70 euro.quote:Op maandag 29 november 2004 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat kost ie dan??
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarderquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef dolfg het volgende:
[..]
70 euro.
Inderdaad, 70 euro voor 13 afleveringen terwijl The Shield (ook 13 afleveringen) 15 euro per boxset kost (voorheen 35). The Shield is ook van Columbia Tristar, Nip / Tuck van Warner Bros en die verkopen al die zooi voor veel en veel te veel geld. Atsers.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarder
veronica.nlquote:Waarom zijn jullie gestopt met 'Nip/Tuck'?
Wegens miscommunicatie met de distributeur hebben we de uitzending van dit programma helaas stop moeten zetten. We zijn te vroeg gestart met het uitzenden van de nieuwe afleveringen, waardoor we te dicht op de uitzending in Amerika zitten. De serie komt hoogstwaarschijnlijk in de loop van 2005 terug.
We gaan overigens ook niet op korte termijn herhalingen uitzenden.
Ja dag. Nip / Tuck is allang afgelopen in Amerika. Derde seizoen begin mid-2005.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
veronica.nl
Eff offtopicquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
veronica.nl
Of lid worden van DVD-Valley dan kan je ervoor kiezen om deze box als welkomsgeschenk te krijgen... wat ik dus gedaan hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat is idd zeer duur, maar wacht gewoon een paar maanden en hij is al wat betaalbaarder
dvdvalley.nl??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:53 schreef GaF het volgende:
En elke jaar dat je je lidmaatschap verlengd mag je weer een welkomstgeschenk uitkiezen... deze jongens hebben het begrepen![]()
Zijn gewoon termen uit de plastische chirugie, nip zijnde een kleine stukje weg halen, tuck zijnde iets als wegstoppen. Bijvoorbeeld een tummy tuck, is de vetrollen wegwerken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef Fegisje het volgende:
Waar komt Nip/Tuck dan vandaan? En dan heb ik het over die naam.
Thnx!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zijn gewoon termen uit de plastische chirugie, nip zijnde een kleine stukje weg halen, tuck zijnde iets als wegstoppen. Bijvoorbeeld een tummy tuck, is de vetrollen wegwerken.
Volgens deze site http://www.tvtome.com/NipTuck/ pas weer in september.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:15 schreef Wytze het volgende:
Wanneer begint het weer?
Alle andere series die ik volg lopen op een eind
Owjaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens deze site http://www.tvtome.com/NipTuck/ pas weer in september.
In Belgie?? Welke zender dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Thnx!
In belgie wordt het nog steeds wekelijks uitgezonden. Afgelopen keer de aflevering met Bobotox
Geniaal![]()
Tweede seizoen van The 4400quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef Wytze het volgende:
[..]
OwjaWat moet ik dan doen in de zomer? Buiten zitten en bruin worden Kom op zeg
Welke zender?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 3 gezien?
WTF @ that fat lady. Dat was smerig zeg
Toen ik de laatste aflevering van seizoen 2 zag, dat laatste stukje dacht ik: Sean is de Carver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:52 schreef Tweek het volgende:
volgens mij is die nieuwe arts gewoon de carver. Foute gast is dat zeg.
Ik dacht precies hetzelfde. De ontknoping zal wel aan het einde van het seizoen komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:52 schreef Tweek het volgende:
volgens mij is die nieuwe arts gewoon de carver. Foute gast is dat zeg.
Heb je URL van die bevestiging? 305 was trouwens weer een geweldig epquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat is al bevestigd door de maker, dat weten we pas in de laatste 15 seconden van de season finale...
Liz met een dildo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
veel mensen op boards denken Liz, maar dat is too obvious denk ik
Volgens mij zijn ze helemaal opnieuw begonnen op Veronica, met de pilot dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef weathergirl het volgende:
Ik zag afgelopen maandag (geloof ik) een aflevering van Nip/Tuck op Veronica? Maar was dat niet een oude aflevering? En weet iemand of er nu vast elke maandagavond Nip/Tuck wordt uitgezonden bij Veronica? Thanks!
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:10 schreef CloudStrife het volgende:
Top 3 wie is de Carver?
- Sean: hij heeft een tweede persoonlijkheid: de Carver. Daarom was Sean ook niet verkracht, als enige slachttoffer van de Carver!
- Matt: ook helemaal gek op dit moment, weet niet precies wie hij is.
- de echte vader van Christian: in de aflevering van dinsdag voor het eerst genoemd. Blijkt een smerig ventje te zijn. Christians adoptie vader was ook niet pluis, maar dies toch al dood?
Hoe absurder des te Nip / Tuckerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef Capetown het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.
- Hij is bisexueel.
- Hij wist als één van de weinigen dat die Rhea een fraudeur was.
- Hij kan snijden met chirurgische precisie.
- Hij is creepy.
Die laatste twee gelden weliswaar ook voor Sean, maar die verdenking is echt te absurd voor woorden.
Off topic: Na meer dan 4 jaar eindelijk mijn duizendste post.![]()
![]()
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef Capetown het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt dr. Quentin.
- Hij is bisexueel.
- Hij wist als één van de weinigen dat die Rhea een fraudeur was.
- Hij kan snijden met chirurgische precisie.
- Hij is creepy.
Die laatste twee gelden weliswaar ook voor Sean, maar die verdenking is echt te absurd voor woorden.
Off topic: Na meer dan 4 jaar eindelijk mijn duizendste post.![]()
![]()
Zou kunnen, de makers halen wel meer van die geintjes met ons uit. Die droom van Christian in de cel was echt een naaistreek, vooral omdat hij daarna in bijna nog vreemdere omstandigheden werd vrijgelaten. Ik was er aan het eind nog steeds niet van overtuigd dat die vrijlating ook geen droom was.quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:53 schreef Wytze het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Maar het zou te voor de hand liggend zijn. Ik denk dat volgende episode of die erna erover gaat dat Sean en Christian zelf ook denken dat het Quinten is en dan zal het uiteindelijk toch blijken dat het niet zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |