dat d8 ik dus ook, maar 13 miljoen lira is weer heel erg veel voor de dolmus als je bedenkt dat wij vorig jaar 1.250.000 lira betaaldequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:12 schreef VSGdotcom het volgende:
[..]
mmm meestal haal je de miljoenen eraf ... 13.000.000 dus!
Het gaat ook over de taxiquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
dat d8 ik dus ook, maar 13 miljoen lira is weer heel erg veel voor de dolmus als je bedenkt dat wij vorig jaar 1.250.000 lira betaalde
Bij mijn appartement ging dat primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:38 schreef Pronk het volgende:
Ik ga binnenkort naar Gümbet, nu heb ik een klein vraagje.
Hoe zien de stopcontacten er daar uit en hoeveel volt zijn ze?
Kan ik daar dus gewoon de oplader van mn mobiele telefoon in een
muur pluggen zonder dat ik zo'n vakantiestekker nodig heb?
Mooizo, dan hoef ik me daar i.i.g niet druk om te maken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef thaduck het volgende:
Turkije is zelfde stekkers en 220v net als in NL
Wat zal jij balen dat je maar 1 week gaatquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:44 schreef Ronhui het volgende:
Ik ga in Oktober naar Gumbet, naar het WOW, lekker een weekje all inclusive, lekker ontspannen dus!
Gumbet ligt ongeveer 10 minuten van Bodrum af. (met de taxi) Het zijn dus wel 2 verschillende dorpen steden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef Kopstoot het volgende:
Ja, wij gaan ook naar Gümbet, maat dat valt ook wel onder de noemer Bodrum toch.
Ben je er vorig jaar ook geweest? Vertel er eens wat meer over.
Uhm, wat kost het bier ongeveer in de barstreet, welke excursies zijn zeker de moeite waard, hoe laat begint en eindigt het uitgaan ongeveer, wat is het meest relexte strand?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gumbet ligt ongeveer 10 minuten van Bodrum af. (met de taxi) Het zijn dus wel 2 verschillende dorpen steden.
In beide plaatsen kun je prima uitgaan, al ben ik vooral in Gumbet geweest.
Wat wil je verder weten?
Das niet duurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:59 schreef Thieske het volgende:
Het bier kostte ongeveer 2 EURO per halve liter in de bar street. Maar er waren ook plekken waar het veel en veel goedkoper was ligt er een beetje aan waar je naar toe ging.
De openingstijden van de uitgaansgelegenheden weet ik niet precies meer, ik dacht dat om 5.00 de boel dicht ging. Tussen 12 en 1 loopt het uitgaansgebied vol zeg maar.
Excursies die wij gedaan hebben:
Boottocht: Een boottocht over zee en langs verschillende baaien langs de kust, was wel relaxed, beetje op de boot zonnen, pilsje erbij. Af en toe aanmeren bij een strandje of in een baai en in zee zwemmen. Zeker aan te raden.
Verder hebben vrienden van me zich in een badhuis op Turkse wijze laten masseren (was een speciale naam voor maar die ben ik vergeten) en daar waren ze razend enthousiast over.
Wanneer ga je?
Reisbureau> Neckermann. Het ticket kwam van een reisbureau onder hun paraplu iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef jbcyber het volgende:
Ik ben ook aan het denken om met mijn vriendin hierheen te gaan. Echter wat ik me af vroeg, hebben er mensen goede ervaringen met reisbureau's en eventuele hotels??
Hoe bevalt trouwens in de hotels het all inclusive concept?? Is het de moeite waard of eigenlijk niet??
Eskicesme ofzoiets?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoot, waar in Gumbet?
En ben j er wel eens eerder geweest?
waar zit die onur ishkembe precies?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef heijx het volgende:
Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.
Poeh, het is al drie jaar terug en Google Maps zoomt niet helemaal in, maar in mijn beste herinnering is het hier, in het exacte midden van de kaart, aan de zuidoostkant van de straat.. Moet je met uitzoomen maar de richting t.o.v. je hotel bepalen. Die weg komt in het zuidwesten uit op een pleintje dat met een knik doorgaat in "Bar Street".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
waar zit die onur ishkembe precies?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |