Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden
Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.
Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.
Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!
-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gatenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Webby het volgende:
[..]
Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...
Zal ik contact met jou onderhouden?
Ik hou het wel netjes hoor, maar als er op mijn emails niet gereageerd wordt meer dan een maand na betaling en ik betreffende persoon wel bijna elke dag online zie op fok dan krijg ik het vermoeden dat het nooit meer aankomt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
Hij is zeker wel online geweest, ik heb hem onlangs ook gemaild. De eerste keren vriendelijk, daarna was mijn geduld op. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug dat hij het al een week geleden verstuurd had, maar dat geloof ik dus niet, zeker omdat webby nu ook niets ontvangen blijkt te hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
En dan is het dus goed? Wat heeft hij je precies gemaild dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
kunnen we niks tegendoen maar hij heeft mij teruggemailed en in het topic gereageerd.
En dat was ik dus, in een boze bui vergeet je ook de cookies nogal snelquote:[b]Op zondag 14 maart 2004 19:18 schreef Tackleberry het volgende
adapter is hier 5 minuten geleden aangekomen, en werkt perfect!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak
Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |