Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?
Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.
Nu jullie!
quote:I did.
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Mike het volgende:
Alles over Blanes 2002 en 2003
Reisverslag Blanes.Lees die anders eens door?
Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!
quote:in Lotus/europa ben ik 2 jaar geleden geweest
Op maandag 29 december 2003 20:42 schreef eileenvs het volgende:
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?
En dan naar de Lotus/Europa appartementen?
En zoja, vanwege welke redenen?Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?
Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.
Nu jullie!
quote:Dan zie je dus al wat de ervaringen waren van iedereen en waarom ze ervoor gekozen hadden.
Op maandag 29 december 2003 20:46 schreef eileenvs het volgende:[..]
I did.
Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!
Blanes is niet grootschalig, maar wel vol leuke tenten. En dichtbij Lloret en Barcelona.
quote:Ben dit jaar naar blanes geweest in precies hetzelfde hotel
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?
En zoja, vanwege welke redenen?
onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!
quote:Dat continu massale gedoe stopt mij ook wel een beetje om voor Llorret zelf te kiezen. Daarom leek Blanes de uitkomst; overdag relaxen in Blanes en desnoods s'avonds 'massaal' gaan stappen in Llorret.
Op maandag 29 december 2003 21:09 schreef Mr_knuppel het volgende:
Ik ben een avond in lloret geweest... en het was daar fucking massaal... Heb me prima vermaakt in Blanes, maarja dat zeggen de foto's ook wel denk ik..
Ik heb het zo niet ervaren, genoeg plek op stranden, nooit hoeven wachten bij het uiteten gaan, maar wel veel mensen voor de disco's 'savonds en 's nachts
quote:Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
En zoja, vanwege welke redenen?Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?
Nu jullie!
quote:Daar heb je gelijk in, maar als je ziet hoe snel en hoeveel mensen hier in dit topic gereageerd hebben.
Op maandag 29 december 2003 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Even een vraagje.. .
is het handig om in dit topic verder te gaan? Alles over Blanes 2002 en 2003
of juist niet?
Er staat natuurlijk al veel info in enzo!
quote:De indruk is bij mij geweest dat vooral mensen in die leeftijdscategorie naar Lloret gaan. Ik kan het mis hebben, dus zal mijn zin anders formuleren: komen er veel 15- en 16 jarigen in Blanes?
Op maandag 29 december 2003 21:24 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
Die zullen hun eerste vakantie in het buitenland eerder in een rustiger plaatsje verblijven. Blanes ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door eileenvs op 29-12-2003 21:30]
Wij zaten op een camping, weet niet meer hoe deze heette eigenlijk, maar 't was de meest linkse camping van de drie of vier die naast elkaar liggen daar
Qua 15 en 16 jarigen viel het wel mee, zover ik me kan herinneren. Meer richting de 18-20. We zijn ook een avond in Lloret geweest, leuk om een keer mee te maken, maar blanes was absoluut gezelliger. 't Is wel maar net waar je van houdt he.
Komende zomer gaan we misschien weer terug naar Blanes, daar zijn we nog over in onderhandeling Maar toch zeker een aanrader dus!
Blanes was echt top! en als je een avondje naar Lloret of Calella wil zit je er ook zo.
Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet
quote:ze hebben caravans daar op de camping, dan moet je het alleen buiten een nederlandse organisatie om regelen want die doen dat niet. moet je met de camping zelf contact op nemen denk ik. maar la masia was
Op dinsdag 30 december 2003 19:09 schreef Tr0ublegum het volgende:
Klopt, is zeker een voordeel van de camping, dat je snel mensen leert kennen!Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet
Verder lopen er ook genoeg mooie dames daar.
Enne als je voor een camping gaat, ga dan naar La Masia want dat is echt de meest vette camping in omstreken daar.
Trouwens heeft hier ook iemand ervaring met de organisatie Holiday express ? ( www.jongerenreizen.nl )
En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken
alvast bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |