ik voel me fris en fit, lekker lang gestept, lang gedouched en gezond gegeten tussen de middag.
ja ja ik ga nog wel eens gezond worden
afvallen, niet meer roken....
best onhandig als je eigenlijk ff geen f#ck te doen hebt.
quote:whaa ik ga ook met mijn nieuwe vriendin naar bios morgen
op vrijdag 16 januari 2004 18:17 schreef highwoodman het volgende:
ik voel me top. morgen mooi filmpje kijken met m'n nieuwe vlam
we hebben nog niet helemaal wat, maar we hebben mekaar wel verteld wat we voor mekaar voelen. en dat zit wel goed. dus ja, ik heb er zin in
- alleen thuis.
- gitaar spelen lukt niet.
- geen honger.
- geen enkele film is boeiend genoeg om te kijken.
- geen enkele cd is boeiend genoeg om langer als 20 sec. te luisteren.
- internet is saai.
- internet is tergend l a n g z a a m.
al met al, erg kut allemaal.
ik ga denk ik maar eens vroeg slapen en hopen dat het morgen allemaal wat beter gaat, ofzo .
quote:och zo een avond. biertje pakken
op vrijdag 16 januari 2004 19:04 schreef subterranean het volgende:
weekend. ik heb dus weer een snert bui
.
- alleen thuis.
- gitaar spelen lukt niet.
- geen honger.
- geen enkele film is boeiend genoeg om te kijken.
- geen enkele cd is boeiend genoeg om langer als 20 sec. te luisteren.
- internet is saai.
- internet is tergend l a n g z a a m.al met al, erg kut allemaal.
ik ga denk ik maar eens vroeg slapen en hopen dat het morgen allemaal wat beter gaat, ofzo
.
vroeger zou dit me nauwelijks gebeurt zijn en ik betreur dat ik nu zie dat ik er wel aan ten prooi ben gevallen.
weer een leerpunt ontdekt -> het hebben/doorlaten van emoties betekent niet dat er ook op een goeie manier mee wordt omgegaan.
zo.... schone lei, fouten opgeslagen voor latere evaluatie.....en we gaan weer verder.....
disclaimer: deze post gaat over mezelf
[dit bericht is gewijzigd door darkelf op 16-01-2004 19:38]
quote:net als de "gevoellige" jongen een fabel is
op vrijdag 16 januari 2004 19:14 schreef darkelf het volgende:
weer een leerpunt ontdekt-> het hebben/doorlaten van emoties betekent niet dat er ook op een goeie manier mee wordt omgegaan.
quote:spot er maar mee....
net als de "gevoellige" jongen een fabel is
[dit bericht is gewijzigd door pheno op 16-01-2004 19:30]
quote:nee, want dan krijg je eenzame weken
op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef pheno het volgende:
zo, weer klaar om een nieuwe eenzaam weekend te overleven. kunnen weekenden niet opgeheven worden ofzo?
quote:zo, wat dacht je, dan begin ik op vrijdagavond alvast te zwelgen?
zo, weer klaar om een nieuwe eenzaam weekend te overleven. kunnen weekenden niet opgeheven worden ofzo?
[..]spot er maar mee....
that's the spirit
quote:als je dat van tevoren al denkt, heb ik inderdaad weinig hoop voor je.
quote:ik geloof dat je hier mag neerzetten hoe je je voelt, waarom moeten mensen gaan zeiken als je je negatief voelt?
op vrijdag 16 januari 2004 19:34 schreef milagro het volgende:[..]
zo, wat dacht je, dan begin ik op vrijdagavond alvast te zwelgen?
een beetje de teneur zetten opdat je zeker weet dat je weekend alweer ka u thee wordt?that's the spirit
mja, komt door de mensen die zo enorm meegaand zijn hier
de enige reacties die jij op me hebt is sarcastisch afzeiken. inleven in een ander is zo moeilijk he? oordelen is zo ongelovelijk makkelijk, als je alles al hebt.
ach, waarom post ik hier nog, 99% ziet me toch liever weg. open zijn, jezelf zijn, ja echt het is enorm goed als je dat doet. ik heb het gemerkt...nietszeggende woorden, maar dat merk je pas als je het hebt toegepast.
ik voel me dus ka uu tee, klaag me maar aan
ik voel me prima
vandaag een bril gekocht onwijs leuke blauwe, leuk model, en met een aardige sterkte geloof ik, niet dat ik er iets vanaf weet, maar +1.5 aan linkeroog met 1.25 cilinderzooi, en rechts +.05 met 0.75 cilinderzooi
maargoed, de bril is hip, en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik m heb, want de hoofdpijn is niet altijd even fijn...
lekker avondje relaxen, want ik heb vandaag mn tentamen latijn onwijs goed gemaakt
quote:het probleem is niet dat je je slecht voelt, maar dat je van tevoren al zó zeker weet dat je je slecht gaat voelen dat het ook wel móet gebeuren. self fulfilling prophecy enzo.
op vrijdag 16 januari 2004 19:46 schreef pheno het volgende:
ik geloof dat je hier mag neerzetten hoe je je voelt, waarom moeten mensen gaan zeiken als je je negatief voelt?
-edit- was misschien wat te chago.
[dit bericht is gewijzigd door mini_rulez op 16-01-2004 19:51]
quote:*newsflash*
op vrijdag 16 januari 2004 19:46 schreef pheno het volgende:[..]
ik geloof dat je hier mag neerzetten hoe je je voelt, waarom moeten mensen gaan zeiken als je je negatief voelt?
quote:moet de eerste nog vinden in dit leven.
mja, komt door de mensen die zo enorm meegaand zijn hier![]()
de enige reacties die jij op me hebt is sarcastisch afzeiken. inleven in een ander is zo moeilijk he? oordelen is zo ongelovelijk makkelijk, als je alles al hebt.
quote:ach wel nee.
ach, waarom post ik hier nog, 99% ziet me toch liever weg. open zijn, jezelf zijn, ja echt het is enorm goed als je dat doet. ik heb het gemerkt...nietszeggende woorden, maar dat merk je pas als je het hebt toegepast.
quote:i.p.v. dat je eens van je afbijt. milagro is ook maar een mensch.
ik voel me dus ka uu tee, klaag me maar aan
quote:waarom nou weer in de tuin?
op vrijdag 16 januari 2004 19:51 schreef milagro het volgende:
serpens in horto est
het is koud en het regent...
quote:ja hoor eens dat indo toetje begon over adam en eva
op vrijdag 16 januari 2004 19:53 schreef faithy het volgende:[..]
waarom nou weer in de tuin?
het is koud en het regent...
quote:
op vrijdag 16 januari 2004 19:55 schreef milagro het volgende:[..]
ja hoor eens dat indo toetje begon over adam en eva
je mailt maar als je verder wilt, ik ga dit topic niet nog verder verzieken. of ik moet toch doen alsof het elke dag feest is bij me hier. maar dat is een masker op zetten en dat mag niet volgens de kenners.
quote:zit je op me dan
op vrijdag 16 januari 2004 20:01 schreef pheno het volgende:
waarom zou ik me van milagro moeten afbijten?
beetje gaan bijten, zeg, wat krijgen we nou
*no hard feelings, ik ben vandaag echt in een rothumeur beland.
** probeert zich er overheen te zetten
quote:dat was dus ook mijn bedoeling, pheno...dat te zeggen..
op vrijdag 16 januari 2004 20:06 schreef pheno het volgende:
ik stuur me hond wel op je af, die is beter in bijten*no hard feelings, ik ben vandaag echt in een rothumeur beland.
** probeert zich er overheen te zetten
je mag best posten dat je je slecht voelt, maar een voorschot nemen op je gevoel is gewoon niet goed, joh..
quote:ik weet het, maar die verdomde eenzaamheid speelt gewoon in mijn hoofd soms. in de doordeweekse dagen kan ik nog geinen met collega's (jim ansichtkaarten molesteren met dartpijltjes is de nieuwe rage). maar in het weekend is het allemaal zo verdomde leeg. knaagdier gevoel (nee, ik zal niet beginnen over cavia's
op vrijdag 16 januari 2004 20:08 schreef milagro het volgende:[..]
dat was dus ook mijn bedoeling, pheno...dat te zeggen..
je mag best posten dat je je slecht voelt, maar een voorschot nemen op je gevoel is gewoon niet goed, joh..
oeh, een lach
quote:'t was geen aanval op jou hoor
had vandaag latijn tentamen, en moest even reageren
quote:cavia's!!!!!!
op vrijdag 16 januari 2004 20:09 schreef pheno het volgende:[..]
ik weet het, maar die verdomde eenzaamheid speelt gewoon in mijn hoofd soms. in de doordeweekse dagen kan ik nog geinen met collega's (jim ansichtkaarten molesteren met dartpijltjes is de nieuwe rage). maar in het weekend is het allemaal zo verdomde leeg. knaagdier gevoel (nee, ik zal niet beginnen over cavia's
)
oeh, een lach
ik wil er een met 30 kruinen, die zijn zo grappig
hai, faithy
what else does one need? .
quote:
quote:duch beep....
op vrijdag 16 januari 2004 21:15 schreef duchessx het volgende:
glij glij glij glibber going down
vechten vechten vechten sterk zijn going up
glij glij glij going down again
sterk zijn doorgaan blijven lachen
*snik*
hang in there... *snuggle* (mailen mag altijd )
dus hoe ik me voel? erg in tweestrijd, zal ik wel of.....toch maar niet.
*zucht*
quote:*touw* met zwemband gooit , en snel weer inhaalt
*snik*
quote:hou vol ,morgen ben je trots dat je niet gerookt hebt
op vrijdag 16 januari 2004 21:22 schreef darkelf het volgende:
shit, heb behoefte aan een sigaretdus hoe ik me voel? erg in tweestrijd, zal ik wel of.....toch maar niet.
*zucht*
quote:vast wel ja
op vrijdag 16 januari 2004 21:23 schreef joene het volgende:[..]
hou vol ,morgen ben je trots dat je niet gerookt hebt
alleen jammer dat die behoefte er nu " ineens" is......
quote:jaa , het komt ongetwijfeld op de rottigste momenten , maar hou vol!!!
op vrijdag 16 januari 2004 21:24 schreef darkelf het volgende:[..]
vast wel ja
alleen jammer dat die behoefte er nu " ineens" is......
voor de rest ga ik denk ik maar redelijk optijd op bed vandaag..
quote:kijk uit waar je glijd he, ik glij recht onder je
*snik*
zondag wordt iets minder... leren... maar ach... dat is nog 2 dagen ver weg, dus voor latere zorg!!
the good:
blij met mijn nieuwe laptoppie, walgelijk verliefd, vertederd door mijn babyfilmpjes die ik zojuist heb gezien. ik was een stoere baby!
quote:voet dat niet ff goed
op vrijdag 16 januari 2004 21:22 schreef darkelf het volgende:
shit, heb behoefte aan een sigaretdus hoe ik me voel? erg in tweestrijd, zal ik wel of.....toch maar niet.
*zucht*
* me does not like it
quote:
op vrijdag 16 januari 2004 22:38 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
voet dat niet ff goed
baas in eigen lichaam
heb het niet gedaan hoor
ot ga lekker slapen, ben erg moe en heb een druk hoofd.
[dit bericht is gewijzigd door peregrijn op 17-01-2004 15:11]
gister heb ik daar en tegen wel een leuke avond gehad
straks werken, en 's avonds niets doen, morgen leren
ot:
waardeloos geslapen, tegen drieën lag ik nog wakker. een enorm druk hoofd en erg verdrietig. maar ik blijf vechten tegen hetgeen mij onderuit probeert te halen. life goes on.
[dit bericht is gewijzigd door duchessx op 17-01-2004 08:41]
ot zo hoofdpijn!!! heb echt helemaal verkeerd gelegen vannacht denk ik, kan mijn hoofd nauwelijks draaien
voel me rusteloos, druk hoofd maar wel zeker nou ja ik zie het wel...
(en nu maar kijken hoe lang dat enthousiasme overeind blijft)
onwijs mooie foto's net opgehaald bij de mediamarkt, nou jah, paps heeft ze opgehaald en er zitten echt juweeltjes bij
ben helemaal blij
quote:ik vind ze ook heel mooi!
op zaterdag 17 januari 2004 11:06 schreef faithy het volgende:
goedemorgen!onwijs mooie foto's net opgehaald bij de mediamarkt, nou jah, paps heeft ze opgehaald en er zitten echt juweeltjes bij
ben helemaal blij
ben lekker vroeg opgestaan, ga vanmiddag gezellig de stad in met mijn ouders, straks lekker eten en daarna een gezellig avondje thuis, ik heb wel zin in vandaag!
quote:how do you know
op zaterdag 17 januari 2004 11:18 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
ik vind ze ook heel mooi!
de mooiste vind ik deze:
let niet op de kwaliteit van de foto: mn scanner is op sterven na dood
quote:sommige dingen wéét je eenmaal
op zaterdag 17 januari 2004 11:38 schreef faithy het volgende:[..]
how do you know
de mooiste vind ik deze:
let niet op de kwaliteit van de foto: mn scanner is op sterven na dood
![]()
ps.
olivier? toneel?
quote:schooltoneel ja: olivier twist
op zaterdag 17 januari 2004 11:59 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
sommige dingen wéét je eenmaal
nice pic btw. ondanks de bagger kwaliteit
ps.
olivier? toneel?
pollewopje op schoot, leuk boek, kopje thee, mannetje vermaakt zich en straks een gezellige avond.
ja lekker zo
quote:
op zaterdag 17 januari 2004 09:08 schreef darkelf het volgende:
lieve peregrijn, lief van je, snap wat je schrijft maar verder is het gewoon prive eigenlijk. spreek je vast snel weer.
verder is er zoveel gaande in mijn privéleven dat ik het overzicht dreig te verliezen en hiermee ook mijzelf. alles lijkt tegelijk te komen en ik heb het gevoel er helemaal alleen voor te staan. ik ken de juiste personen die mij kunnen steunen maar het is bijna onmogelijk mezelf te uiten; laat staan steun ontvangen.
de enige manier om hier mee om te gaan is of mijn gevoel uit te schakelen, alles negeren, niks voelen, me terug trekken in mezelf óf me mee laten sleuren omlaag. natuurlijk zullen er nog wel meer manieren zijn het voelt alsof ik enkel de keus heb tussen deze twee.
nou even diep zuchten en maar weer proberen houvast te vinden.
iets te veel gedronken en iets te laat in bed, maar het was leuk en daar gaat het om.
voel me nu niet al te lekker in mijn vel, beetje alleen en somber.
maar ja dat is het oude liedje, dus daar besteed ik nu maar niet te veel aandacht aan.
quote:x-act. hoort er allemaal bij.
op zaterdag 17 januari 2004 13:34 schreef -nikita- het volgende:
ben een beetje duffig. leuke avond gehad.iets te veel gedronken en iets te laat in bed, maar het was leuk en daar gaat het om.
voel me nu niet al te lekker in mijn vel, beetje alleen en somber.
maar ja dat is het oude liedje, dus daar besteed ik nu maar niet te veel aandacht aan.
mooi niet dus. nederlandse poëzie is mooi, maar om nou te gaan memoriseren wie wat heeft geschreven, wanneer, waarom, hoe, waarmee, waarop en onder invloed van wie, dat is als bij een pizza eerst de kaas op eten, dan de tomaten, dan de pepperoni en dan het deeg.
indonesie en een japan reis zijn al in de maak.
[dit bericht is gewijzigd door pheno op 17-01-2004 14:32]
quote:looking out for number one is okay
op zaterdag 17 januari 2004 14:31 schreef pheno het volgende:
mja, afleiding heb ik nodig, dus ben maar naar de vakantiebeurs gegaan. ik kan niet thuis stilzitten al wil de rest van de omgeving me in een vergeethoekje zetten. het enige voordeel van alleen zijn, je kan gaan en staan waar je wilt en bakken met geld uitgeven aan vakantiesindonesie en een japan reis zijn al in de maak.
vooral als ik opsta dan is de pijn niet te harden, lijkt wel of ik hem gebroken heb..
en ik heb geen zwembandje in huis
quote:te hard gestuiterd gister?
op zaterdag 17 januari 2004 14:38 schreef milagro het volgende:
ik heb pijn in mijn stuitjevooral als ik opsta dan is de pijn niet te harden, lijkt wel of ik hem gebroken heb..
en ik heb geen zwembandje in huis
[ontopic]
ik ben doodop, voel me niet helemaal fit, en mis nog iemand ook, die ik toch al tijden nietmeer heb gezien en ook voorlopig niet zal zien. maargoed, maandag stage beginnen!
quote:nee, mijn niet meer werkende s.i gewrichten doen flauw
op zaterdag 17 januari 2004 14:41 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
te hard gestuiterd gister?
afgezien van het feit dat m'n rechteroog een beetje ontstoken is, maar dat gaat wel weer over.
was vanacht nog al brak, lag pas om 6 uur in bed, en had nogal koppijn. nu wel wat minder gelukkig, maar is nog wel wat op de achtergrond aanwezig. vandaag lekker rustig aan doen, en ik ben morgen en maandag lekker ook nog vrij gaat wel weer goedkomen dus
verder voel ik mij wonderbaarlijk fris
ot, heb zin in vanavond, lekker ontspannen en fijn gezelschap.
verder ben ik echt verschrikkelijk moe, echt een helemaal op gevoel heb ik
en mijn nek werkt nog steeds niet mee, zal wel verschrikkelijk op de tocht hebben gelegen ofzo..
ligt een beetje aan het weer enzo...
*gaap*
verveel me, en baal van het feit dat ik een doorbraakbloeding heb
[dit bericht is gewijzigd door grrrrrrrr op 17-01-2004 17:28]
nou ja, gedoucht, dus. want 'clean' is een groot woord...
vanavond weer stappen, maar dan weer in zwolle waar ik nog maar 3 weekjes blijf wonen in mijn leuke huis dus nog even gebruik van maken!
ben alleen bang voor school.
quote:fijn om te horen dat je gister een fijne avond hebt gehad!
op zaterdag 17 januari 2004 18:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
goed. gister toch naar dance classics geweest ondanks dat ik op instorten stond...en erg blij dat ik gegaan ben...heb eindelijk!!! weer iemand gezien die 300 % mijn type was...hij zag er echt leuk uit!
maar ja, heb m nooit eerder gezien en het kijken naar hem bleef bij kijken (ja, ik ben een scheiterd en kijken was alleen al erg leuk), dus zal hem wel nooit weer zien
. denk af en toe met een glimlach aan gister terug en ben erg blij dat ik weer eens wat kriebels kan voelen (ook al ken ik hem totaal niet).
vanavond weer stappen, maar dan weer in zwolle waar ik nog maar 3 weekjes blijf wonen in mijn leuke huis
dus nog even gebruik van maken!
enne als je vlees van 300% ziet, stap er op af.. of probeer het altans
doe het voor mij
quote:bijna hetzelfde hiero. ik ben juist wel moe, onwijs moe, uitgeput, gebroken en ziek. kan niet slapen.
op zondag 18 januari 2004 01:41 schreef pheno het volgende:
niet moe, ik kan niet eens slapen met die maalstroom in mijn hoofd
jenga gespeeld in de kroeg. lekker gedronken en ik ga met die kroeg en 3 vrienden skien in februari
nu al zin an
gaaaaaaaaaaaf
ik voel me fantastisch!
time for beddiebaaiiiiii
truste allemaal
quote:niet vluchten uit de realiteit en het negeren van e-mails kan je een boel ellende schelen. kom uit je stulp en doe eens wat met je leven... tot ziens m.l leuk dat ik je anders gekend heb.
op zondag 18 januari 2004 07:11 schreef duchessx het volgende:
alweer waardeloos geslapen, mss maar 3 uurtjes in totaal. maar vandaag is een belangrijke dag, so here i am. alhoewel ik het liefst in bed zou blijven met de dekens over mijn hoofd.
quote:
op zondag 18 januari 2004 07:19 schreef vampier het volgende:[..]
niet vluchten uit de realiteit en het negeren van e-mails kan je een boel ellende schelen. kom uit je stulp en doe eens wat met je leven... tot ziens m.l leuk dat ik je anders gekend heb.
en verder: bemoei je met je eigen zaken en kijk eerst naar jezelf voor je over een ander oordeelt. je hebt totaal geen idee van wat zich in mijn leven afspeelt. zo goed ken je mij niet eens!
[dit bericht is gewijzigd door duchessx op 18-01-2004 07:38]
quote:laten we dat zo houden, om iemand geven wordt niet op prijs gesteld is het wel? jammer dat jij het zag als een aanval....
op zondag 18 januari 2004 07:30 schreef duchessx het volgende:[..]
maak jezelf niet belangrijker dan dat je (voor mij) bent. het valt me tegen dat je je frustraties enkel op deze manier kunt uiten. en verder: bemoei je met je eigen zaken en kijk eerst naar jezelf voor je over een ander oordeelt. je hebt totaal geen idee van wat zich in mijn leven afspeelt. je kent mij niet eens
maar onder het betoof wat jij hier geeft lijkt het me duidelijk, sluit jezelf op in een kamer en kom er nooit meer uit. laat je man de sleutel weggooien. (wedje maken dat ie het niet doet?)
quote:als je om iemand geeft behandel je iemand met respect.
op zondag 18 januari 2004 07:35 schreef vampier het volgende:[..]
laten we dat zo houden, om iemand geven wordt niet op prijs gesteld is het wel? jammer dat jij het zag als een aanval....
maar onder het betoof wat jij hier geeft lijkt het me duidelijk, sluit jezelf op in een kamer en kom er nooit meer uit. laat je man de sleutel weggooien. (wedje maken dat ie het niet doet?)
quote:100% mee eens!!!
op zondag 18 januari 2004 07:42 schreef duchessx het volgende:[..]
als je om iemand geeft behandel je iemand met respect.
nou ja, maar straks even inhalen tijdens een van mijn wereldberoemde zondagmiddagdutjes ja ja ik ben bejaard!
uitweiden over mijn geestelijke gesteldheid heb ik even geen zin in, soms is het zo lekker om even je kop in het zand te steken namelijk
ja ja ik haal hem er echt snel weer uit en deal dan heus wel met mijn gedachtes hoor
quote:een richtingsverkeer is nooit mijn sterke punt geweest...
op zondag 18 januari 2004 07:42 schreef duchessx het volgende:[..]
als je om iemand geeft behandel je iemand met respect.
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=10954
kijk even bij mijn favo fokkers (je staat er al een jaar), en als je respect wilt? ik heb respect voor mensen die doorzetten en wat bereiken. ik zit hier nu meer dan een jaar en ik zie je alleen afglijden.... ik zou willen dat ik schrijven kon dat het me pijn deed... maar dat doe ik niet... krijg ik alleen een grote bek voor in de plaats.
de tiefus
voel me echt fijn! leuke dag gehad gister, en dat ondanks ik niet veel gedaan heb..
voor vandaag niet veel in de planning, gewoon een beetje leren, tv kijken en niksen.. maaar dat is ook wel relaxt
quote:bent al een echte yank(erd) aan het worden.
op zondag 18 januari 2004 09:25 schreef vampier het volgende:[..]
een richtingsverkeer is nooit mijn sterke punt geweest...
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=10954
kijk even bij mijn favo fokkers (je staat er al een jaar), en als je respect wilt? ik heb respect voor mensen die doorzetten en wat bereiken. ik zit hier nu meer dan een jaar en ik zie je alleen afglijden.... ik zou willen dat ik schrijven kon dat het me pijn deed... maar dat doe ik niet... krijg ik alleen een grote bek voor in de plaats.
de tiefus
quote:
op zondag 18 januari 2004 11:02 schreef juup© het volgende:[..]
bent al een echte yank(erd) aan het worden.
ot:
vermoeid, ik zal blij zijn als die afstudeerborrels over een paar weken weer even voorbij zijn, want dit breekt me op. ik heb steeds een aantal dagen nodig om het weekend te verwerken en bij te slapen, terwijl het einde van de week ik mezelf weer naar de tering help. maar gezellig is het steeds wel met mijn vriendjes . vanavond maar weer eens vroeg naar bed.
quote:hoe voel je je nu?
op zondag 18 januari 2004 11:08 schreef peregrijn het volgende:[..]
![]()
ot:
vermoeid, ik zal blij zijn als die afstudeerborrels over een paar weken weer even voorbij zijn, want dit breekt me op. ik heb steeds een aantal dagen nodig om het weekend te verwerken en bij te slapen, terwijl het einde van de week ik mezelf weer naar de tering help. maar gezellig is het steeds wel met mijn vriendjes. vanavond maar weer eens vroeg naar bed.
* duchessx voelt dat ze peregrijn lief vindt
go go peregrijn, vanaaf vroeg naar bed en lekker
ik heb een vriendin, maar ik lijk een beetje verliefd te worden op twee andere meisjes, die alletwee een vriend hebben.
must kill bad thoughts...
quote:lang leve de grote stad
op zondag 18 januari 2004 11:31 schreef pheno het volgende:
het blijft maar malen en malen en malen en malen. argh!
ik heb verdomme afleiding nodig, maar het is zondag, dus ik kan niet eens even gaan winkelen ofzo.
ot:
moe, hoewel wel uitgeslapen.
moet studeren vandaag, heb ik geen zin in. wat dat betreft mis ik erg veel discipline.
mis mijn vriendin ontzettend.
en loopt met koppijn rond.
beetje mixje is het geworden blijkbaar
voel me raar en niet op een leuke of fijne manier.
aa
ik voel me rusteloos, dus pak zometeen even de auto en ga lekker de hond van mijn zus uitlaten op het strand.
quote:het moest er tog een x uit
ik word langzaam gestoord, ik raak mijn grip kwijt. niets wat nog nut heeft, mijn aanwezigheid hier is totaal overbodig en nutteloos. mijn leven wordt weggewuifd, het maakt geen verschil. alles om me heen valt weg. ik blijf alleen over in mijn glazen cocon. moet ik daarin de rest van mijn dagen doorbrengen, kijkend naar een grote leegte om me heen..
een realiteitsbeeld van de maatschappij bestaat niet, overal zit wel wat achter verscholen. het leven is nutteloos in elke zin.
een geluidsdicht hokje middenin een kamer vol mensen, die schreeuw wordt niet gehoord, misschien wil ik dat ook wel niet, verandering brengt teveel teweeg.
overleven is jezelf afsluiten voor alles wat daarachter zit.
al mijn zinnen beginnen met ik, toonbeeld van egoïsme, teveel met jezelf bezig. concentreren op andere mensen wekt alleen maar afzucht op.
elke normale vorm van communicatie is nep. wat is het dat hierachter zit. begrijpen van het grote geheel, onmogelijk maar strevend. het proberen op zich is al nutteloos. wat is nou een realistisch beeld van de wereld om je heen, wanneer mag je het realistisch noemen? als je gelukkig bent? als je er je hele leven over nagedacht hebt? niemand zal ooit een realistisch beeld kunnen geven, want een mens op zich kan geen objectief totaalbeeld geven, volgens mij kun je nergens een waarheidsgetrouw beeld van geven zonder er wat uit te laten.
een objectief beeld geven van mezelf lukt niet, ik weet niet meer wat waarheid is.
de wanhoop van het aanschouwende.
vreugde is onwetendheid.
quote:dat is precies wat ik zou willen doen vandaag
op zondag 18 januari 2004 12:41 schreef -nikita- het volgende:
ben een beetje verbaasd over de sfeer hier soms.
maar misschien is dat nog wennen.ik voel me rusteloos, dus pak zometeen even de auto en ga lekker de hond van mijn zus uitlaten op het strand.
1) geen zee hier
2) geen hond hier
3) tentamens
heb medeelij!
quote:leef naar de laatste zin van dat stuk. ik hoop voor je dat je je niet voelt als de resterende zinnen.
op zondag 18 januari 2004 13:02 schreef gurlie het volgende:
hoe ik me voel.. nou zo dus:
[..]het moest er tog een x uit
doegg
quote:dit topic heet toch hoe voel je je.. dan post ik hoe ik me voel ja
op zondag 18 januari 2004 13:08 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
leef naar de laatste zin van dat stuk. ik hoop voor je dat je je niet voelt als de resterende zinnen.
quote:nutteloos? als een steen, of een kikker?
op zondag 18 januari 2004 13:10 schreef gurlie het volgende:[..]
dit topic heet toch hoe voel je je.. dan post ik hoe ik me voel ja
quote:ja.. zoiets ja.. maar dan met een langggggggg verhaal erachter
op zondag 18 januari 2004 13:24 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
nutteloos? als een steen, of een kikker?
quote:de vraag is of die boom er wel rijp voor is huh.
op zondag 18 januari 2004 13:25 schreef gurlie het volgende:[..]
ja.. zoiets ja.. maar dan met een langggggggg verhaal erachter
.. ik ben rijp voor de boom met het touw..
kom, kopop, misschien voel je je nu ff nutteloos, maar je bent het evenmin als de steen of de kikker. (of de boom ) that's a promise.
quote:water is het middel tegen de kater
op zondag 18 januari 2004 13:34 schreef hellmondunited het volgende:
hmm koppijn maar verder wel oke denk ik
mijn oma moest weer zo nodig de opmerkingen maken of ik homo was ofzo. ten eerste, stel het zou zo zijn, wat dan nog iets tegen homo's ofzo? ten tweede, nee, ik ben een kansloos persoon, ik kan me gewoon niet arrogant genoeg opstellen. na deze heerlijke discussie aan de telefoon maar de hoorn aan me moeder gegeven, en gaan hardlopen.
net even een nieuw persoonlijk record gelopen, altijd handig als je je negatieve dingen zo kan omzetten in energie. ik voel me weer wat beter. nog even lekker nagelopen in de zon, nagedacht en bedacht dat het eigenlijk wel lekker is. laat de maatschappij en hun ideaalbeelden maar in de grond zakken, ik ga de wereld zien!
quote:haha, dat werkt niet zo bij mij :p vorige week heb ik echt zoveel water gezope dat ik er kots misselijk van werd
op zondag 18 januari 2004 13:35 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
water is het middel tegen de kater
quote:- nu ff
op zondag 18 januari 2004 13:32 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
de vraag is of die boom er wel rijp voor is huh.
kom, kopop, misschien voel je je nu ff nutteloos, maar je bent het evenmin als de steen of de kikker. (of de boom
) that's a promise.
quote:blijf dan gewoon lekker liggen of ga terug. en vanavond er op tijd in.
op zondag 18 januari 2004 12:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
op zich wel lekker geslapen, maar wil eigenlijk de hele dag wel in bed blijven liggen.
ik voel me goed, ondanks dat ik alweer 4 uur in de studio heb gezeten en er straks weer moet zitten.
nu eerst maar voor mezelf wat lekkere muziek draaien, nog weekend tot woensdag. lekker
opgelucht dat ik het eindelijk heb gedaan waar ik zo bang voor was.
opgelucht dat ik weer energie heb gevonden.
moe omdat het toch wel veel energie koste allemaal
verder ben ik eindelijk relaxt op me bank met me toppie op mijn schoot en geniet van een heerlijke kopje thee en een sigaretje
quote:
op zondag 18 januari 2004 13:39 schreef pheno het volgende:
er bestaan geen bomen waar touwen aan groeien, of je bedoeld lianen, maar die vind je dan weer niet in nederland
quote:"nee, eehm oma, ik val op senioren...
mijn oma moest weer zo nodig de opmerkingen maken of ik homo was ofzo.
quote:dat zeg je toch niet tegen je oma, dat je kansloos bent! oma helemaal verdrietig natuurlijk
ten eerste, stel het zou zo zijn, wat dan nog iets tegen homo's ofzo? ten tweede, nee, ik ben een kansloos persoon, ik kan me gewoon niet arrogant genoeg opstellen. na deze heerlijke discussie aan de telefoon maar de hoorn aan me moeder gegeven, en gaan hardlopen.
quote:sporten is inderdaad altijd héérlijk tegen de spanning...
net even een nieuw persoonlijk record gelopen, altijd handig als je je negatieve dingen zo kan omzetten in energie. ik voel me weer wat beter. nog even lekker nagelopen in de zon, nagedacht en bedacht dat het eigenlijk wel lekker is. laat de maatschappij en hun ideaalbeelden maar in de grond zakken, ik ga de wereld zien!
hope this is what she wanted
hope this is what she had in mind
hope this is what she wanted
cause this is what she's getting
i hope, i hope, i hope that she chokes.
(sorry keenan)
quote:sterkte!
op zondag 18 januari 2004 13:44 schreef missymouse het volgende:
hoe ik me voel![]()
opgelucht dat ik het eindelijk heb gedaan waar ik zo bang voor was.
opgelucht dat ik weer energie heb gevonden.moe omdat het toch wel veel energie koste allemaal
verder ben ik eindelijk relaxt op me bank met me toppie op mijn schoot en geniet van een heerlijke kopje thee en een sigaretje
quote:ik word niet snel *instant* kwaad. maar als mijn fiets gejat wordt, dan ben ik echt
op zondag 18 januari 2004 13:52 schreef semtex het volgende:
ik geniet nog steeds van de dingen om me heen (een uitgebreid ontbijtje, poes die bij me op m'n kussen slaapt), maar ik baal er toch wel van dat ik de komende week op m'n oude fiets naar m'n werk moet en ik maak me er kwaad om er mensen zijn die dus gewoon niet van mijn spullen af kunnen blijven
ik bedoel: ik werk me het hele jaar uit de naad en ben een brave burger en dan overkomt dit je gewoon toch en weet je ook gewoon weer wat je aan de politie hebt (ik verwacht er nl. weinig van) en daar maak ik me dan weer kwaad om
het is niet eens zo zeer de fiets, maar
1. mensen kunnen niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven
2. je moet óf helemaal lopen, óf op een brakkere fiets verder
bah.
quote:helemaal mee eens.
op zondag 18 januari 2004 14:15 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
ik word niet snel *instant* kwaad. maar als mijn fiets gejat wordt, dan ben ik echt
![]()
![]()
. tis dan ook al té vaak gebeurd.
het is niet eens zo zeer de fiets, maar
1. mensen kunnen niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven
2. je moet óf helemaal lopen, óf op een brakkere fiets verderbah.
opeens komen er allemaal nieuwe ideeën in me op en ik kan niet wachten om ze uit te voeren! eindelijk weer eens zin om iets te ondernemen, het gaat goed!
quote:maar dan voel ik me zo nutteloos en tegen dat gevoel kan ik ook weer niet...echt handig dus :s maar ja, ben net al een hele tijd nuttig bezig geweest, dus ik hoop dat ik straks wel kan genieten van niks doen of van een film kijken...
op zondag 18 januari 2004 13:42 schreef _denker het volgende:[..]
blijf dan gewoon lekker liggen of ga terug. en vanavond er op tijd in.
verder voel ik me koud en alleen en zou ik erg graag in iemands armen liggen...
quote:
[b]op zondag 18 januari 2004 16:05 schreef myxomatosekonijn verder voel ik me koud en alleen en zou ik erg graag in iemands armen liggen...
quote:
op zondag 18 januari 2004 16:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
verder voel ik me koud en alleen en zou ik erg graag in iemands armen liggen...
ik ga vanavond maar even in de stad bieren ofzo...en dan zie ik morgen wel weer .
quote:en daar mag je ook trots op zijn lieve duch
op zondag 18 januari 2004 16:30 schreef duchessx het volgende:
en daar ben ik enorm trots op na een hele lange tijd thuiszitten.![]()
![]()
ot:
ik voel me een rozijntje
* peregrijn heeft net een uur in bad gelegen en is nu flink verschrompeld, maar wel relaxed
ik voel me verward, ziek, moe, stom, lelijk, diciplineloos en zo kunnen we nog wel uren verder gaan, een positief iets is momenteel niet aanwezig.
quote:er is nooit een goede keuze, alleen de jouwe.
op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef hardsilence het volgende:
ik weet 't niet meer, wat is nog goed, wat is nog fout, wat kan ik nog wel doen, wat moet ik achterwege laten..
quote:mijn keuze, met daarbij een niet goed voelend gevoel is geen juiste keuze te noemen. dan komt het er dus op neer dat er helemaal geen goede keuze bestaat. en toch moet je iets volgen, maar wat dan.. je gevoel of verstand, die je beide in de steek laten.
op zondag 18 januari 2004 17:01 schreef chocolatemoeze het volgende:
er is nooit een goede keuze, alleen de jouwe.
quote:het beste van twee kwaden hè. in die zin, die keuze die de minste nadelige consequenties op de lange termijn heeft.
op zondag 18 januari 2004 17:06 schreef hardsilence het volgende:[..]
mijn keuze, met daarbij een niet goed voelend gevoel is geen juiste keuze te noemen. dan komt het er dus op neer dat er helemaal geen goede keuze bestaat. en toch moet je iets volgen, maar wat dan.. je gevoel of verstand, die je beide in de steek laten.
je afvragen of er een perfecte ultieme oplossing bestaat is wat dat betreft verspilde energie.
ik heb mijn "ik" nog niet gevonden, en het voelt klote
quote:gefeliciteerd.
op zondag 18 januari 2004 16:30 schreef duchessx het volgende:
pos. verhaal.
ot ik voel me erg ontspannen na een lang en heet bad
verder erg gelukkig met mijn moppie en de fijne dingen in mijn leven
ik ben een rijk mens.
heb me al jaren niet meer zo huilerig gevoeld. is helemaal niks voor mij, doorgaans.
quote:ben blij dat ik nu hoor dat het goed gaat
op zondag 18 januari 2004 18:15 schreef kiwitjuhh het volgende:
goedecht zo'n lekkere zondag, beetje leren, en voor de rest gewoon lekker niksen!
alleen beetje hongerig (bijna niks gegeten vandaag..) maar m'n avondeten is onderweg
quote:
op zondag 18 januari 2004 17:46 schreef hellmondunited het volgende:
wel lekker (eindelijk!)heb net met een vriend gemountainbiked en dat deed me goed. daarna nog een tijd met hem gepraat en hij liet zien dat ik gelukkig ook nog echte vrienden heb!
quote:we hebben hier geen bad
op zondag 18 januari 2004 16:17 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
naar gevoel is dat hè. neem een lekker bad, dat zal vast helpen!
ontopic: moe, geen zin in de maandag as usual, aangeschoten door de drie wijntjes bij het eten, erg zin in een eigen plek in zwolle om in te richten (ook al moet ik eerst een tijd terug naar nijmegen om mijn scriptie te schrijven) en erg zin om tegen iemand aan te lullen en tegen een warm en veilig lichaam aan te liggen...wouldn't that be nice...
quote:fijn om te horen
op zondag 18 januari 2004 17:46 schreef hellmondunited het volgende:
wel lekker (eindelijk!)heb net met een vriend gemountainbiked en dat deed me goed. daarna nog een tijd met hem gepraat en hij liet zien dat ik gelukkig ook nog echte vrienden heb!
quote:fixeer jezelf er niet teveel op, daar wordt je namelijk ook niet gelukkig van. af en toe is het juist wel goed om eerst je eigen zaken op regel te krijgen, zoals afronden stage en scriptie. een hectische periode, waarna je niet eens weet waar je komt te wonen/werken.
op zondag 18 januari 2004 18:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
en erg zin om tegen iemand aan te lullen en tegen een warm en veilig lichaam aan te liggen...wouldn't that be nice...
dat is dan ieder geval mijn idee en in deze gebruik ik jou ook een beetje als spiegel om mezelf te overtuigen ik heb voor mijzelf in ieder geval besloten pas weer aan relaties te beginnen (en er voor open te staan) als ik mijn leven op regel heb (baan, huis, geld).
ik mis echter die geborgenheid van een relatie ook wel eens. vooral als je weet wat je mist, maar dat is niet altijd het beste voor jezelf. af en toe hebben andere zaken prioriteit.
quote:tja peregrijn, misschien heb je wel gelijk maar het is zo moeilijk soms. bovendien ben ik iemand die zichzelf met anderen vergelijkt, ook al is dat niet goed.
op zondag 18 januari 2004 19:13 schreef peregrijn het volgende:-knip-
ik zie vriendinnen om me heen die gaan samenwonen, een huis gaan kopen, iemand lief hebben. en ik..stage aan het afronden, nog een scriptie te schrijven, nog geen vaste baan of een vaste plek. vind ik allemaal prima, maar ik weet ook nog niet wat ik zou willen na mijn studie (behalve dat ik waarschijnlijk toch weer graag in zwolle zou gaan wonen). het gevoel van verliefdheid zou ik ook weer eens willen ervaren. mijn eerste en enige serieuze relatie (van bijna 4 jaar) is nu alweer een jaar of drie geleden. ik mis iemand tegen wie ik alles kan zeggen, die me begrijpt zonder iets te zeggen, met wie ik gewoon leuke dingen kan doen en iemand met dezelfde muzieksmaak als het zou kunnen . gewoon iemand die me door en door kent. vrienden en vriendinnen zijn steeds minder geinteresseerd om dingen samen te doen, zijn druk met werk, sociale verplichtingen e.d. ik snap het ook wel, ben blij dat ik het nog niet zo heb, maar ben ook bang omdat ik zelf nog lang niet weet wat ik wil met mijn leven. en verder mis ik misschien wel iemand (vriend/vriendin) die ik echt alles durf te vertellen. ik heb een (beste) vriendin in het speciaal die ik al jaren ken, maar toch durf ik me nooit helemaal te openen, terwijl ik dat bij mijn ex wel had. ik heb nu het gevoel dat niemand me echt goed kent, misschien ikzelf ook wel niet?
vandaag stond ik te popelen om een huis te zoeken hier in zwolle ( ook al kan dat nog lang niet ) en om het in te richten. heb blijkbaar voor mijn gevoel nu een plekje echt voor mezelf nodig, ook al zou ik misschien heel ongelukkig zijn als ik alleen in een huis zou wonen.
en verder heb ik een aardige discipline, zou niet zo bang zijn dat een relatie mijn studieplannen in het honderd zouden sturen. ik wil wel weer wat leven in de brouwerij, zeker als ik weer naar nijmegen ga (want daar heb ik me meer alleen gevoeld dan de afgelopen maanden in zwolle en ben bang dat het weer terug komt als ik over drie weken weer terug ga). en of ik me erop fixeer of niet, het gevoel is er gewoon.
ach, ik weet het ook niet en het zal ook allemaal wel. het zal de wijn wel zijn ofzo.
maar helaas, alles gaat gewoon verder en we moeten vechten om rechtop te blijven staan.
terwijl ik soms wel weet hoe ik echt kan genieten en blij kan zijn van kleine dingen en soms gewoon gelukkig ben, maar die zondagavonden kom ik gewoon niet blij door...verdorie! en ik doe nog wel zo mijn best... hoe kan dat nou?
ow en trouwens, zodra vrienden van het mannelijk geslacht eenmaal verkering hebben, hoor je er dus nooit meer wat van he en kunnen ze alleen nog maar over zichzelf lullen (zover ze dat nog niet deden)! (over het algemeen dan)
quote:dat waren dan geen vrienden, hè, als je nooit meer wat van ze hoort
op zondag 18 januari 2004 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:![]()
terwijl ik soms wel weet hoe ik echt kan genieten en blij kan zijn van kleine dingen en soms gewoon gelukkig ben, maar die zondagavonden kom ik gewoon niet blij door...verdorie! en ik doe nog wel zo mijn best... hoe kan dat nou?ow en trouwens, zodra vrienden van het mannelijk geslacht eenmaal verkering hebben, hoor je er dus nooit meer wat van he en kunnen ze alleen nog maar over zichzelf lullen (zover ze dat nog niet deden)! (over het algemeen dan)
zo te lezen hier kun je wel wat afleiding gebruiken en kun je ms soms beter naar het gemekker van een ander luisteren opdat je zelf minder kan "mekkeren" over je eigen dipjes, zou zomaar kunnen dat je dan ineens je een stuk tevredener voelt met je eigen leventje als je hun probs aangehoord hebt ..
theetijd!
quote:heel goed, duchess!!
op zondag 18 januari 2004 16:30 schreef duchessx het volgende:als alles een beetje meezit kan ik mezelf binnenkort tot de werkende mensen rekenen. en daar ben ik enorm trots op na een hele lange tijd thuiszitten.![]()
![]()
ik ben moe, en kan me niet goed concentreren, terwijl ik nog veel moet leren.
verder voel ik me wel goed..
voel me klote, ben beetje de weg kwijt, mbt alles..
quote:blijkbaar waren dat geen vrienden nee...en ik wil niet alleen over mijn problemen praten (over het algemeen heb ik er gelukkig niet zoveel), maar ik wil ook gewoon praten over leuke dingen. ik ben iemand die ook naar een ander kan luisteren, alleen de afgelopen jaren hebben sommige mensen daar misbruik van gemaakt en me leeggezogen met hun problemen, zonder ook maar een vraag terug te stellen.
op zondag 18 januari 2004 20:50 schreef milagro het volgende:dat waren dan geen vrienden, hè, als je nooit meer wat van ze hoort
wil je dan dat ze wat meer naar jouw problemen luisterenzo te lezen hier kun je wel wat afleiding gebruiken en kun je ms soms beter naar het gemekker van een ander luisteren opdat je zelf minder kan "mekkeren" over je eigen dipjes, zou zomaar kunnen dat je dan ineens je een stuk tevredener voelt met je eigen leventje als je hun probs aangehoord hebt
..
theetijd!
ik wil gewoon ook soms graag gewoon een arm om me heen, is dat dan al teveel gevraagd?
en ja, daardoor 'mekker' ik misschien hier wel veel, maar ik heb op dit moment gewoon geen andere uitlaatklep en ik heb ook wel eens een dipdag. en als je vind dat ik mekker, dan lees je het toch lekker niet?
* hanneke1983 is opgelucht
[dit bericht is gewijzigd door hanneke1983 op 18-01-2004 21:45]
quote:ze bedoelt het goed.
op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
blijkbaar waren dat geen vrienden nee...en ik wil niet alleen over mijn problemen praten (over het algemeen heb ik er gelukkig niet zoveel), maar ik wil ook gewoon praten over leuke dingen. ik ben iemand die ook naar een ander kan luisteren, alleen de afgelopen jaren hebben sommige mensen daar misbruik van gemaakt en me leeggezogen met hun problemen, zonder ook maar een vraag terug te stellen.
ik wil gewoon ook soms graag gewoon een arm om me heen, is dat dan al teveel gevraagd?
en ja, daardoor 'mekker' ik misschien hier wel veel, maar ik heb op dit moment gewoon geen andere uitlaatklep en ik heb ook wel eens een dipdag. en als je vind dat ik mekker, dan lees je het toch lekker niet?
ontopic: het weekend zit er bijna weer op. blij dat het toch even nog goed weer was. ook blij dat ik morgen weer kan werken, weer wat te doen. nou ja, werken, denk dat ik ga shoppen, moet nog wat spullen inslaan voor de reis volgende maand. m'n ehbozooi weer even aanvullen enzo.
ben wel helemaal tevreden... heb eindelijk de bandsite afgemaakt.
quote:*paracetamol met codiëne geeft (die werken beter
op zondag 18 januari 2004 21:44 schreef dacybrsrfr het volgende:
* dacybrsrfr heeft een beetje hoofdpijn.ben wel helemaal tevreden... heb eindelijk de bandsite afgemaakt.
quote:* dacybrsrfr bedankt hanneke1983
op zondag 18 januari 2004 21:47 schreef hanneke1983 het volgende:[..]
*paracetamol met codiëne geeft (die werken beter
)
quote:jij hebt behoefte aan liefde, dat kan ik wel zien.
op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
wil je een arm van mij lenen?
hoop dat je je snel wat beter voelt
quote:teveel gevraagd, nee hoor. tis gewoon kut als het er niet is. maar eigenlijk is al het mooie kut als het er niet is, denk je niet?
op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:zeg tegen je hoofd dat ie een versnelling terug moet schakelen! gauw! voordat je benzine op is! antwoord komt ws. niet binnenkort, als het überhaupt nog komt
op zondag 18 januari 2004 21:54 schreef xilantof het volgende:
moe, gestressed.
te veel dingen die ik nog wil doen. en te veel dingen die ik moet doen.
en dat terwijl mijn hoofd me niet geen moment rust laat.
de levensvraag: "wie ben ik" gonst 3 keer per seconde door mijn hoofd. en een antwoord lijkt niet zeer binnenkort te verschijnen.
quote:fiets terug?
op zondag 18 januari 2004 22:20 schreef semtex het volgende:
ik voel me weer 's hardstikke relaxed
bedtijd
quote:ik lijk zoveel, virtueel
op maandag 19 januari 2004 01:19 schreef milagro het volgende:
hey, indotoetje, je lijkt mij wel, maar dan aardigbedtijd
quote:ja, hier nog zo'n een.
op zondag 18 januari 2004 23:19 schreef kreator het volgende:
wakker. en dat moet niet.
verdrietig....
blerhh echt een inbedblijfdag voor mij vandaag.
vraag me om 12 uur maar weer hoe het met me gaat.
alles en iedereen kan de schijt krijgen.
zo nieuwe werkweek, collega is er vandaag niet dus dat wordt wel wat saai vrees ik.
ik heb wel wat nieuwe energie opgedaan dit weekend en daar ben ik wel heel blij mee.
fijn een konijnenhok nog even willen schoonmaken als er een grote plas water bij de achterdeur ligt die ik natuurlijk niet zie en dus erin uit glij.
dus ja, ik voel me nogal geirriteerd nu.
en het is nog wel mijn eigen schuld.
nou ja, heb me omgekleed en kan nu fijn en fris gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |