abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15806111
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?
En dan naar de Lotus/Europa appartementen?
En zoja, vanwege welke redenen?

Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?

Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.

Nu jullie!

art 43.2a
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 20:45:02 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15806187
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_15806239
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Mike het volgende:
Alles over Blanes 2002 en 2003
Reisverslag Blanes.

Lees die anders eens door?

I did.

Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!

art 43.2a
pi_15806297
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:42 schreef eileenvs het volgende:
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?

Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?

Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.

Nu jullie!

in Lotus/europa ben ik 2 jaar geleden geweest
was wel leuk. blanes is alleen erg klein
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 29 december 2003 @ 20:50:08 #5
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_15806363
Ben er in 1997 geweest... ja het is wel weer zo'n badplaats met veel jongeren. Ik weet niet hoe oud je bent maar toen was het leuk, lijkt me nu niks meer aan.
Het is wel klein, maar daardoor ken je wel snel veel mensen.
Ik heb overigens wel een leuke tijd gehad
Het helpt geen nut!
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 20:51:24 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15806405
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:46 schreef eileenvs het volgende:

[..]

I did.

Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!

Dan zie je dus al wat de ervaringen waren van iedereen en waarom ze ervoor gekozen hadden.

Blanes is niet grootschalig, maar wel vol leuke tenten. En dichtbij Lloret en Barcelona.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 29 december 2003 @ 20:53:09 #7
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_15806450
Ik ga dit jaar naar Blanes. Maar volgens mij is het inderdaad wel klein. Maar Lloret is 7 kilometer, dus vlakbij. En dagje Barcelona is ook goed te doen lijkt me.
Komt een bakker bij de man
pi_15806456
quote:
Ben dit jaar naar blanes geweest in precies hetzelfde hotel . Het zijn geen bijzondere appartementen, maar het ligt vlakbij een leuke disco [Discoteca Arena ofzoiets]. Als het goed is, ga ik weer dit jaar
  maandag 29 december 2003 @ 21:02:20 #9
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_15806723
Blanes is superlachen!!!

www.xs4all.nl/~ipacs/

onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!

Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_15806778
Ik had de indruk dat de leeftijd in lloret hoger lag dan in blanes.
En aggresief volk heb ik gelukkig weinig last van gehad
  maandag 29 december 2003 @ 21:09:29 #11
21829 Mr_knuppel
pi_15806946
Ik ben een avond in lloret geweest... en het was daar fucking massaal... Heb me prima vermaakt in Blanes, maarja dat zeggen de foto's ook wel denk ik..
pi_15807025
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:09 schreef Mr_knuppel het volgende:
Ik ben een avond in lloret geweest... en het was daar fucking massaal... Heb me prima vermaakt in Blanes, maarja dat zeggen de foto's ook wel denk ik..
Dat continu massale gedoe stopt mij ook wel een beetje om voor Llorret zelf te kiezen. Daarom leek Blanes de uitkomst; overdag relaxen in Blanes en desnoods s'avonds 'massaal' gaan stappen in Llorret.
art 43.2a
  maandag 29 december 2003 @ 21:15:11 #13
21829 Mr_knuppel
pi_15807129
taxi 10 euro lloret... oh ja, bungee jumpen is daar erg leuk
pi_15807279
Tja massaal, waar ligt je eigen grens?

Ik heb het zo niet ervaren, genoeg plek op stranden, nooit hoeven wachten bij het uiteten gaan, maar wel veel mensen voor de disco's 'savonds en 's nachts

maandag 29 december 2003 @ 21:21:27 #15
21829 Mr_knuppel
pi_15807310
Druk als in bij discotheken tegen je wil in tegen mensen oprijen als het nou vrouwtjes zijn, is het een ander verhaal natuurlijk...
Sprak ook meiden die in lloret waren geweest, die helemaal gek werden van de mannen die achter ze aanzaten... man vrouw percentage van 70 30??
pi_15807354
Even een vraagje.. .
is het handig om in dit topic verder te gaan? Alles over Blanes 2002 en 2003
of juist niet?
Er staat natuurlijk al veel info in enzo!
  maandag 29 december 2003 @ 21:24:45 #17
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15807389
quote:

Nu jullie!

Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
Die zullen hun eerste vakantie in het buitenland eerder in een rustiger plaatsje verblijven. Blanes ofzo...
pi_15807405
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Even een vraagje.. .
is het handig om in dit topic verder te gaan? Alles over Blanes 2002 en 2003
of juist niet?
Er staat natuurlijk al veel info in enzo!
Daar heb je gelijk in, maar als je ziet hoe snel en hoeveel mensen hier in dit topic gereageerd hebben.
Hier komen meer de verschillen van de vakantieoorden ter sprake...maakt de keuze makkelijker voor mij!
art 43.2a
pi_15807470
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:24 schreef DubbelFrisss het volgende:

[..]

Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
Die zullen hun eerste vakantie in het buitenland eerder in een rustiger plaatsje verblijven. Blanes ofzo...

De indruk is bij mij geweest dat vooral mensen in die leeftijdscategorie naar Lloret gaan. Ik kan het mis hebben, dus zal mijn zin anders formuleren: komen er veel 15- en 16 jarigen in Blanes?

[Dit bericht is gewijzigd door eileenvs op 29-12-2003 21:30]

art 43.2a
pi_15830281
Ik ben vorige zomer in blanes geweest, en ik het was er zeker erg gezellig! Minpunt was dat wij al eind juni daar waren, dus we zaten in 't voorseizoen, dus was 't gewoon niet overal even druk in discotheken. De tweede week, (begin juli) begon het wel lekker op gang te komen.

Wij zaten op een camping, weet niet meer hoe deze heette eigenlijk, maar 't was de meest linkse camping van de drie of vier die naast elkaar liggen daar

Qua 15 en 16 jarigen viel het wel mee, zover ik me kan herinneren. Meer richting de 18-20. We zijn ook een avond in Lloret geweest, leuk om een keer mee te maken, maar blanes was absoluut gezelliger. 't Is wel maar net waar je van houdt he.

Komende zomer gaan we misschien weer terug naar Blanes, daar zijn we nog over in onderhandeling Maar toch zeker een aanrader dus!

watch like nobody's dancing
pi_15832381
Blanes is leuk, ben er vorig jaar en het jaar ervoor geweest. Beide keren op Camping La Masia. Is echt een aanrader. Je leert echt 10x zo snel mensen kennen als dat je in een appartement zit, en het is nog goedkoper ook ! Bovendien, 2 luxe zwembaden (waarvan 1 met bar) bakkertje, supermarkt, restaurant, alles maar dan ook alles hebben ze er, en je zit 50 meter van de eerste discotheek vandaan !!!

Blanes was echt top! en als je een avondje naar Lloret of Calella wil zit je er ook zo.

als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
pi_15833933
Klopt, is zeker een voordeel van de camping, dat je snel mensen leert kennen!

Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet

watch like nobody's dancing
pi_15850918
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:09 schreef Tr0ublegum het volgende:
Klopt, is zeker een voordeel van de camping, dat je snel mensen leert kennen!

Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet

ze hebben caravans daar op de camping, dan moet je het alleen buiten een nederlandse organisatie om regelen want die doen dat niet. moet je met de camping zelf contact op nemen denk ik. maar la masia was
als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
pi_15851722
Ik ben 2 jaar naar Blanes geweest en ik kan het je echt aanraden daar.
Het is gelukkig niet zo massaal als Lloret, de discotheken zijn ook niet iedere avond zo propvol als in Lloret.
Je kan je iig nog normaal bewegen.
Verder kun je in Blanes goed uitgaan, er zijn iets van 4 goede discotheken, de Arena kan ik je vooral aanraden.
Daar willen ook nog weleens goede (Nederlandse) dj's draaien. (Ik heb daar Darkraver, Marco V en Dj Jurgen gezien)

Verder lopen er ook genoeg mooie dames daar.
Enne als je voor een camping gaat, ga dan naar La Masia want dat is echt de meest vette camping in omstreken daar.

pi_16180573
Wij zijn van plan om dit jaar ook naar Blanes toe te gaan met een groep van 6 man, in de eerste week van Juli en dan een tiendaagse trip.
Wij nemen wel een appartement ( Appartementen Mediterraneo
), is van alle gemakken voorzien.

Trouwens heeft hier ook iemand ervaring met de organisatie Holiday express ? ( www.jongerenreizen.nl )

En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken

alvast bedankt

Groeten ut Fryslan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')