quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef jbcyber het volgende:Ik ben ook aan het denken om met mijn vriendin hierheen te gaan. Echter wat ik me af vroeg, hebben er mensen goede ervaringen met reisbureau's en eventuele hotels??
Hoe bevalt trouwens in de hotels het all inclusive concept?? Is het de moeite waard of eigenlijk niet??
Reisbureau> Neckermann. Het ticket kwam van een reisbureau onder hun paraplu iig.
Hotels> Ik zat in Magnific Hotel Gümbet. Mooi hotel, in parkvorm aangelegd, prachtig zwembad. Gratis ligbedjes aan zee maar ook op het pooldeck bedden te over.
Ik ontmoette daar een Russische vriendin die in Hotel Fiorita Gümbet terecht was gekomen en dat was dus zo ongeveer het slechtste hotel waar ze terecht had kunnen komen. Een eind het binnenland in, karige maaltijden, geen personeel (er is de eerste week 1 keer schoongemaakt). Brrrr......
All inclusive> Leuk, maar het is veel prettiger om zelf een kneipe te vinden voor je diners. Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.
Vuistregel voor restaurants> Hoe schreeuweriger de menukaarten buiten en hoe meer filmster de man voor de deur om je binnen te lullen er uit ziet, hoe harder je moet doorlopen.