Ik denk dat je je daar in je uppie ook wel aardig kunt vermaken hoor. Maar het zal wel wat saaier zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jezuuuuuuus, die son-of-a-bitch maat van mij heeft op het allerlaatste moment (15 min geleden)
afgebeld. Hij wil niet meer die lamzak!
Het geld heeft ie al aan me teruggegeven.
Kan ik lekker alleen gaan verdomme!![]()
Of is dat ook wel leuk?![]()
Dan blijft er toch eentje overquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik ga nu met 2 maten,
Des te meer vrouwen voor hem, toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan blijft er toch eentje over
Wel een jodenkutstreek
in Bulgarije gebruikt men nog kralen en knopen om te betalen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:18 schreef wayeax het volgende:
Ik ga binnenkort ook met vrienden naar bulgarijeen wat ik me afvroeg, hebben jullie hier in Nederland ergens geld gewisseld, of daar in het hotel/ op het vliegveld, of gewoon gepind in de stad?
dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Velvet is te vinden in Golden Sands, echt een aanrader Yvette!
Kleine 2 uurtjes dus succes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.
ik baal daarom ook dat ik in Sunny beach zit. En dat lijkt me niet aan te rijden naar golden sands voor ff te stappen.
heb ook zoiets meegemaakt, alleen zijn we wel nog met 4 (ipv met 6)quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jezuuuuuuus, die son-of-a-bitch maat van mij heeft op het allerlaatste moment (15 min geleden)
Sunny Beach is beter om te stappen dan Golden Sands ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.
ik baal daarom ook dat ik in Sunny beach zit. En dat lijkt me niet aan te rijden naar golden sands voor ff te stappen.
Zo kort maar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga ook naar Sunny beach. 3 augustus t/m 11 augustus. Heb er zin in
Je hebt overal pinautomaten, zeker in resorts als Golden en Sunny beach. Da's redelijk goedkoop, ik dacht dat je, als je 200 levs pint, dat er dan 100 euro afgeschreven word (eind mei/begin juni).quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:18 schreef wayeax het volgende:
Ik ga binnenkort ook met vrienden naar bulgarijeen wat ik me afvroeg, hebben jullie hier in Nederland ergens geld gewisseld, of daar in het hotel/ op het vliegveld, of gewoon gepind in de stad?
Die staan hier: [Zomer 2006] Bulgarije - SunnyBeach, GoldenSands etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
Zijn er al tips over leuke disco's en barren. Waar kan je lekkere en goedkope cocktails halen?
In welke disco's en op welke dagen in Sunny beach of omgeving stappen de Bulgaarse meiden? IS dat bij de grote populaire disco's in sunny beach of stappen die juist in een stadje of dorpje in de buurt?
Ik heb me reis ook geannuleerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Daar zaten wij vorig jaar. Of bij Excelsior. Zijn iig van dezelfde eigenaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef Tharalom het volgende:
Golden Sands, Hotel Sunrise.
10 dagen all inn, vertrek op 10 september! Inclusief alle verzekeringen, tax, e.d 425 euries!!
Heb er veel zin aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |