quote:Je bedoelt van die mensen die misschien wat moeilijker ter been zijn of doof zijn en niet hebben gehoord bij welk station ze zijn of totaal niet bekend op het traject en dus niet kunnen inschatten wanneer ze bij het station zijn?
Op vrijdag 23 januari 2004 18:25 schreef pberends het volgende:
Wie wordt er godverdomme ook strontziek van die relaxte treinmongolen die op het laatste moment pas de trein uitstappen.
quote:idd zeg! TS mag zelf wel wat relaxer worden
Op vrijdag 23 januari 2004 18:30 schreef Dr.Stupid het volgende:
Stress?
Altijd dat gehaast
quote:En dan die ouwetjes die als eerste de trein in proberen te komen omver lopen!
Op vrijdag 23 januari 2004 18:37 schreef Cart_man het volgende:
Ik blijf nog een minuutje zitten en kom expres te laat de trein uit om mensen te irriteren.Altijd dat gehaast
quote:Ah, een kenner
Op vrijdag 23 januari 2004 18:39 schreef Wekko het volgende:[..]
En dan die ouwetjes die als eerste de trein in proberen te komen omver lopen!
quote:Tsss
Op vrijdag 23 januari 2004 18:47 schreef Vision het volgende:
't is idd razend irritant dat als iedereen de coupe al uit is en mensen al de wagon inlopen er nog idioten zijn die er dan pas achter komen dat ze er nog uit moeten
quote:Die debielen ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:[..]
Je bedoelt van die mensen die misschien wat moeilijker ter been zijn of doof zijn en niet hebben gehoord bij welk station ze zijn of totaal niet bekend op het traject en dus niet kunnen inschatten wanneer ze bij het station zijn?
quote:Nekschot of kopstoot.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:25 schreef pberends het volgende:
Wie wordt er godverdomme ook strontziek van die relaxte treinmongolen die op het laatste moment pas de trein uitstappen. Poepziek wordt je van die gasten... denk je dat je de trein in kan stappen moeten er nog 2 treinmongolen eruit... lekker efficiënt deze bagger!
NEXT !
quote:Nee gewoon normale mensen. Afgelopen week 9 van de 10 keer meegemaakt. Normaal is dat 2 van de 10 keer denk ik.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:[..]
Je bedoelt van die mensen die misschien wat moeilijker ter been zijn of doof zijn en niet hebben gehoord bij welk station ze zijn of totaal niet bekend op het traject en dus niet kunnen inschatten wanneer ze bij het station zijn?
Daarom:
quote:Omdat het deze week constant gebeurde.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ietwat gefrustreerd?
quote:Maar ik als treinterrorist ben groter
Op vrijdag 23 januari 2004 19:47 schreef sweek het volgende:
Nou, ik vind het niet leuk nee, maar echt last heb ik er nou ook weer niet van.
Anders stap je toch gewoon in en laat je hun achteruit lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |