Wat prijs betreft scheelt dit nauwelijks toch? Vegaburgers zijn per kilo duurder dan gehakt toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef kruimel_20 het volgende:
nog een vegetarische budget tip :
als je normaal gesproken vegagehakt door je pasta e.d. doet, probeer dan eens een fijn geprakte vegahamburger!
Deze zijn goedkoper en je kunt er 2x mee bakken!
Ja, ik had shoarma reepjes.. En dan een ui + knoflook fruiten.. shoarma reepjes er door + extra shoarma kruiden.. dan yoghurtsla dressing mixen met frites lijn en daardoorheen een uitgeknepen teentje knoflook.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bestaat er vega shoarma dan?
Ben trouwens eindelijk geslaagd in het overschakelen van een vleesdieet naar een volledig vegetarisch dieet, en voel me er heel fit en goed bij
Ik heb uit de VS imitatie-baconbits meegenomen. Vond het niet zo'n succes; ze hebben een te luchtige structuur (denk hamka's) en smaken eigenlijk alleen naar rook. Denk dat ze door de stamppot verkruimelen en oplossen. Als garnering bij soep of salade zijn ze wel OK. Niet briljant.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las een tijdje terug over spek dat er ook in vegavorm is, heeft iemand dat hier al gegeten en is het een aanrader voor bv bij de stampot?
Of kaasblokjes even door ei halen en dan door paneermeel, even kort bakken in olie/margarine en dat door de stamppotquote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dan kun je beter rooktofu gebruiken door de stamppot.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las een tijdje terug over spek dat er ook in vegavorm is, heeft iemand dat hier al gegeten en is het een aanrader voor bv bij de stampot?
Hmm! Wat is dit precies?quote:
Hachee?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin om nog een standaard vlees recept na te maken!
Deze week zijn de alpro soya producten in de bonus bij albert heijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef P.F het volgende:
Misschien is het ook leuk om de aanbiedingen van bijv. valess hier te melden?
Ik ook! Ben geen vegetariër, eet wel overwegend vegetarisch. Ik kies vaker voor peulvruchten, noten en ei, en soms kaas. Maar misschien is dat toch de hollandse keuken? Dat als je aardappels en groente eet, dat er wat ontbreekt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:48 schreef minilot het volgende:
Hoeveel vegetariërs zitten hier nu die géén vleesvervangers gebruiken?
Ik eet inmiddels een dag of vijf per week vegetarisch, maar ik raak dat soort rommel echt nog niet met een stok aan. Ik heb heel veel van die nepvleesprodukten uit nieuwsgierigheid uitgeprobeerd, maar ik vond het allemaal dusdanig ranzig dat ik het heb opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |