gaat dat ook voor de posts van jullie op?quote:Op maandag 26 april 2004 21:44 schreef Frenkie het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen.
Wij kunnen slotjes zetten om gelijk te krijgenquote:Op maandag 26 april 2004 21:50 schreef DarkElf het volgende:
gaat dat ook voor de posts van jullie op?
patserquote:Op maandag 26 april 2004 21:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wij kunnen slotjes zetten om gelijk te krijgen
Eigenlijk is dit best wel een twijfelachtige 'regel'. Ik begrijp het 'indekken' wel omdat je niet wilt dat hier allerlei Fok!-idioten (zoals ikzelf) een quasi-psychologisch advies geven dat uiteindelijk afloopt met zelfdoding of ernstig letsel en ook omdat de boel hier nou eenmaal een beetje luchtig en 'fun' gehouden moet worden, maar dat zou ook betekenen dat ik een om hulp roepend persoon aan zijn lot over moet laten als deze in een steegje ernstig afgerost wordt. En wel om de doodeenvoudige reden dat ik niet dezelfde opleiding als een politieagent heb gehad.quote:Op maandag 26 april 2004 17:44 schreef cos-micV het volgende:
Voor serieuze problemen zijn we er zeker..
Maar niet voor al te zware problemen waarbij mensen echt Prof hulp nodig hebben.
Sterker nog...we mogen die hulp niet geven omdat we hier met z'n allen geen Profs zijn.
dat bedoelde ikquote:Op maandag 26 april 2004 22:10 schreef Bombie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best wel een twijfelachtige 'regel'. Ik begrijp het 'indekken' wel omdat je niet wilt dat hier allerlei Fok!-idioten (zoals ikzelf) een quasi-psychologisch advies geven dat uiteindelijk afloopt met zelfdoding of ernstig letsel en ook omdat de boel hier nou eenmaal een beetje luchtig en 'fun' gehouden moet worden, maar dat zou ook betekenen dat ik een om hulp roepend persoon aan zijn lot over moet laten als deze in een steegje ernstig afgerost wordt. En wel om de doodeenvoudige reden dat ik niet dezelfde opleiding als een politieagent heb gehad.
ik bedank je voor de tip ipv cos-misV, aangezien die niet zo attent isquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:10 schreef Boschjesman het volgende:
Geschept door een.... komt volgens mij in ONZ meer tot zijn recht
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:35 schreef hardsilence het volgende:
Ik had even wat vertraging.![]()
Duhh...ik had hier nog niet gekeken...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ik bedank je voor de tip ipv cos-misV, aangezien die niet zo attent is
sorryquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:35 schreef hardsilence het volgende:
Ik had even wat vertraging.![]()
ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]cosmicV dr kloon?
Lieve Frenkie, ik heb het topic niet naar R&P geschopt. Het was ook geenszins bedoeld als R&P topic, de verplaatsing was gewoon foutief en abuis.quote:Beste Rob, er zijn al zoveel topics over het slaan van vrouwen. Gebruik de zoek eens, dan zul je vast wel een topic vinden.
Ik dus ook.quote:Op maandag 26 april 2004 22:17 schreef LaPluche het volgende:Niks te klagen. Werd alleen aangettrokken door het woord gezellig
![]()
?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:42 schreef DarkElf het volgende:
Komt superonvriendelijk over, wat er speelt boeit me niet, je hebt ook nog gewoon fatsoen lijkt me.
hopelijk had je het niet tegen mij.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat?
ja maar als ik zo lees, dan lijkt het dat je tegen iemand hebt en frenkie noemt (los van elkaar)quote:Op donderdag 29 april 2004 00:46 schreef DarkElf het volgende:
er staat toch: jij frenkie
Ik denk dat dat achter de schermen is gebeurtquote:Op donderdag 29 april 2004 00:42 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik wil wel wat zeggen:
ik vind het uitermate vreemd dat jij frenkie als duomod van CV niet eens iets van jezelf laat horen nu ze weg is/gaat.
Komt superonvriendelijk over, wat er speelt boeit me niet, je hebt ook nog gewoon fatsoen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |