abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21130271
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:12 schreef mrcool het volgende:

[..]

Herdertje!
Vuile Gum!
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:33:32 #152
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_21130576
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:12 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

mmm meestal haal je de miljoenen eraf ... 13.000.000 dus!
dat d8 ik dus ook, maar 13 miljoen lira is weer heel erg veel voor de dolmus als je bedenkt dat wij vorig jaar 1.250.000 lira betaalde
To infinity…and beyond!
pi_21132167
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:33 schreef ivetje het volgende:

[..]

dat d8 ik dus ook, maar 13 miljoen lira is weer heel erg veel voor de dolmus als je bedenkt dat wij vorig jaar 1.250.000 lira betaalde
Het gaat ook over de taxi
pi_21176887
Morgenochtend vertrek ik
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:40:27 #155
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21189005
Ik hoor net dat me tickets aangekomen zijn bij het reisbureau, morgen worden ze gehaald
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_21248687
Ik ben nu alweer 2 dagen thuis. We hadden een bingo-reis geboekt en werden dus ergens achteraf in Gumusluk gedumpt. Het was 45 minuten rijden van ons hotel naar Bodrum.
Gelukkig lag het hotel erg mooi (prive strand) en reden er de hele dag door op bepaalde tijden shuttlebusjes.
We zijn eigenlijk amper in Bodrum zelf geweest. We zijn er een avond wezen eten langs de boulevard en we zijn een avond in Halikarnas geweest. Als er in heel Bodrum een tent te vinden is die overhyped is dan is het die tent wel. De aankleding is erg mooi maar verder valt het behoorlijk tegen. Je wordt erg langzaam geholpen aan de bar en na 2 uurtjes was het normale bier op en kregen we lauwe blikjes. Erg zwak voor een tent die probeert er zo "glamourous" uit te zien. De muziek was begin van de avond wel oke maar later vielen ze toch weer terug naar het "50-cent" niveau waar je in alle andere tenten ook mee doodgegooid wordt. Beetje jammer allemaal.
Verder is Bodrum meer een plaats voor the rich en famous van Turkije zelf. Ik vond er niet echt een leuke sfeer hangen.
Neem dan Gumbet. Als je in Bodrum bent is het slechts 5 minuten met de taxi en je bent wel op een gezellige plek. Gumbet ligt een baai verderop en daar heb je eigenlijk wel alles om een leuke avond te hebben. Een hele verzameling verschillende tentjes die allemaal geen entree vragen, dit i.t.t Bodrum. Je kan dus lekker overal heen. Ook zijn de prijzen wat lager dan in Bodrum al moet ik wel zeggen dat het nogsteeds niet goedkoop is. De prijzen verschillen onderling maar voor een biertje betaal je iets van 3,- euro en een mixje doet 7,- euro.
Je kan verder overal buiten zitten op kleine terrasjes en dat is vooral erg leuk als je voor een uurtje of 12 al in het centrum bent. het is dan nog niet zo druk en je kan dus rustig een biertje drinken. ook hebben ze in veel tenten happyhour dus dat is ook mooi meegenomen.
Wat voor ons erg klote was was dat er een Turkse vriend van ons langs was gekomen (zat al in Turkije met familie). De eerste avond ging alles goed maar de tweede avond kwam hij bij veel tenten niet meer binnen. Ze weigeren daar dus gewoon Turken. Ook al was hij met ons, hij kwam gewoon niet binnen. Hierdoor werd zijn humeur zo verpest dat hij de dag erop weer naar zijn familie is vertrokken. Dat was erg jammer.
Ook hebben ze in Gumbet een strandtent die erg de moeite waard is. Ze zitten daar vlak aan het strand en hebben overal hangmatten en loungekussens liggen. Ook is het daar overdag al erg gezellig.

Ik heb een erg leuke vakantie gehad. Ik was al met mijn vriendin in Kroatie geweest en ging deze keer met vrienden. We zijn elke avond wezen stappen en hebben een leuke tijd gehad. De laatste avond waren we om half 6 thuis en werden we om kwart voor 7 weer opgehaald richting vliegveld. Ik heb een erg brakke dag gehad maar het was de moeite waard.

Oh ja, min-puntje: Ze draaien overal RnB/HipHop met vrijwel allemaal dezelfde nummers. Hier word je op een gegeven moment echt moe van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutch_Courage op 13-08-2004 00:45:43 ]
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_21280821
Ik ga binnenkort naar Gümbet, nu heb ik een klein vraagje.
Hoe zien de stopcontacten er daar uit en hoeveel volt zijn ze?

Kan ik daar dus gewoon de oplader van mn mobiele telefoon in een
muur pluggen zonder dat ik zo'n vakantiestekker nodig heb?
Ja lekker!
pi_21281347
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:38 schreef Pronk het volgende:
Ik ga binnenkort naar Gümbet, nu heb ik een klein vraagje.
Hoe zien de stopcontacten er daar uit en hoeveel volt zijn ze?

Kan ik daar dus gewoon de oplader van mn mobiele telefoon in een
muur pluggen zonder dat ik zo'n vakantiestekker nodig heb?
Bij mijn appartement ging dat prima
pi_21281415
Dat staat als het goed is in de reisgids.
Eventjes informeren bij je reisbureau en anders de internetsite raadplegen o.i.d.
Volgens mij hebben ze in het gehele dorp gewoon 220 volt overal.
Maar je zal net een buitenwijkje zijn
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:14:39 #160
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21284778
Turkije is zelfde stekkers en 220v net als in NL
pi_21285707
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef thaduck het volgende:
Turkije is zelfde stekkers en 220v net als in NL
Mooizo, dan hoef ik me daar i.i.g niet druk om te maken!
Ja lekker!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 08:32:31 #162
11458 ivetje
pi_21340742
zo, vandaag om 3 uur vertrekken we naar schiphol hoor Ik kan echt niet w8en tot het zover is...ben al lang blij dat ik vannacht normaal geslapen heb. Dat lukt me anders ook nooit de dag voor vakantie
To infinity…and beyond!
pi_21360821
regent het daar nu ook?
of is de afstand met istanboel dusdanig groot dat ik me nu vergis?
pi_21365373
Ik ga eind september naar Gümbet en ik hoor (gelukkig) steeds meer goede veraheln over dit plaatsje in tegenstelling tot Bodrum. Nou nog eens ff gaan uitzoeken wat de bezienswaardigheden in de buurt zijn, want 15 dagel alleen maar op het strand (is dat eigenlijk kiezel of zand in Gümbet??) liggen is ook niet wat.....
was ik nog niet duidelijk genoeg........
pi_21366650
Je kunt via je reisorganisatie vast en zeker wel wat dingetjes ondernemen.
Er zijn genoeg excursies van 1 of 2 dagen.
Ik heb gedoken en naar de hamam gegaan en ook naar de discoboot in bodrum
alledrie aanraders
Veel plezier en doe ze de groetjes van me.

Het is kiezel maar er liggen gratis bedjes over het gehele strand, 's avonds zijn er tafeltjes en stoeltjes om aan te eten
  FOK!fotograaf donderdag 19 augustus 2004 @ 16:44:50 #166
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_21402384
Ik ga in Oktober naar Gumbet, naar het WOW, lekker een weekje all inclusive, lekker ontspannen dus!
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:16:29 #167
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21614088
Nou wij zijn ook net weer terug, om 00:30 uit hotel vertrokken en om 03:30 gevlogen. Nu issut 10:16 en nog geen slaap gehad..

Ut was in ieder geval fantastisch
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:48:30 #168
11458 ivetje
pi_21620523
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:44 schreef Ronhui het volgende:
Ik ga in Oktober naar Gumbet, naar het WOW, lekker een weekje all inclusive, lekker ontspannen dus!
Wat zal jij balen dat je maar 1 week gaat Het is daar gewoon super...maar ik moet zeggen dat het hotel waar ik nu geweest ben er dicht bij in de buurt komt hoor

Onze vakantie was in 1 woord geweldig. Bodrum zelf is super druk maar veel gezelliger als bijvoorbeeld kusadasi en alanya. De mensen zijn niet zo opdringerig en trekken niet aan je ofzo. Als je niet wil komen kijken is het ook goed
Gümbet vond ik wat klein, ik vond bodrum leuker. Verder was het hotel super. Nieuwe badkamers en kamer met flatscreens, hangend toilet, een wasbak die op het kastje stond (zo'n kom), mooie douches...veel kastruimte. Dat was ook wel mooie. Zelf regelbare airco, je kon hem tot 16 graden zetten. Het eten was perfect, heel erg veel keus en voor iedereen wel iets. Overal werd je bediend, behalve smiddags bij de poolbar. De beachbar was erg gezellig en het animatieteam( wat uit 1 man bestond) was ook leuk, alleen jammer dat dat elke week hetzelfde was. De zee was alleen wel heel erg zout in bodrum, dus daar heb ik weinig in gelegen. Alle obers waren allemaal even leuk en gezellig.
Verder zijn wij 1 dag naar dedeman (waterpark) geweest. Dat was echt heel tof!! boek dit bij botur (max) vlakbij het busstation en je krijgt er een hamam gratis bij. Die hamam was echt heel erg lekker, eerst ga je in zo'n ruimte van 45 graden met 90% luchtvochtigheid. Daar staat in het midden een warme steen waar je op moet gaan liggen en aan de zijkanten zijn bakken met water wat je over je heen moet gooien. Daarna wordt je daar gescrubd en daarna lekker gemasseerd met een berg schuim enzo. Als je wil kan je ook nog andere massages erbij nemen enzo, maar dat heb ik niet gedaan. Ik denk dat ik hier ook maar eens naar de hamam ga, was echt heel erg leuk

Maar goed, dit was het wel weer even voor nu...als me nog wat te binnen schiet zet ik het hier wel neer

Voor een goede en betaalbare vakantie ga zeker naar club voyage charm iig
To infinity…and beyond!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:21:22 #169
11458 ivetje
pi_22152558
Zijn er nog mensen naar hotel tropicano geweest in Bodrum?? Daar is nu veel over te doen omdat er honderden mensen ziek zijn geworden. Ik ben wel benieuwd of er hier mensen ervaring hebben met dit hotel
To infinity…and beyond!
  maandag 9 mei 2005 @ 21:34:40 #170
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_26865835
Mod, maak hier dan ff een 2005 TT van, dan wordt het wellicht even druk als verleden jaar.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_26886967
Mod, als je dan toch de topictitel aan gaat passen, maak er dan een Bodrum/Gumbet topic 2005 van!

Ik ga dit jaar weer terug naar Gumbet, hopelijk wordt het net zo super als vorig jaar!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:55:43 #172
36221 Kopstoot
pi_26887115
Ja, wij gaan ook naar Gümbet, maat dat valt ook wel onder de noemer Bodrum toch.

Ben je er vorig jaar ook geweest? Vertel er eens wat meer over.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:06:34 #173
21753 jbcyber
Tja wat zet je hier nu neer he
pi_26887419
Ik ben ook aan het denken om met mijn vriendin hierheen te gaan. Echter wat ik me af vroeg, hebben er mensen goede ervaringen met reisbureau's en eventuele hotels??

Hoe bevalt trouwens in de hotels het all inclusive concept?? Is het de moeite waard of eigenlijk niet??
pi_26887450
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef Kopstoot het volgende:
Ja, wij gaan ook naar Gümbet, maat dat valt ook wel onder de noemer Bodrum toch.

Ben je er vorig jaar ook geweest? Vertel er eens wat meer over.
Gumbet ligt ongeveer 10 minuten van Bodrum af. (met de taxi) Het zijn dus wel 2 verschillende dorpen steden.
In beide plaatsen kun je prima uitgaan, al ben ik vooral in Gumbet geweest.
Wat wil je verder weten?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:40:33 #175
36221 Kopstoot
pi_26888288
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:07 schreef Thieske het volgende:

[..]

Gumbet ligt ongeveer 10 minuten van Bodrum af. (met de taxi) Het zijn dus wel 2 verschillende dorpen steden.
In beide plaatsen kun je prima uitgaan, al ben ik vooral in Gumbet geweest.
Wat wil je verder weten?
Uhm, wat kost het bier ongeveer in de barstreet, welke excursies zijn zeker de moeite waard, hoe laat begint en eindigt het uitgaan ongeveer, wat is het meest relexte strand?

Dat soort vragen
pi_26888718
Het bier kostte ongeveer 2 EURO per halve liter in de bar street. Maar er waren ook plekken waar het veel en veel goedkoper was ligt er een beetje aan waar je naar toe ging.
De openingstijden van de uitgaansgelegenheden weet ik niet precies meer, ik dacht dat om 5.00 de boel dicht ging. Tussen 12 en 1 loopt het uitgaansgebied vol zeg maar.

Excursies die wij gedaan hebben:

Boottocht: Een boottocht over zee en langs verschillende baaien langs de kust, was wel relaxed, beetje op de boot zonnen, pilsje erbij. Af en toe aanmeren bij een strandje of in een baai en in zee zwemmen. Zeker aan te raden.

Verder hebben vrienden van me zich in een badhuis op Turkse wijze laten masseren (was een speciale naam voor maar die ben ik vergeten) en daar waren ze razend enthousiast over.

Wanneer ga je?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:57:10 #177
36221 Kopstoot
pi_26890236
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:59 schreef Thieske het volgende:
Het bier kostte ongeveer 2 EURO per halve liter in de bar street. Maar er waren ook plekken waar het veel en veel goedkoper was ligt er een beetje aan waar je naar toe ging.
De openingstijden van de uitgaansgelegenheden weet ik niet precies meer, ik dacht dat om 5.00 de boel dicht ging. Tussen 12 en 1 loopt het uitgaansgebied vol zeg maar.

Excursies die wij gedaan hebben:

Boottocht: Een boottocht over zee en langs verschillende baaien langs de kust, was wel relaxed, beetje op de boot zonnen, pilsje erbij. Af en toe aanmeren bij een strandje of in een baai en in zee zwemmen. Zeker aan te raden.

Verder hebben vrienden van me zich in een badhuis op Turkse wijze laten masseren (was een speciale naam voor maar die ben ik vergeten) en daar waren ze razend enthousiast over.

Wanneer ga je?
Das niet duur , wij gaan 13 juli tot en met 25 juli. Dat van die boot had ik al gehoord ja, dat schijnt ook wel zeer relext te zijn.

Ik heb er zin!
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:11:14 #178
5673 heijx
Qui que boue
pi_26909180
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef jbcyber het volgende:
Ik ben ook aan het denken om met mijn vriendin hierheen te gaan. Echter wat ik me af vroeg, hebben er mensen goede ervaringen met reisbureau's en eventuele hotels??

Hoe bevalt trouwens in de hotels het all inclusive concept?? Is het de moeite waard of eigenlijk niet??
Reisbureau> Neckermann. Het ticket kwam van een reisbureau onder hun paraplu iig.

Hotels> Ik zat in Magnific Hotel Gümbet. Mooi hotel, in parkvorm aangelegd, prachtig zwembad. Gratis ligbedjes aan zee maar ook op het pooldeck bedden te over.

Ik ontmoette daar een Russische vriendin die in Hotel Fiorita Gümbet terecht was gekomen en dat was dus zo ongeveer het slechtste hotel waar ze terecht had kunnen komen. Een eind het binnenland in, karige maaltijden, geen personeel (er is de eerste week 1 keer schoongemaakt). Brrrr......

All inclusive> Leuk, maar het is veel prettiger om zelf een kneipe te vinden voor je diners. Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.

Vuistregel voor restaurants> Hoe schreeuweriger de menukaarten buiten en hoe meer filmster de man voor de deur om je binnen te lullen er uit ziet, hoe harder je moet doorlopen.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28075701
en *KICK*!

al mensen geweest dit voorjaar?

Wij gaan 13 juli \o/!

Hotel Salmakis!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:36:33 #180
36221 Kopstoot
pi_28194656
Kick!

Wanneer gaat iedereen?
Wij gaan van 13 juli tm. 24 juli naar Gümbet, meer mensen dan daar

En mod, zou je van 2004, 2005 kunnen maken?
pi_28196370
2 augustus tot en met 17 augustus, appartement Sahin.
pi_28215399
Kopstoot, waar in Gumbet ?
En ben j er wel eens eerder geweest?
pi_28246630
16 juli tot 30 juli, Gumbet
Iedereen is uniek, behalve ik.
  zondag 26 juni 2005 @ 13:50:06 #184
36221 Kopstoot
pi_28248248
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 08:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoot, waar in Gumbet ?
En ben j er wel eens eerder geweest?
Eskicesme ofzoiets?
pi_28253795
Als we nou bij [Centraal] Bodrum 2005 door gaan, vraag ik dan teveel?
pi_51704116
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef heijx het volgende:

Wij hadden de tweede avond al een perfecte tent ontdekt op de weg naar Bodrum buiten het directe centrum: Onur Ishkembe. Er zitten hoofdzakelijk Turken (naar de king size projectie TV te kijken), er spreekt een ober engels, maar je kan er gruwelijk lekker eten. Absolute aanrader is de Ishkender kebab. Als ze "de man met de cowboy hoed van vorig jaar september" nog kennen, zit je helemaal goed als je die noemt.
waar zit die onur ishkembe precies?
  zondag 2 september 2007 @ 22:15:32 #187
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902800
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 3 september 2007 @ 15:45:53 #188
5673 heijx
Qui que boue
pi_52918535
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

waar zit die onur ishkembe precies?
Poeh, het is al drie jaar terug en Google Maps zoomt niet helemaal in, maar in mijn beste herinnering is het hier, in het exacte midden van de kaart, aan de zuidoostkant van de straat.. Moet je met uitzoomen maar de richting t.o.v. je hotel bepalen. Die weg komt in het zuidwesten uit op een pleintje dat met een knik doorgaat in "Bar Street".
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')