quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:04 schreef Capetown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Capetown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
En ook niet als je seizoen 4 wel gezien hebt trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef k_i_m het volgende:
5. The final season. En als je 4 niet gezien hebt, moet je ze ècht niet lezen
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
Ik ook net.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
de aller alerlaastste? (serie 5 dus?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering zitten kijken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ik ook net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Capetown op 25-08-2005 09:44:08 ]"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
Nieuwe serie?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef dvdfreak het volgende:
Vanaf zondag 8 januari .tijd 00.10 uur NED3
Op www. tvgids.nl staat de titel van de aflevering " Perfect circles". Het betreft dus helaas de 1e aflevring van seizoen 3quote:Op zondag 8 januari 2006 15:04 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
staat niks op hun site afwachten maar
Dat zou vet zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:47 schreef newyorkcity het volgende:
Heey! ik zag net op de Engelse amazon site dat seizoen 5 in maart uitkomt!De vorige seizoenen liepen in Nederland ongeveer gelijk, dus hoop dat seizoen 5 hier dan ook uitkomt. Kan niet wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door the_disheaver op 10-03-2006 17:29:59 ]
huh?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:36 schreef newyorkcity het volgende:
OKe, ik heb dus van een vriendin gehoord dat ze verder gaan met een seizoen 6. Ze waren blijkbaar gestopt omdat HBO het niet meer wilde uitzenden ofzo. Dus ze gaan verder bij een andere zender... Op tvtome staat het ook... Weet niet of het een roddel is of echt, en ook niet of het met de zelfde acteurs zou zijn enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.could you just [i]not[/i] breathe?
okey. Gelukkig. Want het zou niet goed passen...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:51 schreef newyorkcity het volgende:
Sorry zie het al. Keek net op de site van tvtome. Gaat er alleen om dat een andere zender de rechten heeft gekocht om alle herhalingen uit te zenden. Spijt me..
Dat komt wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef planethugo het volgende:
ben ook eens begonnen aan de serie. Vaak van gehoord maar nooit gezien, en was toe aan een nieuwe serie na Sopranos, Oz en the Wire. Eerste afleveringen zijn wel aardig, heb nog niet het gevoel van: ik wil meer en meer zoals bij die 3 andere series maar denk dat dat nog wel komt. Apparte stijl trouwens
Ik zou zeggen geniet er van, wanneer je alle afleveringen hebt gezien zul je echt met een naar leeg gevoel blijven zitten. Met deze serie is de lat zo ongelooflijk hoog gelegd dat het bijna onmogelijk wordt om het te overtreffen in de toekomst. Mja, hier spreekt een fanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Aventura het volgende:
Ik had ooit een aflevering van SFU gezien, maar ben toen afgehaakt vanwege de kutterige uitzendtijden. Ik heb nu net op 1 na alle afleveringen van s1 op DVD gekeken en wat een briljante serie. Ik vind het nog beter dan de Soprano's bijna.
Soms barst ik in lachen uit, soms zit ik bijna te janken. Geweldig...Ik heb voorlopig nog wel wat te doen voordat Lost en the L Word weer beginnen
niet echt mee eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Pugsley het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet er van, wanneer je alle afleveringen hebt gezien zul je echt met een naar leeg gevoel blijven zitten. Met deze serie is de lat zo ongelooflijk hoog gelegd dat het bijna onmogelijk wordt om het te overtreffen in de toekomst. Mja, hier spreekt een fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |