abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7547424
Okee dan, een topic over Malgrat in 2003 . We gaan dus volgend jaar met 7 man naar Malgrat, en wel naar Hotel Cartago Nova. Ligt naast hotal Reymar zeg maar, voor de kennens onder ons . Ik geloof dat t een rood geverfd hotel is, althans dat zeggen de foto's. Nu dus mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel met betrekking tot eten en veiligheid enzo. En of je veel lawaai mag maken als je smorgens thuiskomt
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_7547521
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:35 schreef TheGHunter het volgende:
Okee dan, een topic over Malgrat in 2003 . We gaan dus volgend jaar met 7 man naar Malgrat, en wel naar Hotel Cartago Nova. Ligt naast hotal Reymar zeg maar, voor de kennens onder ons . Ik geloof dat t een rood geverfd hotel is, althans dat zeggen de foto's. Nu dus mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel met betrekking tot eten en veiligheid enzo. En of je veel lawaai mag maken als je smorgens thuiskomt
als je s`morgens rond een uur of 8 thuis komt lijkt het mij geen probleem
046
Dank aan Yeahinho
pi_7547575
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:40 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

als je s`morgens rond een uur of 8 thuis komt lijkt het mij geen probleem

grapjas
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  donderdag 26 december 2002 @ 14:45:53 #4
11616 Flipmo
eerm ja dat denk ik wel !
pi_7547590
ben 8 jaar geleden in dat hotel geweest

Het eten was goed, maar als je er 2 weken zit dan heb je al gauw gezien.
Voor een weekje is het eten best te doen.
Verder zijn de kamers netjes, goed verzorgt en ook de badkamer.
Geloof dat toen ik er was niet zoveel jeugd was.

Denk dat het verder net is al bij alle andere hotels, als je niet TE veel kabaal maakt en niks afbreekt het allemaal wel meevalt..

fijne vakantie alvast

pi_7547631
Ik ben 2 jaar geleden in malgrat geweest. Qua uitgaansgelegenheden is er niet zoveel. Maar met de trein ben je binnen een halfuurtje in andere badplaatsen. Waar je ook gezellig kan stappen.
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  donderdag 26 december 2002 @ 14:57:26 #6
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_7547730
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:49 schreef sunbloem het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in malgrat geweest. Qua uitgaansgelegenheden is er niet zoveel. Maar met de trein ben je binnen een halfuurtje in andere badplaatsen. Waar je ook gezellig kan stappen.
ja idd ! Malgrat is helemaal niet zo bijzonder hoor....
pi_7552194
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:57 schreef SqueaK het volgende:

[..]

ja idd ! Malgrat is helemaal niet zo bijzonder hoor....

nope 5 min lopen en dan is het dag malgrat.
Tis echt klein, of je moet er naar toe gaan om de hele dag op het strand te gaan liggen en bruin te worden en voor de rest niks. Dan zit je daar wel goed
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  vrijdag 27 december 2002 @ 00:00:35 #8
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7554935
Malgrat zelf is inderdaad niet super maar je kan zo met de trein naar andere leuke plaatjes waar het uitgaan enzo wel leuker is of natuurlijk met de trein naar barcelona (de stad van afkomst van El_Catalan)
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7558681
quote:
Op donderdag 26 december 2002 21:32 schreef sunbloem het volgende:

[..]

nope 5 min lopen en dan is het dag malgrat.
Tis echt klein, of je moet er naar toe gaan om de hele dag op het strand te gaan liggen en bruin te worden en voor de rest niks. Dan zit je daar wel goed

5 minuten? Ik was meer dan een half uur onderweg van mijn hotel naar het oude centrum. Onderweg kwam ik langs (veel!) hotels, cafees, discotheken en een boel zand.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 december 2002 @ 14:41:46 #10
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7562946
Jepz naar het oude gedeelte is een stuk lopen maarjah is wel geinig al die leuke terrasjes enzo.Maar als je naar de andere kant loopt ben je ook uit malgrat want dan ben je in Santa Susana daarom die 5 minuten neem ik aan.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7584953
Zojuist geboekt, Augustus 2003 10 dagen met 13 man appartement Thallasa.
pi_7599382
Ben er ook 2 keer geweest. Vond het de eerste keer echt super, de 2e keer was een stuk minder. Je kent dan alles al en de sfeer was veel agressiever met dank aan de altijd gezellige Spanjaardjes.

Wel lache dat alles daar zo vlak bij elkaar zit. Ben de laatste keer in Malgrat ook in Callela, Blanes en LLoret uit geweest.

Malgrat is wel lache maar zeker niet groot. Alleen de QK en de Don Juan zijn een beetje goede discotheken, voor de rest is het niet veel.

pi_7662279
Malgrat is echt tien keer niks. Ik zou er niet heen gaan dus als ik jou was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7662328
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Malgrat is echt tien keer niks. Ik zou er niet heen gaan dus als ik jou was.
En waarom is het niets???
pi_7733566
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En waarom is het niets???

Het volk dat er zit. Qua uitgaan valt het toch tegen, en het strand daar is ook niet je-van-het.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 januari 2003 @ 11:41:23 #16
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7734555
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:35 schreef TheGHunter het volgende:
Ik ben in 1997 (time flies) 10 dagen in Cartago Nova geweest met m'n ouders en zusje! Was een goed hotel met wat ik me er van kan herinneren redelijk eten! Maar goed , t'is natuurlijk alweer een tijdje geleden dus pin me er niet op vast!

Malgrat is vooral leuk als je voor het eerst zonder je ouders op vakantie gaat! Alle hotels en appartementen liggen aan een boulevard. Er is een straat met allemaal barretjes en er zijn twee discotheken: QK en Don Juan. QK ziet er heel erg mooi uit van binnen, maar ik vond er niet veel aan! In Don Juan barst het van de opdringerige Spanjaarden!

Leukste tentje was wat mij betreft Waikiki! Leuke bar met in de kelder een discotheek-achtige setting! Wat ik me vooral kan herinneren waren de halve liter-glazen die ze daar voor zowel mixdrank als bier gebruikten!

Kortom, ik heb in Malgrat toen een hele leuke vakantie gehad!

Back in town
  zondag 12 januari 2003 @ 21:21:54 #17
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_7861933
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:55 schreef GEsTOoRD het volgende:
Malgrat is wel lache maar zeker niet groot. Alleen de QK en de Don Juan zijn een beetje goede discotheken, voor de rest is het niet veel.
Bestaat de QK nog steeds??? Heb ik nog een T-shirt van Inmiddels al 14 jaar oud! Maar afijn, Malgrat was toen al niet zo heel veel, wij gingen meestal met de trein stappen in Barcelona of Sitges en heel soms Calella.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_8002835
Ik ga komende zomer ook naar Malgrat, 4 Juli om precies te zijn

Iemand ervaring met Hotel Montegut?

maandag 20 januari 2003 @ 15:48:06 #19
40353 stunned
souw ut joh?
pi_8007380
tja Malgrat de Mar:

Mijn vriendin heeft er 6 maanden gewerkt in Hotel Sorra Daurada, dit was meer een familie hotel wat overigens erg goed is!

De tijd dat ze er werkte ben ik enkele keren op en neer gevlogen.

Inderdaad Malgrat is erg klein , heeft een klein oud centrum, is wel leuk om te zien maar is 100 meter lang en je bent er voorbij.

Uitgaan is redelijk, niet super. Je hebt er enkele discotheken maar geen mega disco's. Er zijn disco's waar bekende nederlandse dj's draaien zoal Erick E, Jean , Marc van Dale enz.

Café's heb je er oog erg veel, ik ging van naar de Delfse Duit, was wel gezellig.

Discotheek Don Guan is ook wel leuk!

Verder staat de boemel trein bijna voor je deur en hiermee kan je makkelijk naar Blanes afreizen of een tochtje nr Barcelona maken. Blanes is 15 minuten en Barcelona 2 uur met de boemeltrein
Makkelijk is dat de treinen weer vroeg gaan rijden dus je kan makkelijk nachtjes stappen in Blanes en weer terug met de trein!

Veel plezier maar ik had een andere vakantie uitgezocht!

Good bye my friend,..see you in hell
pi_8121206
ff weer nieuw leven in blazen

* SG_Frenk blaast

maar ff een vraagje... is het bier duur daaro

pi_8129561
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:11 schreef SG_Frenk het volgende:
ff weer nieuw leven in blazen

* SG_Frenk blaast

maar ff een vraagje... is het bier duur daaro

Heey Frenk jij ook hier

Je haalt de woorden uit mijn mond

* SG_Tannus blaast gezellig mee

En nog ff een leuke toevoeging wie gaan er dit jaar ook in de periode van 14-7 tot 24-7 ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door SG_Tannus op 27-01-2003 11:31]

pi_8180222
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:16 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

Heey Frenk jij ook hier

Je haalt de woorden uit mijn mond

* SG_Tannus blaast gezellig mee

En nog ff een leuke toevoeging wie gaan er dit jaar ook in de periode van 14-7 tot 24-7 ofzo

volgens mij blazen we niet hard genoeg
maar niemand wat te vertellen over malgrat
  vrijdag 31 januari 2003 @ 23:37:43 #23
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_8214465
Ik ga 27-7 tot 6-8 naar Tahiti Playa Hotel , en opzeker weer naar Qk en Don Juan. Is wel leuk daar!
pi_8229040
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 23:37 schreef Djoowey het volgende:
Ik ga 27-7 tot 6-8 naar Tahiti Playa Hotel , en opzeker weer naar Qk en Don Juan. Is wel leuk daar!
daar hebben wij niks aan wij gaan van 14-7 tot 24-7!!
  zondag 2 februari 2003 @ 14:04:05 #25
46073 MrPaul
I'm barely here......
pi_8235700
15-7 ..8 dagen
Hotel Reymar..

Iemand al eens in Reymar geweest toevallig?
k las al ergens dat t eten niet te kanen is daar

tja..*)

You're cold with disappointment, while I'm drowning in the next room.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')