Ik kan ook wel een site starten en nieuws posten dat ik ergens een papierversnipperaar in de buurt van Silverstone leeg heb zitten halen, en toen ik het papier bij elkaar plakte het ineens een proefcontract tussen Verstappen en Jordan bleek te zijn. "Maar zeker weet ik het nog niet, want misschien heb ik het verkeerd geplakt!"
quote:Volgens mij nemen ze het allemaal van elkaar over. En allemaal zeggen ze volgens nederlandse media, maar nergens een linkje of bron naar die media
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:
Sites die klakkeloos roddels van andere sites overnemen vind ik niet betrouwbaar. F1-Live valt daar ook onder, F1Today idem dito, F1Racing wat minder.
We zullen het maar moeten afwachten
Ik moet wel toegeven, F1Today is erg goed met het besparen van bandbreedte, gezien hun layout
quote:Geen rick dus meer...
Op zaterdag 10 januari 2004 15:26 schreef vosss het volgende:
zeg even wat anders zo tussendoor zegmaar
Overal is te lezen dat Jack Plooij ook mee is naar SBS, maar ik lees nergens of Winkelman ook weer van de partij is?
quote:Misschien weer Alerd Kalf. Laten we het hopen.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:30 schreef F1Bas het volgende:[..]
Geen rick dus meer...
Ik las op het Verstappen forum ook de suggestie dat Jos door de stand van de dollar een veel hoger bedrag aan sponsorgeld mee kan nemen.
quote:Als poster hier op de Fok F1manager begrijp ik nu hoe moeilijk het is om met zulke verhalen te beslissen of niet. Veel lezers lezen zulke geruchten gaarg of ze nu waar zijn of niet. Daarnaast bespreek je het met verschillende mensen of je zo'n gerucht plaatst of niet, omdat je niet een geruchtensite wil worden. Een gerucht uit je duim zuigen mag je als site nooit en te nimmer doen. Geruchten die door andere sites worden gemeld levert moeilijke situaties op, omdat het moeilijk is om bronnen te vinden. Onbetrouwbare sites worden uiteraard wel gemeden als bron.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:
Sites die klakkeloos roddels van andere sites overnemen vind ik niet betrouwbaar. F1-Live valt daar ook onder, F1Today idem dito, F1Racing wat minder. Maar pas als het algemeen op verschillende sites te lezen is dan kun je iets betitelen als een betrouwbaar gegeven. Met Jaguar zat F1Today er finaal naast, en daar heb ik dan ook een negatieve post op het Verstappen-forum over gezet inderdaad. Als je als site zo'n gigantische fout maakt (ook al hou je een slag om de arm, nieuws breng je of je brengt het niet) dan val je gewoon door de mand en ook al heb je zo'n goede historie (wat ik betwijfel), dan nog ga je gewoon hard op je neus en duurt het een tijdje voordat je er bovenop komt (zie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te geven).Ik kan ook wel een site starten en nieuws posten dat ik ergens een papierversnipperaar in de buurt van Silverstone leeg heb zitten halen, en toen ik het papier bij elkaar plakte het ineens een proefcontract tussen Verstappen en Jordan bleek te zijn. "Maar zeker weet ik het nog niet, want misschien heb ik het verkeerd geplakt!"
Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten. Maar ik ben benieuwd maandag. Als het maandag waar blijkt te zijn dan zullen sites die het niet hebben geplaatst omdat ze het niet geloven zich tegen hun kop aanslaan. Als het niet waar is, dan slaan de sites die het wel hebben geplaatst zich tegen hun kop.
quote:Winckelman ahd het inderdaad al snel bekend gemaakt. Hij doet nog wel andere racedingen zoals de 24uur van lemans becommentarieren.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:31 schreef Najra het volgende:
Winkelman wil meer tijd aan zijn gezin gaan besteden en gaat niet mee.Ik las op het Verstappen forum ook de suggestie dat Jos door de stand van de dollar een veel hoger bedrag aan sponsorgeld mee kan nemen.
Die suggestie over Dollars is vrij onzinnig. De meeste contracten in de F1 worden afgesloten in Dollars en die contracten lopen minstens over een jaar. Als Trust en Muermans een bedrag in Euro's willen investeren dan zullen ze moeten inschatten hoeveel dat bedrag in het komende jaar waard is in Dollars. De Dollar kan natuurlijk gewoon weer gaan stijgen.
quote:Sinds wanneer zit er op uitgelekt fax bericht een embargo, een fax bericht wat niet eens door Jordan is verstuurd.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:32 schreef mbn het volgende:Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten.
Betrouwbaar vind ik het ANP (NOS txt) en daar staat nog niets, of zouden die ook te maken hebben met het embargo?
quote:Iets plaatsen als regulier nieuwsbericht en eronder vermelden dat het misschien ook niet waar kan zijn staat zo onprofessioneel. Als ik zulke dingen wil horen ga ik wel naar een forum. Leuke variaties op roddels vind ik gewoon een apart rubriekje met kleine berichtjes. Iets als:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:32 schreef mbn het volgende:[..]
Als poster hier op de Fok F1manager begrijp ik nu hoe moeilijk het is om met zulke verhalen te beslissen of niet. Veel lezers lezen zulke geruchten gaarg of ze nu waar zijn of niet. Daarnaast bespreek je het met verschillende mensen of je zo'n gerucht plaatst of niet, omdat je niet een geruchtensite wil worden. Een gerucht uit je duim zuigen mag je als site nooit en te nimmer doen. Geruchten die door andere sites worden gemeld levert moeilijke situaties op, omdat het moeilijk is om bronnen te vinden. Onbetrouwbare sites worden uiteraard wel gemeden als bron.
Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten. Maar ik ben benieuwd maandag. Als het maandag waar blijkt te zijn dan zullen sites die het niet hebben geplaatst omdat ze het niet geloven zich tegen hun kop aanslaan. Als het niet waar is, dan slaan de sites die het wel hebben geplaatst zich tegen hun kop.
code:Zulke korte berichtjes doen weinig af aan je reputatie als betrouwebare nieuwssite, en toch bedien je je lezers van roddels met eventuele bronvermelding en een linkje naar dit forum.Roddelrubriek, bv. "Men zegt dat.." 10/01 - Jos Verstappen al een contract zou hebben
getekend, en a.s. maandag voorgesteld zal
worden als nieuwe coureur van Jordan samen
met Allan McNish.
04/01 - Mark Webber en Jenson Button toch nog
steeds in gesprek zijn met Williams, en er voor
de teampresentatie a.s. maandag wellicht nog
een verrassing zit.
Maar op deze manier hoog van de toren blazen zoals InsideF1 en F1Today de laatste tijd doen, dat lijkt mij meer om bezoekers te gaan. Nee, Jordan is zo stom om klakkeloos faxen te versturen met een vage persconferentie waarvan het moment van aanvang er nog niet eens in staat.
quote:Je moet wel vriendjes blijven met Jordan, anders kun je interviews e.d. in de toekomst wel vergeten.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:00 schreef -Hans- het volgende:[..]
Sinds wanneer zit er op uitgelekt fax bericht een embargo, een fax bericht wat niet eens door Jordan is verstuurd.
(uitgelekt vind ik namelijk niet officieel)
Als het echt waar was dan zouden er kopieën van die fax wel op het internet zijn te vinden, en daarnaast vind ik het een beetje raar dat Formule 1 sites niets mogen zeggen omdat er een embargo op het bericht zou zitten en de overige pers mag het bericht wel publiceren.Betrouwbaar vind ik het ANP (NOS txt) en daar staat nog niets, of zouden die ook te maken hebben met het embargo?
quote:Mja okay dat is inderdaad zo, wat wel geinig is ik kom het volgende bericht tegen.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:10 schreef twi het volgende:[..]
Je moet wel vriendjes blijven met Jordan, anders kun je interviews e.d. in de toekomst wel vergeten.
quote:Zou wat zijn als dat nu weer het geval is, even voor het weekend een bericht uitbrengen van
Verstappen heeft het lange tijd geheim weten te houden, en nog altijd ontkent het Verstappen-kamp alle geruchten, maar vrijdag zal daar een einde aankomen.
Let vooral eens op de laatste ![]()
Enneh, Eddie Jordan is vandaag naar Bahrein gereist om het circuit aldaar te bezoeken, schijnt. Morgen dus geen persconferentie
quote:LOL de laaste een Jordan
Op zondag 11 januari 2004 17:56 schreef twi het volgende:
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-1.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-2.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-3.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-4.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-5.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-6.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-7.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-8.swfLet vooral eens op de laatste
Enneh, Eddie Jordan is vandaag naar Bahrein gereist om het circuit aldaar te bezoeken, schijnt. Morgen dus geen persconferentie
Jos Verstappen ontkent ten stelligste dat er morgen contracten getekend worden. Dat is absoluut niet waar. Navraag bij het management van Jos leert dat er nog nadere gesprekken volgen tussen Jordan en de sponsors van Jos. Daar komt bij dat Michel Perridon van Trust nog tot en met volgende week dinsdag in Amerika verblijft. Met het bezoek van Jos aan de Jordan fabriek lijkt het alleszins de goede kant op de gaan, maar tot een getekend contract leidt het nog niet. In elk geval zeker niet morgen, zoals hier en daar in de media gesuggereerd wordt. Blijf dus deze nieuwspagina volgen voor de feiten rondom Jos Verstappen.
hij zit morgen in engeland, maar niet voor de presentatie ![]()
bron: verstappen.nl
quote:Jordan gaat het gewoon worden, eindelijk.
Op zondag 11 januari 2004 22:42 schreef JPM01 het volgende:
zodat ik vast kennis kan maken met de progressie van de nieuwe auto voor komend seizoen (de EJ14). Uiteraard heb ik zijn uitnodiging graag aanvaard.
quote:en als hij startnr 19 krijgt kan die zijn petje houden
Op zondag 11 januari 2004 23:06 schreef -Hans- het volgende:[..]
Jordan gaat het gewoon worden, eindelijk.
YES! hopen dat de EJ14 een snelle bak gaat worden, te gek nieuwsbericht.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 23:51 schreef JPM01 het volgende:[..]
en als hij startnr 19 krijgt kan die zijn petje houden
quote:Ik ook, maar dattie bij Jordan is op de fabriek zegt IMO eik al genoeg. Nog ff wachten op de officiele aankondiging
Op maandag 12 januari 2004 10:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag het beslissende nieuws horen.
quote:bron : www.f1today.nl
Verstappen zal vandaag stoeltje passen 12/01/2004 - 9:04Jos Verstappen zal vandaag niet zomaar naar de Jordan fabriek op bezoek gaan. Zei Verstappen zelf nog dat hier niet teveel achter gezocht moet worden, Perridon laat weten dat er vandaag een stoeltje gepast zal worden.
Dit is volgens de afspraken die Perridon heeft gemaakt met Eddie Jordan. Het is dan ook niet zonder reden; Verstappen zou volgende week voor Jordan testen op Barcelona vanaf 20 januari. Of het om één of meerdere dagen gaat is niet bekend.
Michel Perridon legt uit aan het Algemeen Dagblad:"Maar er is nog steeds niets getekend. Dat zal pas gebeuren wanneer ik terug ben van een zakenreis naar de Verenigde Staten."
quote:Dat zou leuk zijn, maar ik vertrouw die site niet echt..
Op maandag 12 januari 2004 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
bron : www.f1today.nl
quote:F1Today heeft z'n tweede grote kleun (tegen de grond) gemaakt met hun bericht een paar dagen terug. Ontzettend dat die site nog het lef heeft om een bericht als dit te plaatsen. Het begint lachwekkend te doen, maar ze lijken het fijn te vinden om keer of keer in de messen te lopen
Op maandag 12 januari 2004 10:19 schreef NMX het volgende:[..]
Dat zou leuk zijn, maar ik vertrouw die site niet echt..
quote:Ach jah wat ze al niet doen om wat klanten te trekken.
Maar goed alle blah blah er uit gefilterd, m.a.w. Jos Verstappen gaat alleen vandaag bij de Jordan-fabriek kijken hoe de vooruitgang is van de nieuwe EJ14 en niet om een contract te tekenen.
quote:Dat meldt die site toch ook niet?!
Op maandag 12 januari 2004 10:57 schreef ArmaniMania het volgende:
en niet om een contract te tekenen.
quote:Nee, ze meldden alleen dat er vandaag tussen 11 en 3 een persconferentie zou zijn waarbij Jos Verstappen (en eventueel Allan McNish) bevestigd zouden worden als rijders. Net als InsideF1.
Op maandag 12 januari 2004 11:01 schreef vosss het volgende:[..]
Dat meldt die site toch ook niet?!
Kortom, ze kletsen wel meer uit hun nek bij die twee sites...
quote:Nee inderdaad, anderen zijn er ook al geweest. Maar voor Heidfeld is dat al zo'n tijd geleden, en hij heeft z'n test er ook al op zitten. Dat ze daarna nog twee andere coureurs uitnodigen zegt genoeg dat de plannen met Nick eventjes in de koelkast zijn gezet
Op maandag 12 januari 2004 11:45 schreef Apehaar het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat Verstappen niet de enige is die die
fabriek al bezocht heeft. Ook Heidfeld en MC Nisch zijn er al
een keer langs geweest. Maar de kans blijft groot dat hij daar
gaat rijden. En of het waar is dat hij een stoeltje gaat passen
is nog even afwachten. Ik denk dat we daar later deze dag bericht
over krijgen.
quote:Klopt. Ik vraag me alleen af hoeveel dat contract waard is van Heidfeld.
Op maandag 12 januari 2004 11:59 schreef twi het volgende:[..]
Nee inderdaad, anderen zijn er ook al geweest. Maar voor Heidfeld is dat al zo'n tijd geleden, en hij heeft z'n test er ook al op zitten. Dat ze daarna nog twee andere coureurs uitnodigen zegt genoeg dat de plannen met Nick eventjes in de koelkast zijn gezet
quote:Vanaf het begin was al bekend dat het een contract met een aantal voorwaarden erin was. Heidfeld slaagt er maar niet in sponsorgeld bij elkaar te brengen. De ene keer beweert de manager van Heidfeld dat ze nooit geld zullen meebrengen, de andere keer loopt hij te klagen over dat Duitse sponsors Heidfeld niet willen steunen.
Op maandag 12 januari 2004 12:04 schreef Apehaar het volgende:[..]
Klopt. Ik vraag me alleen af hoeveel dat contract waard is van Heidfeld.
Want hij loopt er nog steeds mee rond. Als enigste! Maarja
Verstappen wordt niet zomaar uitgenodigd door Jordan om te kijken
naar de nieuwe Jordan wagen voor komend jaar.
quote:Het blijft een voorcontract, dus veel waard is dat niet. Dat men al voorcontracten tekent met Heidfeld geeft genoeg aan hoe gewild onze Nick wel niet is. Indertijd waren er slechts zitjes bij Jordan, Jaguar (kansloos voor Heidfeld) en Minardi beschikbaar. Als Jordan Heidfeld echt zo ontzettend graag zou willen hebben, dan had 'ie al lang en breed aangekondigd geweest. Ik zeg niet dat Jos straks gewoon een Jordan in stapt en Heidfeld niet, maar alleen dat als Jordan echt zo graag Heidfeld had gewild, hij hem niet een weinig zeggend voorcontractje had laten tekenen (om betalende coureurs onder druk te zetten om meer te betalen).
Op maandag 12 januari 2004 12:04 schreef Apehaar het volgende:[..]
Klopt. Ik vraag me alleen af hoeveel dat contract waard is van Heidfeld.
Want hij loopt er nog steeds mee rond. Als enigste! Maarja
Verstappen wordt niet zomaar uitgenodigd door Jordan om te kijken
naar de nieuwe Jordan wagen voor komend jaar.
Nick is nu snel bezig om aan iedereen wereldkundig te maken dat hij geen cent meebrengt. Hierdoor zorgt 'ie ervoor dat de concurrentie weet dat ze niet zo heel veel hoeven neer te leggen (duidelijkheid dat Nick geen pay-driver concurrent is), waardoor Heidfeld zelf weer een betere kans maakt. Hoe minder de potentiele pay-drivers namelijk meebrengen naar Jordan, hoe eerder Eddie geneigd is om te kiezen voor het talent van Heidfeld (in plaats van een paar miljoen van McNish of Verstappen).
Geluk voor Verstappen dat zijn sponsoring niet slechts een paar miljoen is, maar tegen de 10 miljoen aan loopt.
quote:Conclusie: Mc Nish en Verstappen in 2004 voor Jordan.
Op maandag 12 januari 2004 12:26 schreef mbn het volgende:[..]
Vanaf het begin was al bekend dat het een contract met een aantal voorwaarden erin was. Heidfeld slaagt er maar niet in sponsorgeld bij elkaar te brengen. De ene keer beweert de manager van Heidfeld dat ze nooit geld zullen meebrengen, de andere keer loopt hij te klagen over dat Duitse sponsors Heidfeld niet willen steunen.
Jordan heeft voor het nieuwe seizoen een aantal grote sponsors nodig om het budget rond te krijgen. Benson & Hedges eisen een Britse coureur, Trust en muermans eisen Jos. Tenzij er een nieuwe grote sponsor bij Jordan aanschuift maakt Jos een erg goede kans.
Zodra die grote sponsor er wel is dan gaat Heidfeld weer de beter kansen krijgen.
quote:Ik zou het een prachtteam vinden!
Op maandag 12 januari 2004 12:30 schreef Apehaar het volgende:[..]
Conclusie: Mc Nish en Verstappen in 2004 voor Jordan.
quote:Nee. maar ze doen het de mensen wel doen geloven door te zeggen dat er pas wordt getekend als de manager terug van zakenreis is.
Op maandag 12 januari 2004 11:01 schreef vosss het volgende:[..]
Dat meldt die site toch ook niet?!
tuurlijk mensen
wat een kut site
En wat die foto betreft op de vorige pagina: Da's uit 1998 toen Verstappen wat mocht testen in de Jordan om Damon Hill onder druk te zetten toen die in een zwakke periode zat. het was geloof ik op Silverstone.
quote:Ik wil er niet bij stil staan hoe dat eruit gaat zien...allemaal van die vieze witte plekken vlak voor de computer....
Op maandag 12 januari 2004 13:08 schreef Apehaar het volgende:
Het is altijd leuk om op het verstappen forum te lezen hoe ze meeleven
met het Verstappen gebeuren. Ik denk als vandaag bekend wordt
gemaakt dat Verstappen bij Jordan rijd dat ze daar allemaal een
Orgasme krijgen![]()
![]()
quote:Dat forum is echt triest. Ik heb wel eens een username gehad daar. Mooi een beetje de boel opnaaien daarzo. Maar daar is na een week ook de lol vanaf...
Op maandag 12 januari 2004 13:08 schreef Apehaar het volgende:
Het is altijd leuk om op het verstappen forum te lezen hoe ze meeleven
met het Verstappen gebeuren. Ik denk als vandaag bekend wordt
gemaakt dat Verstappen bij Jordan rijd dat ze daar allemaal een
Orgasme krijgen![]()
![]()
quote:Spam
Op maandag 12 januari 2004 14:55 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Nieuw F1-forum... check it out... www.fok.nl
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 12-01-2004 16:57]
quote:waor
Op maandag 12 januari 2004 16:52 schreef twi het volgende:[..]
Spam
quote:Ook een site die w.m.b. snel offline mag worden gehaald, stelletje idioten met hun zgn. uitgelekte fax bericht.
quote:
Vandaag waren Jos Verstappen en Raymond Vermeulen te gast bij teambaas Eddie Jordan. Daar waar Raymond Vermeulen de commerciële zaken behartigde liet Jos Verstappen zich door het team op de hoogte brengen van de technische ontwikkelingen van de EJ14, de nieuwe auto van Jordan voor het seizoen 2004. Het was de eerste keer sinds de Grand Prix van Japan vorig jaar, dat Jos en Eddie Jordan face to face met elkaar spraken.Ik kijk terug op een geslaagde dag, aldus Jos, die we spreken vlak voordat hij in het vliegtuig stapt, terug naar Nederland. Het was tevens een weerzien met wat mensen waar ik in het verleden mee gewerkt heb. Iedereen is erg enthousiast. We hebben de nieuwe auto bekeken, voorzover hij klaar is welteverstaan. Verder hebben Eddie en ik wat gefilosofeerd over komend seizoen. Hoe gaat Jordan het seizoen tegemoet, met welk pakket, wat zijn de technische verbeteringen aan de auto, enzovoorts, aldus Jos die nog maar eens aangeeft dat er geen contract getekend is en berichten als zou er een stoeltje gepast zijn afdoet met onzin.
Verstappen.nl
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 12-01-2004 21:56]
Verstappen bezoekt Jordan
Jos Verstappen is vandaag (12 januari 2004, red.) op bezoek bij Jordan. Eddie Jordan heeft Verstappen persoonlijk uitgenodigd voor een gesprek op de Jordan-fabriek in Silverstone. Gisteravond zijn Verstappen en zijn manager Raymond Vermeulen afgereisd naar Engeland.
Verstappen meldt op zijn website dat er nog geen sprake is van een contract. "Zoek hier nog niet teveel achter. Het bezoekje van morgen heeft meer een vriendschappelijk karakter. Eddie belde me om naar de fabriek te komen, zodat ik vast kennis kan maken met de progressie van de nieuwe auto voor komend seizoen. Uiteraard heb ik zijn uitnodiging aanvaard."
Het lijkt in ieder geval nog een week te duren voordat er concreet over contracten gesproken kan worden. Trustdirecteur Michel Perridon is nog tot volgende week dinsdag voor zaken in Amerika. Voor die tijd wordt er niets besloten. Of er vandaag al een stoeltje gepast wordt, zoals verschillende media beweren, is niet bekend. Wel zal Jordan op 20 januari voor het eerst gaan testen. Weliswaar nog met de oude EJ13, maar de EJ 14 wordt vlak daarna verwacht.
Opvallend detail: het blad RaceReport schrijft deze week dat er bij Jordans kledingleverancier Puma inmiddels een paar raceschoenen klaarliggen voor Verstappen.
quote:Eh ok en dat is niet triest.
Op maandag 12 januari 2004 13:15 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Dat forum is echt triest. Ik heb wel eens een username gehad daar. Mooi een beetje de boel opnaaien daarzo. Maar daar is na een week ook de lol vanaf...
Ik vol verwachting naar www.verstappen.nl gesurft. Met het idee dat bekend zou worden gemaakt dat hij een contract bij Jordan heeft, is hij er alleen maar langs geweest. Heeft hier nu iedereen zo'n ophef over gemaakt?
Het is natuurlijk positief dat hij daar is langs geweest, maar op dit moment heeft hij nog helemaal niks.
Oh, en voor al je F1 nieuws: www.rtlgrandprix.nl
quote:"Ja sorry, ik had echt niet verwacht dat Eddie m'n handtekening zo snel wilde hebben onder het contract. Nu was ik te laat terug van vakantie...tsja...sorry Jos..."
Op dinsdag 13 januari 2004 10:33 schreef Puur het volgende:
Gaaf hoe Perridon maximale exposure weet te halen uit zijn sponsoring. Dit is allemaal 'part of the deal'.
quote:Ik mag het mailtje niet copy/pasten (stond erin met standaard bericht), dus dat respecteer ik. Ik heb het dus maar letterlijk woord voor woord vertaald naar het Nederlands:
-----Original Message-----
From: :Bart [mailto:]
Sent: Tuesday, 13 January 2004 7:07 PM
To: webmaster@f1central.net
Subject: Jos Verstappen - no seat fittingName: Bart
Email:
Subject: Jos Verstappen - no seat fitting
Message: In contrary to what you suggest in your news item about Jos
Verstappen, there has been no seat fitting, according to Verstappen\'s
official website.
quote:Niet heel erg interessant, maar ik post het toch maar
Beste Bart,Bedankt voor je opmerking.
Mag ik hierbij zeggen dat een officiele mededeling niet altijd een ware is. Onze bronnen bij Jordan geven aan dat dit wel degelijk plaats heeft gevonden en Jordan wil het niet officieel ontkennen.
Hopelijk helpt dit,
Vriendelijke groeten,
F1 Central
quote:Rot op met je kutspam, sukkel
Op maandag 12 januari 2004 17:54 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Verstappen is terug uit Engeland en geeft commentaar op zijn dagje uit. Zie.
quote:dat is toch zo ongeveer hetzelfde, waarom zouden ze dan geen brit erbij zetten, is het snelst en makkelijkst verdiende geld
Op dinsdag 13 januari 2004 15:05 schreef Nyrem het volgende:
Ik lees hier af en toe dat B&H eist dat er een brit komt. Dit is helemaal niet zo. B&H stelt extra geld beschikbaar als er een britse rijder bijkomt.
quote:Omdat er niet genoeg snelle Britten zijn? Misschien dat Button wil rijden
Op dinsdag 13 januari 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:[..]
dat is toch zo ongeveer hetzelfde, waarom zouden ze dan geen brit erbij zetten, is het snelst en makkelijkst verdiende geld
quote:McNish is ook helemaal geen verkeerde keuze. ik denk dat hij samen met Verstappen een heel goed team zou vormen
Op dinsdag 13 januari 2004 15:33 schreef Apehaar het volgende:[..]
Omdat er niet genoeg snelle Britten zijn? Misschien dat Button wil rijden
voor Jordan. Maar ik denk wel dat Mc Nish het wordt ipv Heidfeld.
quote:Hij is bij de ontwikkeling van Toyota geweest dus ik denk wel dat hij
Op dinsdag 13 januari 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:[..]
McNish is ook helemaal geen verkeerde keuze. ik denk dat hij samen met Verstappen een heel goed team zou vormen
quote:Nou, een beetje.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:[..]
dat is toch zo ongeveer hetzelfde, waarom zouden ze dan geen brit erbij zetten, is het snelst en makkelijkst verdiende geld
10 tot 15 miljoen sponsoren Verstappen;
10 tot 15 miljoen B&H
2 tot 8 miljoen overige sponsoren;
10 tot 20 miljoen aandeel rechten GPWC
= 32 tot 58 miljoen euro budget
+zaken/inkomsten waarvan ik geen inschatting kan maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 13-01-2004 16:36]
quote:De enige overeenkomst tussen Le Mans en F1 zijn de 4 wielen van de wagen (samen met een motor) en het feit dat je als eerste over dat lijntje heen moet komen, maar dat is het dan ook wel... Dus ervaring in Le Mans wil nog niet zo heel veel zeggen... Maar idd., McNish zou een goede keuze zijn, hij is iig gemotiveerd.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:59 schreef nomobo het volgende:
Vergeet niet dat McNish een enorme autosport ervaring heeft... (le mans etc.)
Dus van de techniek zal ie best wel wat begrepen hebben...
quote:precies, maar mcnish is bovendien ook nog een aardige vent.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:23 schreef Archeodude het volgende:[..]
De enige overeenkomst tussen Le Mans en F1 zijn de 4 wielen van de wagen (samen met een motor) en het feit dat je als eerste over dat lijntje heen moet komen, maar dat is het dan ook wel... Dus ervaring in Le Mans wil nog niet zo heel veel zeggen... Maar idd., McNish zou een goede keuze zijn, hij is iig gemotiveerd.
quote:"Voorspellen met Alan" Do I need to say more
Op dinsdag 13 januari 2004 18:34 schreef JPM01 het volgende:[..]
precies, maar mcnish is bovendien ook nog een aardige vent.
quote:Omdat er misschien wel meer geld komt van een andere rijder dan wat ze extra zouden krijgen van B&H ?
Op dinsdag 13 januari 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:dat is toch zo ongeveer hetzelfde, waarom zouden ze dan geen brit erbij zetten, is het snelst en makkelijkst verdiende geld
quote:ja dat zou de enige reden zijn maar ik denk dat B&H aardig wat biedt daarbij komt dat een huidige sponsor die meer geld geeft altijd meer zekerheid biedt dan weer een nieuwe sponsor
Op dinsdag 13 januari 2004 18:37 schreef Furby het volgende:[..]
Omdat er misschien wel meer geld komt van een andere rijder dan wat ze extra zouden krijgen van B&H ?
quote:Mooi gefotosoept joh
Op woensdag 14 januari 2004 01:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
er is getekend, hier een exclusieve try out van de fotoshoot
Wie weet is dit iets voor jouw http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36975
quote:Ram gewoon ff snel een website in elkaar die er ietswat professioneel uitziet met het nieuws dat Verstappen bij Jordan heeft getekend en zet deze foto erbij
Op woensdag 14 januari 2004 01:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
er is getekend, hier een exclusieve try out van de fotoshoot
quote:bron: http://f1manager.fok.nl
Verstappen en Heidfeld eerste keusJordan heeft laten weten dat voorlopig Jos Verstappen en Nick Heidfeld boven aan hun lijstje staan om komend seizoen te gaan rijden.
Persvoorlichster, Helen Temple, meldde eechter ook dat er deze week nog geen rijders bekend zullen worden gemaakt. De onderhandelingen met Verstappen en Heidfeld zullen de komende week nog gewoon doorlopen.
Voor de test op 20 januari op het circuit van Barcelona is ook nog niet bekend wie daar zal gaan testen. Er werd ook nog bij gemeld dat de rijder die daar zal testen niet automatisch de rijder voor het nieuwe seizoen is.
quote:Daar dacht ik nou ook net aan
Op woensdag 14 januari 2004 10:32 schreef Archeodude het volgende:[..]
Ram gewoon ff snel een website in elkaar die er ietswat professioneel uitziet met het nieuws dat Verstappen bij Jordan heeft getekend en zet deze foto erbij
Ff kijken hoe Nl reageert
quote:grote kans dat we je niet geloven
Op woensdag 14 januari 2004 10:53 schreef Apehaar het volgende:[..]
Daar dacht ik nou ook net aan
quote:Vind ik persoonlijk heidfeld beter rijden. Maar ja..zie liever een nederlander in de F1
Op woensdag 14 januari 2004 10:40 schreef mbn het volgende:[..]
Verstappen en Heidfeld eerste keus
quote:Is inmiddels aangepast naar een zwarte auto met vraagteken
Op zondag 11 januari 2004 17:56 schreef twi het volgende:
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-1.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-2.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-3.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-4.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-5.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-6.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-7.swf
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-8.swfLet vooral eens op de laatste
quote:Bron?
Op vrijdag 16 januari 2004 03:11 schreef Furby het volgende:
Ze hebben een deadline gesteld aan Eddie. (morgen/vandaag (vrijdag dus))
Bron is het AD dus.
Pfff, als dit maar goed gaat. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 16-01-2004 05:28]
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 03:11 schreef Furby het volgende:
Ze hebben een deadline gesteld aan Eddie. (morgen/vandaag (vrijdag dus))
quote:Handig.
Jos Verstappen, diens management alsmede zijn geldschieters willen uiterlijk vandaag weten of teambaas Eddie Jordan de Limburgse coureur voor komend seizoen wil vastleggen. Indien de Ierse teambaas niet ingaat op het per e-mail verstuurde ultimatum, wil de routinier niet langer kandidaat zijn voor een van de twee laatste rijdersposities in de Formule 1 voor komend seizoen.
Bas Leinders gaat binnenkort ook testen....
Net of Jos met tien miljoen niks mag eisen van een team dat voorlaatste werd vorig seizoen.
quote:Ik geef je gelijk. Het is zelfs 10+ als ik me niet vergis wat hij aan geld
Op vrijdag 16 januari 2004 10:41 schreef Najra het volgende:
Ik vind het wel een goed plan eigenlijk.
Jos wil aan de bak en als Eddie hem echt wil dan moet hij daar natuurlijk op in gaan.Net of Jos met tien miljoen niks mag eisen van een team dat voorlaatste werd vorig seizoen.
quote:Hmmm. Het kan wel hoor, je hoort vaak dat zulke onderhandelingen ook via de e-mail gaan... Hoe kwam AD er eigenlijk bij?
Op vrijdag 16 januari 2004 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk niet dat er een ultimatum is gesteld. Het bericht in het AD rammelt aan teveel kanten. Er wordt onder gemeld dat het ultimatum in een email is gesteld. Als je zoveel aan het onderhandelen bent en je bezoekt elkaar, dan stel je volgens mij echt niet een ultimatum in e-mail?
quote:F1today (oké, niet de meest betrouwbare bron) heeft het hele verhaal:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:Hmmm. Het kan wel hoor, je hoort vaak dat zulke onderhandelingen ook via de e-mail gaan... Hoe kwam AD er eigenlijk bij?
quote:
Perridon:"Vandaag tekenen en anders niet!" 16/01/2004 - 8:58
Jos Verstappen, diens management alsmede zijn geldschieters willen uiterlijk vandaag weten of teambaas Eddie Jordan de Limburgse coureur voor komend seizoen wil vastleggen. Indien de Ierse teambaas niet ingaat op het per e-mail verstuurde ultimatum, wil de routinier niet langer kandidaat zijn voor een van de twee laatste rijdersposities in de Formule 1 voor komend seizoen.Verstappen weigert nog langer onderwerp te zijn van voortdurende speculatie. Al weken wordt hij, net als de Duitser Nick Heidfeld en de Britten Allan McNish en Ralph Firman, genoemd als voorname kandidaat. Bovendien wil hij dinsdag beginnen met het testen voor Jordan op het circuit van Barcelona.
,,Het is spannend, maar we willen niet langer aan het lijntje worden gehouden'', zegt directeur Michel Perridon van hoofdsponsor Trust. De Rotterdamse zakenman zegt dat het ultimatum in samenspraak met sponsor Har Muermans en de beide managers van Verstappen, Raymond Vermeulen en Huub Rothengatter, is opgesteld.
,,We zijn het met elkaar eens: er moeten nu knopen worden doorgehakt. Eddie Jordan draait steeds om een beslissing heen, terwijl wij een uitstekende rijder en een goed financieel pakket aanbieden. Bovendien kun je zo niet omgaan met een coureur die zo'n staat van dienst heeft. Jos zegt ook: Als Jordan daar niet op ingaat, dan wil-ie mij gewoon niet hebben'', aldus Perridon, die Verstappen vorig jaar bij Minardi liet terugkeren in de Formule 1.
Het team rond Verstappen zegt te beseffen dat hoog spel wordt gespeeld. ,,Er is een kans dat Jordan niet toehapt, maar dat risico nemen we op de koop toe. In dat geval gaan we netjes in de wachtkamer zitten en keurig afwachten of er in de loop van het seizoen zich elders mogelijkheden voordoen'', aldus Perridon.
Zijn ultimatum is mede ingegeven door zakelijke afwegingen. Willen Trust en Muermans optimaal gebruik kunnen maken van hun sponsorschap, dan moeten alle marketingplannen langzamerhand in gang worden gezet, inclusief de bijbehorende merchandising.
De afspraak was aanvankelijk dat het management van Verstappen samen met de sponsors komende dinsdag een bezoek zou brengen aan het hoofdkwartier van Jordan op Silverstone. Die afspraak kan wat het management van Verstappen betreft alleen doorgaan indien de routinier (108 Grand Prix') ook daadwerkelijk wordt vastgelegd.
De onderhandelingen met Jordan zijn de afgelopen weken moeizaam en in stilte doorgegaan. Na het bezoek van Eddie Jordan aan het hoofdkantoor van Trust in Dordrecht is voornamelijk telefonisch en per e-mail overlegd. Afgelopen maandag bracht Verstappen nog een bezoek aan de renstal. Sindsdien zijn echter geen vorderingen gemaakt.
Perridon: ,,Jos en wij allemaal willen van het getouwtrek af. Er ligt een goed bod. Jos staat te trappelen en is in een meer dan uitstekende conditie. Hij moet de nieuwe bolide kunnen prepareren, maar om Jordan vooruit te helpen moet hij wel de kans krijgen zich samen met het team goed voor te bereiden. Daarom willen we nu weten waar we aan toe zijn.''
bron:www.ad.nl
quote:En dat is gewoon een copy/paste van ad.nl...
Op vrijdag 16 januari 2004 11:01 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
F1today (oké, niet de meest betrouwbare bron) heeft het hele verhaal:
[..]
quote:OMFG dit geloof je toch niet? Ik ben bang dat indien Verstappen en co met zo'n houding
Op vrijdag 16 januari 2004 09:24 schreef Elevation het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Oppersmurf op 16-01-2004 11:05]
quote:mwa dreigement, of eddie nu vandaag kiest voor iemand met 10 miljoen of over een paar dagen voor iemand met 8 miljoen, ik zou het wel weten.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Denk dat Eddie Jordan niet zwicht voor dreigementen!
Ik geef ze groot gelijk.. Bovendien wil ik het ook wel eens weten!
quote:Dat kan je wel zeggen maar vorig seizoen stond Eddie ook raar te kijken toen Jos de knoop doorhakte en naar Minardi ging. Nu heeft hij dan niet de keuze voor een ander team, maar Eddie moet toch wel zijn lesje geleerd hebben mag ik hopen (ervan uitgaande dat hij Jos echt wil contracteren natuurlijk).
Op vrijdag 16 januari 2004 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Denk dat Eddie Jordan niet zwicht voor dreigementen!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:02 schreef Elevation het volgende:[..]
En dat is gewoon een copy/paste van ad.nl...
quote:wat lul jij nu weer
Op vrijdag 16 januari 2004 12:46 schreef Archeodude het volgende:
En wederom....exit Jos....Dag, dag, zwaai, zwaai
quote:Ik lijd aan iets wat "realisme" heet.... Eddie Jordan heeft al genoeg aan zijn Ierse hoofd met financiën, nieuwe auto en dat soort crap, hier heeft hij ook geen zin hoor... Maar ja, als 'ie morgen Verstappen een contract laat tekenen, zeg ik nix meer
Op vrijdag 16 januari 2004 13:15 schreef F1Bas het volgende:[..]
wat lul jij nu weer
Gelukkig gaat het er hier op het forum wat gemoedelijker aan toe! ![]()
Tenminste weinig zeikerds over jos zn kwaliteiten als coureur enzo ![]()
anyway, ik weet niet of dit (als het waar is) een slimme zet is van Jos en de zijne, maar ik hoop het uiteraard wel!
quote:Morgen? Vandaag!!
Op vrijdag 16 januari 2004 13:18 schreef Archeodude het volgende:[..]
Ik lijd aan iets wat "realisme" heet.... Eddie Jordan heeft al genoeg aan zijn Ierse hoofd met financiën, nieuwe auto en dat soort crap, hier heeft hij ook geen zin hoor... Maar ja, als 'ie morgen Verstappen een contract laat tekenen, zeg ik nix meer
Wacht maar komt allemaal goed.
(Verstappen en co hebben tijdje geleden gezegd dat zelfs wel tot begin februari kan duren)
quote:Is waarschijnlijk ook alweer van een tijdje terug...
Op vrijdag 16 januari 2004 14:15 schreef Nyrem het volgende:
Ultimatum is een 'luchtverhaal''van de AD.(Verstappen en co hebben tijdje geleden gezegd dat zelfs wel tot begin februari kan duren)
quote:Ja paar weken geleden.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:16 schreef Archeodude het volgende:[..]
Is waarschijnlijk ook alweer van een tijdje terug...
quote:Lijkt me idd. wel heel erg goedkoop... Misschien was het e-mailtje wel heeeeeeel mooi versierd
Op vrijdag 16 januari 2004 14:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja paar weken geleden.
Je gelooft toch zelf niet dat Perridon en co via een emailtje even een ultimatum stellen voor een mogelijk miljoenencontract?
quote:Daar heb je idd fijne programmaatjes voor ja. Wacht, dan vraag ik het even in DIG
Op vrijdag 16 januari 2004 14:25 schreef Archeodude het volgende:
Misschien was het e-mailtje wel heeeeeeel mooi versierd
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:25 schreef Archeodude het volgende:[..]
Lijkt me idd. wel heel erg goedkoop... Misschien was het e-mailtje wel heeeeeeel mooi versierd
Misschien heeft Perridon wel incredimail en vanuit Amerika stuurt hij even snel een emailtje met daarin een ultimatum.
Jordan speelt gewoon een politiek spelletje.
Wil zoveel mogelijk geld binnenhalen.
of....er is al lang duidelijkheid en men wacht nog op ontwikkelingen rond om Heidfeld.
quote:Als hij dan forward-met-antwoord, hoor je een formulemotor.mp3 ronken
Op vrijdag 16 januari 2004 14:31 schreef Archeodude het volgende:
Met allemaal van die geluidjes, bewegende plaatjes en misschien wat sensuele foto's van Verstappen bijgevoegd ofzo om Eddie toch over te halen...
*update e-mail EJ aan MP*
Hi Michel,
Thanks for your colourful email.
It was nice and yellow.
About your ultimatum; why didn't you ask me before?
I could have told you a month ago.
Jos was here a month ago and he signed a contract.
All we need now is your millions (and those of the other sponsors).
So, when you come back from the states next week. We'll drink a nice glass of champagne.
See you next week!
Best Regards,
EJ
ps: how do you like our pitsbabe?
quote:[GEZ] Mooi randje voor miljoenencontractemailtje.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:26 schreef infinium het volgende:[..]
Daar heb je idd fijne programmaatjes voor ja. Wacht, dan vraag ik het even in DIG
quote:Moet ik EJ ook maar es een keer een mail sturen
Op vrijdag 16 januari 2004 14:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
Als hij dan forward-met-antwoord, hoor je een formulemotor.mp3 ronken
*update e-mail EJ aan MP*
Hi Michel,
Thanks for your colourful email.
It was nice and yellow.
About your ultimatum; why didn't you ask me before?
I could have told you a month ago.
Jos was here a month ago and he signed a contract.
All we need now is your millions (and those of the other sponsors).So, when you come back from the states next week. We'll drink a nice glass of champagne.
See you next week!
Best Regards,
EJ
ps: how do you like our pitsbabe?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik geloof ook vrij weinig van dit bericht
zal wel weer niet helemaal kloppen. Maar ja, Jordan heeft geld nodig en de enige andere rijder die er nog met een zak geld is, is ralph firman.....(benson & hedges)
Denk dus dat Jordan voor 2x geld gaat kiezen
Jos (the Boss??) en Ralph Firman.
quote:Whahah ROLF
Op vrijdag 16 januari 2004 16:09 schreef Archeodude het volgende:
Ralph Firman weet nog niet eens een F1 wagen te besturen als de handleiding er niet bij was geleverd...
quote:Zien we tenminste nog een paar spectaculaire crashes...en twee oude knarren in één team, zou ook nog leuk zijn eigenlijk
Op vrijdag 16 januari 2004 16:13 schreef Spooky4u het volgende:
denk ook dat het eerder McNish wordt dan Firman.
Het Algemeen Dagblad zorgde vandaag voor opschudding met hun artikel over de contractbesprekingen tussen Jordan en Verstappen. Volgens hen zou de Nederlander het Jordan-team via e-mail een ultimatum hebben gesteld. Indien de Ierse teambaas dinsdag geen contract wil tekenen zouden Verstappen en Co niet naar Silverstone willen afreizen.
Verdacht stoute taal als je het ons vraagt en dus besloten we maar even zelf te informeren wat er nu eigenlijk aan de hand was. Zitten de onderhandelingen echt in het slop?
"Er is de voorbije dagen heel wat gecommuniceerd tussen onszelf, Michel Perridon en het Jordan-team. Dat vooral omdat Michel in Amerika zat en mailen dan handiger is dan bellen. Van een ultimatum is echter geen sprake. We wilden gewoon weten of onze gesprekken dinsdag doorgaan of niet," legt Verstappens persoonlijke manager Raymond Vermeulen uit.
"Normaal gezien trekken we dus dinsdag gewoon naar Silverstone om de gesprekken van vorige keer verder te zetten. Natuurlijk hopen we dat een contract nu snel kan getekend worden. Onze sponsors willen graag hun reclamecampagnes beginnen plannen en dus zou een beslissing wel welkom zijn. Voorlopig blijven we er echter van overtuigd dat alles er goed uit ziet."
bron
quote:Ziet er alweer ietsje beter uit, hopenlijk komt het volgende week eindelijk goed.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:18 schreef Nyrem het volgende:
Jos en Jordan praten dinsdag weer verder
Jos Verstappen, manager Vermeulen en Trust-baas Perridon trekken volgende dinsdag weer naar Silverstone voor verdere gesprekken met het Jordan-team. Het Verstappen-kamp hoopt dat een contract stilaan kan getekend worden, maar stelt het team geen ultimatum zoals enkele bronnen melden.Het Algemeen Dagblad zorgde vandaag voor opschudding met hun artikel over de contractbesprekingen tussen Jordan en Verstappen. Volgens hen zou de Nederlander het Jordan-team via e-mail een ultimatum hebben gesteld. Indien de Ierse teambaas dinsdag geen contract wil tekenen zouden Verstappen en Co niet naar Silverstone willen afreizen.
Verdacht stoute taal als je het ons vraagt en dus besloten we maar even zelf te informeren wat er nu eigenlijk aan de hand was. Zitten de onderhandelingen echt in het slop?
"Er is de voorbije dagen heel wat gecommuniceerd tussen onszelf, Michel Perridon en het Jordan-team. Dat vooral omdat Michel in Amerika zat en mailen dan handiger is dan bellen. Van een ultimatum is echter geen sprake. We wilden gewoon weten of onze gesprekken dinsdag doorgaan of niet," legt Verstappens persoonlijke manager Raymond Vermeulen uit.
"Normaal gezien trekken we dus dinsdag gewoon naar Silverstone om de gesprekken van vorige keer verder te zetten. Natuurlijk hopen we dat een contract nu snel kan getekend worden. Onze sponsors willen graag hun reclamecampagnes beginnen plannen en dus zou een beslissing wel welkom zijn. Voorlopig blijven we er echter van overtuigd dat alles er goed uit ziet."
bron
quote:netjes toch
Op zaterdag 17 januari 2004 00:55 schreef ScudRaket het volgende:
Een beetje offtopic, maar mocht Verstappen rijden in 2004 mag hij vooruitzien op 18 GPs:
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67439![]()
quote:Hoeveel hij er dan ook finished laten we maar ff in het midden
Op zaterdag 17 januari 2004 03:19 schreef JPM01 het volgende:[..]
netjes toch
quote:En ondertussen zijn de reclame banners op de Verstappen site van Trust en Muermans verdwenen, is het contract afgelopen wat ze hadden gesloten met Verstappen.nl of is er iets anders aan de hand.
17-jan - Jos verstappen zal voor maandag elf uur van Eddie Jordan horen of hij komend seizoen bij de renstal van de ier aan de slag kan.
Dat meldt het Algemeen Dagblad Zaterdagochtend.
edit:
quote:
Het verwijderen van de logo's is in overleg met de sponsors gedaan. Net
zoals er van tijd tot tijd afspraken gemaakt worden over de manier van
sponsoring, geldt dat ook voor de banners. Binnenkort zal er dus wel weer
e.e.a. terugkomen.
Groeten,
John, redactie Verstappen
(16 januari 2004) Pas na het weekend zal er verder gepraat worden tussen Eddie Jordan en Michel Perridon. Vrijdagavond is er nog telefonisch contact geweest tussen Eddie Jordan en de sponsors van Jos Verstappen. Omdat de teambaas van Jordan vrijdag de gehele dag in een meeting zat met andere F1 teameigenaren en zaterdag een vergadering heeft met de aandeelhouders van Jordan kan hij pas ná het weekend reageren op het voorstel van Perridon om enkele essentiële zaken te verduidelijken. Als dat positief uitvalt dan zal er een vervolggesprek plaatsvinden.
quote:Is dat wel zo..?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:55 schreef ScudRaket het volgende:
Een beetje offtopic, maar mocht Verstappen rijden in 2004 mag hij vooruitzien op 18 GPs:
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67439![]()
quote:Waar haal jij vandaan dat die belg GP's gaat rijden?
Op zondag 18 januari 2004 10:44 schreef Truck het volgende:[..]
Is dat wel zo..?
Volgens mij gaat die Belg sowieso de Belgische GP rijden, lijkt me sterk dat EJ dan Jos eruit haalt omdat er toch ook een berg Hollanders op af komen maar who knows...
quote:Hij hoopt derde rijder te kunnen worden en daarmee te kunnen testen in Belgie.
Op zondag 18 januari 2004 10:53 schreef mbn het volgende:[..]
Waar haal jij vandaan dat die belg GP's gaat rijden?
Volgens mij maakt Leinders echt geen kans om een GP te rijden dit seizoen.
Hij mag in een Jordan van vorig jaar rijden om banden te testen en moet daarvoor betalen, terwijl het Jordan niks kost omdat Bridgestone de test betaald.
Jos woensdag officieel Jordan-rijder
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67495
Das tenminste nieuwsom de week mee te beginnen
quote:inderdaad, als dit waar is is het werkelijk schitterend!!!
Op maandag 19 januari 2004 09:30 schreef MrTux het volgende:
Vanmorgen op F1racing.nl:Jos woensdag officieel Jordan-rijder
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67495Das tenminste nieuwsom de week mee te beginnen
Eindelijk, wat een goed begin van de week. ![]()
Mooi zo jongens, congratz met dit goede nieuws.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:30 schreef MrTux het volgende:
Vanmorgen op F1racing.nl:Jos woensdag officieel Jordan-rijder
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67495Das tenminste nieuwsom de week mee te beginnen
quote:Iemand die dat heeft gezien.. De naam verstappen op de jordan site.. of een jordan met trust logo's op de site van trust? Ik wil die foto's wel eens zien. Dan heeft het bericht misschien nog ene kern van waarheid.. Ik wil niet wantrouwend doen maar ik vermoed dat dit weer een ordinaire roddel is en woensdag nog niets bekend is...
Vooral niet omdat er steeds vaker allerlei aanwijzingen opduiken. De naam Verstappen die plots op de Jordan site staat, of een Jordan met Trust logos op de site van het Nederlandse bedrijf, het zijn allemaal indicaties die onze bronnen lijken te ondersteunen
quote:Ik was het net aant denken. Die heb ik ook helemaal niet gezien
Op maandag 19 januari 2004 10:03 schreef _BlOkKiE_ het volgende:[..]
[..]Iemand die dat heeft gezien.. De naam verstappen op de jordan site.. of een jordan met trust logo's op de site van trust? Ik wil die foto's wel eens zien. Dan heeft het bericht misschien nog ene kern van waarheid.. Ik wil niet wantrouwend doen maar ik vermoed dat dit weer een ordinaire roddel is en woensdag nog niets bekend is...
Anyway, ik geloof het pas als het officieel is
quote:Jups.. ik hoop het wel maar ben weer eens bang van niet... vooral omdat het nu al zo vaak is gezegd van contract is getekend of wordt dan en dan getekend
Op maandag 19 januari 2004 10:05 schreef vosss het volgende:[..]
Ik was het net aant denken. Die heb ik ook helemaal niet gezien
Anyway, ik geloof het pas als het officieel is
quote:Ik heb ze idd wel gezien, de link naar de site van verstappen is gewoon opgenomen in het lijstje met f1 coureurs. Dus dat zegt niet veel.
[..]Iemand die dat heeft gezien.. De naam verstappen op de jordan site.. of een jordan met trust logo's op de site van trust? Ik wil die foto's wel eens zien.
Niet zo bijzonder allemaal.
Misschien iemand die dat plaatje heeft bewaard?
quote:Komt wel goed.
Op maandag 19 januari 2004 10:02 schreef Najra het volgende:
Het is nog niet officieel.
quote:Ja, Trust heeft een verzameling flash-filmpjes met F1-bolides van Minardi op hun site staan. Zie ook een lijstje links die ik postte in het begin van het topic. Het achtste plaatje (welke nu een zwarte auto met een vraagteken is), was een flash filmpje van een Jordan. Of deze van Trust-sponsoring was voorzien ben ik niet zeker meer van, maar als er 7 Minardi's staan en de 8e is een Jordan, dan lijkt me er toch meer aan de hand dan simpelweg een leuk geintje.
[..]Iemand die dat heeft gezien.. De naam verstappen op de jordan site.. of een jordan met trust logo's op de site van trust? Ik wil die foto's wel eens zien. Dan heeft het bericht misschien nog ene kern van waarheid.. Ik wil niet wantrouwend doen maar ik vermoed dat dit weer een ordinaire roddel is en woensdag nog niets bekend is...
bah niet meer te vinden ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 19-01-2004 10:50]
Maar een week geleden stond er wel degelijk een Jordan met Trust op de zijkant op de site van trust. Maar dat is ondertussen een zwarte auto met een vraagteken geworden...
quote:
Op maandag 19 januari 2004 11:06 schreef JPM01 het volgende:
moet je eens op de verstappen forum vragen, daar hebben ze hem vast nog wel liggen.
quote:
Verstappen forum:
In verband met onderhoud is het forum momenteel gesloten. Probeer het op een later tijdstip nogmaals. Excuses voor het ongemak
quote:Op de Jordan site staan links naar andere F1 teams en coureurs... Jos stond niet in dat rijtje.. een verstappen fan heeft naar Jordan gemaild dat Jos er ook bij moest komen te staan. Daarna is Jos toegevoegd.
Op maandag 19 januari 2004 10:50 schreef geertp het volgende:
Naam van verstappen op de jordan site weet ik niks van...Maar een week geleden stond er wel degelijk een Jordan met Trust op de zijkant op de site van trust. Maar dat is ondertussen een zwarte auto met een vraagteken geworden...
http://download.trust.com/_images/f1/home/f3-8.jpg
Nou dit was mijn visie en ben benieuwd wat ervan uit zal gaan komen.
http://www.f1central.net/profiles/index.php?profiletype=driver&profileid=45
quote:Zolang het niet zelf op verstappen.nl staat of op f1jordan.com geloof ik niets... al hoop ik wel dat het waar is
Op maandag 19 januari 2004 11:22 schreef Dentist het volgende:
Forum weer open, en ze zijn door het dolle.. Het schijnt rond te zijn?http://www.f1central.net/profiles/index.php?profiletype=driver&profileid=45
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67495
quote:op moment van typen wist ik dat niet
Op maandag 19 januari 2004 11:12 schreef _BlOkKiE_ het volgende:[..]
[..]
op dit moment niet dus
quote:ligt niet aan jou iedereen heeft er last van...
Op maandag 19 januari 2004 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
hmmm???? weer dicht dat forum??
Of ligt het aan mij?
ze zullen zeker wat voorbereidingen moeten treffen als die site net als een jaar eerder weer overbelast gaat raken
quote:Waarom maken ze niet gewoon een nieuwe site.. Als ik naar een gemiddelde f1 pagina kijk is die nogal "snel" en flashy gemaakt. Dan kijk ik naar die van jos en dan wordt ik al droevig..
Op maandag 19 januari 2004 11:41 schreef JPM01 het volgende:[..]
ligt niet aan jou iedereen heeft er last van...
ze zullen zeker wat voorbereidingen moeten treffen als die site net als een jaar eerder weer overbelast gaat raken
Minardi opmerking: Zijn pagina is net zoals zijn prestaties .. om te janken
quote:idd, maar ja het zal wel weer op de fanzone komen en ik ben geen lid...
Op maandag 19 januari 2004 11:43 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, leuk was dat.
ben ook wel benieuwd naar een eventuele livestream.
Khoop er snel bij te zijn.
zal ff vragen of ik iemand z'n acountje ff mag lenen
quote:dat forum is ook om te janken
Op maandag 19 januari 2004 11:51 schreef _BlOkKiE_ het volgende:[..]
Waarom maken ze niet gewoon een nieuwe site.. Als ik naar een gemiddelde f1 pagina kijk is die nogal "snel" en flashy gemaakt. Dan kijk ik naar die van jos en dan wordt ik al droevig..
Minardi opmerking: Zijn pagina is net zoals zijn prestaties .. om te janken
quote:Jups nog nooit zo'n bagger onduidelijk forum gezien... Een nieuwsgroep waar de helft van de berichten is "verdwenen" is nog duidelijker
Op maandag 19 januari 2004 11:54 schreef JPM01 het volgende:[..]
dat forum is ook om te janken
quote:Bron: Verstappen.nl
Gesprekken tussen Verstappen en Jordan 'intensiever'(19 januari 2004) De contacten tussen de sponsors en het management van Jos Verstappen enerzijds en het Jordan F1 team anderzijds worden de komende dagen 'geintensiveerd', aldus het management van Jos.
Dat is voorlopig het enige nieuws dat te melden is rondom Jos Verstappen. Michel Perridon van Trust is zojuist vanuit Amerika teruggekeerd. Meer wil het management van Jos Verstappen voorlopig niet zeggen. We hopen de komende dagen meer nieuwsfeiten te kunnen melden.
quote:precies, ik hoop dat jos er bij komt, maar zo niet jammer dan...
Op maandag 19 januari 2004 13:02 schreef Spooky4u het volgende:
We worden aan het lijntje gehouden.....
En toch zal ik op zondagmorgen de eerste race zien... met of zonder JOS!
Forum is nog down, dan staat er op het forum wel een topic van het forumbeheer met waarschijnlijk uitleg waarom het Forum down is maar goed dat kunnen ze beter op de frontpage zetten want die is nog wel te bereiken.
quote:Wel mooi ziek dat ik bij McLaren gaat rijden.
Op maandag 19 januari 2004 13:45 schreef JPM01 het volgende:[..]
precies, ik hoop dat jos er bij komt, maar zo niet jammer dan...
ik ben en blijf een F1 fan en mijn grote favoriet is nog altijd juan pablo montoya
quote:ja the iceman wordtmet huid en haar op gevreten
Op maandag 19 januari 2004 14:02 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Wel mooi ziek dat ik bij McLaren gaat rijden.
Aangezien ik Montoya en BMW fan bij was die combinatie ideaal he.
In 2005 he's gonna melt the Iceman!
quote:
We moesten het forum even sluiten om de server te ontzien. Zal waarschijnlijk de komende dagen wel meer gaan gebeuren.
Dit gebeurt niet omdat er iets te gebeuren staat maar door de grote toeloop van bezoekers kan de server het nauwelijks aan.
Dus het posten voorlopig tot een minimum beperken graag
Voorspel nu, woensdag gaat die echt down!
quote:*Schud JPM01 wakker
Op maandag 19 januari 2004 14:19 schreef JPM01 het volgende:[..]
ja the iceman wordtmet huid en haar op gevreten
![]()
quote:Denk dat heel die site vast gaat lopen, heeft nu al(14:37) 74.000 bezoekers gehad, ben benieuwd hoeveel dat er morgen of woensdag zullen worden!!
Op maandag 19 januari 2004 14:28 schreef -Hans- het volgende:[..]
Voorspel nu, woensdag gaat die echt down!
De belangrijkste hobbel op weg naar het contract schijnt de duur van de overeenkomst te zijn. Verstappen wil voor twee jaar tekenen. Jordan wil niet verder gaan dan één jaar.
Bron www.Formule1.nl
Hopelijk gaan ze niet te ver met de eisen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Spooky4u op 19-01-2004 14:47]
quote:Inderdaad, ik kan het wel voorstellen dat ze nu eens rust willen binnen het Verstappen kamp maar als Jordan echt wil vasthouden aan 1 jaar mja dat zou ik maar doen Jos.
Op maandag 19 januari 2004 14:43 schreef Hansjoh het volgende:
Hopelijk gaan ze niet te ver met de eisen!!!
quote:ja want daarna heeft hij zich genoeg in de kijker gereden voor een topteam
Op maandag 19 januari 2004 14:50 schreef -Hans- het volgende:[..]
Inderdaad, ik kan het wel voorstellen dat ze nu eens rust willen binnen het Verstappen kamp maar als Jordan echt wil vasthouden aan 1 jaar mja dat zou ik maar doen Jos.
quote:www.l1.nl, even de teletekst opzoeken...
Op maandag 19 januari 2004 15:55 schreef Hansjoh het volgende:
Hoorde van iemand dat op de teletekst van L1 (limburgse zender) staat dat Jos voor 1 jaar heeft getekend en morgen test in Barcelona....Moet ik dit serieus nemen???
Daar staat idd dat verhaal, ze baseren zich op f1racing.nl
Niets nieuws onder de zon...
quote:Nou, Jordan ging vorig jaar ook niet geweldig.
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef Mike het volgende:
Hopelijk gaat het nu ein-de-lijk eens een normaal seizoen worden...met kans op punten. Elk jaar lijkt het weer iets te worden totdat blijkt dat er geen stoeltjes meer over zijn of dat Jos genoegen moet nemen met het zwakste team uit het veld.
Maar goed, ze moeten minardi makkelijk achter zich kunnen houden.
quote:Precies
Op maandag 19 januari 2004 15:02 schreef F1Bas het volgende:[..]
ja want daarna heeft hij zich genoeg in de kijker gereden voor een topteam
quote:En in 1999 werden ze bijna wereldkampioen.
Op maandag 19 januari 2004 16:05 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou, Jordan ging vorig jaar ook niet geweldig.
Maar goed, ze moeten minardi makkelijk achter zich kunnen houden.
Ze hebben het geld daar wel hard nodig dan
![]()
*Niet dat ik het joske dat niet gun ofzo.. maar toch.. Jordan was toch een van mijn all time favo teams.. en dan krijgen we opeens Jos the boss ![]()
Ik ben benieuwd
*misschien krijgen we wel een Forti Ford geval
quote:Bas Leinders denk ik....
Op maandag 19 januari 2004 16:25 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Foto's uit Barcelona van vandaag:WIE IS DAT?
quote:Neey.. dat is Bas niet
Op maandag 19 januari 2004 16:44 schreef F1Bas het volgende:[..]
Bas Leinders denk ik....
*Tis trouwens een of andere duitser .. Timo Glock
[Dit bericht is gewijzigd door TimoBasso op 19-01-2004 16:51]
quote:Jos Verstappen ook niet!
Op maandag 19 januari 2004 16:48 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Neey.. dat is Bas niet
quote:ook je info op verstappen.nl gehaald
Op maandag 19 januari 2004 16:48 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Neey.. dat is Bas niet
quote:Als je dit zo leest dan wordt het contract morgen al ondertekend en een dag later wordt Jos Verstappen officieel gepresenteerd als Jordan rijder EN hij mag dan waarschijnlijk ook direct gaan testen.
Dinsdag aanstaande vertrekken Verstappen en zijn management opnieuw naar Engeland voor een bezoek aan Jordan. Perridon wil de ontmoeting alleen door laten gaan als Jordan garandeert dat de Nederlander op die dag een contract krijgt voorgelegd. "Er is een kans dat Jordan niet toehapt, maar dat nemen we op de koop toe."
http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50096
quote:overdrijven is ook een vak
Op maandag 19 januari 2004 16:14 schreef Najra het volgende:[..]
En in 1999 werden ze bijna wereldkampioen.
quote:Nou als Frenzen de beroemruchte GP van Europa had gewonnen dat jaar..
Op maandag 19 januari 2004 17:04 schreef JPM01 het volgende:[..]
overdrijven is ook een vak
quote:als als als ja
Op maandag 19 januari 2004 17:12 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Nou als Frenzen de beroemruchte GP van Europa had gewonnen dat jaar..
*hij stond op pole.. die zondag
Jordan Grand Prix will confirm Jos Verstappen as one of its 2004 drivers tomorrow. The Dutchman will then test for the team in Barcelona on Thursday and Friday. The team is running Bas Leinders and Timo Glock on the first two days of the test but neither of them is in line for the second Jordan seat although one or the other could end up as the team's third driver this year, although this is dependent on money. There are believed to be several drivers still talking about the second Jordan seat with Satoshi Motoyama and Toyota's Ryan Briscoe both believed to be possible candidates although it is doubtful that either has enough money to top the $6m on offer for a British driver from Benson & Hedges. Nick Heidfeld is also in the frame but needs to raise the money necessary. Obviously having Heidfeld would help the team it terms of experience and might also help Jordan's relationship with Mercedes-Benz as Heidfeld remains in the German company's sphere of influence.
The team is not due to test again until the new EJ14 is ready in the first week of February and it is anticipated that Verstappen's team mate will be known by then.
Bron: http://www.grandprix.com/ns/ns12384.html
Het begint er steeds meer op te lijken....
quote:Het nieuws wordt steeds beter!!
Op maandag 19 januari 2004 19:48 schreef Hansjoh het volgende:
Verstappen to join JordanJordan Grand Prix will confirm Jos Verstappen as one of its 2004 drivers tomorrow. The Dutchman will then test for the team in Barcelona on Thursday and Friday. The team is running Bas Leinders and Timo Glock on the first two days of the test but neither of them is in line for the second Jordan seat although one or the other could end up as the team's third driver this year, although this is dependent on money. There are believed to be several drivers still talking about the second Jordan seat with Satoshi Motoyama and Toyota's Ryan Briscoe both believed to be possible candidates although it is doubtful that either has enough money to top the $6m on offer for a British driver from Benson & Hedges. Nick Heidfeld is also in the frame but needs to raise the money necessary. Obviously having Heidfeld would help the team it terms of experience and might also help Jordan's relationship with Mercedes-Benz as Heidfeld remains in the German company's sphere of influence.
The team is not due to test again until the new EJ14 is ready in the first week of February and it is anticipated that Verstappen's team mate will be known by then.
Bron: http://www.grandprix.com/ns/ns12384.html
Het begint er steeds meer op te lijken....
Morgen maar afwachten of het allemaal klopt, denk dat het morgen bekent gemaakt zal worden!!!
Dit is de beste zin uit het verhaal!!!
quote:Dat is even wat anders dan de twee test dagen van Minardi vorig jaar, twee waren het er toch? En Jordan krijgt dezelfde motoren als Jaguar en of Minardi die ook krijgt is nog niet helemaal duidelijk, lets hope dat het een leuk Verstappen jaar gaat worden met een boel punten.
20 - 23 January Barcelona
4 - 5 February Silverstone
10 - 13 February Jerez
17 - 19 February Imola
20 - 21 February Vairano
25 February Silverstone
quote:Da's dezelfde, maar ja, dit is zeker goed nieuws voor onze kleine man uit Limburg... Maar om eerlijk te zijn, denk ik dat Verstappen meer heeft aan een Heidfeld dan aan een McNish als het gaat om ervaring in een F1 auto. Heidfeld heeft een aantal jaartjes mee kunnen draaien in het sub-topteam Sauber en heeft misschien nog een paar tips. Is er trouwens al enige info of Greg Wheeler meegaat met Jos, of blijft hij bij Minardi?
Op maandag 19 januari 2004 20:17 schreef Hansjoh het volgende:
Inderdaad en heel toevallig zijn de sites f1club.be en f1club.be ook ineens down, er gaat wat gebeuren!!!
quote:Ik denk/hoop geen Wheeler als hij bij Jordan gaat rijden, er waren toch een paar probleempjes afgelopen jaar en ik denk dat hij nu een inginieur krijgt van Jordan.
Op maandag 19 januari 2004 20:44 schreef Archeodude het volgende:[..]
Da's dezelfde, maar ja, dit is zeker goed nieuws voor onze kleine man uit Limburg... Maar om eerlijk te zijn, denk ik dat Verstappen meer heeft aan een Heidfeld dan aan een McNish als het gaat om ervaring in een F1 auto. Heidfeld heeft een aantal jaartjes mee kunnen draaien in het sub-topteam Sauber en heeft misschien nog een paar tips. Is er trouwens al enige info of Greg Wheeler meegaat met Jos, of blijft hij bij Minardi?
quote:Ik heb ook zo iets gehoord dat Wheeler niet mee zou gaan, en dat is misschien maar goed. (vers bloed)
Op maandag 19 januari 2004 20:59 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ik denk/hoop geen Wheeler als hij bij Jordan gaat rijden, er waren toch een paar probleempjes afgelopen jaar en ik denk dat hij nu een inginieur krijgt van Jordan.
quote:Andrea de Cesaris
Op maandag 19 januari 2004 21:34 schreef Hansjoh het volgende:
De CV van Verstappen begint steeds leuker te worden:
Benetton, Simtek, Arrows, Tyrrel, Stewart, Honda, Minardi en nu Jordan, 8 teams, hoeveel coureurs kunnen dat nazeggen
Uitgegeven: 19 januari 2004 22:13
AMSTERDAM - Na maanden van speculatie lijkt de kogel nu eindelijk door de kerk. De Nederlandse coureur zal woensdag worden aangekondigd als rijder bij Jordan, dit melden diverse bronnen in het Verstappen-kamp. Ook formule-1-site f1racing.nl meldt dat de Limburger woensdag bekend wordt gemaakt.
Dinsdag zullen Verstappen en Michel Perridon (hoofdsponsor Trust) nog eens om de tafel gaan met Eddie Jordan. Volgens officiele berichtgeving gaat dit enkel om 'verdere besprekingen'. Er wordt echter in de wandelgangen gefluisterd dat het contract dan zal worden getekend.
quote:\
Op maandag 19 januari 2004 22:05 schreef Oppersmurf het volgende:[..]
ik wou net zeggen
Dear .......,
Thank you for your e-mail. Confidentially, we expect to conclude a deal with Jos tomorrow. If this happens then we will see what space we can provide for the Fan Club.
I will come back to you on Wednesday.
Best regards
Ian Phillips
From:
Sent: 19 January 2004 08:56
To: Phillips, Ian
Subject: FW: We are interested in buying carspace for the 2004 season
From:
Sent: 18 January 2004 22:48
To: (List) Sponsorship Forward
Subject: FW: We are interested in buying carspace for the 2004 season
----------
From:
Sent: Sunday, January 18, 2004 10:47:58 PM
To: Jordan Sponsorship
Subject: We are interested in buying carspace for the 2004 season
Auto forwarded by a Rule
Dear Jordan,
This might sound rediculous, but the fans of Jos Verstappen would like to place a logo on Jos his car if he is going to drive for your team in 2004.
We estimated to collect about 350.000 euro's, but this might turn out to be much much more. Wat logo size could we expect for this amount of money ? We were thinking about the text : Fanclub Jos Verstappen or Fanclub Jos. The colors are not important. Take whatever color your colorscheme fits best.
We are also considering to place an animal on jos his nosecone. We, the fans, loved the snake, bee, shark, etc,etc. Since jos is called, the dutch devil, we were thinking about a Tasmanian Devil or something like that.
What are our options and what can we expect for 350.000 euro's ?? I know it al depends on Jos driving for Jordan. If not, than i'm still interested in the answer.
Thanks in advance,
........
speaking for the fans
Wat moet je hier nou weer over denken
quote:Dat je niet begrijpt wat 'Confidentially' betekent...?
Op maandag 19 januari 2004 23:22 schreef JPM01 het volgende:
Wat moet je hier nou weer over denken
quote:ik bedoel meer in de geloofwaardigheid
Op maandag 19 januari 2004 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dat je niet begrijpt wat 'Confidentially' betekent...?
quote:D'r zijn idd. weinig coureurs die voor zoveel kutteams hebben gereden!
Op maandag 19 januari 2004 21:34 schreef Hansjoh het volgende:
De CV van Verstappen begint steeds leuker te worden:
Benetton, Simtek, Arrows, Tyrrel, Stewart, Honda, Minardi en nu Jordan, 8 teams, hoeveel coureurs kunnen dat nazeggen
quote:En verder zouden wij de Jordan van volgend jaar graag geheel in rood-wit-blauw uitgevoerd willen zien, dat geel vinden wij, de fans, maar lelijk.
Op maandag 19 januari 2004 23:22 schreef JPM01 het volgende:We are also considering to place an animal on jos his nosecone. We, the fans, loved the snake, bee, shark, etc,etc. Since jos is called, the dutch devil, we were thinking about a Tasmanian Devil or something like that.
Maar hij had op een of andere duite site gelezen dat jos en de zijne voor 2 jaar wilde tekenen en jordan eik gewoon voor 1 jaar. En dat daarom het zolang duurde zegmaar ![]()
Weet alleen niet meer van welke site hij zei dat dat op stond (dus ook niet te zeggen hoe betrouwbaar dat dan moet zijn)
Iemand daar iets over gelezen/gehoord? over evt 2 jaar enzo?
quote:ja op rtlgrasndprix.nl:
Op maandag 19 januari 2004 23:54 schreef vosss het volgende:Iemand daar iets over gelezen/gehoord? over evt 2 jaar enzo?
De komende dagen zal er intensief worden onderhandeld over een contract tussen Jos Verstappen en Jordan. Meer wil zijn management niet zeggen op de website van de rijder. De belangrijkste hobbel schijnt de duur van de overeenkomst te zijn.
Op de digitale snelweg gonst het van de geruchten dat het Verstappen-kamp dinsdag bij Eddie Jordan zit om de laatste hobbels weg te nemen en de overeenkomst te bekrachtigen. Een dag later zal Verstappen volgens diezelfde sterke aanwijzingen van bronnen rond het team en rond Verstappen officieel worden gepresenteerd.
De belangrijkste hobbel op weg naar het contract schijnt de duur van de overeenkomst te zijn. Verstappen wil voor twee jaar tekenen. Jordan wil niet verder gaan dan één jaar. De gedachte om twee jaar te eisen is logisch. Na het hoogtepunt in 1999 is Jordan steeds verder weggezakt met als absoluut dieptepunt de afgebroken achtervleugel, die Ralph Firman lanceerde tijdens de vrije training in Hongarije, wegens materiaalmoeheid.
Met Verstappen kan het team in 2004 uit het dal klimmen, om vervolgens in 2005 weer serieus mee te doen op de grid. Daar wil Verstappen graag bij zijn. Eddie Jordan wil zich hier echter niet op vast laten pinnen.
De komende gespreksronde zal duidelijk moeten worden of Eddie Jordan voldoende vertrouwen heeft in Verstappen om hem een tweejarig contract aan te bieden of dat het Verstappen-kamp akkoord gaat met een éénjarige verbintenis. Komen de partijen hier niet uit, dan zal Verstappen aan het begin van het seizoen op de bank moeten plaatsnemen.
quote:U vraagt wij draaien.
Op maandag 19 januari 2004 23:54 schreef vosss het volgende:
een vriend van me belde zojuist met de melding die ik idd al gelezen had dat het woensdag officiel bekend zou wordenMaar hij had op een of andere duite site gelezen dat jos en de zijne voor 2 jaar wilde tekenen en jordan eik gewoon voor 1 jaar. En dat daarom het zolang duurde zegmaar
Weet alleen niet meer van welke site hij zei dat dat op stond (dus ook niet te zeggen hoe betrouwbaar dat dan moet zijn)
Iemand daar iets over gelezen/gehoord? over evt 2 jaar enzo?
Maar er zullen vast nog wel meer sites zijn. ![]()
/edit: zie de reply boven mij dus.
quote:Ook qua uitvalbeurten
Op maandag 19 januari 2004 23:09 schreef JPM01 het volgende:[..]
\
ik wou net zeggen
quote:maak er dan oranje van
Op maandag 19 januari 2004 23:44 schreef Elevation het volgende:[..]
En verder zouden wij de Jordan van volgend jaar graag geheel in rood-wit-blauw uitgevoerd willen zien, dat geel vinden wij, de fans, maar lelijk.
trouwens 2-jarige contracten zeggen toch niets dus zou wel cru zijn mocht het daarop nog mislukken
quote:Tsjee! Wat een ontzettend triest meeltje...
Op maandag 19 januari 2004 23:22 schreef JPM01 het volgende:
Dear Jordan,This might sound rediculous, but the fans of Jos Verstappen would like to place a logo on Jos his car if he is going to drive for your team in 2004.
We estimated to collect about 350.000 euro's, but this might turn out to be much much more. Wat logo size could we expect for this amount of money ? We were thinking about the text : Fanclub Jos Verstappen or Fanclub Jos. The colors are not important. Take whatever color your colorscheme fits best.
We are also considering to place an animal on jos his nosecone. We, the fans, loved the snake, bee, shark, etc,etc. Since jos is called, the dutch devil, we were thinking about a Tasmanian Devil or something like that.
What are our options and what can we expect for 350.000 euro's ?? I know it al depends on Jos driving for Jordan. If not, than i'm still interested in the answer.
Thanks in advance,
........
speaking for the fansWat moet je hier nou weer over denken
quote:ik denk eerder dat ferrari wat minder betrouwbaar is
Op dinsdag 20 januari 2004 00:44 schreef ScudRaket het volgende:[..]
Ook qua uitvalbeurten
quote:en ik dacht dat bij de McLaren. Ferrari is en blijft betrouwbaar denk ik.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:17 schreef JPM01 het volgende:[..]
ik denk eerder dat ferrari wat minder betrouwbaar is
quote:Nou leg eens uit wat er triest aan is.
Op dinsdag 20 januari 2004 08:18 schreef salgera het volgende:[..]
Tsjee! Wat een ontzettend triest meeltje...
Die hele Jos-fanclub is trouwens best zielig, moet je maar eens kijken naar het forum op www.verstappen.nl. Dit is net zo'n actie als dat spandoek waar ze zo trots op zijn: "Overtaking is an art"... zucht...
quote:Ok, dus als je een spandoek maakt om iemand te steunen is dat triest. Opvallende mening. Vooral omdat ik het een mooi spandoek vind wat vaak opvalt als het bij een grand prix hangt.
Die hele Jos-fanclub is trouwens best zielig, moet je maar eens kijken naar het forum op www.verstappen.nl. Dit is net zo'n actie als dat spandoek waar ze zo trots op zijn: "Overtaking is an art"... zucht...
Als je een beetje goed had gekeken zie je trouwens dat dat mailtje niet is geschreven door 'de Verstappen fans' maar door een internetsite om zo wat extra informatie uit te lokken.
quote:Als we dan toch praten over triest, dan pas jij goed in dat tijtje thuis.
quote:Weet het niet, in voorgaande jaren was het zo dat Ferrari toch wel de meeste auto's (met Schumacher er in voor de duidelijkheid) aan de finish heeft gekregen. Maar....Barrichello was af en toe wat minder constant als het ging om de training, waar hij ook af en toe es een duikvlucht richting banden heeft gemaakt. Kijk, en dan wordt het interessant... 1 motor per weekend, Barrichello molt zijn motor en verliest Schumacher dus zijn eventuele buffer. En dan zit 'ie toch in een ander pakket.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:17 schreef JPM01 het volgende:[..]
ik denk eerder dat ferrari wat minder betrouwbaar is
quote:Zal ik eens een nieuwe Verstappen topic maken?
Op dinsdag 20 januari 2004 11:17 schreef twi het volgende:
Daar is het F1 nieuwtjes topic voor, heren
quote:Doe maar... Maak er dan maar meteen Jos at Jordan van ofzo...
Op dinsdag 20 januari 2004 11:18 schreef Apehaar het volgende:[..]
Zal ik eens een nieuwe Verstappen topic maken?
quote:ja, doe maar eens stoer.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:18 schreef Apehaar het volgende:[..]
Zal ik eens een nieuwe Verstappen topic maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |