Please .. ik hoop dat jullie dit meisje kunnen helpen haar pony weer terug te vinden, omdat ze haar ontzettend mist. Het is ook erg gemeen valse adresgegevens door te geven.
quote:Dan moet je hem niet verkopen he... Sim-pel
Op vrijdag 24 januari 2003 13:26 schreef thedreammaster het volgende:
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt....
quote:ja duh dan moet je em ook maar niet verkope
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt.
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:31 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Dan moet je hem niet verkopen he... Sim-pel
Simpel toch?
quote:Vinnik ook,..
Stond er trouwens in de verkoopvoorwaarden dat het meisje haar pony nog zovaak mocht opzoeken als ze zelf wil? Nee? Wat zeur je dan, het is toch het goed recht om met je bezit te doen wat je wilt?
quote:Inderdaad, het eigendom gaat over op de ander, deze kan met het paard doen wattie wil (tot op zekere hoogte dan..)
Ik kan hier niet wakker van liggen. Eigen schuld verhaal
delicatesse!
Greetz
The Dreammaster
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef El_Nino het volgende:
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?delicatesse!
quote:Dendermondse Paardenworstjes:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef El_Nino het volgende:
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?delicatesse!
Verwaand beest.
quote:WAAROM denkt ze daar pas na ruim een half jaar aan?
zodat ze contact kon houden met de koper.
Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?
beetje jammer
quote:En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:41 schreef Amoebe het volgende:[..]
Dendermondse Paardenworstjes:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greetz
The Dreammaster
quote:Nee, ze kreeg nog geld van 'm.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Ow, en na ruim een half jaar denkt ze plots * hey, ik zal eens gaan vragen of mijn verkochte pony het goed heeft"
Vind het allemaal een BEETJE Vaag nog
quote:kan ze geen vriend nemen ofzo? ga dr maar vanuit dat ie bij de paardenslager terecht is gekomen!
Op vrijdag 24 januari 2003 13:47 schreef thedreammaster het volgende:[..]
En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.
Greetz
The Dreammaster
alsof je hier serieuse reacties kan verwachten
Ik zeg alleen dat paardenworstjes goed smaken, is het gek dat ik de link tussen paarden en paardenworst leg? Dacht het niet toch...
En trouwens, als ik een paard met een witte neus zie ben jij de eerste die het hoort!
quote:Dat niet alleen maar misschien liegen de ouders van het meisje wel over het adres omdat zij die afspraak hebben gemaakt met de koper van dat beest.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:46 schreef El_Nino het volgende:
Het is ongetwijfeld erg zielig voor het meisje...Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?
beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |