abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16125939

Inmiddels is de zangeres van deze groep in 2001 overleden, maar de muziek is echt klassiek voor de '90's.

Deze groep heeft vele moderne klassiekers gemaakt zoals:

La Bouche - Be My Lover
La Bouche - Fallin' In Love
La Bouche - Summer Is Magic
La Bouche - Sweet Dreams
La Bouche - Where Do You Go
La Bouche - I Love To Love

Al ken je deze nummers niet downloaden dus, iedereen kent ze vast wel bij het horen ervan

Nog meer fans van La Bouche op Fok ?

edit: lijstje aangepast mbt http://www.artistindex.de/artist/158101/DE/1

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 10-01-2004 13:55]

pi_16125968
ken alleen 't nr summer is magic ,nog altijd een mooi nr
voor de rest heb ik nog nooit nrs van hun gehoord
pi_16125988
Yep, leuke nummertjes. Waar is die zangeres aan overleden, en hou oud was ze ?
我要飞得更高 !
pi_16125993
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:34 schreef michiel_merk het volgende:
ken alleen 't nr summer is magic ,nog altijd een mooi nr
voor de rest heb ik nog nooit nrs van hun gehoord
Hup downloaden dus, ze hebben minimaal 10 goede bekende gemaakt.
pi_16126000
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:35 schreef Rex_Mundi het volgende:
Yep, leuke nummertjes. Waar is die zangeres aan overleden, en hou oud was ze ?
1967 - 2001.
pi_16126351
Ze (Melanie) had een vliegtuigongeluk, niet lang na dat van Aaliyah.

Verder komen de nummers Rhythm Of The Night en Summer Is Magic mij bekend voor, maar dan van Corona. Hetzelfde geldt voor Mr. Vain dat naar mijn weten van Culture Beat is.

Alleen Be My Lover ken ik als een product van La Bouche.

Die Menstruation gehört zu den natürlichsten Dingen der Welt. Je mehr man darüber weiß, desto einfacher ist es, damit umzugehen.
Sollten Sie sich einmal nicht sicher sein, wann die nächste Periode beginnt, hilft Ihnen der
Menstruationskalender.
pi_16126517
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:49 schreef GM-Damnition het volgende:
Ze (Melanie) had een vliegtuigongeluk, niet lang na dat van Aaliyah.

Verder komen de nummers Rhythm Of The Night en Summer Is Magic mij bekend voor, maar dan van Corona. Hetzelfde geldt voor Mr. Vain dat naar mijn weten van Culture Beat is.

Alleen Be My Lover ken ik als een product van La Bouche.

Lijstje voor de zekerheid aangepast: http://www.artistindex.de/artist/158101/DE/1
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:59:40 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16126597
Je jeugdsentiment, herinner me nog dat die vrouw echt een sublieme stem had. Ik wist niet dat ze overleden was!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 14:04:10 #9
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_16126698
ken alleen Be My Lover jeugdsentiment ten top
pi_16130265
Nee ik ben geen fan .... maar kan niet ontkennen dat ze wel leuke dingen hebben gedaan.

Ik heb ooit een CD van ze gekregen en heel af en toe wil ik er wel even mee uit mijn dakkie gaan

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 12 januari 2004 @ 09:53:15 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_16177851
Voor de duidelijkheid

Rhythm of the night = Corona
Summer is Magic = Playahitty

Maar verder vond ik het best lekkere nummers. Be my lover blijft een van mn favo commercieele dancenummers. Beter dan die commercieele dance van nu zoals Special D.

pi_16178026
Dit is een beetje muziek die je wel herkent en makkelijk mee kunt zingen, ik herken ze ook bijna allemaal. Maar La Bouche

Ach, als ik thuiskom zal ik ze even kopen

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16186938
De overleden zangeres heet overigens Melanie Thornton. Zij heeft trouwens ook het nummer dat wordt gebruikt voor de kerstreclame van Coca Cola ingezongen.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_16229803
La Bouche was echt geweldig. Hun debuutalbum was een van de beste euro-dance albums van de jaren 90. Sweet Dreams, I Love To Love, Where Do You Go ( later gecoverd door No Mercy), Be My Lover enz allemaal heerlijke dance nummers.

Zangeres Melanie Thornton had echt een geweldige stem wat nog duidelijker werd in de prachtige ballad Fallin In Love.

Van de BBC site
Monday, 26 November, 2001, 08:41 GMT

US pop singer Melanie Thornton was among the dead in Saturday's plane crash near Zurich in Switzerland.
Zurich police spokesman Karl Steiner confirmed that the 34-year-old singer was on the passenger list and said: "She is not among the survivors."

Also among the dead were two members of the all-female group Passion Fruit.

[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 13-01-2004 19:37]

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16955456
Sweet Dreams . Daar heb ik zulke goede herinneringen bij !

Eurodance doet mij echt terugdenken aan mijn jeugd, de tijd van mijn leven !

pi_21012660
Ja..zat ff m'n cd collectie aan het opruimen en ik kwam twee cd's van hun tegen... erg zonde dat de zangeres is overleden. Naar mijn mening had ze de beste stem in de eurodance-branche.

La Bouche (uit stal van Frank "Boney M" Farian) was toch voornamelijk bekend om hun sexy getinte nummers. Ze waren waanzinnig populair destijds in Duitsland. Be My Lover was hun grootste hit en bereikte zelfs de Billboard-top 3 in Amerika. Duidelijk was wel dat ze naar een meer R&B-richting wilden gaan als ik naar hun tweede album A Moment Of Love luister. Maar hun grootste hitfeiten waren toch de dansbare nummers als Sweet Dreams, Be My Lover, You Won't Forget Me en SOS. Hun laatste hit (in Duitsland)was In Your Life.

Mijn persoonlijke favorieten zijn: You Won't Forget, SOS en I Love To Love.

[ Bericht 9% gewijzigd door wizarddragon op 02-08-2004 16:08:35 ]
pi_21012789
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
Ja..zat ff m'n cd collectie aan het opruimen en ik kwam twee cd's van hun tegen... erg zonde dat de zangeres is overleden. Naar mijn mening had ze de beste stem in de eurodance-branche.

La Bouche (uit stal van Frank "Boney M" Farian) was toch voornamelijk bekend om hun sexy getinte nummers. Ze waren waanzinnig populair destijds in Duitsland. Be My Lover was hun grootste hit en bereikte zelfs de Billboard-top 3 in Amerika. Duidelijk was wel dat ze naar een meer R&B-richting wilden gaan als ik naar hun tweede album A Moment Of Love luister. Maar hun grootste hitfeiten waren toch de dansbare nummers als Sweet Dreams, Be My Lover, You Won't Forget Me en SOS. Hun laatste hit (in Duitsland)was In Your Life.

[afbeelding]

Mijn persoonlijke favorieten zijn: You Won't Forget, SOS en I Love To Love.
pi_21012951
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:33 schreef pberends het volgende:

La Bouche - Fallin' In Love
Die vond ik zo leuk, met die lieve clip
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_25421907
'Summer Is Magic' blijft lekker...
pi_25426892
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
'Summer Is Magic' blijft lekker...
Ik weet 100% zeker dat Summer is Magic niet van La Bouche is, maar van Playahitty. Een foute rename van mp3 is de oorzaak daarvan.

Liedje ging toch zo: the summer is magic, is magic oh oh oh, you have to imagine imagine oh oh oh ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')