Jij hebt alle vijf de seizoenen in één week erdoorheen gejast?quote:Op maandag 18 september 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de gehele serie op aanraden van een vriend in een week tijd heb gekeken.
( *geen spoilers, maar voor de echte fanatiekelingen wel even een waarschuwing, dat ik niet ga vertellen wat het einde is, maar wel hoe mooi ik het vind* )
Het had zijn ups en downs, en in een groot deel van seizoen 3 en 4 heb ik met moeite doorgezet, maar met seizoen 5 erbij en die finale, en die eindmontage en die muziek...
Geweldige serie!
Ik heb zelden zo moeten janken bij een stukje televisie. De eindmontage maakt zo duidelijk hoe goed ze de karakters hebben neergezet al die tijd. Wat een impact heeft dat..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef PM-girl het volgende:
Ik zat er meteen weer helemaal in.
Het ligt misschien aan mij, maar ik begrijp niet helemaal wat het beginstukje te maken had met de rest van de aflevering? Alhoewel ik eerst dacht dat dat meisje Claire was, maar dat was niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het in spoilertags moet, maar heb het maar even gedaanvoor de zekerheid.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het in spoilertags moet, maar heb het maar even gedaanvoor de zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel nee, maar wel iets.quote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef Piliniak het volgende:
Elke aflevering begint met een stukje over één van de overledenen in die aflevering, heeft dus vaak niet veel te maken met de rest van de aflevering.
Niet eens, maar het zou zomaar een paar dagen meer kunnen zijn, hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Smots het volgende:
[..]
Jij hebt alle vijf de seizoenen in één week erdoorheen gejast?
Damn.... Had je vakantie of zo?
En om op NEXT te drukken zodat je meteen bij de dode aankomt en dus de leader skipt komt niet in je op na 13 afleveringen per week?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Aventura het volgende:
Oops ik bedoel Brenda. Actrice heet Rachel.
Ik word trouwens wel gek van de leader. Wat een irritant deuntje wordt dat, als je 13 afleveringen in een week kijkt.
In serie 5 is hij anders, daar doet ie op het eind een ander deuntje tussendoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Aventura het volgende:
Oops ik bedoel Brenda. Actrice heet Rachel.
Ik word trouwens wel gek van de leader. Wat een irritant deuntje wordt dat, als je 13 afleveringen in een week kijkt.
Niet spoelen, gewoon volgende scene. Ik klik e rop als dat HBO logo komt en dan begint ie precies na het wiot worden van de begintune en dus bij de dodequote:Op woensdag 20 september 2006 09:06 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk ffwd ik de leader
Maar het lukt me nooit helemaal om het precies op de eerste scene te laten beginnen. Ik krijg altijd wel een paar irritante pingeltjes mee. Bovendien is het hele doorspoelen al irritant.
quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb gisteren 6 afleveringen gekekenen ben nu klaar voor s4. Vanavond komt aflevering 2, vorige week heb ik het gemist. Kan iemand me vertellen hoe en waarom Lisa nou dood is gegaan? Zelfmoord, moord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 24-09-2006 19:06:31 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |