Aan vette cliché's ontbreekt het dus niet in deze serie, en de hoofdpersonen wekken bovendien niet direct sympathie op. Maar de confronterende en hilarische manier waarop hun oppervlakkige wereld in beeld wordt gebracht is verslavend, als we de kritieken moeten geloven. Vergelijkingen met The Soprano's en <>Six Feet Under zijn al getrokken. Ook hier schuwen de makers geen enkel taboe (het operatiebloed spettert van het scherm, de al dan niet lesbische seks druipt er vanaf en het taalgebruik is al even ongekuisd) en is zwarte humor ten aanzien van mens en maatschappij de rode draad in de serie. Hoe de serie het bij ons, shockproof Nederlanders, zal gaan doen is nog de vraag, maar het staat al vast dat we ons met Nip/Tuck niet hoeven te vervelen.
Nu op Net 5. Ik lach me rot tot nu toe
Echt totaal niet wat ik verwachtte
Het was origineel, goed geacteerd, zeer mooi gefilmd, goede verhaallijn, en bovendien onamerikaans grof en bloederig!!!
Echt een topserie aan de pilot te zien, als we Net 5 toch niet hadden
quote:Dat moet nog blijken, het was een pilot...
Op woensdag 14 januari 2004 22:41 schreef mliez het volgende:
Heh, nu heb ik et weer gemistKomtet elke week?
quote:Volgens mij wel
Op woensdag 14 januari 2004 22:41 schreef mliez het volgende:
Heh, nu heb ik et weer gemistKomtet elke week?
Ik heb vandaag in de Spits gelezen dat het in Amerika niet zo gewardeerd wordt. Nou ben bang dat het maar bij de pilot blijft
en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
quote:Dat zijn de betere berichten
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de Spits weet dan niet waarover ze praten, he 2e seizoen is besteld
door FX networks, zelfs met 2 afleveringen meer dan de 13 die seizoen 1 heeft....en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
quote:waar besteld??
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de Spits weet dan niet waarover ze praten, he 2e seizoen is besteld
door FX networks, zelfs met 2 afleveringen meer dan de 13 die seizoen 1 heeft....en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
maaruh, seizoen 1 is echt TOP man, heb echt genoten tijdens het kijken, ga hem zeker weer op tv volgen
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:21 schreef ranja het volgende:
helemaal vergeten gister
http://www.fxnetworks.com/shows/originals/niptuck/main.html
En voor wie dacht dat Amerika het niets vindt: twee Golden Globe nominaties: beste actrice en beste drama serie.
vanavond weer!
21:10 Net 5
Gelukkig doen ze in de US steeds wat minder moeilijk over scheldwoorden in een serie voor volwassenen
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 21-01-2004 21:42]
edit: oeps. Hij kan niet tegen bloed. Mietje
[Dit bericht is gewijzigd door Fen op 21-01-2004 22:06]
Verders echt een heel goede serie!!!!
quote:Jaaah, eng stukje. Mischien heeft hij er te veel afgeknipt.
Op woensdag 21 januari 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Iew dat laatste stuk dat ie zichzelf gaat besnijdenVerders echt een heel goede serie!!!!
quote:nou ja, zichzelf besnijden...een poging doet
Op woensdag 21 januari 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Iew dat laatste stuk dat ie zichzelf gaat besnijden
quote:
Verders echt een heel goede serie!!!!
quote:Word to that my nigga'
Op woensdag 28 januari 2004 22:37 schreef Fen het volgende:
Wat lullig van dat meisje zeg!
Biatch!
Anyhoe...
Ik heb gister voor het eerst gekeken, omdat ik toch wel nieuwsgierig was geworden na het lezen van de OP.
Het is een hele leuke vernieuwende serie die alles behalve Amerikaans lijkt. De humor is lekker zwart en subtiel.
Onderwerpen die andere series niet een met handschoenen durven aan te raken komen langs in deze serie.
Ook is het confronterend en hard, en idd verwacht geen cliche dingen in deze serie
kzal volgende week zeker weer kijken
quote:Jep, werd vorige week al aangekondigd en in spotjes.
Op woensdag 4 februari 2004 14:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens de net 5 site vanavond om 20.30 en niet om 21.15![]()
quote:Scratch that, nog wat afleveringen gekeken, en daar zit toch wel zeer gewaagde stukken in over swingers, kindermisbruik van een priester. Dingen die je niet zo snel zal zien op de amerikaanse televisie en zeker niet zo expliciet in beeld gebracht.
Op woensdag 4 februari 2004 14:31 schreef Tweek het volgende:
Ik vind het geen geweldige serie, maar zeker erg leuk om te kijken. Beter dan het meeste wat nu op tv is.
Oftewel wel een geweldige series dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 09-02-2004 16:36]
quote:Is dat hier al uitgezonden (dat dikke meisje van een paar weken geleden dat zelfmoord pleegde had namelijk geen kanker volgens mij)? Zo nee, wil je dan de volgende keer even spoilertags gebruiken?
Op maandag 9 februari 2004 14:18 schreef Tweek het volgende:
Het zelfmoord plegen van een kanker patiente wordt wel redelijk geromantiseerd in beeld gebracht zeg
quote:Ehm sorry, heb geen idee hoe ver ze zijn in nederland.
Op maandag 9 februari 2004 15:41 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Is dat hier al uitgezonden (dat dikke meisje van een paar weken geleden dat zelfmoord pleegde had namelijk geen kanker volgens mij)? Zo nee, wil je dan de volgende keer even spoilertags gebruiken?
quote:Klopt, vond ik dé meest indrukwekkende aflevering, maar dan kwam denk ik ook wat meer door een persoonlijke ervaring.
Op maandag 9 februari 2004 14:18 schreef Tweek het volgende:
spoiler:Het zelfmoord plegen van een kanker patiente wordt wel redelijk geromantiseerd in beeld gebracht zeg, kan me voorstellen dat dat in amerika niet echt op prijs wordt gesteld. In nederland is het al wat minder schokkend omdat we hier toch euthanesie hebben.
Vind het wel briljant hoe ze in een seizoen al zo tegen de problematiek in amerika aanschoppen.
Maar ik vind het een aardige serie, beter dan de meeste crap en wel leuke verhaallijnen tot nu toe.
quote:Leuk dat jij de spoiler ff hebt gequote zodat ik hem nu alsnog gelezen heb...
Op maandag 9 februari 2004 15:41 schreef FierceDeity het volgende:Zo nee, wil je dan de volgende keer even spoilertags gebruiken?
quote:Oh! Je hebt gelijk. Ik heb er zelf gewoon een "O" bij verzonnen
Op donderdag 12 februari 2004 11:06 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Het was niet op Fox, maar op hun kabel(dus extra-betaal)kanaal FX
Tell me what you don't like about yourself
Ik snap er geen barst van. op teletekst en op internet staat gewoon 20:30?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
Nip/Tuck komt morgen om 23:20 zag ik net in een aankondiging!
Volgens net5-teletekst komt er om 2030 nu ineens een of andere filmquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vraag me af wat er dan om 2030 komt. Smallville halen ze ineens van de vrijdag af, want Charmed moet terug. Misschien zetten ze Smallville op woensdag...
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vraag me af wat er dan om 2030 komt. Smallville halen ze ineens van de vrijdag af, want Charmed moet terug. Misschien zetten ze Smallville op woensdag...
Tot hoever heb je het gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:24 schreef Cybart het volgende:
hoe is de aflevering van gisteren eigenlijk afgelopen want ik ben in slaap gevallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets er tussenin gemist?
Was Scent Of A Woman, en is niet "gaar", maar goed.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:56 schreef metallicattim het volgende:
der is nu een of andere gare film over studenten op NET 5 GVD,
Ja en ik vond het zo fijn dat hij hem in z'n zak stakquote:Op woensdag 4 februari 2004 16:22 schreef Tweek het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 4 februari 2004 14:31 schreef Tweek het volgende:<br>Ik vind het geen geweldige serie, maar zeker erg leuk om te kijken. Beter dan het meeste wat nu op tv is.<hr></blockquote>Scratch that, nog wat afleveringen gekeken, en daar zit toch wel zeer gewaagde stukken in over swingers, kindermisbruik van een priester. Dingen die je niet zo snel zal zien op de amerikaanse televisie en zeker niet zo expliciet in beeld gebracht.<p>Oftewel wel een geweldige series dus.
door die verplaatsing heeft mijn vcr het gemistquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Sark het volgende:
echt hinderlijk dat ze het verplaatst hebben naar 23:15 woensdag avond klote programmering van die tv zenders word ik beetje simpel van
jaydee - plastic dreams,quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:11 schreef janimie het volgende:
Wie kan me vertellen hoe dat nummer heet dat tijdens de commercials te beluisteren is wanneer de voorstukjes op de volgende nip/tuck getoond worden ?
Hij ligt er nog steedsquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:50 schreef Dizer het volgende:
Ooooh het is spannend!! Wat gaat ze doen met Christian
Zoon heet toch Matt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:02 schreef Dizer het volgende:
iig waarom er een misvormd gezicht iemand in het ziekenhuis ligt en Trevor(die zoon...) zo dicht bij hem/haar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
Ik heb al 2 afleveringen gemist, omdat het verkeerd in de gids stond. Dat flikken ze altijd, ook al met Will & Grace! Zit ik om 20:30 al helemaal klaar voor Nip/Tuck, komt er een of andere kutkostuumfilm met Demi Moore! Gisteravond heb ik wel nog een deel opgevangen, maar tegen het einde aan viel ik in slaapquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:16 schreef V2i het volgende:
Vanavond weer
23.07 op NET5
yess idd en thxquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:41 schreef CkY2k3 het volgende:
[..]
jaydee - plastic dreams,
lekker nummer
Heb er helemaal een rotgevoel vanquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:04 schreef Dizer het volgende:
Megan... ;'(
Jeej, het komt steeds later.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
23.55
Belachelijke tijd natuurlijk maar het staat anders tegenover het Champions League voetbal
Waarom zenden ze deze fenomenale serie dan niet op een andere dag uitquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
23.55
Belachelijke tijd natuurlijk maar het staat anders tegenover het Champions League voetbal
Nee, er komen er met die van vanavond meegeteld nog 3.quote:Jeej, het komt steeds later.
Is dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Dat ze het opschuiven is wel een teken dat ze er niet al te veel vertrouwen in hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:58 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Waarom zenden ze deze fenomenale serie dan niet op een andere dag uit![]()
gvd om die tijd ligt 3/4 van NL al te slapen, als het zo doorgaat dan stopt net 5 vanzelf met deze serie.....![]()
zeggen ze... dat is ook maar afwachten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgende week komt de laatste twee uur durende aflevering en die begint om 22.30.....
VET!! Famke Jansen in heftige sex scenes met die ene artsquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Famke Janssen gaat een grote rol in Nip/Tuck spelen voor minimaal 12 afleveringen in het nieuwe seizoen
Vond het al oud nieuws... en inderdaad...quote:Famke Janssen in Amerikaanse serie
AMSTERDAM - Bond Girl Famke Janssen zal vanaf half juni te zien zijn in de Amerikaanse tv-serie Nip/Tuck. De Nederlandse actrice zal twaalf afleveringen lang te zien zijn in de hitserie.
Nip/Tuck gaat over twee plastisch chirurgen die hun goede vriendschap op het spel zetten nadat de één gaat werken met brandwondenslachtoffers.
De serie gaat dit jaar zijn tweede seizoen in
Dat zouden dan de laatste twee afleveringen samen moeten zijn. Afleveringen 12 en 13.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgende week komt de laatste twee uur durende aflevering en die begint om 22.30.....
Dat ie de echte vader van Matt is was mij eigenlijk al vanaf aflevering 1 duidelijk...quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:55 schreef Dizer het volgende:Christian vader...dubbele vader
Vet!!
Ik had dat toen ze opeens gezegd heeft dat ze eerlijk zal zijn, naar de foto van Matt ging kijken. Toen wist ik hetquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:38 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Dat ie de echte vader van Matt is was mij eigenlijk al vanaf aflevering 1 duidelijk...
No problemquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:53 schreef GRUMBLER het volgende:
Heb jij ook gelijk in, baalde er alleen van om het al te lezen, beetje dom van mezelf.
(ook vanuit hier sorry voor mijn reactie)
quote:I like big tits and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waste
And a round thing in your face...
Ze hebben toch allebei donker haar? Maar je bedoelt waarschijnlijk Christian.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Hmm een beetje langdradig, teveel gemompel over liefde en die met dat donkere haar wipt teveel![]()
ik zei het toch tegen jequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:21 schreef Wytze het volgende:
Zit serie nu te downloaden
In Amerika is ep 3 van seizoen 2 al uitgezonden. (straks kijkenquote:Op zondag 11 juli 2004 14:06 schreef je-anine het volgende:
Weet iemand toevallig wat er is gebeurd met deze serie?
Ik kijk het via m'n computer op de TV, via TV-out.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:34 schreef janimie het volgende:
staat de tv bij jullie thuis nog welleens aan nu alles gedownload word
zeer weinig, k kijk mischien een uur of 2 per week tv, terwijl dat vroeger wel per dag makkelijk lukte.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:34 schreef janimie het volgende:
staat de tv bij jullie thuis nog welleens aan nu alles gedownload word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik niet snap waarom het hier in nederland geen hit is geworden.........door de debiele tijden of zijn wij nederlanders nog steeds te nuchter voor plastic surgery? i wonderIf you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een feit en iedereen weet dat ze in de serie speelt seizoen 2.Friends don't let friends remain beardless...
Bedankt voor de melding, ik vraag me alleen af of het dan nog leuk voor jullie is om ernaar te kijken, aangezien jullie alles al gedownload en gezien hebbenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt 'Nip/Tuck' nog terug op Net 5?
Nee, Nip/Tuck verhuist naar Veronica! Eerst zullen de laatste 5 afleveringen van het eerste seizoen herhaald worden alvorens zij met het tweede seizoen van start gaan. De serie zal om precies te zijn vanaf zondag 5 september om 22.15 uur op Veronica worden uitgezonden.
bron: net5.nl
Waarom zouden we eps op tv kijken die we al hebben gezien?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:18 schreef janimie het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding, ik vraag me alleen af of het dan nog leuk voor jullie is om ernaar te kijken, aangezien jullie alles al gedownload en gezien hebben
Dat mogen we niet bespreken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:01 schreef Wytze het volgende:
Iemand al een PDTV versie van 2x06 te pakken gehad ? Zie alleen een VCD
wytzevandebelt@planet.nlquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat mogen we niet bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Duiveltja op 11-08-2004 16:17:27 (Oeps) ]
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb hem gedownload, ga hem zo kijken.
Ze acteren zo goed, ik heb altijd zoveel sympathy voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
laatste ep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:09 schreef metallicattim het volgende:
haha ep10 was weer zeer amusantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was idd leuke episode. Zelfs Julia zag er weer een beetje lekker uit
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:38 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke ep weer. Ik begin het steeds leuker te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
Tjah, maakt niet uit, anders "leen" ik het welquote:Op zondag 5 september 2004 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
Van 22:20 tot 00:15 is Nip/Tuck. Dat zal dan wel een dubbele aflevering zijn
Ik hoop voor je dat NET5 het 2e seizoen heeft aangekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Ik wel hoor, vond het al weer erg leuke afleveringen!quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Wat is hier aan de hand? Niemand kijkt naar de nederlandse Veronica versie???
De kijkcijfers waren dieptriest. Nog geen 80.000 kijkers. Het Nederlandse TV publiek kan het waarschijnlijk niet aan en moet het hebben van GTST en Baantjer en dat soort shit TV.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Wat is hier aan de hand? Niemand kijkt naar de nederlandse Veronica versie???
Uh, aflevering 16 was de laatste van het seizoen. Je moet weer 10 maanden wachtenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:34 schreef Wytze het volgende:
Grrrrr Waar blijft 2x17 ?
Omdat dat op de Nip / Tuck site staatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:51 schreef Wytze het volgende:
Hoe weet je dat ?
I dunno.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:58 schreef Corrvine het volgende:
Komt Ava Moore volgend seizoen ook terug?
Go Famke go goquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:58 schreef Corrvine het volgende:
Komt Ava Moore volgend seizoen ook terug?
Nope, weer een ander prut Veronica programma dat ze zonodig willen herhalen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:58 schreef Marble het volgende:
Komt het vanaaf niet?
Lang leve Nederlandse programmeringquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:21 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nope, weer een ander prut Veronica programma dat ze zonodig willen herhalen.
Wat een kut Veronica is het ook.quote:Op zondag 7 november 2004 19:51 schreef brando het volgende:
Kennelijk heeft Veronica Nip/Tuck van de buis gehaald. Kijk maar eens op http://www.veronica.nl
Ik vind alleen de prijs zoduurquote:Op maandag 29 november 2004 13:28 schreef dolfg het volgende:
Gelukkig is de serie nu op dvd!![]()
Natuurlijk alleen nog maar seizoen 1 voor regio 2, maar het is wel genieten in breedbeeld van Nip/Tuck.
Had het nog nooit gezien, gisteren de pilot gekeken en zeer onder de indruk.
[afbeelding]
70 euro.quote:Op maandag 29 november 2004 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat kost ie dan??
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarderquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef dolfg het volgende:
[..]
70 euro.
Inderdaad, 70 euro voor 13 afleveringen terwijl The Shield (ook 13 afleveringen) 15 euro per boxset kost (voorheen 35). The Shield is ook van Columbia Tristar, Nip / Tuck van Warner Bros en die verkopen al die zooi voor veel en veel te veel geld. Atsers.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarder
veronica.nlquote:Waarom zijn jullie gestopt met 'Nip/Tuck'?
Wegens miscommunicatie met de distributeur hebben we de uitzending van dit programma helaas stop moeten zetten. We zijn te vroeg gestart met het uitzenden van de nieuwe afleveringen, waardoor we te dicht op de uitzending in Amerika zitten. De serie komt hoogstwaarschijnlijk in de loop van 2005 terug.
We gaan overigens ook niet op korte termijn herhalingen uitzenden.
Ja dag. Nip / Tuck is allang afgelopen in Amerika. Derde seizoen begin mid-2005.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
veronica.nl
Eff offtopicquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
veronica.nl
Of lid worden van DVD-Valley dan kan je ervoor kiezen om deze box als welkomsgeschenk te krijgen... wat ik dus gedaan hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarder
dvdvalley.nl??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:53 schreef GaF het volgende:
En elke jaar dat je je lidmaatschap verlengd mag je weer een welkomstgeschenk uitkiezen... deze jongens hebben het begrepen![]()
Zijn gewoon termen uit de plastische chirugie, nip zijnde een kleine stukje weg halen, tuck zijnde iets als wegstoppen. Bijvoorbeeld een tummy tuck, is de vetrollen wegwerken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef Fegisje het volgende:
Waar komt Nip/Tuck dan vandaan? En dan heb ik het over die naam.
Thnx!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zijn gewoon termen uit de plastische chirugie, nip zijnde een kleine stukje weg halen, tuck zijnde iets als wegstoppen. Bijvoorbeeld een tummy tuck, is de vetrollen wegwerken.
Volgens deze site http://www.tvtome.com/NipTuck/ pas weer in september.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:15 schreef Wytze het volgende:
Wanneer begint het weer?
Alle andere series die ik volg lopen op een eind
Owjaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens deze site http://www.tvtome.com/NipTuck/ pas weer in september.
In Belgie?? Welke zender dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Thnx!
In belgie wordt het nog steeds wekelijks uitgezonden. Afgelopen keer de aflevering met Bobotox
Geniaal![]()
Tweede seizoen van The 4400quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef Wytze het volgende:
[..]
OwjaWat moet ik dan doen in de zomer? Buiten zitten en bruin worden Kom op zeg
Welke zender?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 3 gezien?
WTF @ that fat lady. Dat was smerig zeg
Toen ik de laatste aflevering van seizoen 2 zag, dat laatste stukje dacht ik: Sean is de Carver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:52 schreef Tweek het volgende:
volgens mij is die nieuwe arts gewoon de carver. Foute gast is dat zeg.
Ik dacht precies hetzelfde. De ontknoping zal wel aan het einde van het seizoen komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:52 schreef Tweek het volgende:
volgens mij is die nieuwe arts gewoon de carver. Foute gast is dat zeg.
Heb je URL van die bevestiging? 305 was trouwens weer een geweldig epquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat is al bevestigd door de maker, dat weten we pas in de laatste 15 seconden van de season finale...
Liz met een dildo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
veel mensen op boards denken Liz, maar dat is too obvious denk ik
Volgens mij zijn ze helemaal opnieuw begonnen op Veronica, met de pilot dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef weathergirl het volgende:
Ik zag afgelopen maandag (geloof ik) een aflevering van Nip/Tuck op Veronica? Maar was dat niet een oude aflevering? En weet iemand of er nu vast elke maandagavond Nip/Tuck wordt uitgezonden bij Veronica? Thanks!
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:10 schreef CloudStrife het volgende:
Top 3 wie is de Carver?
- Sean: hij heeft een tweede persoonlijkheid: de Carver. Daarom was Sean ook niet verkracht, als enige slachttoffer van de Carver!
- Matt: ook helemaal gek op dit moment, weet niet precies wie hij is.
- de echte vader van Christian: in de aflevering van dinsdag voor het eerst genoemd. Blijkt een smerig ventje te zijn. Christians adoptie vader was ook niet pluis, maar dies toch al dood?
Hoe absurder des te Nip / Tuckerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef Capetown het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.
- Hij is bisexueel.
- Hij wist als één van de weinigen dat die Rhea een fraudeur was.
- Hij kan snijden met chirurgische precisie.
- Hij is creepy.
Die laatste twee gelden weliswaar ook voor Sean, maar die verdenking is echt te absurd voor woorden.
Off topic: Na meer dan 4 jaar eindelijk mijn duizendste post.![]()
![]()
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef Capetown het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.
- Hij is bisexueel.
- Hij wist als één van de weinigen dat die Rhea een fraudeur was.
- Hij kan snijden met chirurgische precisie.
- Hij is creepy.
Die laatste twee gelden weliswaar ook voor Sean, maar die verdenking is echt te absurd voor woorden.
Off topic: Na meer dan 4 jaar eindelijk mijn duizendste post.![]()
![]()
Zou kunnen, de makers halen wel meer van die geintjes met ons uit. Die droom van Christian in de cel was echt een naaistreek, vooral omdat hij daarna in bijna nog vreemdere omstandigheden werd vrijgelaten. Ik was er aan het eind nog steeds niet van overtuigd dat die vrijlating ook geen droom was.quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:53 schreef Wytze het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Maar het zou te voor de hand liggend zijn. Ik denk dat volgende episode of die erna erover gaat dat Sean en Christian zelf ook denken dat het Quinten is en dan zal het uiteindelijk toch blijken dat het niet zo is.
Ja ik ook via torrentspy, maar die is er inmiddels af en hij staat al 3 dagen op 98.7%quote:Op donderdag 10 november 2005 20:00 schreef CloudStrife het volgende:
Grrr, nee, ik kwam er 1 tegen, maar die had helemaal geen seeds!
