Hoe voel je je nu? En we zijn al bij Deel 192!
Ik ben moe, heb voor mijn gevoel veel te kort geslapen.
Verder weer een hele rare droom gehad, en weer kwam mijn vader erin voor
quote:WOW dat is wel erggggg lang :S Hoe kwam dat?? kon je niet slapen???
Op maandag 19 januari 2004 07:59 schreef ne0n het volgende:
72u wakker nu...
quote:werken, koffie, werken, proberen slapen, lukt niet, door koffie, pc, werken, koffie.. enz
Op maandag 19 januari 2004 08:03 schreef missymouse het volgende:[..]
WOW dat is wel erggggg lang :S Hoe kwam dat?? kon je niet slapen???
I think I need a hug... (Shrek)
quote:
Op maandag 19 januari 2004 07:49 schreef rena het volgende:
Ik heb goed geslapen, maar ik ben doodmoe![]()
Ben nog steeds blij met me nieuwe navelpiercing
Alleen toets engels vandaag....
tis maandagmorgen, tis koud, het regent pijpestelen
ach het had erger gekund
Verder heb ik lekker geslapen na een enorme jankbui gisteravond...Het was echt zo'n moment dat ik instortte.
Zometeen even een maat vragen of hij nog mee gaat naar Anathema en dan zie ik wel weer...Het zit er dik in dat we naar een andere maat gaan vanavond, dus dat wordt een prima avond. .
en dan heb ik nog niet eens mijn ex der spullen terug gegeven vandaag
Even wat eten en dan nuttige en daarna leuke dingen doen
quote:Nee, maar wel alles bij elkaar gevonden zodat ik de papieren op kan sturen en er in no time kosteloos weer een nieuwe staat
Op maandag 19 januari 2004 01:14 schreef chocolatemoeze het volgende:
Fiets terug?
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 19-01-2004 11:50]
tweede proefwerk ging perfect en als het zo doorgaat zit er nog een kans in dat ik dit jaar mn examen WEL haal
straks naar bijles wiskunde, lang leve goeie vrienden, en daarna posters laten drukken voor toneel
lekker even de gelegenheid om gezellig bij te kletsen met goeie vriend
*bounce*
nu eerst nog voor een lunch zorgen....
Tip: Drink 's avonds geen koffie voor het slapen gaan haha
* chocolatemoeze checkt de humeur....checkt.... big pimipin'
quote:Stoere mountainbike natuurlijk voor SEMTEX!
Op maandag 19 januari 2004 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, maar wel alles bij elkaar gevonden zodat ik de papieren op kan sturen en er in no time kosteloos weer een nieuwe staatEn daar wordt een mens blij van
quote:Jah, da's balen, thuis moeten zitten en niet kunnen zitten
Op maandag 19 januari 2004 10:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik word gek van mezelf...ik kan nergens lang blijven zitten liggen zonder last van me rug.....en ik baal dat ik de komende dagen dus niet kan werken......
quote:dagje vrij nemen en niets doen?
Op maandag 19 januari 2004 12:24 schreef Xilantof het volgende:
vaaaaag,
voel me niet super.
mijn gedachte zijn te druk, en de tranen staan in mijn ogen.
dooood moe
Jeej
Voel me wel prima ..
Alleen klein beetje worried over mn vriend die de laatste tijd zo drietig is .. wist ik ( en hij ) maar wat er was
quote:tentamen week
Op maandag 19 januari 2004 13:15 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
dagje vrij nemen en niets doen?
quote:Heb je mijn arm nog gehad?
Op maandag 19 januari 2004 09:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
In een maandagmorgenstemming...
Ik voel me flex, lekker in de auto gereden, met m'n oma boodschappen gedoen en vanavond een betaalde politievoorlichting. Lekker!
Net weer tentamen gemaakt.. nog 2.. en dan is het weer over!
Voor de rest voel ik me ook wel goed eigenlijk
quote:Ja nee, ik krijg precies dezelfde terug
Op maandag 19 januari 2004 13:15 schreef chocolatemoeze het volgende:
Stoere mountainbike natuurlijk voor SEMTEX!
Superklote.
Maar dat interesseert vast niemand.
Waarom zet ik dit hier dan?
quote:omdat het wel iemand interesseert?
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef Rex_Everything het volgende:
Ik voel me super...Superklote.
quote:Wie dan?
Op maandag 19 januari 2004 17:08 schreef hellmondunited het volgende:
omdat het wel iemand interesseert?
Voel me moe maar erg helder en heb een opgeruimd hoofd.
quote:Waarom? Omdat het hier mag en er misschien mensen zijn waar je steun aan kunt hebben
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef Rex_Everything het volgende:
Ik voel me super...Superklote.
Wel de hele dag mij bewust geweest van een droefenis in mij, een oude welteverstaan. Daar even bij stil kunnen staan door een fijn gesprek.
En dat was ook genoeg en goed. Oud is oud, en er teveel bij stil staan lost niets op.
* Peregrijn voelt zich goed na een dagje hard werken
quote:ik bijv. anders reageer ik niet
Op maandag 19 januari 2004 17:17 schreef Rex_Everything het volgende:[..]
Wie dan?
ben er nog steeds trots op
en voel me verder wel goed, net even iemand duidelijk verteld hoe ik ergens over dacht enzo, en dat luchte wel op. en verder lekker aan het genieten van m'n vakantie
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:36 schreef Bloody_Icarus het volgende:
onzeker, heel onzeker...
Doet deugd je af te reageren door teksten te schrijven en wat op drums te meppen. Ik raad het iedereen aan.
Ben alleen nog steeds ziek, en mijn rugpijn blijft aanhouden, ben moe dus zometeen lekker slapen. Hopelijk een rustige nacht.
quote:Bedankt voor de interesse. Ik zal je zeggen, ik heb het niet zo op doktoren. Ik moet gewoon veel beter op mijn houding gaan letten. Als ik hier post dat ik last van mijn rug heb, en ik lees het eens terug is het een soort van stimulans. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Op maandag 19 januari 2004 20:28 schreef Pheno het volgende:
Ben je al een keer naar de dokter geweest met die rugpijn? Ik hoor je er al een tijdje over klagen.
Edit: * hardsilence gaat ondertussen met rechte rug zitten, schouders naar achter, beide benen stevig op de grond en volhouden maar. Nog eventjes en dan weer de juiste lig houding vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 19-01-2004 20:35]
quote:Ga buikspieroefeningen doen. Die hebben mij ook ontzettend geholpen.
Op maandag 19 januari 2004 20:33 schreef hardsilence het volgende:[..]
Bedankt voor de interesse. Ik zal je zeggen, ik heb het niet zo op doktoren. Ik moet gewoon veel beter op mijn houding gaan letten. Als ik hier post dat ik last van mijn rug heb, en ik lees het eens terug is het een soort van stimulans. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Edit: * Pheno gaat ondertussen met rechte rug zitten, schouders naar achter, beide benen stevig op de grond en volhouden maar. Nog eventjes en dan weer de juiste lig houding vinden.
voel me verder ook super heb de allerliefste vriendin die er is
quote:Volgens mij is dat juist helemaal niet persé goed bij rugpijn. Buikspieroefeningen kun je op heel veel manieren verkeerd doen, dan richt het alleen maar schade aan. (en dat is elke ochtend ook mijn excuus aan mezelf
Op maandag 19 januari 2004 20:44 schreef Pheno het volgende:[..]
Ga buikspieroefeningen doen.
Daag mensjes
quote:Nog bedankt
Op maandag 19 januari 2004 15:44 schreef _Denker het volgende:[..]
Heb je mijn arm nog gehad?
quote:ow en trouwens die behoefte aan liefde...tja, misschien wel. Voel me denk ik gewoon niet zo geliefd door anderen. Het zal ook allemaal wel, duik weer eens later dan de bedoeling mijn bed in, maar goed, fijn slapen.
Op maandag 19 januari 2004 00:43 schreef _Denker het volgende:[..]
Jij hebt behoefte aan liefde, dat kan ik wel zien.
Wil je een arm van mij lenen?
Hoop dat je je snel wat beter voelt
Trusten allemaal!
quote:Jij bent mijn allerliefste!!
Op zondag 18 januari 2004 12:34 schreef Emel het volgende:
heel erg blij met mijn allerliefsteik voel me goed
aa
Kussssss liefste
Voel me redelijk, op het ziek zijn na.
Net weer tentamen gemaakt, en het ging goed!
Voor de rest gaat het ook wel gewoon goed eigenlijk
Ben een beetje slaperig, heb gisteravond veel te lang met een overzees vriendinnetje zitten bellen.
Even straks met een maar naar de stad kaartjes voor Anathema aanstaande donderdag halen, want:
quote:Nog meer mensen van hier die gaan?
Op maandag 19 januari 2004 22:36 schreef Subterranean het volgende:
Zin in donderdag.
toch soms last van dip-buien. Heeft meer met mn persoonlijkheid te maken denk ik...
Ontopic: gaat redelijk, alleen weer zo'n felle hoofdpijnbui en heb t koud.
*Gewoon maar doortypen dus*
mja morgen lekker een dagje weg en dan komt alles weer goed
quote:Ik wil niet heel negatief overkomen, maar een vriend van me had ook steeds last van zijn rug en kon zijn nek zo 'kraken' zeg maar. Uiteindelijk toch maar naar de dokter geweest aangezien hij 's avonds wel erg veel last had. Wat blijkt, heeft hij een lichte vergroeing. Met therapie (ofzo?) en gewoon goed zitten/liggen moet het weer goed komen.
Op maandag 19 januari 2004 20:33 schreef hardsilence het volgende:[..]
Bedankt voor de interesse. Ik zal je zeggen, ik heb het niet zo op doktoren. Ik moet gewoon veel beter op mijn houding gaan letten. Als ik hier post dat ik last van mijn rug heb, en ik lees het eens terug is het een soort van stimulans. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Edit: * RemCow gaat ondertussen met rechte rug zitten, schouders naar achter, beide benen stevig op de grond en volhouden maar. Nog eventjes en dan weer de juiste lig houding vinden.
Zelf heb ik ook steeds last van mijn rug gehad. Om een heel verhaal kort te maken: mijn rug stond niet goed en moest goedgekraakt worden. Kwam mede doordat ik steunzolen nodig had (platvoeten heb ik blijkbaar:+). Een hele opluchting toen het goed was.
ik zeg niet dat dít het moet zijn en ik weet niet wat voor een last je hebt, maar het zijn mogelijkheden.
voor de rest voel ik me okay. ff wat stress weg. Heb theorie gehaald van auto, heb gisteren mijn belangrijke hertentamen gehad en vandaag had ik tussentijdsetoets wat wel okay ging. Op naar 't volgende tentamen .
ik heb geen idee hoe ik me voel
quote:opa
Op dinsdag 20 januari 2004 16:36 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me top. Vandaag druk bezig geweest en vanavond lekker naar LOTR:ROTK, nu het niet meer zo druk is. Al die schreeuwerige pubers kan ik niet meer aan
Vriendje heeft avonddienst, dus gezellig samen wakker geworden vanochtend en laat begonnen met werken. En heb chips enzow in huis gehaald om deze eenzame avond door te komen
Samenwonen komt wel erg dichtbij nu, heb er zin in Heb ook wel een beetje genoeg van dat heen en weer gereis tussen Utrecht en Amsterdam, en als ik iets vergeten ben mee te nemen, een week te moeten wachten... Nog maar 1,5 maand
En zometeen lekker douchen
Verder voel ik me TOP want morgen vlieg ik naar Thailand!
quote:Ben ik blij om!
Op dinsdag 20 januari 2004 17:37 schreef hellmondunited het volgende:
Lekker, het gaat goed komen met mij dat weet ik zekernu nog die koppijn weg
Met mij stressy, zaterdag examen...
quote:owja dan is het de 24e! succes!!!
Op dinsdag 20 januari 2004 17:42 schreef Copycat het volgende:[..]
Ben ik blij om!
Met mij stressy, zaterdag examen...
gestressed doordat je examen voor de deur staat of vanwege wat anders?
quote:Thanx!
Op dinsdag 20 januari 2004 17:43 schreef hellmondunited het volgende:[..]
owja dan is het de 24e! succes!!!
gestressed doordat je examen voor de deur staat of vanwege wat anders?
quote:komt goed
Op dinsdag 20 januari 2004 17:50 schreef Copycat het volgende:[..]
Thanx!
Puur het examen. Ben er heel de week zoet mee, of zuur van, 't is maar hoe je het bekijkt. Na zaterdag valt het hopelijk allemaal van me af.
ot, ben moe en duizelig maar das een oud verhaal, komt door een veel te lage bloeddruk.
heb zin in vanavond, moppie gaat lekker brood bakken, verse tonijnsalade erbij, glaasje rose.... mmmm
Verder geen zin om morgen vroeg op te staan (om 7 uur moet ik al bij mijn stage klaar staan), maar aan de andere kant wordt het vast leuk (mijn begeleider geeft een eendaagse cursus voor invallers met een moeilijke groep en ik mag mee om hem te filmen).
Behoefte aan een lange vrije dag met leuke dingen en tijd voor mezelf.
Verder fijne dag achter de rug. Morgen een vroege dienst draaien dus mag ik om 6uur mijn nest uit, erg vroeg te bed dus om me zo fit mogelijk te voelen, er staat me weer een drukke dag te wachten en ik moet nog veel leren voor mijn examens.
quote:Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:14 schreef RemCow het volgende:
Ik wil niet heel negatief overkomen, maar een vriend van me had ook steeds last van zijn rug en kon zijn nek zo 'kraken' zeg maar. Uiteindelijk toch maar naar de dokter geweest aangezien hij 's avonds wel erg veel last had. Wat blijkt, heeft hij een lichte vergroeing. Met therapie (ofzo?) en gewoon goed zitten/liggen moet het weer goed komen.Zelf heb ik ook steeds last van mijn rug gehad. Om een heel verhaal kort te maken: mijn rug stond niet goed en moest goedgekraakt worden. Kwam mede doordat ik steunzolen nodig had (platvoeten heb ik blijkbaar:+). Een hele opluchting toen het goed was.
Ik zeg niet dat dít het moet zijn en ik weet niet wat voor een last je hebt, maar het zijn mogelijkheden.
De ervaring leert dat het kutgevoel wat ik nu echter zou moeten hebben zich meestal binnen 2 dagen meldt en dan in ongekende hevigheid, ik maak me dus wel een beetje ongerust...
Heb wel net 3 uurtjes geslapen dus ietsje beter
wil 2 armen om heen hebben..
edit: owhja, en ik kan mijn vriendin ook niet bereiken.
quote:*Copycat slaat virtuele armen om Hellmondunited heen*
Op dinsdag 20 januari 2004 20:22 schreef hellmondunited het volgende:
Hmm ineens niet meer zo goed? denk dat de vermoeidheid toeslaat ofzo..
mja zit weer te veel te piekeren enzo..wil 2 armen om heen hebben..
Zit nu te werken aan mijn examencase... Ben bijna klaar, en dan vervliegt de concentratie...
Nog even doorzetten, vervrouwde ze zichzelf...
quote:dankje
Op dinsdag 20 januari 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:[..]
*Copycat slaat virtuele armen om Hellmondunited heen*
Zit nu te werken aan mijn examencase... Ben bijna klaar, en dan vervliegt de concentratie...
Nog even doorzetten, vervrouwde ze zichzelf...
zo maar me bedje induiken
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:45 schreef afhrodite het volgende:
Voel meen kan gewoon niet stoppen....
en ik probeer nog wel alles goed te doen, ik doe alles voor hem,.. ben al dagen bezig met zijn kadootje en hij is alleen maar met zijn gedachten bij een ander
ik hou van hem...
Raar?
quote:Neu, ik heb momenteel ook alle ingredienten om me flink kut te voelen (zie mijn post van 19:35), maar ik voel me eigenlijk wel ok.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:29 schreef Pheno het volgende:
Voel me lichamelijk goed (net 2 uur gesport). Ik voel me geestelijk eigenlijk ook wel goed. Weet niet hoe het komt, omdat ik me toch eenzaam voel en alsof niemand om me geeft, maar het deert me vandaag niet.Raar?
Gelukkig donderdag gewoon school en 's avonds concert...Ik kijk er al naar uit.
Heerlijk, ik geniet me suf.
lekker uitslapen, op mijn gemakkie ontbijten, lekker lang douchen, eens iets nuttigs doen als zijnde huisvrouw, administratieve zaken regelen, lezen, badderen, tukkies doen, dagboekje bijhouden, boodschappies doen, lekker muziek luisteren, plannen maken voor leuke dingen.......
en natuurlijk therapie dagen, plus hun nawerking, die nog steeds zwaar en moeilijk zijn maar daar heb ik nu even geen zin in om over na te denken
Hate it to go to work, but hate it even more to come home again tonight...
Vanmorgen staat mijn agenda helemaal vol met afspraken, tijd om echt moe te zijn is er niet.
Vanmiddag zie ik wel weer.
Vanmiddag maar ff naar me moeder toe, kijken hoe het met haar is
Maar eerst even de orde van de dag, gelukkig is het rustig op kantoor.
quote:Sterkte, weten ze al iets meer over die bacterie? Valt het te verhelpen?
Op woensdag 21 januari 2004 08:43 schreef _SunShine_ het volgende:
Weer beter dan gisteren...Vanmiddag maar ff naar me moeder toe, kijken hoe het met haar is
OT:
Gisteren naar LOTR:ROTK geweest. Erg mooie film weer. Een goede afsluiter van de trilogie. Al heeft Peter Jackson één van mijn lievelingshoofstukken geskipt. De hele zuivering van de Gouw heeft hij gewoon overgeslagen Nou ja, in ieder geval een goede verfilming van één van mijn lievelingsboeken. Nu nog een goede verfilming van Duin, De Quinqunx en De verborgen geschiedenis. Dan ben ik helemaal tevreden
P.S. DE fijn om te lezen dat je weer wat beter in je vel zit
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 21-01-2004 11:50]
voor mijn eindopdracht van beeldende vorming (tekenen, maar dan ietsje meer ) heb ik een 8,9 gekregen
was een serie zelfportretten (foto's, geen tekeningen
)
zou een 9 geweest zijn als ik ook een logboek had gehad
(had nie bij gehouden wat ik wanneer gedaan had )
leraar zei dat ik zo'n beetje de beste van de klas was
(normaal heb ik voor dat vak een 5,5 of maximaal een 6 )
en heel veel anderen zeiden ook dat ze het heel mooi vonden
(leerlingen en andere lerares van dat vak enzo... )
maar dit vind ik wel leuk want ik wil na de havo een fotografie opleiding gaan doen
en ik mis de verkeerde persoon atm
quote:sterkte leonieke!!
Op woensdag 21 januari 2004 07:54 schreef leonieke het volgende:
niet zo goed, derde nacht op rij nie zo goed geslapen (toch meer dan gisteren met mijn 2.5uur) maar vandaag weeral heel de ochtend gezeur moeten aanhoren.
Ouders moeten voor 2e keer naar rechtbank voor de echtscheiding.Hate it to go to work, but hate it even more to come home again tonight...
Na het werk nog even een beetje afwas gedaan, en de kamer opgeruimd En zo nog even lekker douchen
quote:Als je lui bent kom je er nie.. je moet gewoon hard werken voor je toekomst, er zijn van de krengen die alles uit hun duim zuigen maar de staan er in de sociale omgang wat slechter voor.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:48 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me slecht,
heb een gesprek gehad met mijn moeder over mijn opleiding enzo..
waarom ben ik zo lui, ik vind het super.
en zou ook niet weten wat ik anders zou moeten. alles wat ik wil kan ik niet goed genoeg, en een andere opleiding zou ook wel niet lukken..
Aangezien dit mijn grootste probleem is ben ik dan ook zeer vrolijk.
wat is het leven toch verassend, de ene is het om te janken, de andere keer is het zalig!
arm meiske
Bah...
ontopic: Stoffig na een middagje archiefwerk, dus even heerlijk onder de douche gestaan en nu weer klaar voor een avondje bios met een vriend.
quote:tja, dat hard werken doe of probeer ik ook...
Op woensdag 21 januari 2004 17:53 schreef TheFonz het volgende:[..]
Als je lui bent kom je er nie.. je moet gewoon hard werken voor je toekomst, er zijn van de krengen die alles uit hun duim zuigen maar de staan er in de sociale omgang wat slechter voor.
Gewoon hard voor werken (doe ik ook)
OT:
ik voel me raar, ben moe, mis mijn vriendin, en ben jankerig
* VixenFromHell is een beetjuh in de war enzo
bleh
Verder zit m'n hoofd vol met allerlei dingen waar ik wat mee moet. Ik heb nog een hoop te doen maar heb besloten dat niet meer vandaag te doen.
Of dat een keuze is die gemaakt kon worden zal ik achteraf vast nog gaan merken.
bui
Wat een Top Topic
Nog 7 uur voordat de wekker weer gaat.
Slaap lekker allemaal.
Verder heb ik zin in het weekend, lekker met mijn moppie leuke dingen doen zoals nou, euhmm, een cadeautje regelen voor mijn verjaardag?
Vandaag afscheid nemen van iemand die erg belangrijk voor mij is, totaal geen zin in *snif*
Ohja en daarnaast lijk ik wel een beetje . *sigh*.
Oh ja, volgens de Chinese nieuwjaarshoroscoop krijg ik (paard uit 1978) binnenkort een baan, dus dat is ook allemaal koosjer
Toen ik alleen vanochtend wakker werd, en besloot z'n hok een beetje op te gaan ruimen, of iig zn nachtkasje.. kwam ik dingen tegen die ik liever niet tegen was gekomen...
Allemaal brieven van zn ex... een kettinkje met haar naam, dat uit een envelop gleed ( tegen mij zei ie dat ie geen kettinkje wilde, want die ging altijd stuk.. nou, deze was nog helemaal heel hoor.. ) .. Was ik gisteren nog helemaal blij toen ik erachter kwam dat ie voor al mijn brieven etc een "Dian-map" had... ik vond het verschrikkelijk erachter te komen dat daar ergens dus ook een "Hester-map" lag..
Aaargh! Hij heeft bijna drie jaar met dr gehad.. NATUUUURLIJK heeft ie al bijna alles eerst bij haar gehad.. Dat is logisch... Waarom vind ik dat dan alleen telkens zo klote
quote:yep
Op donderdag 22 januari 2004 09:07 schreef Roonaan het volgende:
dinsdag toch DE?
OT moe na een drukke dag.
veel indrukken gehad, veel om over na te denken.
De dingen die door m'n hoofd gaan, mag ik hier niet zeggen
quote:Stel, hè...jullie relatie zou niet meer lekker lopen en stel dat jullie dan met wederzijds goedkeuren uit elkaar gaan, zou jij dan willen dat alles wat jullie samen hadden, wat jij voor hem geschreven hebt, dat boek, die brief, dat beertje, kleine herinneringen zo linea recta in de prullenbak verdwenen?
Op donderdag 22 januari 2004 13:43 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me op zich wel ok... Had gisteren een half jaar met mn vriendEn ik ben supertrots...
Heb een mooie ring aan mn vinger om naar te kijken, en een brief in mn portemonnee om te lezen, op de momenten dat ik er eventjes aan twijfel of ie wel van me houd
![]()
Toen ik alleen vanochtend wakker werd, en besloot z'n hok een beetje op te gaan ruimen, of iig zn nachtkasje.. kwam ik dingen tegen die ik liever niet tegen was gekomen...
Allemaal brieven van zn ex... een kettinkje met haar naam, dat uit een envelop gleed ( tegen mij zei ie dat ie geen kettinkje wilde, want die ging altijd stuk.. nou, deze was nog helemaal heel hoor.. ) .. Was ik gisteren nog helemaal blij toen ik erachter kwam dat ie voor al mijn brieven etc een "Dian-map" had... ik vond het verschrikkelijk erachter te komen dat daar ergens dus ook een "Hester-map" lag..Aaargh! Hij heeft bijna drie jaar met dr gehad.. NATUUUURLIJK heeft ie al bijna alles eerst bij haar gehad.. Dat is logisch... Waarom vind ik dat dan alleen telkens zo klote
Ik vind het wel voor iemand spreken dat hij herinneringen (letterlijk) bewaard aan iemand die toch een belangrijk deel van zijn leven uitgemaakt heeft.
En let in de laatste zin aan het gebruik van de verleden tijd.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:43 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me op zich wel ok... Had gisteren een half jaar met mn vriendEn ik ben supertrots...
Heb een mooie ring aan mn vinger om naar te kijken, en een brief in mn portemonnee om te lezen, op de momenten dat ik er eventjes aan twijfel of ie wel van me houd
![]()
(even de rest van je post maar weg latend, maar wat hier boven staat is super )
OT:
voel me vaag, heb 1 cijfer al terug van mijn tentamens, das een voldoende. dus dat is erg leuk. maar erg loopt iets niet lekker bij me, weet alleen nog niet wat.
Zit al weken vol energie en kracht en dat wordt steeds meer. Voel me net een stoomlocomotief die eenmaal op gang gekomen bijna niet te stoppen is.
Voel me opgeladen en kan niet wachten tot me straks weer te laten gaan in de gym.
Toppie dus!
Ik laat het me niet afpakken, en vecht door, hoe ontzettend moeilijk het ook is, ongeacht alle moeite die het me kost, ik zal doorgaan.
ik heb mn nieuwe jurk en ik zie er fantastisch uit al zeg ik het zelf:
en
met stola, nieuwe ketting, oorbellen en al
ik voel me prachtig, goed en fantastisch
bah. ik baal.
MAAR jeezus wat gaat het goooooeeeeeeeeeed!
Woei, alweer een dag voorbij Maar morgen is er weer één!
Heb net nee gezegd tegen een afspraak waarvan ik dacht dat ik hem noooooit zou kunnen weigeren....
Dus.... alle lieve mensen op MSN en IRC bedankt!
Wat betreft de kleine onbenullige dingen loopt het ook niet zoals ik wil, dat kon d'r ook nog wel bij. Verdoemd
quote:Wat hoor ik nou?
Op donderdag 22 januari 2004 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Laat me vooral met rust! Ik voel me onwijs kut. Word chagerijnig genoemd maar dat is het niet. Ze moesten eens weten.Wat betreft de kleine onbenullige dingen loopt het ook niet zoals ik wil, dat kon d'r ook nog wel bij. Verdoemd
Ik voel me goed maar ben toch ook wel een beetje huiverig naar wat me binnenkort staat te verwachten, laatste week dat ik nog op school zit. Laatste week dat ik m'n vrienden nog zie, laatste half jaar voordat ik m'n diploma heb. Werken of doorstuderen? ontzettend dillemma....
Verder aangeschoten en vrolijk.
lekker met mn beste vriend gepraat hele avond via msn, en we gaan snel weer gezellig avondje film kijken en ik ga voor 'm koken
*zin in*
oh, en ik wil wel weer een vriendje nu vrijwilligers? geintje
quote:Ik weet het Milagro... en je hebt natuuurlijk ook helemaal gelijk. Ik baal ook echt wel van mezelf omdat ik weet dat het belachelijk is dat ik me er druk om maak. Zeker als je dan mijn eigen kamer ziet, wat een groot gigantisch fotoboek is.. en waar OVERAL nog foto's van mijn ex te zien zijn.. En geloof me, ik doe echt mn best dat er ook telkens hard in te stampen bij mezelf, en het gaat steeds beter... alleen soms nog even niet en vind ik het gewoon moeilijk.
Op donderdag 22 januari 2004 15:12 schreef milagro het volgende:
[.....]
En Xilantof... ik weet het .. Hij IS ook super
... Echt. En daar moet ik me maar op concentreren
Ohja.. en hoe ik me voel ... Wel goed
Lekker gewerkt vandaag, vanavond supergezellig wat gedronken met een oude vriendin... en werd vervolgens verrast op het station, door mn vriend die me kwam ophalen
... *sigh* .. Wat issie toch ook geweldig
Ga straks lekker mn bed in, over 'm dromen
quote:Het tegenovergestelde
Op vrijdag 23 januari 2004 05:30 schreef elcastel het volgende:
Supergoed en energiek en zin in de dag.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:34 schreef diannetjhu het volgende:
En Xilantof... ik weet het.. Hij IS ook super
... Echt. En daar moet ik me maar op concentreren
![]()
Forum Opties | |
---|---|