quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:04 schreef Capetown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Capetown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
En ook niet als je seizoen 4 wel gezien hebt trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef k_i_m het volgende:
5. The final season. En als je 4 niet gezien hebt, moet je ze ècht niet lezen
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
Ik ook net.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
de aller alerlaastste? (serie 5 dus?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering zitten kijken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ik ook net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Capetown op 25-08-2005 09:44:08 ]"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
Nieuwe serie?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef dvdfreak het volgende:
Vanaf zondag 8 januari .tijd 00.10 uur NED3
Op www. tvgids.nl staat de titel van de aflevering " Perfect circles". Het betreft dus helaas de 1e aflevring van seizoen 3quote:Op zondag 8 januari 2006 15:04 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
staat niks op hun site afwachten maar
Dat zou vet zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:47 schreef newyorkcity het volgende:
Heey! ik zag net op de Engelse amazon site dat seizoen 5 in maart uitkomt!De vorige seizoenen liepen in Nederland ongeveer gelijk, dus hoop dat seizoen 5 hier dan ook uitkomt. Kan niet wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door the_disheaver op 10-03-2006 17:29:59 ]
huh?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:36 schreef newyorkcity het volgende:
OKe, ik heb dus van een vriendin gehoord dat ze verder gaan met een seizoen 6. Ze waren blijkbaar gestopt omdat HBO het niet meer wilde uitzenden ofzo. Dus ze gaan verder bij een andere zender... Op tvtome staat het ook... Weet niet of het een roddel is of echt, en ook niet of het met de zelfde acteurs zou zijn enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.could you just [i]not[/i] breathe?
okey. Gelukkig. Want het zou niet goed passen...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:51 schreef newyorkcity het volgende:
Sorry zie het al. Keek net op de site van tvtome. Gaat er alleen om dat een andere zender de rechten heeft gekocht om alle herhalingen uit te zenden. Spijt me..
Dat komt wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef planethugo het volgende:
ben ook eens begonnen aan de serie. Vaak van gehoord maar nooit gezien, en was toe aan een nieuwe serie na Sopranos, Oz en the Wire. Eerste afleveringen zijn wel aardig, heb nog niet het gevoel van: ik wil meer en meer zoals bij die 3 andere series maar denk dat dat nog wel komt. Apparte stijl trouwens
Ik zou zeggen geniet er van, wanneer je alle afleveringen hebt gezien zul je echt met een naar leeg gevoel blijven zitten. Met deze serie is de lat zo ongelooflijk hoog gelegd dat het bijna onmogelijk wordt om het te overtreffen in de toekomst. Mja, hier spreekt een fanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Aventura het volgende:
Ik had ooit een aflevering van SFU gezien, maar ben toen afgehaakt vanwege de kutterige uitzendtijden. Ik heb nu net op 1 na alle afleveringen van s1 op DVD gekeken en wat een briljante serie. Ik vind het nog beter dan de Soprano's bijna.
Soms barst ik in lachen uit, soms zit ik bijna te janken. Geweldig...Ik heb voorlopig nog wel wat te doen voordat Lost en the L Word weer beginnen
niet echt mee eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Pugsley het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet er van, wanneer je alle afleveringen hebt gezien zul je echt met een naar leeg gevoel blijven zitten. Met deze serie is de lat zo ongelooflijk hoog gelegd dat het bijna onmogelijk wordt om het te overtreffen in de toekomst. Mja, hier spreekt een fan
Jij hebt alle vijf de seizoenen in één week erdoorheen gejast?quote:Op maandag 18 september 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de gehele serie op aanraden van een vriend in een week tijd heb gekeken.
( *geen spoilers, maar voor de echte fanatiekelingen wel even een waarschuwing, dat ik niet ga vertellen wat het einde is, maar wel hoe mooi ik het vind* )
Het had zijn ups en downs, en in een groot deel van seizoen 3 en 4 heb ik met moeite doorgezet, maar met seizoen 5 erbij en die finale, en die eindmontage en die muziek...
Geweldige serie!
Ik heb zelden zo moeten janken bij een stukje televisie. De eindmontage maakt zo duidelijk hoe goed ze de karakters hebben neergezet al die tijd. Wat een impact heeft dat..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef PM-girl het volgende:
Ik zat er meteen weer helemaal in.
Het ligt misschien aan mij, maar ik begrijp niet helemaal wat het beginstukje te maken had met de rest van de aflevering? Alhoewel ik eerst dacht dat dat meisje Claire was, maar dat was niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het in spoilertags moet, maar heb het maar even gedaanvoor de zekerheid.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het in spoilertags moet, maar heb het maar even gedaanvoor de zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel nee, maar wel iets.quote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef Piliniak het volgende:
Elke aflevering begint met een stukje over één van de overledenen in die aflevering, heeft dus vaak niet veel te maken met de rest van de aflevering.
Niet eens, maar het zou zomaar een paar dagen meer kunnen zijn, hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Smots het volgende:
[..]
Jij hebt alle vijf de seizoenen in één week erdoorheen gejast?
Damn.... Had je vakantie of zo?
En om op NEXT te drukken zodat je meteen bij de dode aankomt en dus de leader skipt komt niet in je op na 13 afleveringen per week?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Aventura het volgende:
Oops ik bedoel Brenda. Actrice heet Rachel.
Ik word trouwens wel gek van de leader. Wat een irritant deuntje wordt dat, als je 13 afleveringen in een week kijkt.
In serie 5 is hij anders, daar doet ie op het eind een ander deuntje tussendoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Aventura het volgende:
Oops ik bedoel Brenda. Actrice heet Rachel.
Ik word trouwens wel gek van de leader. Wat een irritant deuntje wordt dat, als je 13 afleveringen in een week kijkt.
Niet spoelen, gewoon volgende scene. Ik klik e rop als dat HBO logo komt en dan begint ie precies na het wiot worden van de begintune en dus bij de dodequote:Op woensdag 20 september 2006 09:06 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk ffwd ik de leader
Maar het lukt me nooit helemaal om het precies op de eerste scene te laten beginnen. Ik krijg altijd wel een paar irritante pingeltjes mee. Bovendien is het hele doorspoelen al irritant.
quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb gisteren 6 afleveringen gekekenen ben nu klaar voor s4. Vanavond komt aflevering 2, vorige week heb ik het gemist. Kan iemand me vertellen hoe en waarom Lisa nou dood is gegaan? Zelfmoord, moord?
[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 24-09-2006 19:06:31 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |