n meisje zoveel problemen heeft!

Filmpjes waren inderdaad nogal opgeklopt. Bizar om te zien dat "Jamie Oliver" dus echt een merk is geworden. Wel logisch misschien, maar toch...
pi_24160831
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef Hik het volgende:

Filmpjes waren inderdaad nogal opgeklopt. Bizar om te zien dat "Jamie Oliver" dus echt een merk is geworden. Wel logisch misschien, maar toch...
Jep, das de beste manier van verkopen, goeie marketing en alles 'corporate' communiceren.
pi_24170930
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef Euc- het volgende:

De Engelse versie heb ik helaas nooit gezien, maar het gaat idd wel erg snel, nu alweer de opening.... jammer. De opleiding ging ook al razendsnel, ik had echt nog weken van opleiding verwacht.

Ik vind het echt een leuk en goed programma, een van de beste, zoniet de beste reallifesoap die er is (misschien op Wie is de Mol na dan). Wil er nog lang van genieten.
pi_24171066
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:10 schreef Stranger het volgende:

[..]

Mijn favorieten blijven toch echt Cindy en die kleine met die flaporen (heet ie Charles ofzo?).
Die zijn ook wel leuk, vooral Charles is wel grappig. Jammer dat Cindy nogal een drugsgebruiker is, hou ik niet van. Drugs gebruiken en met eten werken vind ik ook totaal niet samengaan.

Voor Melanie zie ik het trouwens somber in, als ze zo snel darmproblemen krijgt van het proeven van allerlei soorten voedsel gaat ze het moeilijk krijgen vrees ik.
pi_24276777
Vanavond is de laatste aflevering.
pi_24276793
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef schatje het volgende:
Vanavond is de laatste aflevering.
Wtf? Nu al?
pi_24276958
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wtf? Nu al?
quote:
Laatste aflevering 'Jamie's Kichen Amsterdam'

Jamie Oliver maakt zijn opwachting

NET 5, 22.05 UUR

De leerlingen van Jamie's Kitchen Amsterdam staan vanavond voor de vuurdoop, Jamie Oliver komt een bezoek brengen aan de keuken. In de laatste uitzending bij NET 5 ontmoeten de koks in opleiding eindelijk hun grote voorbeeld. Samen met Jamie duiken ze de keuken in, krijgen ze tips, voeren ze lange gesprekken en leren ze elkaar kennen.
Jamie ontmoet ook chef-kok Bastiaan Doesburg voor het eerst en geeft zijn mening over de manier waarop Bastiaan met de leerlingen is omgegaan en heeft opgeleid tot een voor iedereen belangrijk moment: de opening van 'Fifteen Amsterdam', het restaurant van Jamie in Nederland.
De vaste kijkers zijn de afgelopen maanden getuigen geweest van de nodige hoogte- en dieptepunten. Tijdens de slotaflevering wordt teruggekeken naar deze momenten en komen de leerlingen terug op gebeurtenissen die voor hen van grote invloed zijn geweest tijdens de opleiding.
bron

Het had mij leuk geleken als we ook nog getuige waren van het reilen en zeilen van het restaurant zelf.
pi_24277077
Vind sowieso dan heel de serie een beetje vreemd ingedeeld. Ze waren vet lang bezig met de mensen selecteren en de uiteindelijke opleiding en de stages zijn ze echt door heen gevlogen.
pi_24277599
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

bron

Het had mij leuk geleken als we ook nog getuige waren van het reilen en zeilen van het restaurant zelf.
Ik denk dat dat niet genoeg materiaal zou opleveren.
pi_24277785
Ik vind het ook veels te snel afgelopen, zonde.

De serie in Engeland was veel beter, nu heb je echt het idee dat het hier haast haast gebeuren is. Krijg je helemaal geen beeld hoe ze het echt doen in de keuken.
  woensdag 29 december 2004 @ 16:06:41 #223
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24278108
Bizar dat het nu al is afgelopen inderdaad...
pi_24279707
Kan het zo zijn dat dat misschien te maken heeft met teleurstellende kijkcijfers? Ik vind het namelijk zo afgeraffeld. Alsof ze de laatste 6 afleveringen in 2 afleverigen hebben gepropt.
pi_24280415
Volgens mij waren de kijkcijfers wel oké .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')