abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8085366
Graag allen jullie aandacht. Er is in juli/augustus een pony verkocht aan een ene Elize de Bruine. De vorige eigenaresse heeft het adres gekregen en een telefoonnummer van de koper, zodat ze contact kon houden met de koper. Een pony verkopen is altijd een moeilijke beslissing. Nu is het geval dat alle gegevens die de vorige eigenaresse heeft gekregen allemaal onjuist zijn. Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt. De pony is 12 jaar en is geboren in september 1990. Meer informatie kunnen jullie vinden op

http://www.thedreammaster.com

Please .. ik hoop dat jullie dit meisje kunnen helpen haar pony weer terug te vinden, omdat ze haar ontzettend mist. Het is ook erg gemeen valse adresgegevens door te geven.

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:30:14 #2
31276 Guidotd
Als het maar lekker is
pi_8085473
Het blijft een K*t streek die dat gedaan heeft
Maar waarom isie niet gechipt ??
pi_8085506
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:26 schreef thedreammaster het volgende:
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt....
Dan moet je hem niet verkopen he... Sim-pel
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:33:08 #4
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8085540
quote:
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt.
ja duh dan moet je em ook maar niet verkope
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:34:16 #5
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8085572
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:31 schreef GhostaQ het volgende:

[..]

Simpel toch?

L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:35:13 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8085593
quote:

[..]

Vinnik ook,..
Ik verkoop mijn auto (gelijke prijsklasse als paard) toch ook niet om er telkens nogh in te mogen/kunnen rijden.
Wat heeft de spelende vrouw nou geleerd?
"Dat ze geen paarden welke ze wil houden moet verkopen."
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8085599
iz dr eige schuld k neem aan dat hem niet onder dwang moest verkopen
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_8085638
Als je iets verkoopt dan neem je er toch afstand van? Heeft die nieuwe eigenaar dan niet een beetje recht op privacy, nu plaats je overal op internet advertenties waarbij je haar afschildert als een crimineel... Misschien is ze wel gewoon verhuist? Daar al over nagedacht?

Stond er trouwens in de verkoopvoorwaarden dat het meisje haar pony nog zovaak mocht opzoeken als ze zelf wil? Nee? Wat zeur je dan, het is toch het goed recht om met je bezit te doen wat je wilt?

黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_8085642
quote:

[..]

Inderdaad, het eigendom gaat over op de ander, deze kan met het paard doen wattie wil (tot op zekere hoogte dan..)
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:38:07 #10
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8085656
A. Als je iets verkoopt ben je het kwijt. Sim-pel
B. Als je van een onbekend iemand NAW gegevens krijgt (omdat je misschien ooit nog op bezoek wilt) dan controleer je die toch

Ik kan hier niet wakker van liggen. Eigen schuld verhaal

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8085663
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?

delicatesse!

黑 ¦ Links tot en met...
pi_8085670
Nee dat is niet waar dat ze hem wilde verkopen. Het moest..Maar ze heeft hem ook alleen verkocht onder de voorwaarde dat ze kem nog mocht zien. Ze wilde de pony helemaal niet kwijt, maar het moest. En dat vind ik echt sneu. Dus nogmaals, als iemand deze pony heeft gezien, please neem contact op.

Greetz
The Dreammaster

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:39:50 #13
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8085685
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef El_Nino het volgende:
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?

delicatesse!

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:40:44 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8085706
Ow, en na ruim een half jaar denkt ze plots * hey, ik zal eens gaan vragen of mijn verkochte pony het goed heeft "
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:41:41 #16
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_8085720
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef El_Nino het volgende:

delicatesse!

Dendermondse Paardenworstjes:

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:43:43 #17
24730 burger
Jan met de pet
pi_8085761
Ik zag 'm net bij de hema. Sprak 'm aan maar hij zei niks terug.

Verwaand beest.

Alles komt goed. ...............toch?
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:44:30 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8085776
quote:

zodat ze contact kon houden met de koper.

WAAROM denkt ze daar pas na ruim een half jaar aan?
Zat de liefde misschien minder diep als dat zij nu doet voorkomen?
pi_8085817
Het is ongetwijfeld erg zielig voor het meisje...

Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?

beetje jammer

黑 ¦ Links tot en met...
pi_8085827
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:41 schreef Amoebe het volgende:

[..]

Dendermondse Paardenworstjes:
[afbeelding]

En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.

Greetz
The Dreammaster

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:49:44 #21
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8085876
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Ow, en na ruim een half jaar denkt ze plots * hey, ik zal eens gaan vragen of mijn verkochte pony het goed heeft "
Nee, ze kreeg nog geld van 'm.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:50:09 #22
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_8085880
Heeft dat meisje bij de overdracht die Elize wel gezien? En is er verder niets terug te vinden qua overmaking in geld waardoor je meer gegevens kan achterhalen?

Vind het allemaal een BEETJE Vaag nog

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_8085898
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:47 schreef thedreammaster het volgende:

[..]

En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.

Greetz
The Dreammaster

kan ze geen vriend nemen ofzo? ga dr maar vanuit dat ie bij de paardenslager terecht is gekomen!

alsof je hier serieuse reacties kan verwachten

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
pi_8085914
Wie zegt dat het beest is doorgedraaid? Als ik alles nalees zie ik het nergens... dat maak je er zelf van omdat je het slechtste van ons denkt. Fijn hoor!

Ik zeg alleen dat paardenworstjes goed smaken, is het gek dat ik de link tussen paarden en paardenworst leg? Dacht het niet toch...

En trouwens, als ik een paard met een witte neus zie ben jij de eerste die het hoort!

黑 ¦ Links tot en met...
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:52:07 #25
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8085925
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:46 schreef El_Nino het volgende:
Het is ongetwijfeld erg zielig voor het meisje...

Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?

beetje jammer

Dat niet alleen maar misschien liegen de ouders van het meisje wel over het adres omdat zij die afspraak hebben gemaakt met de koper van dat beest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')