Wel de allstar versie. Maar daar ben ik toch een aantal dagen mee bezig geweestquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef Kiff het volgende:
Iemand ooit Mario 3 compleet uitgespeeld zonder daarbij warps te gebruiken? (ik niet geloof ik...). Ik vraag me af hoe lang je daar (minimaal) mee bezig bent.
Ik mocht het ook nooit... maakt mn moeder 1x een uitzondering omdat ik in Boulder Dash zo ver nog nooit was geweest, en ik de code nog niet kon opschrijven... loopt mn NES vastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mocht vroeger mijn NES niet aan laten staan![]()
Leuk idee, maar hoe wil je dat bewijzen? Ik heb bijvoorbeeld geen videocamera ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:00 schreef Kiff het volgende:
We moeten binnenkort maar eens serieus wat NES spel time-battles gaan organiseren om dit topic een beetje spannend te houden ofzoZo snel mogelijk Mario 1 of Rescue Rangers uitspelen, dat soort dingen
Het is een beetje laat maar beter dan niet...quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef SilverBolt het volgende:
wat is die melding op sommige games dat het spel niet werkt met de mattel versie van de nes.
heb namelijk nog nooit zo'n versie gezien
quote van een nes game verpakking:
"This game pak cannot be used with the Mattel or NES version of the Nintendo Entertainment System"
Zijn dit andere systemen ?
ik ga woensdag wel ff beter ben benieuwd of ik het nog kan heb hem nml pas 1x uitgespeeld (toen zat ik in groep 5 of 6 ofzo (nu 4e klas) heb je trouwens shortcuts genomen of niet?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef Kiff het volgende:
Kom op jongens, allemaal even Mario 1 spelen na het avondeten
Gumshoe! is dat niet dat spel waar je met de zapper een mannetje dat op een inbreker lijkt door levels moet loodsen? die had ik een keer bijna uitgespeeldquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef Kiff het volgende:
Ik heb m'n tijd wat strakker gezet, omdat jullie het niet doen. 9:21.26.
Op zich is die tijd nog een stuk strakker te zetten. Ik ben namelijk twee keer afgegaan en heb ook wat bloemen gepakt waar het niet nodig was en dat soort dingen.
Wat zijn jullie tijden?
( hier een leuk stukje over het record mario 1 uitspelen : mario 1 record
Dit topic wordt wel leuk gevonden denk ik, maar er mag best wat meer in gepost worden. De NES leeft!
Hoe ver komen jullie met Rad Racer? Ik haalde bijna het tweede level... Nog even verder oefenen binnenkort.
Hoeveel procent van Star Wars halen jullie. Ik heb hem ooit, back in the days, wel eens uitgespeeld. M'n meest succesvolle recente poging was 50 procent (ben ik al best trots op!). Star Wars is een van m'n favoriete NES games.
Hoe ver komen jullie met Gumshoe, Cobra Triangle? Heeft iemand ooit Probotector uitgespeeld zonder te cheaten? Wat een bikkelgame is dat! Bart vs The Space Mutants ook een moeilijke!
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:08 schreef Kiff het volgende:
Wow, stoere colleges geven ze in Pittsburgh "Game Development for the 8-bit NES
Carnegie Mellon, Spring 2004 - teacher: Bob Rost" check het hier: http://bobrost.com/nes/
Check ook het spel "Sack Of Flour, Heart Of Gold" en thuisgebrouwen spellen als "Dikki Painguin in: TKO for the Third Reich" en Grave Digger
[afbeelding]
ik doelde op dat plaatje.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:16 schreef Kiff het volgende:
Zo Capibar, dat is een zinnige reactie.
ik heb gelezen wat het inhoudt, maar wie gaat er nou een spel maken over een zak bloem?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:48 schreef Kiff het volgende:
Als je nou ook eens las wat het inhoudt, dan was je reactie niet zo inhoudsloos geweest.
Dat dacht ik ook in 85. wie gaat er nou een spel maken over een loodgieter.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb gelezen wat het inhoudt, maar wie gaat er nou een spel maken over een zak bloem?![]()
Gratis NES edition GBA SP voor elke user? Lijkt me wel een aardig gebaar.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veranderd voor degene die geen Frans kennen
Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om te melden dat jullie de komende tijd FOK!games in de gaten moeten houden ivm een leuk iets dat te maken heeft met de NES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |