Veel plezier daar. ben er vorig jaar ook geweest
quote:yepzzz die zijn er nog steeds
Op donderdag 22 januari 2004 22:46 schreef dribbel79 het volgende:
Is daar nog steeds die Q.K. en de Don Juan ???
en sommige avonden is er ook nog 1 die wel cool is Tropicana heet die tent dacht ik (maar dat is af en toe )
degene die er geweest zijn weten wel wat ik bedoel denk ik
Don Juan is echt supervette tent, lekker beetje hardstyle, leuke mensen die er komen. QK daarentegen gingen we de eerste avond heen en hadden we de grootste ruzie, resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus. Wij zaten trouwens in appartementen Thalassa, echt een aanrader, net tegenover de Burger King en de QK.
Nog even als je vrij goedkoop wilt indrinken, in de Wakiki had je een liter baco/wodka redbull e.d. voor 5 euro
quote:Waikiki "The Authentic Liter House!!!"
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef dennetje het volgende:
Neej, helaas... 2002 zijn we er geweest.Don Juan is echt supervette tent, lekker beetje hardstyle, leuke mensen die er komen. QK daarentegen gingen we de eerste avond heen en hadden we de grootste ruzie, resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus. Wij zaten trouwens in appartementen Thalassa, echt een aanrader, net tegenover de Burger King en de QK.
Nog even als je vrij goedkoop wilt indrinken, in de Wakiki had je een liter baco/wodka redbull e.d. voor 5 euro
[Dit bericht is gewijzigd door RichardSon op 23-01-2004 20:26]
quote:er zijn er nog meer
Op vrijdag 23 januari 2004 12:30 schreef rival het volgende:
wij gaan zoiezo naar malgrat!!!!
en dan de liters halen in de waikiki bar
De TMF bar heb je.
(kan je aan wel lekker hangen maar daar komen de wat kleinere van ongeveer een jaar of 16)
Ik kan zo niet ff op meer namen komen maar de flyers zullen je gauw genoeg in de handen worden gedrukt.
Wat ook altijd wel een gezellige tent is is Asterix. Kan je lekker ouwehoeren. een echte 'hollandse' (apres-ski achtige) tent
quote:in dat geval
Op vrijdag 23 januari 2004 15:24 schreef RichardSon het volgende:
Ik ga 12-07 naar Blanes vandaag geboekt..
hier moet je zijn
Blanes 2004
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef dennetje het volgende:
resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus.
Ontopic: leuke plaats, maar je moet er niet te lang zitten. Na 12 dagen heb je het echt wel gezien.
quote:Is een nieuw soort geavanceerd aquarium, ook wel 'zwembad' genoemd
Op vrijdag 23 januari 2004 20:00 schreef dagizmo het volgende:
QK supertent met dat enorme aquarium daar achter.
Iemand ervaringen met 1 van deze 2 hotels?
BVD Maurice
quote:Onder het motto van het kastje naar de muur?
Op zondag 1 februari 2004 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
Malgrat in Spanje 2003
het topic van vorig jaar
[Dit bericht is gewijzigd door DaYwALKuR op 01-02-2004 17:52]
quote:Zoiets?!
Op zondag 1 februari 2004 13:35 schreef DaYwALKuR het volgende:[..]
Onder het motto van het kastje naar de muur?
...
Cheerz CaNia
quote:Ben 3 jaar achtereen in Sorra Daurada geweest, goed hotel, alles goed geregeld, schoon en goed onderhouden. Geen overbodige luxe, alleen een schone kamer en airco (wat heb je nog meer nodig?)...eis alleen wel dat je aan de zwembadzijde een kamer krijgt, wij zaten op de eerste verdieping boven de ingang van Don Juan, dat was wat minder...maar verder een goed hotel....
Op zondag 1 februari 2004 13:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik en mijn vriendin zitten te twijfelen tussen:
- Tahiti playa
- Sorra DauradaIemand ervaringen met 1 van deze 2 hotels?
BVD Maurice
http://www.malgratpaupers2004.tk
Check onze site www.malgratpaupers2004.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |