Nu zegt m'n intuïtie dat er ook een verband is tussen mensen die veel naar seksistische hiphop luisteren en het aanranden van meisjes. Ik denk dat het geen kwaad kan om ook de seksistische hiphop te verbieden op de publieke radio. Belastinggeld mag niet gebruikt worden om allerlei ranzige, seksistische en gewelddadige teksten de ether in te smijten. Want het verziekt de maatschappij maar, ook al is dit nog niet wetenschappelijk aangetoond. Maar tegen die tijd zijn we weer 3 jaar verder en is de maatschappij nog meer verziekt door de invloeden van hiphop.
Wat vinden jullie, moeten gewelddadige en seksistische hiphop (zeg maar voor het gemak alle hiphop behalve De La Soul en nog een paar) geboycot worden, ja of nee?
Als je iemand neerschiet ben je daar toch zelf verantwoordelijk voor? Hoe kan een muziekstroming daar schuldig aan zijn dat iemand zijn verstand niet gebruikt....
quote:Is dat je enige argument?
Op dinsdag 13 januari 2004 22:59 schreef MaartenHG het volgende:
Ja en door Iron Maiden ga je de duivel aanbidden.
Sinds wanneer draaien ze Maiden op de radio?
Zie je mij naar Den Haag rennen om JP om te leggen?
Denk het niet....
Dat schaapjesvolk zoekt altijd een zondebok voor dit soort situatie's. Zo gauw een gast iets fouts doet in hun 'heilige' (lees: ignorante, asociale) maatschappij, wordt er moord en brand geschreeuw over geweld en sex in computer spelletjes, films, en nou ook al de hiphop.. Get a life .. .
Als je niet snapt dat het niet door een van bovenstaande komt, maar door de instelling van de 'gemiddelde' Nederlander (lees opnieuw: plank voor de kop en doorlopen, ook al wordt er iemand gemoord een meter naast hem/haar), dan hoor je bij deze ook bij dat kapotte schuld-afschuivende klootjesvolk..
Bah!
.
quote:Sinds wanneer draaien ze constant Tupac e.d. op de radio?
Op dinsdag 13 januari 2004 23:03 schreef DaveM het volgende:Sinds wanneer draaien ze Maiden op de radio?
![]()
quote:Sinds de Arrow Rock 500.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:03 schreef DaveM het volgende:
Sinds wanneer draaien ze Maiden op de radio?![]()
quote:Ik bedoel de discussie an sich. Er vinden zich ook wel eens discussies buiten Fok! plaats namelijk.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:06 schreef DaveM het volgende:[..]
linkje?
Maar waarschijnlijk is deze discussie al op Fok! ook wel voorbijgekomen. Iemand (calvobbes ofzo) verblijd je vast wel met een linkje.
quote:Nee maar metal-liefhebbers zijn toch een ander slag mensen dan hiphoppers vind ik.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:05 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Onzin....
Ik luister veel naar punk en metal.
Neem bijv. 'Murder the government'Zie je mij naar Den Haag rennen om JP om te leggen?
Denk het niet....
Metal-liefhebbers imiteren over het algemeen niet het gedrag van hun muzikale helden, hiphoppers doen dat vaak wel. Hiphoppers onderling doen ook veel meer aan "wie is de stoerste, wie is de crimineelste" en dat zie je veel minder bij metalliefhebbers of punkers.
quote:HAHAHAHAHAHAHA
Op dinsdag 13 januari 2004 23:20 schreef DaveM het volgende:
Metal-liefhebbers imiteren over het algemeen niet het gedrag van hun muzikale helden, hiphoppers doen dat vaak wel. Hiphoppers onderling doen ook veel meer aan "wie is de stoerste, wie is de crimineelste" en dat zie je veel minder bij metalliefhebbers of punkers.
. Wow, jij moet echt nog veel leren
.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:08 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
--verhaal waar ik het mee eens ben--
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 13-01-2004 23:25]
dat kind is gewoon ziek in de kop
quote:Nee, Metal-liefhebbers doen onderling meer aan "wie heeft de meeste littekens op de pols" of "wie heeft de grootste weltschmerz" wedstrijdjes.
Zullen we dan ook maar meteen 'bowlen' verbieden...
@ TS Ik hoop dat je de discussie maar weer eens wilt aanzwengelen en je dit niet serieus meent
quote:Jongen, ga je alsjeblieft verdiepen in de hiphop cultuur voordat je onzin gaat lopen uitkramen. Dit is net zo kortzichtig als mensen die denken dat metalliefhebbers allemaal satanisten zijn. Dat was de hele bedoeling van mijn eerste post... Nou, wederom:
Nee maar metal-liefhebbers zijn toch een ander slag mensen dan hiphoppers vind ik.Metal-liefhebbers imiteren over het algemeen niet het gedrag van hun muzikale helden, hiphoppers doen dat vaak wel. Hiphoppers onderling doen ook veel meer aan "wie is de stoerste, wie is de crimineelste" en dat zie je veel minder bij metalliefhebbers of punkers.
Voor als je na het kijken de betekenis niet snapt kan je ook ff op imdb bij de reacties kijken om de ware aard van de film te ontdekken.
http://www.imdb.com/title/tt0363589/
Deze film geeft perfect antwoord waarom mensen (in dit geval op school) opeens doorslaan en andere mensen neerknallen.
Enjoy
quote:Omdat ik me afzet tegen gangsta-rap hoor ik bij het bekrompen klootjesvolk?
Op dinsdag 13 januari 2004 23:08 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Hahaha TS is een typische Nederlander![]()
. Ik schaam me voor je
.
quote:Dat jij nou niet wilt zien dat opvallend veel criminelen van hiphop houden en dat opvallend veel hiphoppers crimineel zijn, en dat jij mensen die de vinger op de zere plek leggen voor klootjesvolk meent te moeten uitmaken....ach...daar sta ik boven.
[scheldpartij]
quote:En daar heb je duidelijke cijfers van? Of is dat alleen maar een idee dat door je hoofd spookt?
Op dinsdag 13 januari 2004 23:52 schreef DaveM het volgende:Dat jij nou niet wilt zien dat opvallend veel criminelen van hiphop houden en dat opvallend veel hiphoppers crimineel zijn
Dan kan ik ook wel gaan roepen dat Frans Bauer zijn fans aanzet tot moord en doodslag.
quote:bedankt voor de tip
Op dinsdag 13 januari 2004 23:33 schreef Cow81 het volgende:
Mijn tip aan jouw is: download / kijk de film 'Elephant'Voor als je na het kijken de betekenis niet snapt kan je ook ff op imdb bij de reacties kijken om de ware aard van de film te ontdekken.
http://www.imdb.com/title/tt0363589/
Deze film geeft perfect antwoord waarom mensen (in dit geval op school) opeens doorslaan en andere mensen neerknallen.
Enjoy
quote:Even om het andersom te zeggen:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:52 schreef DaveM het volgende:
Omdat ik me afzet tegen gangsta-rap hoor ik bij het bekrompen klootjesvolk?
Nee dude, ik denk daarbij eerder aan jou. Jij vindt het waarschijnlijk stoer om naar het geblaat van criminele negers te luisteren, maar ik kijk wel uit om mee te gaan met de domme kudde van gangstashit-aanbidders.
Omdat ik me afzet tegen metal hoor ik bij het bekrompen klootjesvolk?
Nee dude, ik denk daarbij eerder aan jou. Jij vindt het waarschijnlijk stoer om naar het geschreeuw van langharige satanisten te luisteren, maar ik kijk wel uit om mee te gaan met de domme kudde van duivels-aanbidders.
Hoe makkelijk!
quote:De meeste criminelen luisteren naar Frans Bauer en Hazes.
Dat jij nou niet wilt zien dat opvallend veel criminelen van hiphop houden en dat opvallend veel hiphoppers crimineel zijn, en dat jij mensen die de vinger op de zere plek leggen voor klootjesvolk meent te moeten uitmaken....ach...daar sta ik boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |