abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22092820
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef CasB het volgende:
Kirby Maar die hebben ze niet
Jij zoekt Kirby? Ik heb er nog eentje liggen .
pi_22097207
Kirby voor de NES heb ik ook wel te koop/ruil. PAL 10 euro.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_22099230
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Lexie het volgende:

[..]

Jij zoekt Kirby? Ik heb er nog eentje liggen .
Ik had het over die NES games op de GBA
pi_22113574
Kirby komt vast nog wel in de NES classic serie voor de GBA. Er komen nieuwe reeksen van die spellen uit namelijk.
pi_22927923
Hmmmm, ik wil best een M82, maar niet voor deze prijs: check het uit, deze (inmiddels afgelopen) ebayveiing van een Amerikaan : http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)eName=ADME:B:WN:US:1
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:27:44 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22928916
Ruim 500 dollar Katsjing!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22928944
Ik heb nog een goedwerkende powerglove thuis, kinderhandje.
pi_24606231
Stond er niet in de handleiding van de nes dat je ze niet op breedbeeld tvs mocht aansluiten? of ben ik in de war met projectieschermen?
  Donald Duck held maandag 17 januari 2005 @ 00:56:53 #209
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24606289
Je bedoelt inderdaad projectieschermen, die kunnen niet goed tegen stilstaande beelden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24609268
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:19 schreef Kiff het volgende:
Hmmmm, ik wil best een M82, maar niet voor deze prijs: check het uit, deze (inmiddels afgelopen) ebayveiing van een Amerikaan : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8140877647&ssPageName=ADME:B:WN:US:1
En het mooie is dat 3/4e van de NES collectie niet op dat ding werkt. Alles wat geavanceerder dan Mario Bros 1 is, werkt niet.
  maandag 17 januari 2005 @ 23:22:46 #211
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_24616422
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef Kiff het volgende:
Ik heb m'n tijd wat strakker gezet, omdat jullie het niet doen. 9:21.26.
Op zich is die tijd nog een stuk strakker te zetten. Ik ben namelijk twee keer afgegaan en heb ook wat bloemen gepakt waar het niet nodig was en dat soort dingen.
Wat zijn jullie tijden?
( hier een leuk stukje over het record mario 1 uitspelen : mario 1 record

Dit topic wordt wel leuk gevonden denk ik, maar er mag best wat meer in gepost worden. De NES leeft!
Mijn tijd is (exact weet ik het niet meer sorry!); 7:32
Zelfde gemeten zoals jij Kiff, alleen gewoon met m'n horloge.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  maandag 17 januari 2005 @ 23:25:19 #212
70566 MaZz_
pi_24616461
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:59 schreef Kiff het volgende:
Kirby voor de NES heb ik ook wel te koop/ruil. PAL 10 euro.
Cart-only?
you're at notch one now.
  maandag 17 januari 2005 @ 23:31:34 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24616573
He, het topic leeft weer Ik ben al meer dan een half jaar van plan om mijn 2e NES te repareren en schoon te maken. Maar ik wil er een dagje goed voor gaan zitten en dat is er nog niet van gekomen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24618307
Ik heb ook een NES, alleen niet zoveel spelletjes: Mario Brothers / World Cup / Tetris, The Legend of Zelda en Donkey Kong Maar wel hartstikke leuk! Hij staat bij de xbox, aangesloten en wel!
pi_24625843
I'm loving it! NES (l)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 16:54:51 #216
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24626279
Jesus fucking christ.

Waar koop je zo'n 72pin connector ding, die van mij is denk ik nogal stuk. Super Mario Brother 3 doet met heel veel moeite het hier goed, maar al die andere spellen doen het gewoon niet. En waar koop je in godsnaam nog NES spellen? Ik MOET ZELDA HEBBEN!

En ook Kirby. Schijnt populair te zijn (vooral hier).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24629998
Op ebay staan er verschillende, op marktplaats, en sommige game-zaken hebben ze ook nog wel, bijvoorbeeld de Nedgame.
pi_24630807
Kirby heb ik nog steeds . Compleet met boekje en doosje voor 15 euro incl. verzendkosten.
pi_24713215
Jongens & Meisjes: Super Mario Bros 1 level -1. Vele malen heb ik gehoord dat het een fout in het spel is, ik ben er nooit uitgekomen. Met de gamegenie kun je vanalles proberen, ook met de tijd, maar niets werkt.

Een stel oude bekenden, hebben ooit een muntencombinatie gedaan, waarbij ze in een leveltje met allerlei plantjes en vuurdraaiertjes kwamen. Ik wist niet wat ik hiervan moest vinden, maar zodra je een game genie gebruikt en level codes invoert, ziet het spel er wel heel anders uit. Een simpele verandering van een stel lettercodes, maakt een compleet nieuwe level zonder al teveel ruimte.

Op het internet kun je ook al niet echt wegwijs worden over de -1 level. Het blijft een mysterie, of toch een fout? Wat denk jij?
pi_24714813
Ik heb er nog nooit van gehoord...
pi_24715261
Nog mensen die games nodig hebben?
Ik heb met m'n domme kop een paar jaar geleden m'n Nes weg gegeven incl. al m'n spellen, nou bijna allemaal dan.
Ik vond laatst bij een vriend van me Super Mario Bros 2, die dus van mij was. (met originiele Nes antistofhoes)

En ik heb voor de gameboy nog Fortified Zone liggen.

Als er iemand interesse heeft, zeg het even.
pi_24718149
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:47 schreef Integrity het volgende:
Jongens & Meisjes: Super Mario Bros 1 level -1. Vele malen heb ik gehoord dat het een fout in het spel is, ik ben er nooit uitgekomen. Met de gamegenie kun je vanalles proberen, ook met de tijd, maar niets werkt.

[..]

Op het internet kun je ook al niet echt wegwijs worden over de -1 level. Het blijft een mysterie, of toch een fout? Wat denk jij?
Het -1 level, daar moet iedereen van de NES generatie wel eens van gehoord hebben. Ik vind het vreemd dat je er op Internet niets over kunt vinden, want het is toch een redelijk bekend fenomeen. Het is inderdaad een bug, maar wel een leuke.

Als ik het me goed herinner, werkt het zo: wanneer je op het eind bent gekomen van level 1-2, ga je op de groene buis staan die je weer naar 'boven' leidt. De truuk is nu om Mario in de muur aan de rechterkant te krijgen. Wanneer je tegen de muur gaat staan en een keer springt, komt er een geheim muntenblokje tevoorschijn. Wat ik toen heb gedaan is onder dat blokje gaan staan, gebukt springen, en ergens midden in de lucht weer rechtop gaan staan. Met een beetje geduld en geluk blijft Mario dan in de muur hangen, en glijdt hij langzaam naar rechts toe. Vervolgens komt hij in de ruimte terecht waar normaal de Warp Zone zit, maar in plaats van warps naar de werelden 2-1, 3-1 en 4-1, staat er slechts een pijp naar de -1 wereld.

De -1 wereld zelf is een onderwaterwereld zonder einde. Je kunt gewoon blijven doorzwemmen tot de tijd om is.
pi_24721304
Ik heb mn NES weer ondere het stof vandaan gehaald en wat spellen gekocht bij een fok!user, vervolgens alles aangesloten. Maar ik kan het kanaal niet vinden op de tv :S Dat schuifje aan de achterkant heb ik al op CH-4 (ofzo) gezet, maar ik kan nog steeds dat kanaal niet vinden. Ik heb geen AV-kanaal op de tv, wel de kanalen DVD (2X), YC2 en 0 t/m 79.
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 januari 2005 @ 11:59:37 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24721334
Sluit je hem aan via COAX of Scart?
pi_24721391
? Wat bedoel je?
  maandag 24 januari 2005 @ 12:08:40 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24721491
Nou, welk stekkertje steek je in de TV? Sluit je hem aan via videotulpjes? Of met een scartkabel? Of gebruik je een RF switch waar ook je TV kabel ingaat?
pi_24721695
ik weet niet wat een scartkabel is . Op de tv sluit ik die RF switch aan, dat grijze kastje dus. Nu ik je reactie lees, bedoel je dat ik die tv kabel die nu uit de tv ligt, ook moet aansluiten op de RF switch? De Nintendo is nu aangesloten met die RF op de tv, en er gaat een kabeltje vanaf de Nintendo naar het stopcontact, met die adapter ertussen.
  maandag 24 januari 2005 @ 12:25:05 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24721778
Als je hem met een RF switch hebt aangesloten moet je hem gewoon opzoeken zoals je ook tv zenders opzoekt. Ik geloof dat kanaal 50 voor de NES is, maar dat weet ik niet zeker

De tv kabel hoeft er niet in, behalve als je de NES aangesloten laat zitten en tv wilt kijken.
pi_24721864
Ik heb alle kanalen al afgezocht, maar niks gevonden. Dat LED lampje brandt wel.
pi_24721865
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je hem met een RF switch hebt aangesloten moet je hem gewoon opzoeken zoals je ook tv zenders opzoekt. Ik geloof dat kanaal 50 voor de NES is, maar dat weet ik niet zeker
Als het goed is zit de NES op kanaal 3 of 4, dat stel je namelijk in met CH-3 of CH-4 op je RF switch.
pi_24721924
Aha, dus daarvoor is dat knopje! Maar ik kan echt niks vinden, op alle kanalen zie ik alleen maar sneeuw.
  maandag 24 januari 2005 @ 12:40:51 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24722061
Dan kan het zijn dat je NES te stoffig is. Probeer eens de spellen schoon te maken met een wattenstaafje (niet nat en niet te hard drukken).
pi_24722345
Dat heeft niet geholpent. Toen ik met die wattenstaafjes de spellen schoonmaakte, kwam er zwart spul op. Maar ik heb nog steeds sneeuw . Op mn tv zit btw geen AV aansluiting (AudioVideo is dat toch?).
  maandag 24 januari 2005 @ 13:00:39 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24722386
Je spellen waren dus wel behoorlijk vuil als de wattenstaafjes zwart worden Grote kans dat de aansluiting van de NES zelf (contactpunten) ook vuil zijn. Om die schoon te maken moet de NES zelf open.

Die AV aansluiting heeft er niets mee te maken Puur omdat je via coax (tv kabel) de NES aansluit.
pi_24722562
Oke. Hoe kan ik die dan het beste schoonmaken? Ik heb het idee dat het meeste vuil wel weg is in de spellen. Ik heb er 3, nl. Castlevania, Zelda: The Legend en SMB1 en Duckhunt.
  maandag 24 januari 2005 @ 13:27:14 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24722776
Heel voorzichtig iig. Precies weet ik niet, maar daarvoor moet je even in de openingspost van dit topic kijken, daar staan wat linkjes in naar verschillende interessante dingen. Vooral Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I is interessant.
pi_24722943
Ik zal even kijken. En nu ga ik huiswerk doen
pi_24724609
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel voorzichtig iig. Precies weet ik niet, maar daarvoor moet je even in de openingspost van dit topic kijken, daar staan wat linkjes in naar verschillende interessante dingen. Vooral Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I is interessant.
Roy, niet mensen zomaar hun NES laten openschroeven . Zelfs als de game geen goed contact maakt zie je nog beeld, volgens mij iets van blauw flikkerend. Als je problemen hebt met je NES via de kabel aansluiten (ik heb hetzelfde probleem met mijn videorecorder, onvindbaar) dan kun je hem nog altijd aansluiten met een simpel tulipstekkertje. Zo'n aansluiting heeft bijna iedere t.v. wel, en zo'n kabeltje heeft ook bijna iedereen wel.
pi_24732554
quote:
Op maandag 24 januari 2005 07:05 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het -1 level, daar moet iedereen van de NES generatie wel eens van gehoord hebben. Ik vind het vreemd dat je er op Internet niets over kunt vinden, want het is toch een redelijk bekend fenomeen. Het is inderdaad een bug, maar wel een leuke.

Als ik het me goed herinner, werkt het zo: wanneer je op het eind bent gekomen van level 1-2, ga je op de groene buis staan die je weer naar 'boven' leidt. De truuk is nu om Mario in de muur aan de rechterkant te krijgen. Wanneer je tegen de muur gaat staan en een keer springt, komt er een geheim muntenblokje tevoorschijn. Wat ik toen heb gedaan is onder dat blokje gaan staan, gebukt springen, en ergens midden in de lucht weer rechtop gaan staan. Met een beetje geduld en geluk blijft Mario dan in de muur hangen, en glijdt hij langzaam naar rechts toe. Vervolgens komt hij in de ruimte terecht waar normaal de Warp Zone zit, maar in plaats van warps naar de werelden 2-1, 3-1 en 4-1, staat er slechts een pijp naar de -1 wereld.

De -1 wereld zelf is een onderwaterwereld zonder einde. Je kunt gewoon blijven doorzwemmen tot de tijd om is.
Tof dat je hierop reageert! Helaas heb je niet zo goed gelezen, want jij legt me iets uit wat ik al weet en ook eigenlijk al gezegd had. Wie weet er meer over deze "bug" of waarheid? Denk maar aan de levelcodes die je kunt veranderen met de gamegenie .
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:37:36 #240
70566 MaZz_
pi_24746528
Hahahaa -1 ja! *snif* dat level bleef ik dan altijd hopeloos herhalen, met de hoop dat het ooit zou eindigen. Nou.. ik ben tot ergens eind 20x gekomen en ik heb toen de hoop opgegeven .

Maar die 'bug' (trucje) is prima te doen. Als je het maar vaak genoeg oefend.
you're at notch one now.
pi_24747405
van dat -1 level had ik echt nog nooit gehoord
pi_24747494
Nou goed, ik ken dus iemand die het ooit heeft gehaald. Aparte muntencombinatie en hij ging dood toen hij de pijp inging. Als je de gamegenie gebruikt, kun je je levelcodes mixen, krijg je echt hele rare levels van. de -4 levels zijn dan onderwater, bijvoorbeeld, net als de onderwaterlevel van 8-4. Wat een tijd..
pi_24751877
Je kan natuurlijk ook gewoon over de vlag heenspringen en dan voor eeuwig doorlopen en het kasteel nooit meer vinden
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:49:35 #244
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24758379
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, het topic leeft weer Ik ben al meer dan een half jaar van plan om mijn 2e NES te repareren en schoon te maken. Maar ik wil er een dagje goed voor gaan zitten en dat is er nog niet van gekomen
ik ga er binnenkort ook eens goed voor zitten om dat ding aan de praat te krijgen en het liefst ook nog een beetje de grijze kleur terug tekrijgen ipv geel kan ik trouwens gewoon een goedkope universele adapter kopen voor de nes want eentje van mij ben ik kwijt
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:45:48 #245
70566 MaZz_
pi_24761537
Weet ik niet zeker, maar het lijkt mij sterk als dat niet kan.
you're at notch one now.
pi_24776565
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:49 schreef mordradead het volgende:

[..]

ik ga er binnenkort ook eens goed voor zitten om dat ding aan de praat te krijgen en het liefst ook nog een beetje de grijze kleur terug tekrijgen ipv geel kan ik trouwens gewoon een goedkope universele adapter kopen voor de nes want eentje van mij ben ik kwijt
WC-eend voor al uw verkleurde NESjes .
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:15:48 #247
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24776591
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:14 schreef Lexie het volgende:

[..]

WC-eend voor al uw verkleurde NESjes .
ik las het ja..... ik had het al eens met glassex ( ) geprobeer maar dat werkte dus duidelijk niet ..... schoonmaken toch gewoon met alcohol ? (binnenkant)
Bernie en ik zijn tof.
pi_24777269
wat is een tulipstekkertje? En ik zie totaal geen beeld, alleen maar ruis.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:48:27 #249
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24777349
aan de zijkant (rechter) zie je als het goed is een rode en een gele ingang..... bij bv de media markt kun je een tulp kabel (rood/wit) en een composiet video kabel (geel) kopen en die in de zijkant doen..... dan heb je als het goed is het beeld van je nes op je video ingang (scart/av ) van je tv....... dus geen gekloot met zenders zoeken
Bernie en ik zijn tof.
pi_24777536
Ok. Maar op mn videorecorder zitten niet van die roodwitte ingangetjes. Wel in de dvdspeler. Moet ik het dan daarin doen?
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:00:08 #251
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24777562
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Maar op mn videorecorder zitten niet van die roodwitte ingangetjes. Wel in de dvdspeler. Moet ik het dan daarin doen?
nee, ze moeten in je tv als daar niet zo'n ingang inzit moet je een verloopstekkertje hebben
Bernie en ik zijn tof.
pi_24788984
Ja sorry, ik ben een newB op dat gebied
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:10:37 #253
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24794540
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ja sorry, ik ben een newB op dat gebied
als het niet lukt maak ik wel even foto's
Bernie en ik zijn tof.
pi_24808446

Die bovenste moet je hebben, geel voor beeld en rood of wit voor geluid.

Het snoer zelf moet aan weerszijden dit stekkertje hebben:

de kleur maakt verder niks uit.

Google is toch ietsjes makkelijker dan foto's maken .
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:58:59 #255
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_24811842

Leuk feitje: Als er vrienden van m'n broertje langskomen willen ze altijd op de NES mario spelen, niet op de PS2, GC of Xbox.. (en dat is van de SNES/N64 generatie)
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:50:21 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24812374
Zet die NES eens bovenop

zaterdag 29 januari 2005 @ 13:55:33 #257
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_24814238
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet die NES eens bovenop

Kannie

De PS2 heeft een helemaal platte onderkant waardoor 'ie heel instabiel bovenop de rond lopende bovenkant van de Xbox zou staan.., de NES zorgt zeg maar voor de stabiliteit tussen de consoles
pi_24817971
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:58 schreef Wunk het volgende:
[afbeelding]

Leuk feitje: Als er vrienden van m'n broertje langskomen willen ze altijd op de NES mario spelen, niet op de PS2, GC of Xbox.. (en dat is van de SNES/N64 generatie)
Hihi briljant!!! Ik heb alleen een NES en een XBOX onderelkaar

Ik vind trouwens wel de PS2 qua design het lelijkst.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:11:04 #259
70566 MaZz_
pi_24819685
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind trouwens wel de PS2 qua design het lelijkst.
Offtopic: Mee eens!

Ontopic: NES natuurlijk het mooist
you're at notch one now.
pi_24885709
level -1 had ik ook nog nooit van gehoort...
ga ik eens uitproberen...
de uitdaging bij mario 1 was bij mij al een tijdje om hem zo snel mogelijk uit te spelen...
Azwethinkweiz
pi_24899563
Ik ben echt zo slecht in mario 1.... Ik vind mario 2 een stuk makkelijker!
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:12:04 #262
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24899718
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben echt zo slecht in mario 1.... Ik vind mario 2 een stuk makkelijker!
ik ben juist heel slecht in mario 2 heb hem eerlijk gezegd ook nog nooit uitgespeeld als je bij die stomme vliegende kleedjes kwam ging ik altijd af maar oke, dat is alweer een tijdje terug
Bernie en ik zijn tof.
pi_24952898
Ik speel de laatste tijd nog maar weinig op mijn nes, moet em toch weer eens uit de doos halen
  zondag 6 februari 2005 @ 14:38:49 #264
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24953142
Mario 1 vind ik ook echt moeilijk! Mario 2 en 3 vind ik een stuk makkelijker.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24953296
Gewoon ff Rygar uitspelen dan maar?
  zondag 6 februari 2005 @ 21:37:24 #266
70566 MaZz_
pi_24959965
Mario 1 vind ik echt te makkelijk :S Mario Lost Levels vind ik nog 't pittigst. Mario 3 wereld 8 is ook wel errug fijntjes als je bij de vliegende schepen komt (na het stuk waar je door handen in levels wordt 'getrokken').
you're at notch one now.
pi_24968400
Ik vond Mario 2 een geweldige spel..... zo mooi en heel anders......de gameplay vond ik heel goed, kon je lang met Peach door de lucht zweven of met Luigi en zijn trappelende benen.....

En het uitspelen was heel simpel, alleen de eindboos was moeilijk omdat ik toen niet wist hoe ik hem moest doodmaken, na enige denkwerk wist ik hoe ik hem dood moest maken en het was hierna een eitje
pi_24971278
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:47 schreef Integrity het volgende:
Gewoon ff Rygar uitspelen dan maar?
Been there done that.
pi_24973315
MArio Bros 2 was echt de beste van de drie! Echt leuk spel!!
pi_24973925
Ik heb nu nog een hele map vol met oude muziekjes. Megaman 2 level Wily part 1 & 2. Castlevania 2 overdag of Castlevania 1 level 5-3. Shadow Warriors bijna alles klinkt mooi. Megaman 3 idem dito. Of wat dacht je van de volgende 2 links:

Megaman VS Ghost & Goblins: http://www.flashplayer.com/games/megamanghostsngoblin.html
Megaman VS Metroid: http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=124070

Errug leuk! Ga door ga door met games opnoemen. FF wat leuke grapjes: de rode ring van zelda 2
pi_24995175
Ik vond Aladdin ook heel erg leuk Met die appeltjes gooien en dat level in die lamp!!
pi_25056542
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vond Aladdin ook heel erg leuk Met die appeltjes gooien en dat level in die lamp!!
Voor de NES? Ik word demend, denk ik..
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:31:06 #273
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_25058913
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Integrity het volgende:

[..]

Voor de NES? Ik word demend, denk ik..
dement

Volgens mij was Alladin ook een SNES spel... athans, ik heb het nog op mijn MegaDrive gespeeld, dan lijkt het me logischer dat de Nintendo versie niet voor de NES is verschenen...
pi_25060632
Jemig, nee ik ben gewoon helemaal in de war met de SNES ja..
Sorry voor de veroorzaakte verwarring
Maar Aladdin was fantastisch
pi_25095711
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:31 schreef Douwe het volgende:

[..]

dement

Volgens mij was Alladin ook een SNES spel... athans, ik heb het nog op mijn MegaDrive gespeeld, dan lijkt het me logischer dat de Nintendo versie niet voor de NES is verschenen...
Is inderdaad ook op de nes verschenen en daarna ook uitgebracht op de snes, alleen de graphics zijn wat beter op de snes voor de rest dezelfde gameplay hetzelfde verhaal voor the lion king.
Now you're playing with Power!
pi_25097022
Kom op hey, beetje gamer kent megaman, metroid en ghost & goblins wel.

Megaman VS Ghost & Goblins: http://www.flashplayer.com/games/megamanghostsngoblin.html
Megaman VS Metroid: http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=124070

Killercombi!
pi_25592824
ik dacht ik haal me nes ook maar weer is uit de kast maar hij werkt niet goed meer, als ik hem aan doe (met spel) dan gaat ie knipperen. dus ik helemaal opengeschroefd, ding schoongemaakt, spellen schoongemaakt en voor de zekerheid ook maar ff 4e chip ding doorgeknipt

nou hij knippert niet meer (duh ) maar hij pakt de spellen dus nog steeds niet...is ie dan echt kapot?
Facts don't care about your feelings
pi_25611526
heb je hem getest nadat ie schoon was en voordat je dat ding doorknipte?
pi_25611569
ja, ik hem ervoor getest, werktte niet. ik heb hem helemaal schoongemaakt. werktte niet. toen knipte ik dat ding door (ik hoorde dat je dan soms ook meer kans had dat hij een spel wel paktte) maja werkt dus ook niet
pi_25627969
nou hier krijg ik ook niet veel antwoorden, ik koop wel een nieuwe
  maandag 21 maart 2005 @ 09:08:29 #281
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_25628268
quote:
Op maandag 21 maart 2005 08:33 schreef YoshiBignose het volgende:
nou hier krijg ik ook niet veel antwoorden, ik koop wel een nieuwe
Er bestaat in GAM een speciaal reparatie topic voor de vragen die jij stelt; wellicht kunnen ze je daar beter helpen. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.
pi_25628321
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:08 schreef chibibo het volgende:

[..]

Er bestaat in GAM een speciaal reparatie topic voor de vragen die jij stelt; wellicht kunnen ze je daar beter helpen. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.
Tis ook best lastig zoeken zonder search, maar met http://google.fok.nl nog dit topic gevonden: http://forum.fok.nl/topic/454308
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25630615
MN NES doet het inmiddels wel, al is het soms lastig om weer het juiste kanaal te pakken te krijgen. Alleen ik moet wel een nieuwe NESadapter hebben, want dat ding doet het alleen maar als de kabel van die adapter op een bepaalde manier om de adapter heen gevouwen zit. En dat is niet echt bevorderlijk voor de houdbaarheid van de adapter denk ik zo....
pi_25639009
ok post ik het daar ook ff
pi_25652369
leuk topic, krijg weer zin om m ook weer uit de kast te halen

Alleen deed ie het niet lekker meer dacht ik. Er is vroeger ook iets doorgeknipt om zon 600 in 1 spel van de zwarte markt te laten draaien. Heb ik nu wel spijt van, maarja wist ik toen ook veel. Zou dit dan "die 4e chip" zijn?

[ Bericht 72% gewijzigd door Cool_Runner op 22-03-2005 02:21:46 ]
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_26110363
vraagje: hoe zit het precies met usa-spelletjes? Die kunnen toch niet worden gespeeld op een normale NES? Wou namelijk hier een console kopen en op eBay.com een lading spelletjes dr bij...

Ook al was ik vroeger van de Sega Master System
paar jaar geleden op marktplaats verkocht
pi_26170582
Het is geen probleem om USA (NTSC) spelletjes te spelen op een normale NES.
Check hier een tutorial : http://www.nesworld.com/unines2.htm waarin staat hoe je je NES geschikt maakt (dit is niet illegaal, aangezien er ook geen illegale spellen meegespeeld zullen worden, echter slechts een regiobeveiliging ongedaan gemaakt wordt). Enige is dat de garantie van je NES niet meer geldig is, maar dat zal waarschijnlijk toch al niet meer het geval zijn...
  zondag 17 april 2005 @ 13:19:05 #288
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_26294013
*kick*
NES rules

Heb er hier 2 staan met ongeveer 30 spelletjes (waaronder Zelda1 + 2, Mario Bros 1,2,3, Megaman 2 + 4 en nog een zooitje) Verder 2 advantage controllers, 2 joysticks (Quickshot en Quickjoy), 2 zappers, fourscore en een stuk of 12 controllers

Onlangs middagje Mario1 gespeeld, beste tijd was 6 minuten en 32 seconden. Het schijnt dat de beste tijd ooit gelopen zo'n 5:12 is en de maximaal haalbare tijd 5:06 of iets dergelijks.

Beste score bij Tetris is ongeveer 380,000 en ben nog steeds meerdere malen per week bezig om dat te verbeteren.

Verdere topspellen vind ik Shadow Warriors, Ducktales en Duckhunt

Speel op de NES sinds een jaar of 10, en ben sinds 2 jaar verzamelaar van assecoiresaccessoires en spellen via internet en op rommelmarkten, ook van de SNES en N64 heb ik een bescheiden verzamelingetje liggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Wrinex op 17-04-2005 23:36:29 (assecoires :')) ]
  zondag 17 april 2005 @ 21:44:39 #289
70566 MaZz_
pi_26307765
Wrinex... puike tijd! Mijn tijd was 2 jaar terug iets van 7 minuten 10 seconden. Daarna niet meer geprobeerd.
you're at notch one now.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:59:59 #290
70566 MaZz_
pi_26370912
Poe vandaag weer ff Megaman 2 uitgespeeld en begonnen aan deel 4 .... prachtig!
you're at notch one now.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:42:47 #291
57971 Wrinex
pi_26371881
Ik heb ze ook allebei, maar vind de MegaMan serie na ze 1 keer te hebben uitgespeeld niet heel leuk meer Heb net nog Tetris zitten spelen maar kom niet meer boven de 200.000 uit de laatste tijd

Ga nu eerst een pizza de oven in doen en vervolgens ga ik TopGun spelen met mijn Quick-Shot Joystick
pi_26378872
Binnenkort weer koninginnendag, dat wordt weer kleine kinderen van hun zeldzame games voor 1 euro ontdoen
Sold my Soul to Sony
  woensdag 20 april 2005 @ 18:58:31 #293
57971 Wrinex
pi_26382193
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
Binnenkort weer koninginnendag, dat wordt weer kleine kinderen van hun zeldzame games voor 1 euro ontdoen
My thoughts exactly
  zondag 1 mei 2005 @ 11:20:57 #294
57971 Wrinex
pi_26636634
Gisteren met koninginnedag op de plaatselijke rommelmarkt/vrijmarkt geweest en teruggekomen met:

4x NES
4x Volledige bekabeling
8x Controllers
2x Zapper
12x Spellen (oa Ducktales 1 en 2, Mario bros 1,2,3 en Tetris)

1x Gameboy Pocket met adapter (Voor 1,50 )

1x Sega Mastersytem met 6 complete spellen, volledige bekabeling en 1 controller
  zondag 1 mei 2005 @ 13:22:16 #295
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_26639305
Ik heb slechts een NES, twee zappers, 4 controllers, 2 adapters (je zou haast zeggen dat ze er nog een nes bij hadden...) en Metal Gear, Kid Icarus en het obligate Mario/Duckhunt. Voor 8,50.

Verder ook wel veel mensen die hun spullen voor 25 euro kwijt wilden (ja, doei, zo verdien ik er toch niks op... ).
Nicht ärgern, nur wundern!
  zondag 1 mei 2005 @ 13:31:05 #296
57971 Wrinex
pi_26639458
Ik was voor alles in totaal 35 euro kwijt

Dingen die ik tóch maar afsloeg:

Een Playstation1 met 1 controller zonder spellen voor 40 euro
Een Nintendo met 2 spellen, bekabeling en 1 controller voor 30 euro
Een Nintendo64 met 8 spellen voor 75 euro

zondag 1 mei 2005 @ 13:32:15 #297
50516 Jebus
badguy
pi_26639478
Geen Nes gezien dit keer.

Wel heb ik:

2 megadrives (1 en 2) + sonic 1,2 en nog wat spellen.
1 Gamegear+ shinobi
1 Saturn + 10 spellen

Alleen maar sega lol, bijna geen nintendo gezien maarja die heb ik toch al.
Sold my Soul to Sony
  maandag 2 mei 2005 @ 13:37:17 #298
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_26665497
ik had een non-boxed action pack plus spellen voor 10 ¤
ook nog een snes van mordra gekrege

maar mijn controllers zijn "traag" ik moet echt hard drukken etc... kan ik me niet herinneren van vroeger
wat kank hier aan doen??
en hoe maak ik hem weer mooi wit met WCeend??
  maandag 2 mei 2005 @ 16:53:04 #299
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26669292
ik heb helemaal niks verdomme nog aan toe!
maar oke... wat zijn leuke spellen voor de four score want ik heb zo'n ding liggen maar nog eigenlijk helemaal nooit gebruikt wat natuurlijk zonde is
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:33:14 #300
57971 Wrinex
pi_26670547
Je hebt Dynablaster (Bomberman) die je met zijn 3en kan spelen.

Voorderest:

Compatible Four Score Titles:

Championship Bowling
Fast Break
Gauntlet II
Golf Power
Harlem Globetrotters
Indy Heat
Kings of the Beach
M.U.L.E.
Monster Truck Rally
Nightmare on Elm Street