quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gilvano is semi-opgerot.
Goedzo, die gillende keukenmeid is te achterlijk om zo'n kans te krijgen. Dat snap ik overigens van meer van de jongeren niet, waarom nemen ze het risico om hun leven echt goed te vergallen. Ze krijgen de kans aangeboden en ze kiezen er actief voor om het in duigen te laten vallen.
Ze zijn kansloos, maar verdienen geen greintje medelijden, het is hun eigen schuld. Ze zijn niet kansloos omdat ze een product van de maatschappij zijn, hun leven wordt niet met stront besmeurt door het bureaucratische systeem, nee, ze zijn kansloos omdat ze zo godsongenadig dom zijn, omdat ze gewoon kansloos willen zijn.
Moet ik daar nou respect voor opbrengen?
Overal gooien ze je met kansloze jongeren om de oren. Met dit project, Gabbers en Gasten, de kranten raken er niet over uit gejengeld en de koningin word door de politiek aangespoord om bij de arme kindertjes op de thee te gaan.
Maar als ik ze dan zo zie in een programma als dit, dan krab ik de schilfers achter m'n oren vandaan en snap ik niet waarom mensen zich nog druk maken om deze figuren, want ze willen het zelf, ze vergallen het zelf, het is de schuld van niemand anders behalve henzelf. Ze krijgen de kans van hun leven, een kans die ik nooit zal krijgen, en nog weten ze het te verknallen.
wat mij dan weer opvalt is dat Vincent heel stil is en zich voornamelijk op de achtergrond houd als onrecht aangedaan word aan Jamo... voornamelijk het incident waar het vlees van Jamo in de vuilnisbak gedonderd werd.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:01 schreef Luuksor het volgende:
In feite zijn alleen de 5 die gister met Bastiaan en Ben mee mochten "koken" (Mathilda, Vincent, Jamo, Toby en Stefan) echt van plan om hun oude gebruiken aan de kant te zetten en er echt voluit voor te gaan. Jim komt hierbij ook nog wel redelijk mee. De rest vind ik dom en godse irritant. Ik schrok wel even van Vincent zn agressiviteit toen hij gefilmd werd na het verwijderen van Gilvano gister..
De eerste keer dat Mathilda echt los kwam. Erg leuk om te zienquote:Op donderdag 9 december 2004 12:13 schreef schatje het volgende:
Ik vond die rap trouwens ook helemaal geweldig, en dan vooral de stukjes van Mahilda en Vincent..
Dat vraag ik me nou ook af.. Ze is volgens mij vrij slim, komt goed uit d'r woorden en ziet er goed uit..quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef Luuksor het volgende:
Wat is er zo kansloos aan Kimm trouwens?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Christine het volgende:
Aventura:Ja dat zou wel het e.ea verklaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het volgende schreef iemand eerder in dit topic:quote:Op donderdag 9 december 2004 12:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waren Jamo kansloos is? Behalve een muurbloempje en een pushover lijkt hij me nog redelijk normaal...
Als je in asiezoekerscentrum zit, heb je denk ik niet zoveel kansen om er echt wat van te maken. Dan is dit wel een ultieme mogelijkheid voor hem.quote:Op maandag 22 november 2004 22:35 schreef Bagheera het volgende:
Hij komt uit Oezbekistan, en leeft met zijn vader al 7 jaar in een asielzoekerscentrum, te wachten op een verblijfsvergunning.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef Stranger het volgende:
Leuk ook dat er op de voorpagina van de metro een foto stond van Jamie met de nieuwe (top)koks bij de opening van zijn restaurant
Het is toch geen afvalrace? Het doel is om heel die groep daar aan het werk te krijgen...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef Stranger het volgende:
Leuk ook dat er op de voorpagina van de metro een foto stond van Jamie met de nieuwe (top)koks bij de opening van zijn restaurant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |