maar zonnestrand is leuker dan goudstrand toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Bonita is zeker een aanradertje, ik zou wel voor een 3 sterren hotel gaan. Maar ik heb het natuurlijk wel over Goudstrand. Bonita ligt echt op maar 50 meter van het strand, 2 ontzettend leuke (lees lekkere) receptionistes, goede service, goed ontbijt en je kunt er ook tegen betaling dineren maar dat heb ik niet gedaan. Party street is nog geen 5 minuten lopen, daar vind je een aantal discotheken en andere tentjes.
Wie naar Goudstrand gaat: zeker gaan eten bij Ambassador, de ober daar heeft 2 keer voor ons uitgezocht en hij kwam met onwijs lekker eten aanzetten!
Winkelen in Varna is een aanrader. Vooral afdingen op de taxi's, ze roepen wel dat ze je brengen voor 20 levs maar de absolute bodem is 12 lev. Dus als je minder wil betalen moet je gewoon zeggen dat iemand anders je wel voor 14 kan brengen.
Een nadeel van Goudstrand is wel de vele proppers. Ze blijven je volstoppen met foldertjes, daar werd ik wel heel erg moe van.
Ik ga deze zomer naar dit hotel. Mij lijkt ie ook niet verkeerdquote:Op maandag 5 juni 2006 17:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
maar zonnestrand is leuker dan goudstrand toch?
ik zie Hotel Baikal wel als optie. Iemand die daar een mening of referentie over heeft?
ik vertrek 1 dag laterquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef Roynaldinho het volgende:
31 juli
Nee, je hoeft niet naar Varna. Dat is 20 km van het strand, en op dat strand zijn disco's, coctailbars met zwembad, karaokebars, stripclubs, etc.quote:
Dat meen je niet? Stripclubs?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Olio het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar Varna. Dat is 20 km van het strand, en op dat strand zijn disco's, coctailbars met zwembad, karaokebars, stripclubs, etc.
Btw, die proppers zijn lief.![]()
Ja maar dat zit vol met toeristen. Disco's en kroegen met lokale lui zijn vaak veel leuker. Dus die wil ik ook wel opzoeken. Dat moet dan vrees ik in Varna of wellicht zijn er nog wat dorpjes steden in de buurt.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Olio het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar Varna. Dat is 20 km van het strand, en op dat strand zijn disco's, coctailbars met zwembad, karaokebars, stripclubs, etc.
in welke plaats ligt de velvet? Die tent lijkt me erg cool.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Klopt, het strand is hierin Goudstrand heel mooi! Je kunt voor 25 euro je een uur laten masseren door lekkere wijven (goedkoper bij het hotel trouwens), veel watersporten (parasailen, jetski, waterfietsen, banana en noem maar op). Er zitten wel veel kwallen in het water in sommige gedeelten van de zee hier maar misschien is dat anders in Sunny beach.
Eten heb je absoluut niet 3 gangen voor 7,50. We hebben net een pizza gegeten met sinaasappelsap en ice tea, kost 22,50 levs, dus omgerekend zo'n 11 eurootjes. De lokale chicks zijn wel ontzettend mooi. Mijn vriend en ik kijken onze ogen uit. In Velvet (2 levs entree en redelijk geprijsde drank) staan een aantal mooie dames. Voor 10 leva (5 euro dus) krijg je er een lapdance bij. Van de 6 dames waren er 3 echt echt echt ontzettend mooi. Weinig van die spitse slavische trekjes in het gezicht, ze zien er allemaal gezond uit.
Sunny beach is trouwens maar zo'n 100 kilometer verderop, bij Burgas. Wat me verder nog opviel: ontzettend veel personeel voor de relatief weinig toeristen. Dus je eten is binnen no time klaar.
dat zijn ook spetters.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef yvette1982 het volgende:
maar dat zijn allemaal hoeren dus. En de gewone bulgaarse meiden?
Ik heb het hier over goudstrand, daar zijn er wel een paar. Ben er niet binnen geweest, dus inhoudelijke vragen kan ik helaas niet beantwoorden.quote:
alleen die linker op de 5e ziet er een beetje leuk uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik heb het hier over goudstrand, daar zijn er wel een paar. Ben er niet binnen geweest, dus inhoudelijke vragen kan ik helaas niet beantwoorden.
Zoals al eerder gezegd, Bulgarije doet zijn best om het toerisme op gang te krijgen. Het is nog steeds een relatief arm land, en wil je bijvoorbeeld een mbo opleiding volgen, zul je bij moeten verdienen. Er is veel personeel aanwezig voor alle diensten.
Zo ook bij die proppers (of runners) die je naar de disco's, coctailbars etc. proberen te loodsen. Het barst ervan, maar het blijft natuurlijk wel een hondebaan. Ze mogen amper uitrusten, de hele dag staan en veel mensen zullen geiiriteerd reageren, zoals whoopsydaisy. Maar ik vond de meeste erg vriendelijk, en heb er veel schik mee gehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig 1,5 euro voor 1/2 liter Stella Artois!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef BramKVO het volgende:
dirkjan, denk dat er in vele bulgarijetopics al genoeg gezegd is over Sunny Beach hé. Zoals ik al gezegd heb, het uitgaan is er zeer goed, spotgoedkoop (1,5 euro voor 1/2 liter Stella Artois, 2 euro voor cocktails), disco Lazur is de coolste disco (met buitenzwembad), gans de nacht happy hours, weinig Nl'ers, .... Dat is het zowat
Succes als je in Nessebar zit en vraagt of je dan in Varna moet stappen...... Nessebar is een schiereilandje voor de kust van Sunnybeach! Anderhalf uur van Varna, dus geluk ermee.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik ga van 20 juli t/m 3 aug, Nessebar.![]()
Kan je daar ook een beetje goed uitgaan of moet je dan meer naar Varna ofzo?![]()
Varna is een havenstad, met een eigen strand waar het 's avonds echt goed vertoeven schijnt te zijn met een paar leuke openluchtdiscotheken. Maar zoals ik in me vorige berichtje zei Varna ligt niet in de buurt van Sunny Beach/Nessebar. Golden Sands ligt wel in de buurt van Varna, is een minuut of 15 met de taxi.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Olio het volgende:
[..]
Waarom is alleen kut?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Alleen is kut, Varna was wmb de mooiste avond met idd die openluchtdiscotheken, minder toeristen en nóg lagere prijzen.
Whahaha, wie weet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Lijkt mij
Je maakt wel vrienden natuurlijk, maar toch, het is geen backpacken ofzo. Ging hij niet gewoon op hoerenjacht?
Denk t niet, weinig opstootjes gezien, ook minder NLers dan in andere badplaatsen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef BlaineDeMono het volgende:
PS. Is het gevaarlijk in je eentje?
Ik bedoel eigenlijk meer dat ze je dan wellicht eerder proberen te bestelen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Denk t niet, weinig opstootjes gezien, ook minder NLers dan in andere badplaatsen.
Misschien kun je dat beter aan die maat vragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat ze je dan wellicht eerder proberen te bestelen?![]()
Wat voor avontuurtje? Vrouwtje pakken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter aan die maat vragenVolgens mij valt het wel mee met de criminaliteit, zeker als je een beetje uitkijkt. Heb zelf daarom bv een avontuurtje op t strand laten schieten, omdat er de hele tijd zon freak op n afstandje bij ons bleef. Geen zin om gerold te worden met mn broek op mn knieen.
Heb er wel spijt van dat we niet meer excursies etc hebben gedaan en pas zo laat Varna 'ontdekten'. Maar ja, met all inclusive blijf je toch n beetje hangen
Ja, maar die aandringende hoeren (wat ook wel lachen is als je dronken bent), zorgen er ook voor dat je toch een beetje wantrouwend bent tov alle Bulgaarse meiden. Volgens een Bulgaarse vriend was het 100% veilig geweest, die freak was waarschijnlijk een schoolvriend van haar en als ze goed Engels spreken zijn het meestal meisjes die daar op de HBO/uni zitten of zelf vakantie vieren. En daar heeft ie me nog wel een paar x aan herinnerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:51 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Wat voor avontuurtje? Vrouwtje pakken?![]()
Daar heb ik nou al zo veel over gehoord ja!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, maar die aandringende hoeren (wat ook wel lachen is als je dronken bent), zorgen er ook voor dat je toch een beetje wantrouwend bent tov alle Bulgaarse meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |