quote:Goh.
Op maandag 19 januari 2004 19:21 schreef JaWi het volgende:
lekkere broodjes
ik koop vaak de italiaanse panini
quote:Wat voor bakker is dat?? hebben wij niet in Wolvega. Heb wel een in Heerenveen gezien. Is deze bakker anders dan de andere bakkers?
Bakker Bart
quote:Met kip en pesto
Op maandag 19 januari 2004 19:22 schreef nikky het volgende:
LIFik koop vaak de italiaanse panini
Ik weet nu waarom ze niet warm worden in die oven, want er zit zo'n dikke laag koek op dat hij niet eens warm meer kan worden.
*kent dochter van Goudase filiaalhouder en vind daarom alles wat van Bakker Bart komt goor*
quote:Ja, waar het brood bij de meeste bakkers nog wel te eten is, krijg je bij bakker bart een gevoel van erge misselijkheid die pas verdwijnt als je er gewend aanraakt
Op maandag 19 januari 2004 19:23 schreef MasterMido het volgende:[..]
Wat voor bakker is dat?? hebben wij niet in Wolvega. Heb wel een in Heerenveen gezien. Is deze bakker anders dan de andere bakkers?
quote:Ik heb toch liever ranzige ondergekotste kaasstengels
Op maandag 19 januari 2004 19:21 schreef Posdnous het volgende:
Ja, lekkere broodjes meestal.
quote:Ah..die verkopen ze bij ons niet geloof ik.
Op maandag 19 januari 2004 19:26 schreef Patron het volgende:[..]
Ik heb toch liever ranzige ondergekotste kaasstengels
maar wel een andere lekkere bakker het meisje achter de toonbank is even lekker als de appelflappen daar en die zijn goed eetbaar !
quote:Ik vind de vrouwen die hier bij bakker bart werken er altijd maar smoezelig uitzien...
Op maandag 19 januari 2004 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Bakker Bart zuigt*kent dochter van Goudase filiaalhouder en vind daarom alles wat van Bakker Bart komt goor*
Ik koop daar niks meer, heb t meerder malen gedaan maar steeds had ik hele droge saucijzenbroodjes die je echt met een liter cola moest wegdrinken anders stikte je zowat de moord in die dingen.....
Bleh het is net de Lidl onder de bakkerijen !!!
quote:bij bakker bart in tilburg werkt er een, nou die lijkt net een cycloop.....
Op maandag 19 januari 2004 19:32 schreef fratsman het volgende:[..]
Ik vind de vrouwen die hier bij bakker bart werken er altijd maar smoezelig uitzien...
echt oerlelijk.....ALLEMAAL
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:50 schreef Againzender het volgende:
Spaanse panini! Chorizo
Bakker Bart: een eigentijdse formule
Bakker Bart is een franchiseformule met meer dan 100 Bakker Bart-winkels in Nederland. De formule wordt geleid en ondersteund door Bart's Retail B.V. Deze onderneming bestaat uit een franchiseorganisatie en twee centrale bakkerijen.
Franchiseorganisatie
De franchiseorganisatie bevindt zich in het hoofdkantoor van Bart's Retail B.V. in Beuningen. Vanuit het hoofdkantoor wordt gezorgd voor ondersteuning van de franchisenemers en verdere uitbreiding van de Bakker Bart-formule. De franchiseorganisatie is verantwoordelijk voor alles wat met de Bakker Bart-formule te maken heeft.
Bakkerijen
De centrale bakkerijen bevinden zich in Beuningen en Alkmaar. Hier wordt het Bakker Bart-assortiment gemaakt volgens het innovatieve bake off-systeem. De centrale bakkerijen leveren vers ingevroren halffabrikaten aan de Bakker Bart-winkels, waar deze worden gerezen en afgebakken tot volwaardige broodproducten. Door dit unieke systeem wordt in de Bakker Bart-winkel de hele dag door vers brood gebakken.
Als hij dit leest: JIJ Moet mij nog BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Bakker Bart is populair. .
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:00 schreef MUUS het volgende:
Wat koop jij bij Bakker Bart?Bakker Bart is populair.
.
quote:Ik weet welke gast jij bedoelt...zo'n patserig type zat ook met mij te flirten....grrrrrrrrr!
Op maandag 19 januari 2004 20:46 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
Die dude van bakker bart in Den haag is een grote flasher!Als hij dit leest: JIJ Moet mij nog BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Bruin Bartje/stokbrood filet americain of kipfilet...offe...tonijnsalade...jammie!
* vicz heeft in Alkmaar daar gewerkt... je wilt niet weten hoe het er daar aan toe gaatquote:Op maandag 19 januari 2004 20:24 schreef JaWi het volgende:
Bakkerijen
De centrale bakkerijen bevinden zich in Beuningen en Alkmaar. Hier wordt het Bakker Bart-assortiment gemaakt volgens het innovatieve bake off-systeem. De centrale bakkerijen leveren vers ingevroren halffabrikaten aan de Bakker Bart-winkels, waar deze worden gerezen en afgebakken tot volwaardige broodproducten. Door dit unieke systeem wordt in de Bakker Bart-winkel de hele dag door vers brood gebakken.
http://www.bakkerbart.nl/
Net zo als bij mac donalds waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:07 schreef vicz het volgende:
[..]
* daeri heeft in Alkmaar daar gewerkt... je wilt niet weten hoe het er daar aan toe gaat
Geen idee hoe het er bij de Mac aan toe gaat....quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Net zo als bij mac donalds waarschijnlijk?
Spugen op dingen, en dingen die op de grond vallen terug leggen? (heb ik gelezen)quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:11 schreef vicz het volgende:
[..]
Geen idee hoe het er bij de Mac aan toe gaat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |