Eerst werd Creax voor 48 uur gebanned in dezelfde post als Conflict, 5 minuten later was Creax uit de ban post geedit en was er een nieuwe post dat jij een week weg was en je je kloon kwijt wasquote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat een toeval was dat!
Niets zo belangrijk als timing... en een dosis gelukquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:08 schreef Dagonet het volgende:
Toen had je Creax al opgeblazen trouwens dus ze waren toch te laat
Alsof dat soms wat uitmaakt, ik werd aangezien voor ene Olaf, die een schadelijk script had draaien. Hop permban.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stt, dalijk lok je nog een kloonscan uit.
Sinds die foto's zeg ik eerder B&H...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:15 schreef NiteSpeed het volgende:
NS voor DIG.
Lekker subjectief beoordelen is okay, X.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sinds die foto's zeg ik eerder B&H...
Ik denk dat het meer was omdat je een baggertopicopen scriptje had lopenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Niets zo belangrijk als timing... en een dosis geluk
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een week weg moest door bagger onder een kloon notabene.
Ik kan me vaag nog wel zoiets herrinneren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eerst werd Creax voor 48 uur gebanned in dezelfde post als Conflict, 5 minuten later was Creax uit de ban post geedit en was er een nieuwe post dat jij een week weg was en je je kloon kwijt was
Toen had je Creax al opgeblazen trouwens dus ze waren toch te laat
man,je bent net een half uur mod,aansteller!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:19 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2004 15:19 schreef Dagonet het volgende:

ff op onzquote:Op zondag 7 maart 2004 16:11 schreef FlyingFox het volgende:
Nouk op GC. [afbeelding]
Ze had de beste sollicitatie, maar toch is die Fles 't geworden. Op een oneerlijke manier nog wel.
Ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:19 schreef Dagonet het volgende:
Heb je al een nieuw verlanglijstje Maanvis?
Nee, ik heb momenteel alleen een verhanglijstje.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:19 schreef Dagonet het volgende:
Heb je al een nieuw verlanglijstje Maanvis?
Wat was ik vroeger toch grappig.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik heb momenteel alleen een verhanglijstje.
Onsubtiele kick van een totaal niet boeiend topic..quote:
Ja, ik mot ff achterhalen welk topic van dagonet ik moest kicken. Ik ben er nog niet achter, echter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Onsubtiele kick van een totaal niet boeiend topic..
Hmm, in dat geval zal ik een poging wagen tot het stoppen van je te achtervolgen en negatief commentaar achter te laten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, ik mot ff achterhalen welk topic van dagonet ik moest kicken. Ik ben er nog niet achter, echter.
Stel dat je nou een lekker wijf was...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval zal ik een poging wagen tot het stoppen van je te achtervolgen en negatief commentaar achter te laten...
Dan zat ik nu met mijn tieten te spelen voor een spiegel ipv op jou te reageren...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stel dat je nou een lekker wijf was...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan zat ik nu met mijn tieten te spelen voor een spiegel ipv op jou te reageren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |