Jij zoekt Kirby? Ik heb er nog eentje liggenquote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef CasB het volgende:
KirbyMaar die hebben ze niet
Ik had het over die NES games op de GBAquote:Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij zoekt Kirby? Ik heb er nog eentje liggen.
En het mooie is dat 3/4e van de NES collectie niet op dat ding werkt. Alles wat geavanceerder dan Mario Bros 1 is, werkt niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:19 schreef Kiff het volgende:
Hmmmm, ik wil best een M82, maar niet voor deze prijs: check het uit, deze (inmiddels afgelopen) ebayveiing van een Amerikaan : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8140877647&ssPageName=ADME:B:WN:US:1
Mijn tijd is (exact weet ik het niet meer sorry!); 7:32quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef Kiff het volgende:
Ik heb m'n tijd wat strakker gezet, omdat jullie het niet doen. 9:21.26.
Op zich is die tijd nog een stuk strakker te zetten. Ik ben namelijk twee keer afgegaan en heb ook wat bloemen gepakt waar het niet nodig was en dat soort dingen.
Wat zijn jullie tijden?
( hier een leuk stukje over het record mario 1 uitspelen : mario 1 record
Dit topic wordt wel leuk gevonden denk ik, maar er mag best wat meer in gepost worden. De NES leeft!
Cart-only?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:59 schreef Kiff het volgende:
Kirby voor de NES heb ik ook wel te koop/ruil. PAL 10 euro.
Het -1 level, daar moet iedereen van de NES generatie wel eens van gehoord hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:47 schreef Integrity het volgende:
Jongens & Meisjes: Super Mario Bros 1 level -1. Vele malen heb ik gehoord dat het een fout in het spel is, ik ben er nooit uitgekomen. Met de gamegenie kun je vanalles proberen, ook met de tijd, maar niets werkt.
[..]
Op het internet kun je ook al niet echt wegwijs worden over de -1 level. Het blijft een mysterie, of toch een fout? Wat denk jij?
Als het goed is zit de NES op kanaal 3 of 4, dat stel je namelijk in met CH-3 of CH-4 op je RF switch.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je hem met een RF switch hebt aangesloten moet je hem gewoon opzoeken zoals je ook tv zenders opzoekt. Ik geloof dat kanaal 50 voor de NES is, maar dat weet ik niet zeker
Roy, niet mensen zomaar hun NES laten openschroevenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel voorzichtig iig. Precies weet ik niet, maar daarvoor moet je even in de openingspost van dit topic kijken, daar staan wat linkjes in naar verschillende interessante dingen. Vooral Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I is interessant.
Tof dat je hierop reageert! Helaas heb je niet zo goed gelezen, want jij legt me iets uit wat ik al weet en ook eigenlijk al gezegd had. Wie weet er meer over deze "bug" of waarheid? Denk maar aan de levelcodes die je kunt veranderen met de gamegeniequote:Op maandag 24 januari 2005 07:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het -1 level, daar moet iedereen van de NES generatie wel eens van gehoord hebben.Ik vind het vreemd dat je er op Internet niets over kunt vinden, want het is toch een redelijk bekend fenomeen. Het is inderdaad een bug, maar wel een leuke.
Als ik het me goed herinner, werkt het zo: wanneer je op het eind bent gekomen van level 1-2, ga je op de groene buis staan die je weer naar 'boven' leidt. De truuk is nu om Mario in de muur aan de rechterkant te krijgen. Wanneer je tegen de muur gaat staan en een keer springt, komt er een geheim muntenblokje tevoorschijn. Wat ik toen heb gedaan is onder dat blokje gaan staan, gebukt springen, en ergens midden in de lucht weer rechtop gaan staan. Met een beetje geduld en geluk blijft Mario dan in de muur hangen, en glijdt hij langzaam naar rechts toe. Vervolgens komt hij in de ruimte terecht waar normaal de Warp Zone zit, maar in plaats van warps naar de werelden 2-1, 3-1 en 4-1, staat er slechts een pijp naar de -1 wereld.
De -1 wereld zelf is een onderwaterwereld zonder einde. Je kunt gewoon blijven doorzwemmen tot de tijd om is.
ik ga er binnenkort ook eens goed voor zitten om dat ding aan de praat te krijgen en het liefst ook nog een beetje de grijze kleur terug tekrijgen ipv geelquote:Op maandag 17 januari 2005 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, het topic leeft weerIk ben al meer dan een half jaar van plan om mijn 2e NES te repareren en schoon te maken. Maar ik wil er een dagje goed voor gaan zitten en dat is er nog niet van gekomen
WC-eend voor al uw verkleurde NESjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort ook eens goed voor zitten om dat ding aan de praat te krijgen en het liefst ook nog een beetje de grijze kleur terug tekrijgen ipv geelkan ik trouwens gewoon een goedkope universele adapter kopen voor de nes want eentje van mij ben ik kwijt
![]()
ik las het ja..... ik had het al eens met glassex (quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
WC-eend voor al uw verkleurde NESjes.
nee, ze moeten in je tvquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Maar op mn videorecorder zitten niet van die roodwitte ingangetjes. Wel in de dvdspeler. Moet ik het dan daarin doen?
als het niet lukt maak ik wel even foto'squote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ja sorry, ik ben een newB op dat gebied
Kanniequote:
Hihi briljant!!! Ik heb alleen een NES en een XBOX onderelkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:58 schreef Wunk het volgende:
[afbeelding]
Leuk feitje: Als er vrienden van m'n broertje langskomen willen ze altijd op de NES mario spelen, niet op de PS2, GC of Xbox.. (en dat is van de SNES/N64 generatie)
Offtopic: Mee eens!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind trouwens wel de PS2 qua design het lelijkst.
ik ben juist heel slecht in mario 2quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben echt zo slecht in mario 1.... Ik vind mario 2 een stuk makkelijker!
Been there done that.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:47 schreef Integrity het volgende:
Gewoon ff Rygar uitspelen dan maar?
Voor de NES? Ik word demend, denk ik..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vond Aladdin ook heel erg leukMet die appeltjes gooien en dat level in die lamp!!
dementquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Voor de NES? Ik word demend, denk ik..
Is inderdaad ook op de nes verschenen en daarna ook uitgebracht op de snes, alleen de graphics zijn wat beter op de snes voor de rest dezelfde gameplay hetzelfde verhaal voor the lion king.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:31 schreef Douwe het volgende:
[..]
dement
Volgens mij was Alladin ook een SNES spel... athans, ik heb het nog op mijn MegaDrive gespeeld, dan lijkt het me logischer dat de Nintendo versie niet voor de NES is verschenen...
Er bestaat in GAM een speciaal reparatie topic voor de vragen die jij stelt; wellicht kunnen ze je daar beter helpen. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:33 schreef YoshiBignose het volgende:
nou hier krijg ik ook niet veel antwoorden, ik koop wel een nieuwe![]()
![]()
Tis ook best lastig zoeken zonder search, maar met http://google.fok.nl nog dit topic gevonden: http://forum.fok.nl/topic/454308quote:Op maandag 21 maart 2005 09:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er bestaat in GAM een speciaal reparatie topic voor de vragen die jij stelt; wellicht kunnen ze je daar beter helpen. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
Binnenkort weer koninginnendag, dat wordt weer kleine kinderen van hun zeldzame games voor 1 euro ontdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |