daar hoorde ik laatst voor et eerst pas wat over.. met sunchasers column ...quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:29 schreef Knut het volgende:
[..]
Je vergeet sunchaser in dit verhaal
Die eerst per mail op fok werd gezet, waarna Sunchaser zei dat dat niet echt de bedoeling was.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
daar hoorde ik laatst voor et eerst pas wat over.. met sunchasers column ...
*kuch* volkskrantquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:04 schreef marchien het volgende:
*haalt diep adem*
...Laat ook maar
Ook ik heb wel eens een mindere dagquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik kwam laatst zelfs een post van je tegen met inhoud..
I can't wait.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kuch* volkskrant
Hij kon niet anders. Hij werd versprijt op het forum. Elke keer werd die topics weg gehaals. En de eerste topic werd verplaatst naar achter de schermen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die eerst per mail op fok werd gezet, waarna Sunchaser zei dat dat niet echt de bedoeling was.
Om hem daarna doodleuk te gaan voorlezen op fok radio
Sunchaser vind ik dus een achterbakse rat.
ik ben geloof ik 1 van de weinigen dan die er niks van heeft mee gekregenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij kon niet anders. Hij werd versprijt op het forum. Elke keer werd die topics weg gehaals. En de eerste topic werd verplaatst naar achter de schermen.
Op een gegeven moment is de collum op een mirror gezet. En die link is op fok gezet. Dus hoe dan ook. Iedereen had hem al gezien.
die lul postte hem zelf eerst onder een kloon, liet het topic verplaatsen naar achter en toen was de column opeens "gelekt" volgens hem.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij werd versprijt op het forum.
kort maar krachtig, wel terecht imoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:11 schreef BlueEyed het volgende:
en nog maar eentje; Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera-Topic, #8![]()
Iemand hier nog een update over trouwens?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef het volgende:
kuch.. volkskrant ..kuch
Wat was terecht? Dat Verbal een ban kreeg?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:20 schreef Klonk het volgende:
kort maar krachtig, wel terecht imo
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was terecht? Dat Verbal een ban kreeg?
?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kuch* volkskrant
hahahaquote:Op zondag 18 januari 2004 23:36 schreef Verbal het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/140929
V.
quote:Op maandag 31 mei 2004 09:50 schreef El_Nino het volgende:
ik vind deze nog altijd wel errug leuk...
Vermist! please lezen
Aankondiging van MutZ haar modschap in de PTA SCquote:Op donderdag 8 januari 2004 23:42 schreef nikky het volgende:
het gelly werd mod topic... ken hem alleen niet vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |