quote:het is alleen k*t dat het zondag is en je niets kunt doen
op zondag 11 januari 2004 10:49 schreef brighton het volgende:
hoe voel je je nu? deeltje 189!
uitgeslapen, en gemotiveerd om wat te gaan doen vandaag
zondag en ik
quote:wat weet je dat toch liefdevol uit te drukken.
op zondag 11 januari 2004 11:20 schreef #ANONIEM het volgende:
geweldig heb weer een vriendin
quote:iets voor school doen, daar heb ik ook best zin in, gek genoeg
op zondag 11 januari 2004 10:59 schreef ozzietukker het volgende:[..]
het is alleen k*t dat het zondag is en je niets kunt doen
zondag en ik
zal zo wel weer veranderen
hij doet het maar mooi zelf !! de lul
even een boeiend verhaal
nu geen zin in morgen en de rest van de week en wou het liefst dat het de hele week zondag kon zijn met leuke dingen...
best saaie zondag.. dat wel.. maar goed, zometeen even eten en dan lekker tv kijken en chatten, en voor de rest gewoon lekker niks meer doen
heb een beetje het gevoel dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben
[dit bericht is gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2004 18:10]
maar ik vermaak me best in de cavia topics in onzin
4000ste post!!!!!!!!!!1
(ik ben gek)
quote:je bent inderdaad gek
op zondag 11 januari 2004 18:39 schreef pheno het volgende:
best moe na 2 uur hardlopen en dan toch denken dat je best even nog wat kan fietsen omdat het van de rest van de week rotweer wordt...(ik ben gek)
nu eerst ff douchen enzo, dan weg, doeii
4100ste post!!!!!!!!!
quote:[reclame]
op zondag 11 januari 2004 18:39 schreef pheno het volgende:
best moe na 2 uur hardlopen en dan toch denken dat je best even nog wat kan fietsen omdat het van de rest van de week rotweer wordt...(ik ben gek)
ontopic: ik voel me nog steeds hongerig, maar daar gaat nu wat aan gedaan worden. het werk is af, althans het hoogst noodzakelijke. hoera.
quote:u heeft geen weekend?
op zondag 11 januari 2004 19:37 schreef thaleia het volgende:
het werk is af, althans het hoogst noodzakelijke.
ik voel me prima. beetje lui.
als ik nou geen stage meer hoefde te lopen, zou ik dit gevoel waarschijnlijk stukken minder hebben (ik voel me er o.a. erg onzeker, ook al doe ik mijn best en weet ik dat ik niet meer kan doen )...
nog 4 weken...already counting...
quote:ik wou dat ik zo van de zondag kon genieten...ik voel me alleen maar erg onrustig, omdat ik weet dat ik morgen weer aan de bak moet. zelfs een uur door de stad fietsen hielp niet. ik zou zo graag van de zondag genieten
op zondag 11 januari 2004 17:55 schreef ilsjuhh het volgende:
net een paar uur lekker op bed liggen lezen....
quote:salut.
op zondag 11 januari 2004 20:59 schreef frenkie het volgende:
ganz besoffen..
ik voel me tien keer top. over the hill, e.d.
tja, wat je al niet kan doen om je boosheid kwijt te raken...
quote:same here... alleen heb ik zoooveel toetsen en ben ík pas na 21:00 klaar, geloof ik. ik zit van 's ochtends tot 's avonds op school
op zondag 11 januari 2004 18:50 schreef afhrodite het volgende:
voel me ellendig... tentamens voor morgen leren lukt echt niet meer.. en ik mis mijn vriend echt heel ergmaar ben gelukkig morgen wel 10 voor half 11 klaar
quote:ik voel me ook als in de hemel..
op zondag 11 januari 2004 21:10 schreef elcastel het volgende:[..]
salut.
ik voel me tien keer top. over the hill, e.d.
quote:ach... als het maar helpt hè
op zondag 11 januari 2004 21:13 schreef nijna het volgende:
ik was heel kwaad, maar na een rondje knetterhard in de plassen stampen (de spetters kwamen bijna tot mn hoofd) is het nu wel weer afgezakt.tja, wat je al niet kan doen om je boosheid kwijt te raken...
quote:dat geloof ik graag, veel plezier daar, niks beschadigd mag ik hopen ?
op zondag 11 januari 2004 21:31 schreef frenkie het volgende:
ik voel me ook als in de hemel..
en dan de 8e ofzo!
[offtopic] bedankt thaleia, ik al het topic eens doorlezen (ook deel 1). ik ben alleen van plan de 7 heuvelenloop te doen, tenminste, als ik hier nog in nederland ben tegen die tijd [/offtopic]
quote:mijn ego groeit nog immer met de dag!
op zondag 11 januari 2004 21:48 schreef elcastel het volgende:[..]
dat geloof ik graag, veel plezier daar, niks beschadigd mag ik hopen ?
quote:das altijd mooi
op zondag 11 januari 2004 21:46 schreef kiwitjuhh het volgende:
gewoon goed
quote:*bakt een taart speciaal voor hardsilence.
op zondag 11 januari 2004 22:13 schreef hardsilence het volgende:
depri-down
quote:dat rennen heb ik gecombineerd met het stampen en springen in de plassen
op zondag 11 januari 2004 21:31 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
ach... als het maar helpt hè
keihard rennen/schreeuwen wil ook nog wel eens helpen
ik voel me moe en niet erg slim aangezien ik laatst een hele vakantie had om werk in the halen voor school maar dat niet gedaan heb, waardoor ik nu nachtenlang moet doorwerken om enigsinds op pijl te blijven met het tempo van de opleiding waardoor ik geen tijd heb voor dingen die ik leuk vind en waardoor ik ruzie met m'n vriendin krijgt omdat ik daar ook weinig tijd voor heb.
zo.
das eruit.
dat zou het beste passen bij m'n huidige situatie. ik voel me machteloos en teleurgesteld.
quote:ik dacht dat jij niet blowde ?
op maandag 12 januari 2004 01:03 schreef schatje het volgende:
stoned, een beetje![]()
.
straks naar school, en ik ziet het allemaaal wel
alleen geen zin in de tentamens die vandaag beginnen
raar...
vanavond die taartpunt weer wegzweten
quote:like i knew that i would, yeah!
op maandag 12 januari 2004 11:36 schreef semtex het volgende:
i feel goooooooood
quote:
op maandag 12 januari 2004 11:39 schreef copycat het volgende:[..]
snel naar huis en hup tussen de lakens
ot: warrig, ik kan me slecht concentreren en heb het gevoel dat dit een hele lange dag gaat worden
quote:ik blow ook niet hoor
op maandag 12 januari 2004 06:30 schreef elcastel het volgende:[..]
ik dacht dat jij niet blowde ?
ontopic:
broodnuchter, nogal.
en fit.
* _denker luistert nu naar phil collins - can't stop loving you
prachtig nummer
bedankt pa voor het fotopapier
quote:ik heb gelijk
op maandag 12 januari 2004 11:42 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
![]()
ot: warrig, ik kan me slecht concentreren en heb het gevoel dat dit een hele lange dag gaat worden
quote:nee!!!
op maandag 12 januari 2004 15:40 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
ik heb gelijk
quote:wel! d.e. t.i.j.d. g.a.a.t. v.e.e.l. t.e. l.a.n.g.z.a.a.m.
op maandag 12 januari 2004 16:28 schreef copycat het volgende:[..]
nee!!!
nog maar 17 uurtjes, waarvan ik er zo'n 7 slapend doorbreng + anderhalf uur in de auto en dan.......
voel me dus nog steeds übergreat.
maar ben er nog een beetje moe van... en moet zo nog werken ook
quote:nts! d td gt rzndsnl
op maandag 12 januari 2004 16:30 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
wel! d.e. t.i.j.d. g.a.a.t. v.e.e.l. t.e. l.a.n.g.z.a.a.m.
zoef zoef
ik ben hier nieuw en ik voel me vandaag echt moe... maar ja dat krijg je als je van die zware dagen heb je
quote:voor de rest wel goed
op maandag 12 januari 2004 10:56 schreef mini_rulez het volgende:
incompleet, dat is het.
quote:negeer die dingen dan gewoon.
op maandag 12 januari 2004 17:21 schreef texelonia het volgende:
ik ben moe, en er zijn een paar dingen die ik even super stom vind, en nu heb ik dus een huilbui
ontopic: beetje geïrriteerd door de gang van zaken hier en daar, en door bepaalde mensen.
quote:dat kan niet. zijn dingen die geregeld moeten worden, en dat gaat niet zoals ik gehoopt had. komt vast wel goed uiteindelijk, hoop ik, maar nu heb ik er even de balen van... en juist omdat ik dus moe ben, reageer ik daar iets emotioneler op dan normaal.
op maandag 12 januari 2004 17:38 schreef mini_rulez het volgende:negeer die dingen dan gewoon.
ontopic: beetje geïrriteerd door de gang van zaken hier en daar, en door bepaalde mensen.
hallo...... wees blij dat ik niet van plan was om mijn hand op te houden. stomme wetgeving ik hoop dat ik snel een baan vind, want ik wordt het nu wel zat.
voel me beetje dubbelzinnig
echt top dus!
[dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 12-01-2004 23:04]
sorry, moest er ff uit....maar daar is 't topic dan ook voor toch?
ik wil dood
quote:niet opgeven....
op maandag 12 januari 2004 23:42 schreef jarno_trulli het volgende:
enorm kut. na 4 maanden een hoop lol te hebben gehad met een meisje, heeft ze me verteld dat het niets gaat worden tussen ons. met als reden, niet de eerste keer, ik ben te lief.. aaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhh!!!ik wil dood
quote:
op maandag 12 januari 2004 23:31 schreef hert het volgende:
k-l-o-t-e....wederom....
nieuwe jaar is kut begonnen, met weinig positieve vooruitzichten....
niet genoeg geld om m'n zelfs maar m'n ziektekostenverzekering te betalen, m'n studie zo verkloot (wegens ziekte) dat ik er beter mee kan stoppen...ben nog steeds ziek, voel me compleet nutteloos. en dat terwijl bijna niemand weet dat ik me zo kut voel....behalve m'n vriend, die het te druk heeft met z'n school op dit moment om er te zijn voor me.....ben heel bang in dezelfde depressie te raken zoals vorig jaar om deze tijd....en 't ging net ff goed....
sorry, moest er ff uit....maar daar is 't topic dan ook voor toch?
quote:niet zwanger??? misschien beledigend vraag maar echter niet zo bedoeld
op dinsdag 13 januari 2004 06:51 schreef hardsilence het volgende:
nog steeds misselijk, er zit iets in de weg, vaak wil ik het niet en gebeurd het wel, maar nu wil ik es even flink alles eruitgooien wat er maar in mag zitten.![]()
vandaag weer school, en ach, wat boeid het ook
ik word er ook nog voor betaald, ik schaam mij diep (not).
ik zit nu dan ook schandalig te gapen op mijn stage... gelukkig is er nu even niemand in deze kamer dus gaap ik er nu nog maar even op los... en terwijl ik dit zeg komt er natuurlijk net weer iemand binnen...nah ja, van haar mag het vast wel
[dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 13-01-2004 09:29]
en nu zit ik me te bedenken wat ik in vredesnaam hier doe...
quote:lief
op dinsdag 13 januari 2004 01:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[afbeelding] dat mag niet hoor! kom op! *troost* niet bij de pakken neer gaan zitten, daar schiet je niks mee op! alles komt goed![afbeelding]
nah ja, verder ben ik weer us druk en zo
[dit bericht is gewijzigd door elisab op 13-01-2004 11:54]
net is mijn mentor op bezoek geweest en heb een fijn gesprek gehad
hoef donderdag pas weer naar school om 1 toets te maken en t gaat me lukken dit jaar ik ga gvd alle stress van me afgooien zoals nu
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
grootste probleem vind ik echter dat mijn vader morgen weer onder het mes moet, nu voor een liesbreuk, maar dat het nog onzeker is of het wel doorgaat. ze hebben onregelmatigheden in zijn hartfilmpje ontdekt, terwijl hij al een verleden als hartpatiënt heeft.
ik doe altijd mijn best om het positief in te zien, maar momenteel ben ik het echt even zat. ik hoop echt dat het na een paar nachten goed slapen over gaat.
quote:oei, dat klinkt allemaal inderdaad niet zo fijn..veel sterkte, hoop dat je je snel beter voelt, dat het goed gaat met je vader en dat je snel een leuke baan vindt!
op dinsdag 13 januari 2004 13:07 schreef peregrijn het volgende:
ik zit momenteel even in een dipje. het zit allemaal tegen. baan wil maar niet opschieten, ook geen uitzendwerk te doen, moet in de bijstand, heb geen verzekering momenteel omdat ik 'officieel' niet besta (daarvoor moet ik dus in de bijstand). verder voel ik me fysiek nog steeds niet goed, maar kan niet naar de dokter, omdat ik niet verzekerd ben. het is dan ook te hopen dat het niet op een longontsteking uitloopt.
grootste probleem vind ik echter dat mijn vader morgen weer onder het mes moet, nu voor een liesbreuk, maar dat het nog onzeker is of het wel doorgaat. ze hebben onregelmatigheden in zijn hartfilmpje ontdekt, terwijl hij al een verleden als hartpatiënt heeft.
ik doe altijd mijn best om het positief in te zien, maar momenteel ben ik het echt even zat.
ik hoop echt dat het na een paar nachten goed slapen over gaat.
en met mij...ach..het is alweer 13.00 en moet eigenlijk maar weer aan het werk, maar vind het nog veel te leuk om te kijken of er nog oude vriendjes of vriendinnetjes op www.schoolbank.nl staan.... (of is dit nou reclame?)
nu aan het opwarmen in de studieruimte..
school gaat kut, toneel gaat gezellig en fantastisch, 't gaat goed met mij een mn beste vriend, lekker dingen uitgepraat gisteren...
volgende week tentamenweek, en als het even meezit daarna een weekendje weg, met wat toneelmensen
ik zit goed wel een beetje in mn vel, maar er zijn dingen die nog wel wat beter kunnen... heb helemaal geen zin meer in school.. wil het liefst gewoon kappen, maar dat kan ik gewoon niet maken.. al zie ik het echt niet meer zitten....
quote:
op maandag 12 januari 2004 23:33 schreef moonah het volgende:
ik vind haar nu echt een ongelooflijk irritant betweterig kutwijf.
yuk.
quote:sterkte met je pa...
op dinsdag 13 januari 2004 13:07 schreef peregrijn het volgende:
ik zit momenteel even in een dipje.
blegh!
*baalt
peregrijntje, peregrijntje, wat een toestanden allemaal!!! jammer dat het nu even tegenzit laat de moed niet zakken, je hebt zoveel 'power' in je
en heel veel sterkte gewenst met je daddy. dat is erg vervelend...
ik was vandaag onverwacht vroeg klaar; ik heb mijn extra vrije tijd goed benut door naar de sportschool te gaan in plaats van suf achter de pc hangen
het stormt lekker buiten, ik denk dat het wel een fijne avond wordt. geeft toch een knusse sfeer in huis
goed gevoel over mijn tentamens en voor de rest ook niet veel te klagen eigenlijk. ben alleen wat moe, maar dat komt door vanachts.
verder moet ik eignelijk aan school werken, maar das ook niet leuk , en stel ik steeds uit
hoe voel je je nu? voelen is voor mensen die daar tijd voor hebben
soms zou je ieder ander willen zijn, behalve jezelf.
voel me wel goed dus vandaag was beetje druk dagje, maar ging wel lekker allemaal. vanavond lekker bankhangen en op tijd naar bed, want ben wel een beetje moe
kloterige, is wel dat we net te horen hebben gekregen dat mijn vader niet geopereerd mag worden morgen en dat hij binnenkort eerst een gesprek met zijn cardioloog moet hebben. maar dat wil niet zeggen dat er gelijk wat aan de hand is.
quote:gelukkig heb je wel nog tijd om je hele planning te posten
op dinsdag 13 januari 2004 17:39 schreef thaleia het volgende:
hoe voel je je nu? voelen is voor mensen die daar tijd voor hebben
- project is afgerond.
- gezond gebit.
- wat aangekomen .
- superleuke avond gehad.
- hoop voor den toekomst. ...volgens mij blijf ik niet voor de rest van mijn leven (of dit jaar iig
) alleen
.
quote:*knuffel aan peregrijn geeft (waar is die verdomde smiley als je hem nodig hebt?!)
op dinsdag 13 januari 2004 18:13 schreef peregrijn het volgende:
het zal vast wel goed komen. ik heb wel ergere dingen meegemaakt, maar af en toe dan zit je er echt even door heen. ik slaap nu al een aantal nachten slecht en het gebrek aan slaap begint me op te breken. ach, ik ben momenteel een beetje emotioneel flexibelheb behoefte aan een knuffel, maar daar sla ik me ook wel doorheen.
kloterige, is wel dat we net te horen hebben gekregen dat mijn vader niet geopereerd mag worden morgen en dat hij binnenkort eerst een gesprek met zijn cardioloog moet hebben. maar dat wil niet zeggen dat er gelijk wat aan de hand is.
kl*te is dat als je een tijd slecht slaapt, ik ken t. misschien helpt het om rustige muziek te luisteren, al je gedachten op papier te zetten of een beker warme melk om in slaap te vallen (of is het doorslapen het probleem? daar weet ik nl zelf ook niks op ).
en morgen dus afwachten...hoop het beste voor jullie allemaal en dat het allemaal maar snel goed komt
hang on!
ontopic: de laatste tijd gaat het steeds beter met wat ik doe op mijn stage. krijg steeds meer inhoudelijke complimenten en dat voelt goed. bovendien ben ik met een paar dingen bezig (geweest) die ik erg leuk vond.
dat wil alleen nog niet zeggen dat ik elke dag uit mijn bed spring omdat ik er zin in heb...helaas. tegen de tijd dat ik gewend ben aan wintertijd, is het wel zomertijd denk ik
ow en vanavond mijn homeopatische korrels ( ) opgehaald van de apotheek voor mijn hoofdpijn. ben benieuwd of dit helpt, hope so
ook ben ik onwijs moe, zometeen gelijk maar te bed dan, in ieder geval weer vroeg vanavond!
quote:* duchessx droomt meteen mee
op dinsdag 13 januari 2004 18:29 schreef semtex het volgende:
ik voel me als iemand die stiekem droomt over vakanties naar las vegas
*klote.. ben blij als de dag over is
quote:[semtex-modus aan]
op dinsdag 13 januari 2004 18:15 schreef darkelf het volgende:
gelukkig heb je wel nog tijd om je hele planning te posten
voel me wel okee, we zijn vanavond gelukkig wel vrij snel tot een aantal erg goeie dingen gekomen. productieve avond dus
echt blij ben ik niet
quote:he wat jammer dat ik er weer bij betrokken moet worden. vond het net zo lekker rustig zo.
op dinsdag 13 januari 2004 21:28 schreef thaleia het volgende:[..]
[semtex-modus aan]
jaloers?
[semtex-modus uit]
quote:*knuf meis* zorg je wel goed voor jezelf, ja?
op dinsdag 13 januari 2004 18:56 schreef hardsilence het volgende:
dat misselijk-zijn gevoel wil maar niet weg. net toch weer goed proberen te eten, maar het moet er weer uit, laat alles maar lekker leeg zijn, voelt prettiger dan hoe het nu is. nogmaals![]()
ik moet me inhouden, sterk zijn en doorzettenook ben ik onwijs moe, zometeen gelijk maar te bed dan, in ieder geval weer vroeg vanavond!
ik heb net geschaatst, voel me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |