abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17446247
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden

Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.

Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!

-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen

[ Bericht 3% gewijzigd door Fannetje op 01-03-2004 18:21:54 (mail ontvangen van user) ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:49:42 #52
86166 honest
effe kijke
pi_17464573
Van Mikkie 2 DVD's gekocht, de deal verliep zeer snel.Terwijl de deal liep
was er ook een keurige feedback.

De DVD's waren keurig verpakt en bereikten mij als zijnde in nieuwstaat.
Dat was fijn zaken doen met Mikkie, een Topper, doe ik zo weer zaken mee.

Hulde voor Mikkie

leven en laten leven
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:25:42 #53
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_17477549
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.

[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
pi_17508860
Ik heb 2 DVD's gekocht van Rijstnatie. Heb ze goed verpakt en in goeie staat ontvangen. Goeie deal dus.
Bloedgroep: 5% VOL. ALC.
pi_17558475
Vanochtend Deze PC van Gijsch gekocht.
Alles stond netjes klaar als afgesproken. Prima deal, erg tevreden. Pakte alleen onderweg 285 euro aan boetes.... al met al toch nog een duur setje geworden (grrr...)
Tks Gijsch.
  maandag 8 maart 2004 @ 11:33:58 #56
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_17570961
Ik had geboden op een Siemens quickpic camera, zie link

[TK] Siemens Quickpic camera ICP-530

Topicstarter gaat akkoord met bod van 20 euro, hoefde alleen nog even de verzendskosten te berekenen..
ik wacht op zijn antwoord, maar omdat het wel erg lang duurde (anderhalve week) mailde ik hem terug met de grap of hij mij niet vergeten was.. Krijg ik mailtje terug dat hij via marktplaats een bod van 36 euro had gekregen en dat ik de camera voor 40 euro kon overnemen (exclusief verzendskosten)!! Das 2 keer het bod waarmee hij akkoord was gegaan!
Als het nou binnen een dag was gebeurd (toen hij akkoord ging met mijn bod) dan kan ik het begrijpen, maar hij liet mij dus de hele tijd wachten!

n0.G3n had niet akkoord moeten/hoeven gaan, dan was ik ook niet teleurgesteld geweest..
Jammer
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_17575303
1 Gamecube game geruild tegen 2 van Gamephreek

Duurde even voor ik mijn 2 games binnen had (een week) en dat bleek te komen doordat ie per ongeluk het huisnummer vergeten was te vermelden op de envelop.

Anyway, de games zijn in goede staat, dus al met al een goeie deal geweest !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_17584726
Het is inmiddels een week nadat hij beloofde het spel op te sturen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen
pi_17592650
Ik heb gisteren van engessa een grafische rekenmachine gekocht, in dit topic:
[TK]Hier ook al een TI-83 Grafische Rekenmachine

Vanmorgen is het uitgewisseld. Het is allemaal goed gegaan, snel gemailed, snel een afspraak gemaakt om de boel uit te wisselen, en de rekenmachine ziet er goed uit, geleverd met nieuwe batterijen, en zo te zien werkt ie ook gewoon goed...

Dus ik ben heel tevreden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_17606685
Moederboard gekocht van GenesiZ geld overgemaakt direct.
Daarna door GenesiZ opgestuurd en vandaag binnen, netjes ingepakt en al.

In 1 woord bedankt
pi_17627285
Spullekes kopen van Tummeke kun je rustig doen.
Na wat gesteggel/onderhandelen over de prijs tot een akkoord gekomen m.b.t. de (ver)koop van een setje speakers voor in de auto.
Daarna telefonisch/per SMS een afspraak gemaakt. Ikke per Treinhomobiel opgestoomd naar Tummeke's thuis. Speakertjes netjes in de originele verpakking verpakt.
Kortom:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2004 18:05:35 ]
pi_17642923
Al betaald en nogsteeds niks ontvangen na een maand.
Ik zie in het topic een reactie dat de andere koper ook niks heeft ontvangen.

Topic: [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento)
User: Profiel van frenzy2003
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17642973
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden

Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.

Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!

-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...

Zal ik contact met jou onderhouden?
pi_17644100
Zeer slechte ervaring: [TK] Nokia 3510i (compleet)

TS (EblijsiE ) had afgesproken met mij zijn telefoon te ruilen tegen een dreamcast met 25 euro bijbetaling. Ik had de dreamcast al ingepakt en wachtte tot hij, zoals afgesproken het track & trace nummer van de telefoon door zou geven.

Zojuist geeft hij notabene via msn door dat de telefoon naar een ander is gegaan.

TS is een schoft
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:31:57 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17644258
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Webby het volgende:

[..]

Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...

Zal ik contact met jou onderhouden?
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
pi_17646056
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
Ik hou het wel netjes hoor, maar als er op mijn emails niet gereageerd wordt meer dan een maand na betaling en ik betreffende persoon wel bijna elke dag online zie op fok dan krijg ik het vermoeden dat het nooit meer aankomt.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 18:38:03 #67
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_17672657
Hoi,
Ik heb een Stuurwiel voor pc gekocht van Tummeke
Hartstikke goed verl;open in nette staat mogen ontvangen.
A++

of zoiets
You cant enjoy light if you havent seen darkness
pi_17683918
Zeer goede ervaring met 303 (roland),gamecube spellen ruil,alles heel netjes en supersnel afgehandeld.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_17689276
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:

[..]

Hij is zeker wel online geweest, ik heb hem onlangs ook gemaild. De eerste keren vriendelijk, daarna was mijn geduld op. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug dat hij het al een week geleden verstuurd had, maar dat geloof ik dus niet, zeker omdat webby nu ook niets ontvangen blijkt te hebben.

Wat voor een policy is er eigenlijk voor users die mensen belazeren?
pi_17712637
[TK]Moederbord-Processor-geheugen-Videokaart

Ik had een koopovereenkomst gesloten per email met user 6853. Hij zou zijn rekeningnummer mailen. 2 dagen later krijg ik een mail dat hij alles aan z'n broer verkocht heeft.

Omdat het zolang duurde dat hij zijn rekeningnummer mailde had ik al besloten om de koop niet door te laten gaan; maar het is in ieder geval geen betrouwbare verkoper.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_17713874
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:

[..]

kunnen we niks tegendoen maar hij heeft mij teruggemailed en in het topic gereageerd.
En dan is het dus goed? Wat heeft hij je precies gemaild dan?
Betreffende user heeft mij ook teruggemaild, met het verhaal dat hij het spelletje inmiddels zo'n anderhalve week geleden op de post heeft gedaan. Ik kan me nog voorstellen dat één pakketje kwijtraakt (al is die kans al héél erg klein, zeker omdat het een grote envelop betreft), maar twee pakketjes van dezelfde persoon? Nee, dat is gewoon onmogelijk. Je kan 'm dus wel de hand boven het hoofd houden, maar hier klopt natuurlijk gewoon helemaal niks van.

Sorry voor de boze reactie, maar ik vind het gewoon niet erg netjes van iemand om beloftes niet na te komen
.
pi_17713900
quote:
[b]Op zondag 14 maart 2004 19:18 schreef Tackleberry het volgende
En dat was ik dus, in een boze bui vergeet je ook de cookies nogal snel
.
  zondag 14 maart 2004 @ 19:49:25 #73
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17714483
Ik snap wat het probleem is maar meer kunnen wij niet doen dan hem erop aanspreken
pi_17734193
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak

Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dirkh op 15-03-2004 17:12:40 ]
pi_17747816
quote:
Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak

Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.
adapter is hier 5 minuten geleden aangekomen, en werkt perfect!

thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')