abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26888718
Het bier kostte ongeveer 2 EURO per halve liter in de bar street. Maar er waren ook plekken waar het veel en veel goedkoper was ligt er een beetje aan waar je naar toe ging.
De openingstijden van de uitgaansgelegenheden weet ik niet precies meer, ik dacht dat om 5.00 de boel dicht ging. Tussen 12 en 1 loopt het uitgaansgebied vol zeg maar.

Excursies die wij gedaan hebben:

Boottocht: Een boottocht over zee en langs verschillende baaien langs de kust, was wel relaxed, beetje op de boot zonnen, pilsje erbij. Af en toe aanmeren bij een strandje of in een baai en in zee zwemmen. Zeker aan te raden.

Verder hebben vrienden van me zich in een badhuis op Turkse wijze laten masseren (was een speciale naam voor maar die ben ik vergeten) en daar waren ze razend enthousiast over.

Wanneer ga je?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:57:10 #177
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_26890236
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:59 schreef Thieske het volgende:
Het bier kostte ongeveer 2 EURO per halve liter in de bar street. Maar er waren ook plekken waar het veel en veel goedkoper was ligt er een beetje aan waar je naar toe ging.
De openingstijden van de uitgaansgelegenheden weet ik niet precies meer, ik dacht dat om 5.00 de boel dicht ging. Tussen 12 en 1 loopt het uitgaansgebied vol zeg maar.

Excursies die wij gedaan hebben:

Boottocht: Een boottocht over zee en langs verschillende baaien langs de kust, was wel relaxed, beetje op de boot zonnen, pilsje erbij. Af en toe aanmeren bij een strandje of in een baai en in zee zwemmen. Zeker aan te raden.

Verder hebben vrienden van me zich in een badhuis op Turkse wijze laten masseren (was een speciale naam voor maar die ben ik vergeten) en daar waren ze razend enthousiast over.

Wanneer ga je?
Das niet duur , wij gaan 13 juli tot en met 25 juli. Dat van die boot had ik al gehoord ja, dat schijnt ook wel zeer relext te zijn.

Ik heb er zin!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:11:14 #178
5673 heijx
Qui que boue
pi_26909180
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef jbcyber het volgende:
Ik ben ook aan het denken om met mijn vriendin hierheen te gaan. Echter wat ik me af vroeg, hebben er mensen goede ervaringen met reisbureau's en eventuele hotels??

Hoe bevalt trouwens in de hotels het all inclusive concept?? Is het de moeite waard of eigenlijk niet??
Reisbureau> Neckermann. Het ticket kwam van een reisbureau onder hun paraplu iig.

Hotels> Ik zat in Magnific Hotel Gümbet. Mooi hotel, in parkvorm aangelegd, prachtig zwembad. Gratis ligbedjes aan zee maar ook op het pooldeck bedden te over.

Ik ontmoette daar een Russische vriendin die in Hotel Fiorita Gümbet terecht was gekomen en dat was dus zo ongeveer het slechtste hotel waar ze terecht had kunnen komen. Een eind het binnenland in, karige maaltijden, geen personeel (er is de eerste week 1 keer schoongemaakt). Brrrr......

All inclusive> Leuk, maar het is veel prettiger om zelf een kneipe te vinden voor je diners. Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.

Vuistregel voor restaurants> Hoe schreeuweriger de menukaarten buiten en hoe meer filmster de man voor de deur om je binnen te lullen er uit ziet, hoe harder je moet doorlopen.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28075701
en *KICK*!

al mensen geweest dit voorjaar?

Wij gaan 13 juli \o/!

Hotel Salmakis!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:36:33 #180
36221 Kopstoot
pi_28194656
Kick!

Wanneer gaat iedereen?
Wij gaan van 13 juli tm. 24 juli naar Gümbet, meer mensen dan daar

En mod, zou je van 2004, 2005 kunnen maken?
pi_28196370
2 augustus tot en met 17 augustus, appartement Sahin.
pi_28215399
Kopstoot, waar in Gumbet ?
En ben j er wel eens eerder geweest?
pi_28246630
16 juli tot 30 juli, Gumbet
Iedereen is uniek, behalve ik.
  zondag 26 juni 2005 @ 13:50:06 #184
36221 Kopstoot
pi_28248248
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 08:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoot, waar in Gumbet ?
En ben j er wel eens eerder geweest?
Eskicesme ofzoiets?
pi_28253795
Als we nou bij [Centraal] Bodrum 2005 door gaan, vraag ik dan teveel?
pi_51704116
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef heijx het volgende:

Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.
waar zit die onur ishkembe precies?
  zondag 2 september 2007 @ 22:15:32 #187
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902800
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 3 september 2007 @ 15:45:53 #188
5673 heijx
Qui que boue
pi_52918535
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

waar zit die onur ishkembe precies?
Poeh, het is al drie jaar terug en Google Maps zoomt niet helemaal in, maar in mijn beste herinnering is het hier, in het exacte midden van de kaart, aan de zuidoostkant van de straat.. Moet je met uitzoomen maar de richting t.o.v. je hotel bepalen. Die weg komt in het zuidwesten uit op een pleintje dat met een knik doorgaat in "Bar Street".
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')