Die van 98,7 kun je afzetten, dat is hoogstwaarschijnlijk een door het televisiestation zelf neergezette neppert.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja ik ook via torrentspy, maar die is er inmiddels af en hij staat al 3 dagen op 98.7%
Heel erg leip dit, er is zelfs geen verotte kut MPEG versie
Mr Sark was al wel een request tegen gekomen op de nieuwgroepen, maar nog geen reply
That's not popular!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef Tweek het volgende:
nou ja dat valt wel mee, that 70 show kan ik ook al weken niet vinden.
Gaat anders zijn achste seizoen in en is de serie die ashton kutcher en topher grace groot gemaakt heeft.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 28 november 2005 10:19 schreef Stranger het volgende:
De vorige aflevering was erg tof met weer genoeg potentie voor verhaallijnen.
Ik ben benieuwd door wie Kimber ontvoerd is, de carver misschien?
Het kunnen zo ontzettend veel mensen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ja dus.
Ik heb overigens weer wat meer redenen om te geloven dat Quentin de carver is.
- Op een gegeven moment zei hij tegen die militair iets van: "You get used to all that slaughter".
- De manier waarop hij die militair buiten gevecht stelde suggereert dat hij daarmee ervaring heeft.
- Quentin heeft Julia in zijn greep, de Carver Kimber.
- De acties van de carver zijn wel erg persoonlijk nu, net op het moment dat er open oorlog is tussen Christian en Sean en Quentin.
Aan de andere kant ligt het er ook wel erg dik op.![]()
Maar de carver neukt mensen in de reet, Quentin wordt in de reet geneukt...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ja dus.
- Op een gegeven moment zei hij tegen die militair iets van: "You get used to all that slaughter".
- De manier waarop hij die militair buiten gevecht stelde suggereert dat hij daarmee ervaring heeft.
- Quentin heeft Julia in zijn greep, de Carver Kimber.
- De acties van de carver zijn wel erg persoonlijk nu, net op het moment dat er open oorlog is tussen Christian en Sean en Quentin.
Aan de andere kant ligt het er ook wel erg dik op.![]()
Hij zegt juist I don't think anybody ever gets used to slaughter, dus die kan je schrappen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ja dus.
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij zegt juist I don't think anybody ever gets used to slaughter, dus die kan je schrappen.
Ik had toen dat vliegtuig net was gecrasht al het idee dat die moeder nog leefde, maar de aflevering sleepte me zo mee dat ik dat alweer vergeten was op het eind. Die laatste scene verraste me volkomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:49 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
damn. Emmy-worthy episode.
en alweer zo trippy, net als met Sean en AnneHeche.
Ik begin me af te vragen of Kimber wel echt ontvoerd is. Misschien is dat wat we gezien hebben wel een droom van Kimber, een beetje à la de droomscène aan het begin van het seizoen. Misschien heeft Kimber een gespleten persoonlijkheid. Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 november 2005 10:19 schreef Stranger het volgende:
Ik ben benieuwd door wie Kimber ontvoerd is, de carver misschien?
Over die Joan Crawford is een film gemaakt: 'Mommie Dearest'.quote:Heroes: Rasputin, The Dali Lama, Joan Crawford, George Steinbrenner.
Klinkt als Julia en haar moeder.quote:Plot summary: An account of the life and times of one of our greatest actresses as seen through the eyes of an adopted darling daughter. The huge burden of following in the footsteps of Joan Crawford (Faye Dunaway) by a daughter Christina (Diana Scarwid) desiring to please her mother, brings an almost insurmountable load of pressure to bear on her.
Hmm, inderdaad weg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en de foto's zijn weg. zou het dan toch een fuckup zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk die laatste aflevering. Heel erg spannend ook. Top! Ik ben benieuwd wat de makers het volgende seizoen voor ons in petto hebben."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |