Nu ben je grof, zulke opmerkingen trek ik niet, als ik vanavond dood ga van verdriet dan ben JIJ verantwoordelijk..quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
iets met een trein ofzo..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Nu ben je grof, zulke opmerkingen trek ik niet, als ik vanavond dood ga van verdriet dan ben JIJ verantwoordelijk..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Nu ben je grof, zulke opmerkingen trek ik niet, als ik vanavond dood ga van verdriet dan ben JIJ verantwoordelijk..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:00 schreef Kuzco het volgende:
[..]
Jij bent ook al niet in staat om je eigen verantwoordelijkheid te dragen! Dat belooft nog wat voor de toekomst...![]()
onze kleuter is op zoek naar een ban?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:51 schreef _Robinovic_ het volgende:
...grote boze hommel. Mijn relaties met hommels is nu verslechterd, maar dat zal wel iets psychologisch zijn. Daarom post ik hier in R&P:) Hoe moet ik nu verder met mijn leven?
![]()
anders ga je even weg uit r-en-pquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:51 schreef _Robinovic_ het volgende:
...grote boze hommel. Mijn relaties met hommels is nu verslechterd, maar dat zal wel iets psychologisch zijn. Daarom post ik hier in R&P:) Hoe moet ik nu verder met mijn leven?
![]()
En als het meevalt met de ongesteldheid van de FA's, kan ie een weekbannetje krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
onze kleuter is op zoek naar een ban?
Echt wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:27 schreef MaRySe het volgende:
Jij bent ZO grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |