quote:moet je je hand uit je broek halen
op dinsdag 13 januari 2004 23:46 schreef vector200 het volgende:
ik voel me kut
quote:tja, da's idd niet leuk. maar ik voel me er totaal niet anders door. het raakt me bijna niet eens. had jij een 1 of andere band met hem? dan kan ik me zo'n uitspraak voorstellen.
op dinsdag 13 januari 2004 23:49 schreef okkie-man het volgende:
voel me niet zo goed, mede door de dood van de conrector
quote:nee, ik ken de beste man niet persoonlijk, maar vind het gewoon vreselijk wat er gebeurd is.
op dinsdag 13 januari 2004 23:51 schreef marq het volgende:[..]
tja, da's idd niet leuk. maar ik voel me er totaal niet anders door. het raakt me bijna niet eens. had jij een 1 of andere band met hem? dan kan ik me zo'n uitspraak voorstellen.
ik laat dergelijke dingen mijn goede humeur en gevoel niet uit balans halen ;-)
quote:succes morgen
op dinsdag 13 januari 2004 23:52 schreef xela het volgende:
een beetje aangeschoten en een beetje soort van zenuwachtig vanwege een sollicitatiegesprek morgenmiddag voor een afstudeeropdracht.
quote:morgen, nieuwe ronde nieuwe kansen
op dinsdag 13 januari 2004 23:57 schreef marq het volgende:
dat blijkt wel, als je je niet goed voeltnou, morgen maar beter he
quote:^
ik moet me inhouden, sterk zijn en doorzetten
vanmorgen er deels achter gekomen wat voor gekke dingen ik in mijn 'slaap' allemaal uitgespookt heb.
*beetje moewant ik heb niet zo veel geslapen (zal niet zo zijn)
*blijwant ik heb mijn p gehaald (werd tijd na de verkeerde schoolroute gekozen te hebben)
*beetje verliefdop onder andere het leven
*en zodrekt klaarwakker en opgewektwant ik ga een lekkere, lauwe douche nemen
nu alleen nog afwachten hoe het mijn vader allemaal gaat uitpakken, maar dat zal ook wel goedkomen. zeker gezien wat ik verder allemaal met mijn ouders heb meegemaakt stelt dit nog niet zoevel voor
wat een goede nachtrust toch allemaal niet voor je gemoed kan doen
p.s. beterschap myxomatosekonijn, ik neem aan dat ik je niet heb aangestoken, maar dat irritante hoesten/rochelen komt me bekend voor
quote:fijn dat je goed geslapen hebt en dat je je weer wat beter voelt!
op woensdag 14 januari 2004 10:03 schreef peregrijn het volgende:
na een goede nachtrust weer wat beter. nu vanavond nog een keer goed slapen en hopelijk ben ik dan weer helemaal in mijn oude hum. ik heb het idee dat mijn bronchiën zich ook weer wat beter gaan voelen, dus dat is ook wel lekker. daarnaast vanochtend een beetje rond zitten bellen en te horen gekregen dat er in februari een vacature vrijkomt waar ik een goede kans op maak. maar gewoon eens afwachten. tevens gehoord dat de bijstand toch minder grote hel en verplichtingen zijn dan ik dacht.nu alleen nog afwachten hoe het mijn vader allemaal gaat uitpakken, maar dat zal ook wel goedkomen. zeker gezien wat ik verder allemaal met mijn ouders heb meegemaakt stelt dit nog niet zoevel voor
wat een goede nachtrust toch allemaal niet voor je gemoed kan doen
p.s. beterschap myxomatosekonijn, ik neem aan dat ik je niet heb aangestoken, maar dat irritante hoesten/rochelen komt me bekend voor
ik voel me steeds minder lekker, maar weet niet hoe het komt. beeld ik het me nou allemaal in en ben ik mezelf aan t beinvloeden, komt het door spanning voor een moeilijk adviesgesprek morgen of ben ik gewoon wat ziek???
ik had de afgelopen dagen ook al last van mijn buik, maar daar niet zoveel op uit gedaan en nu heb ik dus alweer buikpijn (en dat heb ik dus zo ongeveer...nooit!)
ik wil me nu goed voelen verdorie!
[dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 14-01-2004 10:25]
ben nog steeds vrolijk, kan er geen reden voor vinden. who cares....:)
alleen dat met bijwerkingen voor mijn (werk)omgeving, het schijnt dat ik nogal vervelend ben als ik vrolijk ben.
dus mochten er collega's van me rondzwerven hier: tough luck!
vandaag eens voorzichtig begonnen om mijn emigreerplannen te vertellen op het werk. eerst maar eens weten wat de consequenties zijn, wat ik allemaal in het bedrijf moet regelen of juist of er wat anders te regelen valt
voor de rest wil ik eigenlijk nu al weg, de eenzaamheid hier verlaten. een nieuw leven opbouwen. hier gaat dat niet lukken, denk ik zo.
quote:* peregrijn slaat myxomatosekonijn in de buik en schreeuwt: "en nu meewerken jij! irritante rotbuik, een beetje de boel hier lopen te saboteren."
op woensdag 14 januari 2004 10:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ik had de afgelopen dagen ook al last van mijn buik, maar daar niet zoveel op uit gedaan en nu heb ik dus alweer buikpijn (en dat heb ik dus zo ongeveer...nooit!)
ik wil me nu goed voelen verdorie!![]()
![]()
denk je dat je buik nu weer normaal zal doen?
in ieder geval beterschap gewenst en maak je nu maar niet te druk voor dat gesprek. het zal vast wel goed komen. ze geven toch ook al steeds aan dat ze tevreden met je zijn? dat doen ze vast niet voor niets
quote:
op woensdag 14 januari 2004 13:00 schreef peregrijn het volgende:* peregrijn slaat myxomatosekonijn in de buik en schreeuwt: "en nu meewerken jij! irritante rotbuik, een beetje de boel hier lopen te saboteren."
denk je dat je buik nu weer normaal zal doen?
![]()
in ieder geval beterschap gewenst en maak je nu maar niet te druk voor dat gesprek. het zal vast wel goed komen. ze geven toch ook al steeds aan dat ze tevreden met je zijn? dat doen ze vast niet voor niets
en ik heb er een scheithekel als mensen op me letten om te kijken hoe ik het doe (mijn begeleider dus). moet ook wel, maar dat maakt het irritant spannend voor me. als ik het in mijn uppie zou moeten doen, zou het ws minder erg zijn. nah ja, nog 3,5 week en dan zit mijn stage erop.
zwaar irritant allemaal...nah ja, ondertussen maar gewoon doorgaan en me niks aantrekken van mijn vage ziekteverschijnselen.
quote:daarom ben ik dus ook pissed off.. iedereen zit me in de gaten te houden alsof ik een of ander ziekjong ben
op woensdag 14 januari 2004 13:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
nee, slaan helpt natuurlijk niet!
(schoppen lijkt me beterhihi)
ik heb er een scheithekel als mensen op me letten om te kijken hoe ik het doe (mijn begeleider dus).t ook wel, maar dat maakt het irritant spannend voor me. als ik het in mijn uppie zou moeten doen, zou het ws minder erg zijn. nah ja, nog 3,5 week en dan zit mijn stage erop.
zwaar irritant allemaal...nah ja, ondertussen maar gewoon doorgaan en me niks aantrekken van mijn vage ziekteverschijnselen.
mja beterschapjes
quote:* peregrijn schuilt angstig onder de trap voor de furie van de
op woensdag 14 januari 2004 13:03 schreef darkelf het volgende:van mij mag iedereen, behalve een zeer select groepje, gewoon nu sterven
misschien ben ik een klein beetje aan het overdramatiseren, maar het leven is iig kut
quote:
op woensdag 14 januari 2004 13:24 schreef afhrodite het volgende:
duurt nog zolang voordat ik mijn vriendin komt zie...![]()
en ik verveel me best wel heel erg...
maar voel me verder heel erg goed klote
quote:zo zou ik me nu heel graag voelen...
op woensdag 14 januari 2004 13:24 schreef afhrodite het volgende:
duurt nog zolang voordat mijn vriend komt...![]()
en ik verveel me best wel heel erg...
maar voel me verder heel erg goed
jaloers? een heel klein beetje
iemand een tip ofzo?
en tja verder ben ik moe (kan ook luiheid zijn )
quote:iemand heeft me zo hard geschopt dat ik de buikpijn is doorgetrokken naar mijn rug...en ik nu dus ook nog rugpijn heb (bij mijn nieren)...oftewel...het verplaatst zich!!! (als het maar geen monster of een of andere worm is..)
op woensdag 14 januari 2004 13:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
nee, slaan helpt natuurlijk niet!
(schoppen lijkt me beterhihi)
quote:al naar de dokter geweest? klinkt niet goed..
op woensdag 14 januari 2004 14:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
iemand heeft me zo hard geschopt dat ik de buikpijn is doorgetrokken naar mijn rug...en ik nu dus ook nog rugpijn heb (bij mijn nieren)...oftewel...het verplaatst zich!!! (als het maar geen monster of een of andere worm is..)
quote:nee, ben niet zo'n type dat bij elk wissewasje naar de dokter rent.. oftewel: ben gewoon een scheiterd en vind het maar onzin om voor kleine dingen naar de dokter te gaan. het is alleen zo'n zeurderig gevoel en daar word ik niet echt blij van. ik hoop maar dat het een begin van een griepje is (of dat ik gewoon niet helemaal fit ben) dat ik nu nog kan onderdrukken. vanavond onder een warme douche en een kruikje mee naar bed als ik me dan nog zo voel. ondertussen vreet ik hier geen drol uit en heb ik ook gewoon geen zin meer...nog 2,5 uur...
op woensdag 14 januari 2004 14:32 schreef hellmondunited het volgende:[..]
al naar de dokter geweest? klinkt niet goed..
even offtopic: hoe is t met jou dan? hoe voel je je na al die gebeurtenissen van paar weken terug? je houdt wel vol he???!!!
[dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 14-01-2004 16:22]
hoe lief ze ook zijn, ik heb een stelletje burgerlijke saaie vrienden die nooit eens zonder hun partner iets durven te doen en dat irriteert me mateloos.
wanneer zijn we ons gaan gedragen of we 80 zijn??
quote:teveel stil staan bij het verleden heeft nooit veel zin. het gevaar bestaat dan dat je je oude leven te veel romantiseert. het probleem is er dat men op een gegeven ogenblik helemaal in een keurslijf wordt gegoten en vast komt te zitten aan verplichtingen, opgelegd door werk en de maatschappij. je hebt gewoon te weinig vrijheid om een keer helemaal los te gaan.
op woensdag 14 januari 2004 15:03 schreef -artemis- het volgende:
en je wordt ouder...ik merk nu al dat ik slemppartijen, zoals vroeger, niet meer trek. maar ik kan begrijpen dat je er af en toe met weemoed aan terug denkt.
quote:owja ik red me wel joh..
op woensdag 14 januari 2004 14:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
nee, ben niet zo'n type dat bij elk wissewasje naar de dokter rent.. oftewel: ben gewoon een scheiterd en vind het maar onzin om voor kleine dingen naar de dokter te gaan. het is alleen zo'n zeurderig gevoel en daar wordt ik niet echt blij van. ik hoop maar dat het een begin van een griepje is (of dat ik gewoon niet helemaal fit ben) dat ik nu nog kan onderdrukken. vanavond onder een warme douche en een kruikje mee naar bed als ik me dan nog zo voel. ondertussen vreet ik hier geen drol uit en heb ik ook gewoon geen zin meer...nog 2,5 uur...
even offtopic: hoe is t met jou dan? hoe voel je je na al die gebeurtenissen van paar weken terug? je houdt wel vol he???!!!
quote:dat klinkt niet echt overtuigend...
op woensdag 14 januari 2004 15:55 schreef hellmondunited het volgende:[..]
owja ik red me wel joh..
quote:is t ook niet..
op woensdag 14 januari 2004 15:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
dat klinkt niet echt overtuigend...
anders weet je me te vinden he?! (waarom is trouwens uberhaupt je topic dichtgegaan?)
uhm dat topic is dichtgegaan omdat er geen deeltjes mochten (wat later bleek van wel) en omdat mensen niks nieuws in konden brengen ofzo
mja later moest ik het topic door niet zo fijne omstandigheden toch laten verwijderen..
quote:mag wel als je t kwijt wil
op woensdag 14 januari 2004 16:01 schreef hanneke1983 het volgende:
bagger
ik zal maar niet in details treden want dat komt zo zeurderig over
quote:oei, dat laatste klinkt niet fijn...hou vol he?! hou je taai ! *peptalk probeert te geven* hang on!!! doe je best!
op woensdag 14 januari 2004 16:00 schreef hellmondunited het volgende:[..]
is t ook niet..
uhm dat topic is dichtgegaan omdat er geen deeltjes mochten (wat later bleek van wel) en omdat mensen niks nieuws in konden brengen ofzo
![]()
mja later moest ik het topic door niet zo fijne omstandigheden toch laten verwijderen..
en ik ga straks maar eens naar huis...wil ik eens een keer vroeg naar huis (wat ik dus nooit doe), kijk ik naar buiten...ja hoor...tuurlijk...komt het met bakken uit de hemel...en wie moet er op de fiets? nah ja, dat is dan jammer dan maar doorweekt
[dit bericht is gewijzigd door semtex op 14-01-2004 17:36]
quote:neh....
op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef hellmondunited het volgende:
mag wel als je t kwijt wilje zeurt namelijk niet
quote:duch, het is afgezeken...
op woensdag 14 januari 2004 17:30 schreef duchessx het volgende:
ik ben ontzettend kwaad dat er geen rekening met mij gehouden werd; dat er over mij heengewalst werd en dat ik ook nog eens afgezeikt werd t.o.v. andere mensen![]()
dit pik ik niet meer
en met mij gaat het gewoon weer goed. ben een beetje aan het nadenken over mijn geweldige woede-uitbarsting...
ben dus maar ff wezen fietsen in deze pokke weer..
dat heeft me wel goed gedaan.
strakjes heerlijk ff douchen en ff lekker eten
hopelijk dat het vanavond veel beter gaat met me
quote:ik ben gvd ook zó boos!
op woensdag 14 januari 2004 17:34 schreef moonah het volgende:[..]
duch, het is afgezeken...
maar succes!en met mij gaat het gewoon weer goed. ben een beetje aan het nadenken over mijn geweldige woede-uitbarsting...
fijn dat het met jou wel weer goed gaat meis
quote:
op woensdag 14 januari 2004 15:03 schreef -artemis- het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ik feestjes afstruinde, gezellig veel en vaak kroegen bezocht, meegesleept werd door vrienden op onmogelijke missies etc etc?hoe lief ze ook zijn, ik heb een stelletje burgerlijke saaie vrienden die nooit eens zonder hun partner iets durven te doen en dat irriteert me mateloos.
quote:ergens last van?
op woensdag 14 januari 2004 17:42 schreef _lynne_ het volgende:[..]
ot koud en duizelig, even soeppie nemen
quote:ik voel me aangesproken
op woensdag 14 januari 2004 17:43 schreef -artemis- het volgende:[..]
ergens last van?
ot koud en duizelig, even soeppie nemen
quote:ja jammer maar dat is echt iets wat je volkomen zelf doet.
op woensdag 14 januari 2004 17:45 schreef _lynne_ het volgende:[..]
ik voel me aangesproken
ot jippie bad staat aan dus ik ga lekker zwemmen!
quote:deze burgertruttelijke vriendin heeft in ieder geval in eens een stuk minder zin in onze komende afspraak.
op woensdag 14 januari 2004 17:51 schreef -artemis- het volgende:[..]
ja jammer maar dat is echt iets wat je volkomen zelf doet.
ot jippie bad staat aan dus ik ga lekker zwemmen!
quote:lees je icq eens?
op woensdag 14 januari 2004 17:52 schreef _lynne_ het volgende:[..]
deze burgertruttelijke vriendin heeft in ieder geval in eens een stuk minder zin in onze komende afspraak.
* weemoedig is naar verloren dagen maar de post van peregrijn maar probeert te onthouden*
quote:das inderdaad zwaar kut..
op woensdag 14 januari 2004 19:07 schreef dramaqueen het volgende:
zwaar kut. ik denk dat mijn vriend-op wie ik heel erg verliefd ben en van wie ik erg veel hou- het uit gaat maken
ga voor dat hij de kans krijgt naar een bloeme winkel en ga met hem prate!
quote:waarom denk je dat???
op woensdag 14 januari 2004 19:07 schreef dramaqueen het volgende:
zwaar kut. ik denk dat mijn vriend-op wie ik heel erg verliefd ben en van wie ik erg veel hou- het uit gaat maken
tja ik heb echt pieken en dalen. het ene moment denk en wil ik dit en het andere moment denk en wil ik dat!
zit nu in een dal....
en ben ook heel erg moe
en nu heb ik ook geen zin meer in het weekend, waar ik eerst ook al geen zin meer in had, maar waar ik nou net een beetje zin in begon te krijgen omdat ik me goed voelde..
ik voel me alwéér zo ontzettend moe, het houdt maar niet op allemaal.
[dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 14-01-2004 20:46]
quote:ik ook! heb net weer 3 uurtjes geslapen!
op woensdag 14 januari 2004 19:59 schreef elcastel het volgende:
en ik ben nog moe ook.
waarom is het gvd zo ontzettend moeilijk voor mensen om eens een keer met mijn gevoelens rekening te houden en waarom moet ik altijd vechten om erkenning en steun te krijgen??
ik word schijtziek van die narcisten om mij heen
en heb zin om te slapen, maar dat kan nog niet...
zal moeilijk slapen worden
quote:mja, ik moet dat ook altijd, je raakt het wel gewend
waarom is het gvd zo ontzettend moeilijk voor mensen om eens een keer met mijn gevoelens rekening te houden en waarom moet ik altijd vechten om erkenning en steun te krijgen??
ontopic: eerste avond duikcursus gehad. het gaat helemaal lukken, we hebben de oude examens van de verplichte voorgaande cursussen moeten doen. zonder voorbereiding natuurlijk gehaald
ik ga morgen op het werk in een dagje de nieuwe examenstof maar doornemen, ben ik meteen daar vanaf. scheelt me weer 2 maanden de woensdagavondcursus
nu nog even poezzie haar nieuwe medicijn geven ben benieuwd hoe het bevalt. gaat niet echt super met mijn poezemeisje
daarna slapen maar want morgen weer een drukke dag........
therapiedag was blijkbaar te zwaar vandaag.
daarna na het slapen ff gechat met een paar mensen waar ik van hou.
en wonder boven wonder voel ik me weer goed
een xtal beslissingen gemaakt
dus t komt ook weer goed met me voornemens voor dit jaar
ja, ik heb zin in deze dag. kan ik mezelf nog eens nuttig maken (voor mezelf, dat dan weer wel). ik kijk uit naar een emailtje, ik heb nog een telefoontje te plegen, ik ga nog sporten en ik heb wat te leren. dit gaat een productieve dag worden, oei, dat is een tijd geleden.
quote:en als ik dan op mijn vrije dag terwijl ik eigenlijk hoognodig moet bijslapen om 8 uur mijn bed uitkom omdat er om die tijd werklui zouden komen, zou ik het prettig vinden als ze dat ook daadwerkelijk doen.
op donderdag 15 januari 2004 08:10 schreef thaleia het volgende:
moet nog even op gang komen
maar goed, dan maar nu alvast wat werken en straks hardlopen en vanavond om 9 uur naar bed. of eerder
quote:ik ook... even wachten tot mijn paracetemolletje gaat werken zodat ik mijn hoofdpijn kwijt ben, veel water drinken en mja, dan gaat het hopelijk wel weer een beetje...
op donderdag 15 januari 2004 08:10 schreef thaleia het volgende:
moet nog even op gang komen
nu weer de rest van de dag vrij om te leren.
ach, opzich is het eigenlijk ook best relaxt.
nug 4 te gaan, en dan zijn we er weer van af
zou liever lekker in bed kruipen
krijg steeds meer het gevoel dat we ( zn kinderen ) niks meer voor hem meer zijn, dan een last.. in allerlei opzichten..
hij zegt de laatste tijd zo vaak dingen als "ik heb daar gewoon geen zin meer in, ik ga me er niet druk meer om maken, jullie zoeken het maar uit" .. waarna het er dus op neerkomt, dat ik me er druk om mag gaan maken en me er rot om mag gaan voelen..
gatverdamme, begin alweer bijna te janken.. dat geeft echt een on-geloooof-lijk kut gevoel, als je vader zo doet.. en zulke dingen zegt.
..
gelukkig maar dat ik ronald nog heb, anders wist ik soms echt niet wat ik zou moeten ..
voor ronald
quote:sterkte
op donderdag 15 januari 2004 11:26 schreef diannetjhu het volgende:
voel me een beetje moe..krijg steeds meer het gevoel dat we ( zn kinderen ) niks meer voor hem meer zijn, dan een last.. in allerlei opzichten..
hij zegt de laatste tijd zo vaak dingen als "ik heb daar gewoon geen zin meer in, ik ga me er niet druk meer om maken, jullie zoeken het maar uit" .. waarna het er dus op neerkomt, dat ik me er druk om mag gaan maken en me er rot om mag gaan voelen..![]()
gatverdamme, begin alweer bijna te janken.. dat geeft echt een on-geloooof-lijk kut gevoel, als je vader zo doet.. en zulke dingen zegt.
..gelukkig maar dat ik ronald nog heb, anders wist ik soms echt niet wat ik zou moeten ..
voor ronald
* het gaat goed op school (alle tentamens in 1 keer gehaald)
* het gaat goed met m'n vriendin
* het gaat goed thuis
* heb al sinds de kerstvakantie zo goed als vrij
* heb na deze week nog 2 weken vrij
nou alleen nog even wachten totdat leraar heeft bevestigd dat
de documentatie voor het project voldoende is, en dan heb ik 22
studiepunten en heb ik m'n beurs
het gaat dus opzich best wel erg goed
al heb ik niet echt veel vertrouwen meer in mijn diploma halen...
bah...
maargoed... en weer verder..
lekker enya luisteren en op bed liggen......
net het adviesgesprek gevoerd (met ouders en een school en mijn begeleider) waar ik gister toch wel zenuwachtig voor was. gister en vanochtend er me niet meer druk over gemaakt en ja hoor....vol zelfvertrouwen..vol op mijn bek . k*tzooi. op zich onderdruk ik nu mijn gevoelens, waardoor ik niet zo veel voel, maar het moet er nu gewoon uit.
heel fijn, ik was aan het vertellen/uitleggen, toen werd er na een tijdje een cynische opmerking gemaakt en me een vraag gesteld en een opmerking van mijn begeleider waar ik het beste nu over kon hebben en bats...daar ging mijn geheugen en mijn spraakvermogen. ik zag die (vragende) ogen van die ouders in mijn hoofd prikken en kon niet meer denken. ik kon niet meer uit mijn woorden komen, tranen sprongen spontaan in mijn ogen bij de vraag 'zal ik het overnemen' en mijn begeleider nam het vanaf daar (gelukkig) over. de rest van het gesprek is praktisch aan me voorbij gegaan. ik voel me zo'n klein kind. zeker toen mijn begeleider midden in de rest van het gesprek ineens zegt: maar je hebt het goed gedaan hoor! wat vinden jullie, heeft ze het niet goed gedaan? dus ik lach maar hardop, terwijl ik denk: nee, hoe kun je dat nu vragen of zeggen, terwijl ik er nu een klote gevoel over heb en de tranen nog in mijn ogen staan. laat het eens rusten! bovendien kwam er geen enkele respons (ze keken zo van: vond je dat goed? wij snappen er niks van wat ze zegt) en voelde ik me daardoor helemaal lullig. op het eind toen iedereen weg was en mijn begeleider nog een keer moest zeggen hoe goed het ging waar de intern begeleidster bij was, was de ib-er van de school heel aardig, maar ik voelde me zo kut.
vervolgens zitten we in de auto terug, zegt mijn begeleider: moest je nou nog niet huilen? (dat heeft hij dus wel vaker gezegd) nou, dat moet dan nog wel even als projectje opgezet worden voordat je hier weg bent, want mijn stagiaires gaan niet weg zonder gehuild te hebben. dan vraag ik je! volgens hem is dat de doorbraak. yeah right. heb wel toegegeven dat het bijna zover was, maar dat gaat hem hopelijk in die drie weken niet meer lukken.
maar goed, nu dus weer hoofdpijn en we gaan gewoon maar door.
vanavond alle stress er maar uitlachen bij niet schieten!
lang lulverhaal is het geworden...zelfs daar baal ik al van!
quote:grrrrrrrr. doe dan wat! en niet achter je computer je zelf rot gaan voelen... ga anders fietsen / wandelen / hond uitlaten... gewoon ff lekker naar buiten
op donderdag 15 januari 2004 14:36 schreef dafrenk het volgende:
rot.. maar toch wel leuke dag gehad tot nu toe.. boodschappen wezen doen, maja.. nu weer thuis geen zin om te werken maja.. dan ga ik me maar rot zitten voelen ofzo
quote:en daar moet je je nou juist niets van aantrekken
op donderdag 15 januari 2004 14:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
-snip-
lang lulverhaal is het geworden...zelfs daar baal ik al van!
* twijfel over mijn baan of mijn contract verlengd wordt
* redelijk druk op het werk nu dus da's wel een +punt
* thuis de laatste tijd veel meningsverschillen, tijd om op mezelf te gaan maar daar heb ik het geld nu niet voor
* met de liefde gaat het redelijk, net beetje begin van een nieuwe relatie, nog een beetje voorzichtig aftasten.
* qua vrienden heb ik niets te klagen, al voel ik me momenteel nogal eenzaam (gek eigenlijk, veel vrienden en een nieuwe vlam en toch eenzaam )
quote:pfff..is allemaal goed gegaan, ze heeft weer praatjes zat gelukkig!
op woensdag 14 januari 2004 11:20 schreef juweel het volgende:
mijn moeder wordt op dit moment geopereerd, beetje nerveus voel ik me dus...
verder ben ik moe, maar ben lekker druk op het werk (eindelijk) en best happy weer.
quote:inderdaad
op donderdag 15 januari 2004 14:46 schreef trekdrop het volgende:[..]
en daar moet je je nou juist niets van aantrekken
schrijf het van je af!
met mij gaat ie wel redelijk vandaag
zit alleen beetje met school
quote:dank je...moest ik van hem bovendien net pauze gaan houden (hij is een slecht voorbeeld wat dat betreft zegt hij zelf). doe ik dat en dan komt opeens de vraag: heb je dat verslag al af ???
op donderdag 15 januari 2004 15:22 schreef hellmondunited het volgende:inderdaad
konijntje sterkte ermee
met mij gaat ie wel redelijk vandaag
jeezz...confused en irritated...
met jou redelijk? nog plannen?
voel me prima, lekker wakker en weer helemaal bij (had een flinke achterstand op mijn bureau liggen)
quote:zo is dat bij mijn baas ook hoor
op donderdag 15 januari 2004 15:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
dank je...moest ik van hem bovendien net pauze gaan houden (hij is een slecht voorbeeld wat dat betreft zegt hij zelf). doe ik dat en dan komt opeens de vraag: heb je dat verslag al af ???
jeezz...confused en irritated...
met jou redelijk? nog plannen?
blegh...als het maar snel over is want ik krijg straks eters over de vloer en daarna nog naar cabaret...
dan ga ik met mijn moppie naar parijs, vieren dat we al 5 jaar bij elkaar zijn
een avondje moulin rouge! kan niet wachten!
kortom: ik voel me bevredigd
helaas is dat maar al te waar.
het zij zo........
zou leuk zijn als het anders was maar helaas...........
verheug me er erg op, leuke dingen gepland dus dat gaat helemaal goedkomen.
verder alles prima hier
[dit bericht is gewijzigd door thaleia op 15-01-2004 18:24]
quote:dat lieg ik. ik verga van de honger.
op donderdag 15 januari 2004 18:15 schreef thaleia het volgende:
verder alles prima hier
quote:waar loop je trouwens stage? dit klinkt wel redelijk drastisch als je continu zo onder druk staat.
op donderdag 15 januari 2004 14:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
vervolgens zitten we in de auto terug, zegt mijn begeleider: moest je nou nog niet huilen? (dat heeft hij dus wel vaker gezegd) nou, dat moet dan nog wel even als projectje opgezet worden voordat je hier weg bent, want mijn stagiaires gaan niet weg zonder gehuild te hebben. dan vraag ik je! volgens hem is dat de doorbraak. yeah right. heb wel toegegeven dat het bijna zover was, maar dat gaat hem hopelijk in die drie weken niet meer lukken.
ot:
ik voel me goed. vandaag een dagje gewerkt (als typmiep ) bij mijn oude stagebedrijf en dat was wel weer prettig. bijgepraat met oude bekenden en een beetje lopen polsen of er nog een keer weer een vacature voor een junior adviseur vrijkomt. duurt nog wel een paar maanden, maar als die er komt maak ik een goede kans
prettig om te horen. verder morgen om tafel met de mensen van de cwi. als ik dan toch die bijstand in moet hoop ik dat ik tenminste wat pecunia krijg, maar dat zal wel tegenvallen ben ik bang, aangezien ik momenteel weer thuiswonend ben.
p.s. sterkte duch
quote:yep, ik had een paar weken geleden ook zo'n gevoel
op donderdag 15 januari 2004 19:33 schreef duchessx het volgende:
uithuilen en maar weer door gaan. tenminste dat probeer ik.
kat van mijn ouders is overleden, werd me vanmiddag verteld. kon d'r nog wel bij. nouja, morgen een betere dag misschien
*grijpt naar whisky en gitaar*
nu komt het erop aan. ik moet sterk zijn.
had ik me zo verheugd op morgen...
ben verdrietig, voel me alleen, voel me afgewezen, niet begrepen en in de kou gezet .....
maar ben wel trots op mezelf, laatste actie vind ik gewoon realistisch en volwassen.
moet morgen naar de psieg, kan ik niet onderuit dus .....
[dit bericht is gewijzigd door darkelf op 15-01-2004 21:21]
quote:een gebrek eraan ook.
op donderdag 15 januari 2004 21:32 schreef rex_everything het volgende:
intelligentie is kanker voor het gemoed
verder ben ik nog steeds ziek, en heb nog nooit zoveel last van mijn rug gehad als de laatste tijd. mja, ik ben moe, dus..
http://users.pandora.be/stuurs voor een grondiger onderbouw van m'n stelling.
edit: om het met de grote poeet maynard james keenan te zeggen: overthinking, overanalysing separates the body from the mind.
quote:intelligent zijn betekent niet dat je móet nadenken. iedereen kan het afleren.
op donderdag 15 januari 2004 21:39 schreef rex_everything het volgende:
een gebrek aan intelligentie lijkt mij een zegen. van teveel nadenken word je enkel ongelukkig.
(en ook domme mensen kunnen zich sufpiekeren.)
euh, ik kom eruit als een junk.
ik bedoelde prozac, dus.
[dit bericht is gewijzigd door rex_everything op 15-01-2004 22:24]
en een leuk gesprek gehad op de sportschool. het was eens echt gezellig. ja, ik voel me erg goed. nog niet moe, dus ik ga nog even wat surfen op het www
...
quote:da's toevallig, ik wilde laatst ook zo'n lijstje on's posten... uiteindelijk toch maar niet gedaan. ik heb besloten om toch maar op de dingen te letten die wel goed zitten, daar word je een stuk vrolijker van.
op donderdag 15 januari 2004 22:48 schreef texelonia het volgende:
onaantrekkelijk. ongezellig. ongewenst....
ontopic: comfortably numb, da's het beste dat ik ervan kan maken.
ben alleen bang dat ik fok een beetje verwaarloosd heb afgelopen week..
blame it on the visitor
quote:hahaha! *gniffel* ehm...
op dinsdag 13 januari 2004 23:47 schreef zarc.oh het volgende:[..]
moet je je hand uit je broek halen
ik trakteer mezelf vanavond op een lekker etentje
maar het werk van vandaag is alweer gedaan. leuk zo'n half uurtje werken en daarna pre-weekend op het werk houden
maar het liefst zou ik op vrijdagmiddag naar mijn meid toe gaan...die ik niet heb .
quote:succes vandaag dan maar duchessx beeb
op vrijdag 16 januari 2004 09:44 schreef duchessx het volgende:
slecht geslapen na een zeer emotionele avond gister, vroeg wakker. wel al gesport en nu nog de hele dag voor me.
mijn ogen zijn nog dik van de huilbuien van gister maar wat is het ontzettend lang geleden dat ik eens zo heb kunnen huilen. zeker hmmz 10, 15 jaar? het lucht op dat er eindelijk wat verdriet uit is. er paste ook niks meer bij.
voor nu moet ik weer sterk zijn en niet verder onderuit gaan. ik ga dus goed voor mezelf zorgen en proberen leuke dingen te doen vandaag.
quote:eventjes offtopic: kan het niet zo zijn dat je in de stress zit omdat je die dingen te lang uitstelt en daarom aan de hele opleiding gaat twijfelen, terwijl je het best leuk zou vinden als alles gewoon goed ging? dat had ik namelijk... uiteindelijk beviel het allemaal toch wel. ik wil alleen even zeggen dat je niet te snel conclusies moet trekken op momenten dat je even geen zin hebt om te leren. waarschijnlijk zou je zulke momenten ook hebben als je de opleiding van je leven deed.
op vrijdag 16 januari 2004 07:26 schreef xilantof het volgende:
moet wat dingen doen en halen, maar kan er geen discipline voor opbrengen... en daardoor komt dan die twijfel of het uberhaupt wel wat is voor mij, iets waar ik me helemaal voor wil geven enzo. een drijfveer mis ik... denk ik![]()
ontopic: eh, moe. dadelijk lekker amélie kijken met mijn lieve beste vriend.
helaas....
blijkbaar is proberen niet in extremen te duiken moeilijker dan ik hoopte en dacht.
eigenlijk gaat het helemaal wel goed, de ***tentamens zijn voorbij, en nu nog een paar makkelijke waar ik totaal niet tegenaan zie. voor de rest hoop ik een betere dag als gister te hebben, want weer dokter en ziekenhuis zit ik niet zo om te springen!
heb nog niet echt plannen, behalve dat ik nu even relaxt mn duits nog een keer ga overkijken, en daarna nog even voor maandag aan de slag ga
quote:senks joene!
op vrijdag 16 januari 2004 09:51 schreef joene het volgende:[..]
succes vandaag dan maar duchessx beeb
ik ben in ieder geval tevreden over de keuzes die ik gemaakt heb en dat ik niet meer over mij heen laat lopen en dat voelt ontzettend goed!
sommige mensen hebben nou eenmaal een betonplaat voor hun hoofd
want dat zielige gejank is nu ook wel oud nieuws.
anieway, ik voel me opgelucht, rustig en bar tevreden over mezelf (ja als een echte narcist, heerlijk gevoel).
quote:je hebt wel gelijk ja, maja.. voor sommige mensen kan dit een soort uitlaatklep zijn en inderdaad, soms voelt het wel goed om hier te vertellen hoe je je echt voelt terwijl je tegen iedereen zegt dat je je "goed" voelt.
op vrijdag 16 januari 2004 10:41 schreef darkelf het volgende:
als sommige mensen zichzelf nu eens ernstig toespreken dan wordt het misschien ooit nog eens wat met zewant dat zielige gejank is nu ook wel oud nieuws.
anyway, ik voel me nog steeds niet al te best. en dat zal ook nog wel niet veranderen, dus laat maar gaan.
communiceren met elkaar door middel van losse kreten lijkt me onverstandig, daarnaast leiden tot een onnodige slowchat.
en ik zit me af te vragen wat ik ga eten, voordat ik thuis kan eten is het al 8 uur. dus een lekkere warme hap tussen de middag gaat er eigenlijk wel in
dat ga ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijken
quote:nou, de ptt is in elk geval wel blij met je... anders zetten ze je niet in 't blad he...
op donderdag 15 januari 2004 22:48 schreef texelonia het volgende:
onaantrekkelijk. ongezellig. ongewenst....
quote:naja.. laten we hopen dat ook jij binnekort kan zeuren over zeurende mensen
op vrijdag 16 januari 2004 11:41 schreef texelonia het volgende:
geïrriteerd dat bepaalde mensen hier nu precies doen, waar ze zelf over vielen toen tijdje geleden anderen dat deden!
drukke week. gister 12 uur gewerkt, en vandaag weer. op dit moment moe. een dealine te halen, en volgende week exames. en nog aan het denken aan een liefde die niet meer verliefd op me is
ik heb net een beslissing genomen die voor mezelf erg goed zal zijn
quote:
op vrijdag 16 januari 2004 10:16 schreef darkelf het volgende:
quote:ik hoop dat jullie hier samen uit kunnen komen en ik wens jullie in ieder geval beide sterkte. misschien dat het even laten rusten het beste is
op vrijdag 16 januari 2004 09:44 schreef duchessx het volgende:
ot:
goed, uitkering aangevraagd en het is allemaal toch minder erg dan ik me het had voorgesteld. de kans dat ik door hun opgelegd werk op contractbasis (lopende band, schoonmaakwerk etc.) krijg is zeer nihil voor mijn situatie. er zijn heel veel mensen die goedkoper, jonger of beter gekwalificeerd zijn. verder is die uitkering ook zo verkeerd niet. ik schrok eerlijk ezegd een beetje van hoeveel ik kreeg.
verder zo meteen twee afstudeerpraatjes van twee jaarclubgenoten en vanavond de bijbehorende borrels, dus dat wordt vast weer erg gezellig.
quote:tpg
op vrijdag 16 januari 2004 11:53 schreef faithy het volgende:nou, de ptt is in elk geval wel blij met je... anders zetten ze je niet in 't blad he...
en ik heb al eerder uitgelegd, dat een gevoel niet altijd gelijk is aan de werkelijkheid. ik ben wel aantrekkelijk, ik ben wel gezellig en ik ben wel gewenst het voelt alleen niet altijd zo...
quote:ik zeurde er net toch al over?
op vrijdag 16 januari 2004 12:01 schreef trekdrop het volgende:naja.. laten we hopen dat ook jij binnekort kan zeuren over zeurende mensen
dat is een teken dat het goed gaat
maar voor nu, sterkte en vooral: veel
![]()
smilys gebruiken, het werkt echt!
en voel me verder wel goed hoor heb alleen nog steeds buikpijn
maar ik ga zometeen lekker in bad en vanavond lekker uit en zuipen
zo
goed
?
quote:hmmm, nou......
op vrijdag 16 januari 2004 13:51 schreef texelonia het volgende:[..]
ik zeurde er net toch al over?
en voel me verder wel goed hoor
heb alleen nog steeds buikpijn
maar ik ga zometeen lekker in baden vanavond lekker uit en zuipen
![]()
![]()
zo
![]()
![]()
goed
![]()
![]()
?
oke dat zijn er denk wel genoeg
-[edit]- dat zeuren heb ik gemist dan
[dit bericht is gewijzigd door trekdrop op 16-01-2004 14:46]
quote:komt vast allemaal goed peregrijn, duurt alleen langer dan gehoopt voor je
op vrijdag 16 januari 2004 12:54 schreef peregrijn het volgende:[..]
[..]ik hoop dat jullie hier samen uit kunnen komen en ik wens jullie in ieder geval beide sterkte. misschien dat het even laten rusten het beste is
ot:
goed, uitkering aangevraagd en het is allemaal toch minder erg dan ik me het had voorgesteld. de kans dat ik door hun opgelegd werk op contractbasis (lopende band, schoonmaakwerk etc.) krijg is zeer nihil voor mijn situatie. er zijn heel veel mensen die goedkoper, jonger of beter gekwalificeerd zijn. verder is die uitkering ook zo verkeerd niet. ik schrok eerlijk ezegd een beetje van hoeveel ik kreeg.verder zo meteen twee afstudeerpraatjes van twee jaarclubgenoten en vanavond de bijbehorende borrels, dus dat wordt vast weer erg gezellig.
oh enne verder? :
maar leuke dag, leuk gezelschap, leuke dingen gekocht en leuk gepraat buiten heel veel lol gehad.
en dat was even lang geleden.
helemaal goed hier dus!
zoals ik kenbaar heb gemaakt hoop ik dat mijn wens rust te krijgen alsnog gerespecteerd zal worden en dat er ook via het forum geen steken onder water en trappen na meer komen.
quote:etentje was geslaagd, werd door de baas van het restaurant uitgenodigd voor een 5 gangen menu met wijnarrangement voor vaste klanten
op vrijdag 16 januari 2004 07:27 schreef libris het volgende:
goed eigenlijk, ik realiseer me dat ik een hoop mensen om me heen hebben die om me geven. mensen die ik een half jaar geleden nog nooit gezien had. doet me goed. sta stevig in mijn schoenen, alles gaat lukken.ik trakteer mezelf vanavond op een lekker etentje
op het moment voel ik me zat, heb ik ook verdiend. jammer dat ik morgenochtend moet werken, maar dat zie ik morgen wel weer. damn, wat voel ik me goed. voor alle mensen in mijn omgeving!
quote:
op vrijdag 16 januari 2004 10:41 schreef darkelf het volgende:
want dat zielige gejank is nu ook wel oud nieuws.
ontopic:
ik voel me goed.
tralala enzo.
quote:omdat ik dat al jaren vind
op vrijdag 16 januari 2004 16:50 schreef moonah het volgende:[..]
wat maakt in hemelsnaam dat juist jíj dat opmerkt de?
ontopic:
ik voel me goed.
tralala enzo.
ot pfffff net goed en lang gestept, was ff nodig, moet echt weer een ritme opbouwen hoor
op dat soort momenten kan ik me wel eens alleen voelen, maar ja....
wordt vast gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |