fijne integrale reactie....quote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef teknomist het volgende:
Vechten is voor domme mensen.
klinkt een erg lage streek.quote:...we gisteren een vechtpartij hebben gehad met de broer...
Nou ja... Ik was dat eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2004 22:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
klinkt een erg lage streek.
Je was er niet bij, dus doe daar maar geen uitspraak over.quote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Babbelzz het volgende:
hej jah, mensen beginnen ZOMAAR met vechten
vriendje met strafblad... kzou je ook niet willen
Ja die vond gewoon dat ik moest weglopen toen die mij had geslagen... Maar ik vind het maar triest dat ze het moet uitmaken.quote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Frenkie het volgende:
Dus jouw vriendin wel het met jou uitmaken omdat van haar beste vriendin moet.
Dat vind ik niet normaal. Iig geen normale vriendschap.
Wat vindt je vriendin er zelf van dat je een handgemeen hebt gehad met die jongen?
er staat 'we' in de OP.quote:Op zondag 25 april 2004 22:38 schreef tpak het volgende:
[..]
Nou ja... Ik was dat eigenlijk.
Ik mag toch zeggen dat ik iemand met een strafblad ivm vechten niet wil? ben tegen geweld.quote:Op zondag 25 april 2004 22:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je was er niet bij, dus doe daar maar geen uitspraak over.
En een strafblad dat heeft hij ook nog niet.
idd. wat denkt die teef wel..quote:Op zondag 25 april 2004 22:55 schreef erikh het volgende:
Ik vind die vriendin sowieso geen echte vriendin van je vriendin als ze van haar eist dat ze het met jou uitmaakt. Zoiets doen vrienden niet.
pipo! en zet je dan ook nog ff een 't' bij vechten ???quote:Op zondag 25 april 2004 22:50 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb de topictitel even aangepast zodat het wat duidelijker is
doe je oogkleppen eens af ofzo. er zijn genoeg smerige eikels die dus WEL zomaar zonder enige reden iemand een dreun geven.quote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Babbelzz het volgende:
hej jah, mensen beginnen ZOMAAR met vechten
-edit- smiley reaktie verwijdert.quote:Op zondag 25 april 2004 22:32 schreef tpak het volgende:
Ik hoop dat iemand hier een serieus antwoord op kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |