nu, 3 maanden later, wil hij mkij het moederbord + CPU terugsturen, en wil het bedrag van 70 euro terug ontvangen.
Ik heb gezegd dat ik max 20 euro terug wil geven, en dat ik dat al vrij rieel vind, aangezien hij het 3 maandne in gebruik heeft gehad
volgende mail krijg ik terug:
Hallo met ** ik hoop voor jou dat je een typefout hebt gemaakt want ik
krijg echt 70 euro van je terug en als je dat niet van plan bent dan stuur
ik hem nog even niet op maar dan kom ik hem wel even brengen.
De brandstof kosten ga je dan ook betalen dat garandeer ik je.
Ik verwacht een mail terug.
hou ik echt niet van
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 13:34]
quote:die gast maakt geen grapje
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef vosss het volgende:
rustig maar, ik maakte maar een grapje hoor!
quote:hij beweert nu dat het altijd kapot is geweest, terwijl ik het plankje heb getest, en het werkte goed toen ik het verkocht!
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom wil ie het terugsturen? Is het kapot ofzo? Of zomaar?
quote:Zouden ze daarboven in het land net zo'n gekke militairen hebben als in kerkrade?
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
die gast maakt geen grapje
militair enzo
Ik hoop het niet voor je, want die legde er zo 3 om
(En eventueel een foto van maken voordat je hem verkoopt, ivm eventuele fysieke schade aan het product.)
Je bent tot NIETS verplicht. Hij kan net zo goed een willekeurig persoon bedreigen dat-ie 70 euro wil...
[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 08-01-2004 13:43]
quote:Degene die iets koopt op het net moet de risico's accepteren, of van te voren een juiste koopovereenkomst sluiten, niet na 3 maand gaan emmeren dat ie kapot is.
Op donderdag 8 januari 2004 13:34 schreef bellingerII het volgende:
Betaal die 70 euries nou maar, je weet niet met wat voor gek je te maken hebt. Zie het maar als 1 van de risico's van via het net handelen. Jammer, volgende keer tref je hopelijk wel een normaal mens. Heeft niks met laf of heldhaftig te maken. Weeg het verlies, risico en gevolgen af.
quote:ja dat vind ik dus ook
Op donderdag 8 januari 2004 13:37 schreef ill_Bill het volgende:[..]
Degene die iets koopt op het net moet de risico's accepteren, of van te voren een juiste koopovereenkomst sluiten, niet na 3 maand gaan emmeren dat ie kapot is.
Of ben ik nu wat te grof
quote:Ja en dan zal dr. Phil's zoon de kenissen van de boosdoener wel eens een formulier laten ondertekenen dat ze medeplichtig zijn
Op donderdag 8 januari 2004 13:31 schreef beelz het volgende:
gisteren nog wat over gezien op tv bij dr phil
je moet gewoon naar de directeur van zijn school gaan dan houdt hij wel op
Maar goed, niet op reageren, je weet dat het goed was toen je het verkocht hebt. Ik zou niet meer reageren na deze reactie.
Als hij concreter dreigt zeg je dat je er niet van gediend bent en je bij verdere dreigementen contact opneemt met de politie.
[Dit bericht is gewijzigd door 3FM op 08-01-2004 13:46]
heb zelfde situatie meegemaakt met scooter. Had hem verkocht en tijdje daarna belde die gozer dat hij geld terug wou en zelfs de scooter wou houden omdat die vond dat die gestolen was. Want hij was aangehouden door politie en moest mee naar het bureau. Ik heb tegen hem gezegt dat die niks kreeg en dat die maar gezellig langs moest komen als die daar zin in had. Toen die had opgehangen toch maar ff het bureau gebeld waar die toen gezeten heeft.
Ik alles uitgelegd en toen zeiden ze van ja we bellen hem wel ff.
daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord
quote:gewoon zeggen dat ie je rug op ken en dat ie dan maar eerder had moeten zijn als ie niet goed was
Op donderdag 8 januari 2004 13:29 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb 3 maanden terug ofzo een Moederbord + CPu voor een laptop vcerkocht aan een man uit het noorden des landes, toen heeft deze dat mobo + CPU afgehaald bij mij thuis,nu, 3 maanden later, wil hij mkij het moederbord + CPU terugsturen, en wil het bedrag van 70 euro terug ontvangen.
Ik heb gezegd dat ik max 20 euro terug wil geven, en dat ik dat al vrij rieel vind, aangezien hij het 3 maandne in gebruik heeft gehad
volgende mail krijg ik terug:
Hallo met ** ik hoop voor jou dat je een typefout hebt gemaakt want ik
krijg echt 70 euro van je terug en als je dat niet van plan bent dan stuur
ik hem nog even niet op maar dan kom ik hem wel even brengen.
De brandstof kosten ga je dan ook betalen dat garandeer ik je.
Ik verwacht een mail terug.
hou ik echt niet van
quote:Dus dan moet je maar ja-knikkend in een hoekje kruipen en zomaar geld weggeven ?
Op donderdag 8 januari 2004 13:38 schreef bellingerII het volgende:
Je verwacht te veel hersencellen bij deze koper ben ik bang van
"JIJ DAAR!!! paas mij nu 50 euro!!! Ik heb et nodig!!! anders kom ik het wel zelf halen!!" In grote lijnen is dit precies hetzelfde, want als jij iets 3 maand geleden gekocht heb is het van JOU....en kan je niet vew88 dat de desbetreffende verkoper spontaan het ding weer inruilt voor geld, want hij heeft hem natuurlijk niet voor jan lul verkocht...
in de winkel mag je ook na 3 maanden zoiets niet terugbrengen, stel dat winkels na zo'n dreigmail ook overstag ging nou dan was het lekker geweest hoor
nee ik zou gewoon die gozer de tering laten krijgen, leuk voor hem dattie militair is maar ik zou je niet laten imponeren hak die gozer de tyfus
succes ermee
quote:hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef Koos_26 het volgende:
Ik zou hem lekker laten mailen en alle mail onbeantwoord wegflikkeren.
Wie bent u??
quote:4 zelfs...
Op donderdag 8 januari 2004 13:32 schreef vosss het volgende:[..]
Zouden ze daarboven in het land net zo'n gekke militairen hebben als in kerkrade?
Ik hoop het niet voor je, want die legde er zo 3 om
![]()
quote:neem gewoon op
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
B'tje bluffen enzo
iig niet dokken natuurlijk
Geachte meneer X,
U hebt 3 maanden geleden deze twee artikelen bij mij gekocht. Bij afhalen waren ze niet defect. Nu beweert U dat de apparatuur defect is, en dat al zo was toen hij het bij mij op kwam halen. Ik zou graag van U willen weten waarom U 3 maanden met Uw klacht gewacht heeft.
Met vriendelijke groet,
----
Dit is overigens ook precies de reden waarom ik geen mensen aan m'n deur wil hebben.
quote:opnemen, correct maar afstandelijk blijven. als -ie je bedreigt ff politie, of miss. beter marachaussee bellen...
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
maar daar schiet je toch niks mee op....
als die doorgaat gewoon ff politie bellen en anders een knuppel naast de deur leggen voor het geval dat
[Dit bericht is gewijzigd door SwOoSh op 08-01-2004 13:50]
quote:Dit is uiteraard het meest verstandige.
Op donderdag 8 januari 2004 13:40 schreef 3FM het volgende:
Stuur geen reactie waaruit onzekerheid of angst op te maken valt.
Zeg gewoon iets officieels over garantie bij particuliere verkoop en dat als hij daar niet tevreden over is hij de stappen maar moet ondernemen die hem het beste lijken.Als hij concreter dreigt zeg je dat je er niet van gediend bent en je bij verdere dreigementen contact opneemt met de politie.
quote:hij kwam met een legertruck de spullen halen
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef Xtreem het volgende:[..]
opnemen, correct maar afstandelijk blijven. als -ie je bedreigt ff politie, of miss. beter marachaussee bellen...
(als -ie echt militair is...)
quote:maar jij hebt geen vrienden
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef LoveHenk het volgende:
mag ik zn email adres even, laat em even bij mij langskomen
quote:dan past die wel op met iets doen hoor anders is die echt de lul
Op donderdag 8 januari 2004 13:45 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij kwam met een legertruck de spullen halen
ooh wel.. ik ben beheerder van een pagina bij StartPagina, met bijbehorend forum. Je moest eens weten wat ik over de mail krijg van mensen die ik permanent verwijderd heb. Daar zijn de bedreigingen aan het mevrouwtje van Stivoro niets bij
quote:daarom niemand zal hem missen
Op donderdag 8 januari 2004 13:45 schreef Xtreem het volgende:[..]
maar jij hebt geen vrienden
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef vosss het volgende:
Ik zou een mail terugsturen met daarin:Wie bent u??
quote:met een honkbal knuppel op zn neus slaan en dan beginnen te onderhandelen. vuile zak wat ie is.
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef LoveHenk het volgende:
mag ik zn email adres even, laat em even bij mij langskomen
En meteen naar de politie gaan en aangifte doen van bedreiging . Dat moet je niet meteen in de mail zetten waarschijnlijk zal hij nog wel een aantal keer mailen met bedreigingen en dan heb je tenminste wat meer bewijzen van zijn dreigement en dan kan je lekker
als hij toch langskomt om zijn bedreigingen kracht bij te zetten.
quote:Als je zijn naam hebt, kun je mischien defensie bellen en vragen of ze hem kennen. Als je hun vertelt van de dreigingen vindt hij dat ook niet fijn, en weet hij ook dat als hij slechte dingen gaat doen dat ze werk er ook wel achter komt.
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
die gast maakt geen grapje
militair enzo
quote:WOW, zal defensie blij mee zijn, kunnen ze nog heel wat kilometertjes op hem verhalen!
Daarin fijntjes vermelden dat je aangifte hebt gedaan van bedreiging en dat je niet op dit soort geintjes gesteld bent!
Wat een eikelbijter zeg
quote:DOM! stel hij word ontslagen, dan zoekt ie jou al helemaaaal op
Op donderdag 8 januari 2004 13:47 schreef Bonzi_Buddy het volgende:[..]
Als je zijn naam hebt, kun je mischien defensie bellen en vragen of ze hem kennen. Als je hun vertelt van de dreigingen vindt hij dat ook niet fijn, en weet hij ook dat als hij slechte dingen gaat doen dat ze werk er ook wel achter komt.
Jij reageert niet, hij komt langs, jij bent niet van plan spul terug te geven, hij slaat jou op je bek.
Jij doet aangifte, hij krijgt problemen met de marchaussee.
Denk je dat hij dit over heeft voor 70 euro?
Het is van zijn kant gewoon bluf of hij is insane.
quote:daar wordt ie heus niet direct voor ontslagen, en die gasten zijn ehct als de dood dat ze hun beroep kwijtraken
Op donderdag 8 januari 2004 13:49 schreef Vampz het volgende:[..]
DOM! stel hij word ontslagen, dan zoekt ie jou al helemaaaal op
ik zou dus gewoon terugsturen dat geld terugkrijgen niet meer mogelijk is en bij verdere dreiging de politie ingeschakeld wordt
oja heb je z'n naam(+adres?) / email ? laat die schoft maar naar mijn huis toekomen
[Dit bericht is gewijzigd door Inn0cent op 08-01-2004 13:58]
dus zn email is...?
quote:En dan? Dan heeft hij zich dan net zo schuldig gemaakt aan heling als jij (als de bewuste scooter echt gestolen was).
Op donderdag 8 januari 2004 13:40 schreef SwOoSh het volgende:
ff politie bellenheb zelfde situatie meegemaakt met scooter. Had hem verkocht en tijdje daarna belde die gozer dat hij geld terug wou en zelfs de scooter wou houden omdat die vond dat die gestolen was. Want hij was aangehouden door politie en moest mee naar het bureau. Ik heb tegen hem gezegt dat die niks kreeg en dat die maar gezellig langs moest komen als die daar zin in had. Toen die had opgehangen toch maar ff het bureau gebeld waar die toen gezeten heeft.
Ik alles uitgelegd en toen zeiden ze van ja we bellen hem wel ff.
daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord
@ ID-Tweak. Laat 'm lekker stikken met z'n bloody ¤70. Daar had hij wel wat eerder mee mogen komen. Ik neem aan dat wanneer iemand 2e hands computeronderdelen koopt ze ook op korte termijn (binnen een week ofzo) gebruikt, dus een beetje laat met klagen.
mailt hij terug:
O.K.en jij gelooft dat er van die gekken rond lopen die jou een moederbord
en toetsenbord verkopen voor 20 euro.
Nou ik niet en die vraag jij te koop.?????????????????
Ik stuur het binnenkort op en verwacht dan binnen een paar weken mijn geld
terug.
quote:I'm in!
Op donderdag 8 januari 2004 13:57 schreef Inn0cent het volgende:
is goed spreken we ergens afRELLEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hij stuurt dat ding ps na 3 maanden terug
nah als je zo gaat reageren merkt die indd dat je makkelijk met je laat sollen
quote:ja geef ze email nou es
Op donderdag 8 januari 2004 14:00 schreef LoveHenk het volgende:
geef nou zn email man!
vraag wel oftie ff wil afspreken ik stomp die hersonloze idioot de ******
[Dit bericht is gewijzigd door Inn0cent op 08-01-2004 14:08]
quote:Das wel een aardige verkooptechniek. Hij draait het gewoon om. Ik stuur jou wat en jij betaald. Als dit maar geen precedent wordt en postorder bedrijven zomaar wat sturen of afleveren
Op donderdag 8 januari 2004 13:56 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb hem zojuist gemaild dat ik bereid ben om 20 euro te betalen, omdat ik niet weet wat hij ermee uitgespookt heeft.mailt hij terug:
terug.
Succes!
quote:gewoon terug mailen nu van ok dan ook geen 20 euro steek dat moederbord naar in je hol
ik heb hem zojuist gemaild dat ik bereid ben om 20 euro te betalen, omdat ik niet weet wat hij ermee uitgespookt heeft.mailt hij terug:
terug.
nou, het valt toch altijd te proberen? Op het moment heb ik echt niet meer als 20 euro, en dat zal zo ook een tijdje zo blijven, ivm. periodieke kosten die ik heb, en eigenlijk ben ik ook niet bereid om 70 euro terug te storten, winkels zouden dat toch ook niet doen? Nadat ze een product verkocht hebben aan de klant, en de klant komt na 3 maanden terug en zegt dat het product kapot is, en gewoon het geld teruggeven, zou wel erg makkelijk zijn, ik blijf erbij dat ik een goed functionerend product heb verkocht.
quote:Zowieso al stom van je dat je 20 euro wilt neerleggen ervoor... helemaal niks geven, zeggen dat ie dat ding in ze hol kan steken, en zeg er ook ff bij dat als ie langs wilt komen dat ie niet moet wachten want je staat al klaar om een maatje 42 onder ze reet te pleuren
terug.
quote:je laat wel errug merken dat je met je laat fokken(whehe) beter laat je die gast nu echt de tering krijgen met ze gezeik
Op donderdag 8 januari 2004 14:05 schreef ID-Tweak het volgende:
mijn reply op zijn vorige mail:nou, het valt toch altijd te proberen? Op het moment heb ik echt niet meer als 20 euro, en dat zal zo ook een tijdje zo blijven, ivm. periodieke kosten die ik heb, en eigenlijk ben ik ook niet bereid om 70 euro terug te storten, winkels zouden dat toch ook niet doen? Nadat ze een product verkocht hebben aan de klant, en de klant komt na 3 maanden terug en zegt dat het product kapot is, en gewoon het geld teruggeven, zou wel erg makkelijk zijn, ik blijf erbij dat ik een goed functionerend product heb verkocht.
[Dit bericht is gewijzigd door Inn0cent op 08-01-2004 14:14]
quote:Ik zou me pas zorgen maken als hij met een tank komt om zijn geld terug halen
quote:ja zou ik ook doen zou hem wel ff goed duideljik maken dat ie daar maar veel eerder mee had moeten komen en dat het zijn eigen stomme schuld is en dat ie de tering kan krijgen
Op donderdag 8 januari 2004 14:07 schreef Inn0cent het volgende:[..]
je laat wel errug merken dat je met je laat fokken(whehe) beter laat je ide gast nu echt de tering krijgen met ze gezanik
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:08 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Ik zou me pas zorgen maken als hij met een tank komt om zijn geld terug halen
quote:heb geen zin in een boze militair aan me deur
Op donderdag 8 januari 2004 14:10 schreef SwOoSh het volgende:
topictstarter is een mietje![]()
nofi
maar ik ga zeker niet toegeven aan die 70 euro!
mede doordat ik dat bedrag gewoon niet heb
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 14:17]
quote:Inderdaad. pakketje weigeren en retour afzender!
Op donderdag 8 januari 2004 14:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Als de postbode met een pakketje komt: niet aannemen, laat ze het fijn terugsturen.
quote:goedzo that's the spirit
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
heb geen zin in een boze militair aan me deur
![]()
maar ik ga zeker niet toegeven aan die 70 euro!
mede doordat ik dat bedrag gewoon niet heb
quote:Dus je bent gewoon een mietje. Want als je die 70 euro wel had, had je het hem wel gewoon gegeven.
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef ID-Tweak het volgende:heb geen zin in een boze militair aan me deur
![]()
quote:Waarom zou jij een gekocht moeder bord terugkopen. Zeg hem dat je je aanbod terugneemt en dat hij zich maar moet redden met de artikelen aangezien hij niet voor rede vatbaar lijkt te zijn.
terug.
quote:nee hoor, hij heeft er gvd 3 maanden mee liggen kloten
Op donderdag 8 januari 2004 14:12 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Dus je bent gewoon een mietje. Want als je die 70 euro wel had, had je het hem wel gewoon gegeven.
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 14:18]
quote:Waarom wil je hem dan 20 euro geven?
Op donderdag 8 januari 2004 14:13 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
nee hoor, hij heeft er gvd 3 maanden mee liggen kloten
quote:Je bent wel een mietje, je laat je nodeju nog zelfs op i-net ompraten!
quote:jij moet niet lullen topicstarter, want aan je posts is duidelijk te merken dat je al 7 kleuren in je broek heb zitten
dat geeft niet maar dan moet je ook niet bluffen, ik zou zeggen geef ze email door, dan ken ik hem nog ff uitlachen alstie het lef heb
quote:Ik heb nog wel een knuppel te koop voor laat ik zeggen... 20 Euro?
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef Vampz het volgende:[..]
Je bent wel een mietje, je laat je nodeju nog zelfs op i-net ompraten!
kom op man, koop een knuppel en leg hem naast je deur, en zeg dat ie de tiefus kan krijgen
quote:het is altijd makkelijker als iemand anders problemen heeft en jij gaat de held uithangen, wat je al dan niet gedaan hebt. terwijl jij misschien hem wel 70 euro zou geven. en TS is brave enough om maar 20 te geven. Petje af.
Op donderdag 8 januari 2004 14:10 schreef SwOoSh het volgende:
topictstarter is een mietje![]()
nofi
geef ons zn email maar nou
quote:Nou dat gaat niet lukken want dat heb ik echt niet hoor, ik heb wel 19 euro... plz sla me niet
Op donderdag 8 januari 2004 14:16 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Ik heb nog wel een knuppel te koop voor laat ik zeggen... 20 Euro?
quote:Kan ik die na 3 maanden terugsturen,omdat ie defect is??
Op donderdag 8 januari 2004 14:16 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Ik heb nog wel een knuppel te koop voor laat ik zeggen... 20 Euro?
Dus nogmaals een mailje naar de militair met de mededeling dat de schikking (die je overigens NIET verschuldigd bent) jouw laatste actie van coulance was. Hij kan hier mee akkoord gaan of niet. Indien niet dan moet hij zijn "verlies" accepteren. Ook gelijk melden dat je niet gediend bent, van dergelijke bedreigingen.
Na mogelijk 3e bedreiging heb je dan voldoende voor de politie.
Stel dat jij wel die 70E betaald, om van het gezeik of te zijn, dab vermoed ik dat dat slechts het begin van meer ellende zal zijn.
Je kan ook informatie/advies bij politie opvragen over wat te doen, zonder gelijk aangifte te doen.
Succes!!
Als je nou een mailtje waagt met de tekst dat hij de tyfus kan krijgen ben je echt wel van hem af hoor.
Je moet het spelletje veel harder spelen. Die gast bluft. En dus moet jij lekker meebluffen dan hoor je er nooit meer wat van.
quote:Ja, dan krijg je wel 70 euro van me terug okee?
Op donderdag 8 januari 2004 14:17 schreef fotoloog het volgende:[..]
Kan ik die na 3 maanden terugsturen,omdat ie defect is??
quote:Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.
Op donderdag 8 januari 2004 13:45 schreef ID-Tweak het volgende:hij kwam met een legertruck de spullen halen
PS: die militair heeft toch niet toevallig Halma als achternaam he?
quote:wat heb toch een zieke avatar
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:[..]
Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.
quote:doe ff normaal zeg :S
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:[..]
Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.
1. Er zijn zoveel oude legertrucks in omloop. Hoe wist de TS dat hij echt militair is?
2. Hoge figuren rijden neit met zo'n truck en laten zich meestal rijden. Hij is gewoon simpelweg een truckdrivertje. Dat is zelfs Jody Bernal geweest. Dus dat zijn echt niet perse indrukwekkende types ofzo haha
quote:Wil je hem/haar (beter: het) in het groot zien ?
Op donderdag 8 januari 2004 14:23 schreef LoveHenk het volgende:[..]
wat heb toch een zieke avatar
quote:dan gaat die alleen maar lachen
Op donderdag 8 januari 2004 14:25 schreef Koos_26 het volgende:
Als je hem nou zo opwacht:
met 100 mailtjes van verschillende adressen. is ie heus wel stil haha
En dan kijken of je wat terug krijgt.. als hij dreigt.. stap je gwoon naar de politie
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:44 schreef Vampz het volgende:
volgens mij is ts net opgezocht
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:00 schreef _Flea_ het volgende:
Denk het ook, want hij reageert niet meer
Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.
Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.
Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.
Deze zaak is hierbij voor mij afgedaan.
Met vriendelijke groeten,
.........
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:03 schreef BoJo het volgende:
Hey TS , kogeltje lenen?
quote:mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten
Op donderdag 8 januari 2004 15:05 schreef Tronica het volgende:
Geachte heer,Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.
Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.
Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.
.........
quote:Welnee, niet te lang, gewoon de eer aan jezelf houden en uiterst correct antwoorden.
Op donderdag 8 januari 2004 15:06 schreef Vampz het volgende:[..]
mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten
quote:Is goed.
Geachte heer,Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
.........
quote:TS, hup copy-paste want dit is je redding! Niet miepen maar DOEN!
.........
quote:En dat moet ie NOOIT doen, daarmee geeft ie koper een insteek om te bewijzen dat de spullen wellicht inderdaad niet in orde waren bij aankoop. Zelfs al blijft het de verantwoordelijkheid van de koper om dit te testen vooraf. Maar als TS aanbiedt om een gedeelte terug te betalen wekt ie daarmee de suggestie dat ie nattigheid voelt. NOOIT doen!!!
Op donderdag 8 januari 2004 15:06 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Is goed.
Maar TS is een bange poeperd en wil wel 20 euro betalen.
Deze man kan TS helemaal NIETS maken namelijk. Ja, bang maken, maar dat is dan ook alles.
quote:verzonden! heel erg bedankt voor deze erg nuttige reactie!
.........
quote:En dat is hem gelukt
Op donderdag 8 januari 2004 15:09 schreef Tronica het volgende:[..]
En dat moet ie NOOIT doen, daarmee geeft ie koper een insteek om te bewijzen dat de spullen wellicht inderdaad niet in orde waren bij aankoop. Zelfs al blijft het de verantwoordelijkheid van de koper om dit te testen vooraf. Maar als TS aanbiedt om een gedeelte terug te betalen wekt ie daarmee de suggestie dat ie nattigheid voelt. NOOIT doen!!!
Deze man kan TS helemaal NIETS maken namelijk. Ja, bang maken, maar dat is dan ook alles.
quote:Ja, en dat geloven we nu dus niet meer
Op donderdag 8 januari 2004 15:12 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
verzonden! heel erg bedankt voor deze erg nuttige reactie!
Laat je ons zijn antwoord nog even lezen?
quote:de reply van hem, als hij uberhaupt al een reply stuurt, post ik hem hier!
Op donderdag 8 januari 2004 15:15 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Ja, en dat geloven we nu dus niet meer
![]()
Als je het echt gedaan hebt, goedzo!Laat je ons zijn antwoord nog even lezen?
quote:Het zal ons allen benieuwen, post je de reply?
Op donderdag 8 januari 2004 15:12 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
verzonden! heel erg bedankt voor deze erg nuttige reactie!
quote:Don't go away folks, Stay tuned for more.......
Op donderdag 8 januari 2004 15:16 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
de reply van hem, als hij uberhaupt al een reply stuurt, post ik hem hier!
quote:ik denk eerlijkgezegd dattie over een paar dagen bij mij op de stoep staat
Op donderdag 8 januari 2004 15:21 schreef Dodec het volgende:
Stuur hem een paar pornoplaatjes met de tekst "Zo, nou kun je een paar maand vooruit"
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 15:30]
quote:haha....
Op donderdag 8 januari 2004 15:22 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
ik denk eerlijkgezegd dattie over een paar dagen bij mij op de stoep staan
![]()
quote:Istie met z`n tweeën dan
![]()
quote:Hopelijk kun je in het ziekenhuis ook fok!en
![]()
quote:haha mag ie zeker eerst 70 euri neertellen voor een spindeltje?
Op donderdag 8 januari 2004 15:23 schreef _Flea_ het volgende:
Dan eist ie je hele porno collectie op in ruil voor het mobo
quote:kijk dit soort reply's komen nu pas he
Op donderdag 8 januari 2004 15:24 schreef Pteppic het volgende:[..]
Hopelijk kun je in het ziekenhuis ook fok!en
quote:Welnee. Is veel te ver rijden en hij weet toch wel dat ie niks krijgt. En z'n benzinekosten zijn dus al hoger dan die 70 euro
ik denk eerlijkgezegd dattie over een paar dagen bij mij op de stoep staat
![]()
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:26 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Welnee. Is veel te ver rijden en hij weet toch wel dat ie niks krijgt. En z'n benzinekosten zijn dus al hoger dan die 70 euro
wee je gebeente ( ) als het niet zo is
quote:op Fok! zitten we te wachten op een nieuwe rel. De nieuwe rel zou kunnen zijn: Fokkers! zorgen ervoor dat medefokker in het ziekenhuis is gemept. Is dit acceptabel?
Op donderdag 8 januari 2004 15:25 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
kijk dit soort reply's komen nu pas he
![]()
![]()
Vervolgens krijgt een van de FA's de schuld (die had het topic moeten sluiten) en daar gaan we
[Dit bericht is gewijzigd door Nimitz op 08-01-2004 15:34]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:28 schreef Nimitz het volgende:[..]
op Fok! zitten we te wachten op een nieuwe rel. De nieuwe rel zou kunnen zijn: Fokkers! zorgen ervoor dat medefokker in het ziekenhuis is gemept. Is dit acceptabel?
Vervolgens krijgt een van de FA's de schuld (die had het topic moeten sluiten) en daar gaan we
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 15:35]
quote:Kijk maar uit! Koos is militair
Op donderdag 8 januari 2004 15:27 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
ik vertrouw op je
wee je gebeente (
) als het niet zo is
quote:een probleem is dus dat ik thuis woon, en ik meestal de telefoon niet opneem, hij belt namelijk ook op het vaste toestel
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef Merina het volgende:
Gewoon vanaf nu, nergens meer op reageren!!
Niet op zijn mailtjes en je gsm niet beantwoorden als hij belt.
Belt er iemand met zijn nummerherkenning uit, dan neem je maar niet op.
quote:Het is dus niet Koos Werkeloos.
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef fotoloog het volgende:[..]
Kijk maar uit! Koos is militair
quote:Live vanuit Irak
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef fotoloog het volgende:[..]
Kijk maar uit! Koos is militair
quote:De situatie uitleggen aan je ouders en als hij belt, het toestel erop gooien.
Op donderdag 8 januari 2004 15:31 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
een probleem is dus dat ik thuis woon, en ik meestal de telefoon niet opneem, hij belt namelijk ook op het vaste toestel
quote:Doe je toch aangifte van stalken
Op donderdag 8 januari 2004 15:31 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
een probleem is dus dat ik thuis woon, en ik meestal de telefoon niet opneem, hij belt namelijk ook op het vaste toestel
jeetje, wat een eikel is zo iemand...
quote:nog niets, op de vorige mail die ik had gestuurd, had ik ook geen reactie
Op donderdag 8 januari 2004 15:38 schreef Nimitz het volgende:
al wat gehoord?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:40 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
nog niets, op de vorige mail die ik had gestuurd, had ik ook geen reactie
quote:ik heb alles via de mail laten lopen
Op donderdag 8 januari 2004 15:33 schreef Merina het volgende:[..]
De situatie uitleggen aan je ouders en als hij belt, het toestel erop gooien.
Beetje nakaarten, maar in het vervolg zulke dingen alleen via mail laten verlopen.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:41 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Dan zit hij misschien toch in de auto
quote:ok: meld je ieder uur hier op fok. als je een uur niets hebt laten horen, bellen we de politie, ja?
Op donderdag 8 januari 2004 15:41 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Viking84 op 08-01-2004 15:48]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:43 schreef Viking84 het volgende:[..]
ok: meld je ieder uur hier op fok. als je een uur niets hebt laten horen, bellen we de politie, ja?
quote:Ja, en geef meteen dat mailadres van die man, anders kan de politie ook niks.
Op donderdag 8 januari 2004 15:43 schreef Viking84 het volgende:[..]
ok: meld je ieder uur hier op fok. als je een uur niets hebt laten horen, bellen we de politie, ja?
(succes TS )
quote:in dit topic staat iig de verhaallijn
Op donderdag 8 januari 2004 15:46 schreef Famas het volgende:
oeoeoe...nu wordt het spannend.
over een paar maanden bij Peter r. de Vries:"wij kijken nu even naar een reconstructie"(succes TS
)
quote:wie wil je hebben als jou? tom cruise, ben affleck, brad pitt??
Op donderdag 8 januari 2004 15:49 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
in dit topic staat iig de verhaallijn
quote:OOOOOOOOOW je bent nu niet eens thuis... YOH!
Op donderdag 8 januari 2004 15:51 schreef ID-Tweak het volgende:
over een half uur ga ik naar huis, kijken of hij al gebeld heeft
quote:Hij staat je op te wachten denk ik
Op donderdag 8 januari 2004 15:51 schreef ID-Tweak het volgende:
over een half uur ga ik naar huis, kijken of hij al gebeld heeft
quote:ik hoop het, kan ik tenminste eens een keer 112 bellen
Op donderdag 8 januari 2004 15:58 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Hij staat je op te wachten denk ik
quote:kun je gratis bellen
Op donderdag 8 januari 2004 16:00 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
ik hoop het, kan ik tenminste eens een keer 112 bellen
)
Wat zou daar aan de hand zijn?
quote:zeker weer die buurman
Op donderdag 8 januari 2004 16:05 schreef fotoloog het volgende:
Net op de radio!!!!!
Weggebruikers opgelet er rijdt met ZEER hoge snelheid een legervoertuig richting Landgraaf!!!Wat zou daar aan de hand zijn?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:05 schreef fotoloog het volgende:
Net op de radio!!!!!
Weggebruikers opgelet er rijdt met ZEER hoge snelheid een legervoertuig richting Landgraaf!!!Wat zou daar aan de hand zijn?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:07 schreef Viking84 het volgende:[..]
je vergeet wat: een legervoertuig beladen met bommen en granaten
alle auto's botsen van schrik op elkaar, de vrouwen gillen, de mannen brommen, de kinderen janken...
quote:Al in je broek gepoept uit angst?
Op donderdag 8 januari 2004 16:08 schreef ID-Tweak het volgende:
damn, hij reageert echt niet meer
quote:en dat is goed....
...toch
quote:beter toch?
quote:Dat kan goed zijn..............of hij zit echt in de auto
Op donderdag 8 januari 2004 16:10 schreef Sh4keM het volgende:[..]
en dat is goed....
...toch
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:11 schreef fallox het volgende:
misschien als je um neukt dat ie dan geen geld hoeft?
quote:wouldn't be that bad... lijkt me een deal, TS...
Op donderdag 8 januari 2004 16:11 schreef fallox het volgende:
misschien als je um neukt dat ie dan geen geld hoeft?
quote:Wees nou niet bang. Hij heeft het begrepen. Die laat nooit meer wat van zich horen.
quote:tuurlijk wel, moppie, hoe kon 'ie anders dat toetsenbord opsturen
Op donderdag 8 januari 2004 16:13 schreef crash_bandicoot het volgende:
Heeft de t.s geen adres van hem dan?
'k zou alvast een honkbal knuppel aanschaffen.
Maar even ontopic; na 3 maanden zou ik zelf ook niets meer terugnemen, zelfs niet voor 20 euro of wat dan ook. Verkocht is verkocht en heeft hij er problemen mee dan neemt hij maar contact op met de Concumenten Bond en of een justitiele instelling.
Tevens hoef je echt niet bang te zijn dat dit militair mijnheertje bij je komt kloten want jij kan hem harder terug pakken dan dat hij ooit doet, als hij in functie en of in kledij bij jou ruzie komt schoppen loopt deze mijnheer kans om zijn functie en eventuele toekomst in ons militair systeem te verliezen en daar veel schade van ondervinden.
Laat um maar blaaten, anders stuur um eens naar Groningen
[Dit bericht is gewijzigd door Panzer op 08-01-2004 16:21]
quote:dat kan ook nog toch
Op donderdag 8 januari 2004 16:14 schreef Viking84 het volgende:[..]
tuurlijk wel, moppie, hoe kon 'ie anders dat toetsenbord opsturen
(tenzij die militair het opgehaald heeft
)
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:15 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
dat kan ook nog toch
quote:
quote:sorry ja
Op donderdag 8 januari 2004 16:15 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
dat kan ook nog toch
ts zegt:
quote:
ik heb 3 maanden terug ofzo een Moederbord + CPu voor een laptop vcerkocht aan een man uit het noorden des landes, toen heeft deze dat mobo + CPU afgehaald bij mij thuis,
quote:ik vergeef je moppie
Op donderdag 8 januari 2004 16:19 schreef Viking84 het volgende:[..]
sorry ja
ts zegt:
[..]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:21 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ik vergeef je moppie
"dont call me moppie"
quote:ik dacht dat jij een man was haha,ik dacht moppie?
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef Viking84 het volgende:[..]
"dont call me moppie"
![]()
quote:Dat weet TS dus niet, want hij zit nog op z'n werk....
Op donderdag 8 januari 2004 16:23 schreef almarrr het volgende:
En issie al langs geweest?
quote:stage
Op donderdag 8 januari 2004 16:24 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Dat weet TS dus niet, want hij zit nog op z'n werk....
quote:bel je moeder even dan
Op donderdag 8 januari 2004 16:24 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
stage
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:25 schreef Viking84 het volgende:[..]
bel je moeder even dan
als ze niet opneemt, heeft hij haar nu gegijzeld
quote:ik dacht dat JIJ een man was... niet dan?
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ik dacht dat jij een man was haha,ik dacht moppie?
quote:sterkte
Op donderdag 8 januari 2004 16:26 schreef ID-Tweak het volgende:
ik vertrek nu naar huis, ik post hier wel weer over een half uurtje,hoop ik
quote:jawel.maar door een man moppie genoemd worden is ook nix he``
Op donderdag 8 januari 2004 16:25 schreef Viking84 het volgende:[..]
ik dacht dat JIJ een man was... niet dan?
quote:vaarwel
Op donderdag 8 januari 2004 16:26 schreef ID-Tweak het volgende:
ik vertrek nu naar huis, ik post hier wel weer over een half uurtje,hoop ik
quote:Neem iig een luier mee straks als je naar huisgaat......voor het geval er een legervoertuig in de straat staat
Op donderdag 8 januari 2004 16:25 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door fotoloog op 08-01-2004 16:36]
quote:R.I.P.
Op donderdag 8 januari 2004 16:31 schreef Koos_26 het volgende:
Hij verliet zijn stageplaats in overspannen toestand. Van ID-Tweak is nooit meer wat vernomen.......
quote:over een half uur is t zeker
Hij verliet zijn stageplaats in overspannen toestand. Van ID-Tweak is nooit meer wat vernomen.......
quote:Ligt ie nu al in een steegje??
quote:R.I.P.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij bedreiging kan je simpelweg aangifte doen.
Heb jij zijn adres ook? Laat-ie lekker gaar koken!Je bent tot NIETS verplicht. Hij kan net zo goed een willekeurig persoon bedreigen dat-ie 70 euro wil...
* Blind_Guardian krijgt zin in een potje militairtje schoppen
quote:Nog ff wachten
Op donderdag 8 januari 2004 16:55 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ben er nog
niets te merken hier, niemand gebeld
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef fotoloog het volgende:[..]
Nog ff wachten
Het is tenslotte 2 uur rijden voor onze commando!
als ie je al verteld heeft dat 'ie militair is, zal ie nogal trots zijn op zijn baan, en dan denkt hij wel 2x na voor hij iets doet wat niet door de beugel kan, anders is hij zo zijn baan kwijt.
Denk dat 't wel los zal lopen, gooi een beetje Amsterdamse bluf erbij en 't loopt wel los denk ik
succes TS
quote:^
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef r00tie het volgende:
ID-Tweak, ik zou lekker chillen man,als ie je al verteld heeft dat 'ie militair is, zal ie nogal trots zijn op zijn baan, en dan denkt hij wel 2x na voor hij iets doet wat niet door de beugel kan, anders is hij zo zijn baan kwijt.
Denk dat 't wel los zal lopen, gooi een beetje Amsterdamse bluf erbij en 't loopt wel los denk ik
quote:Dat een militair ''effe een sniper leent'' is anders ook een fabeltje uit de tijd van ''pas maar op, want mijn papa is politie''
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef Famas het volgende:
wat een domme reacties hier zeg
een militair zal iemand niet in zun eigen huis vermoorden...ik denk dat die vent een sniper geweer leent en bij de buren op het dak gaat liggen (oid)
dus als TS de voordeur open doet krijgt ie een looden koochel in zun pens..succes TS
Overigens bevinden de militairen die ik zie zich gewoonlijk op de grond, niet op het dak, tenzij deze bij-klussen als schoorsteenveger. Oorlogen worden immers niet vaak op daken uitgevochten, Rambo
[Dit bericht is gewijzigd door TheDon18 op 08-01-2004 17:31]
quote:ow
Op donderdag 8 januari 2004 17:16 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Dat een militair ''effe een sniper leent'' is anders ook een fabeltje uit de tijd van ''pas maar op, want mijn papa is politie''
Overigens bevinden de militairen die ik zie zich gewoonlijk op de grond, niet op het dak, tenzij deze bij-klussen als schoorsteenveger. Oorlogen worden immers niet vaak op daken uitgevochten, Rambo
ontopic: Alex je bent een mietje, die sick fucker van n militair kan t dak op met zn moederbord en zn toetsenbord
quote:we melden ons om 19:00 uur voor operatie "moederbord"
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef fotoloog het volgende:[..]
Nog ff wachten
Het is tenslotte 2 uur rijden voor onze commando!
ik zou je ook anders doden. ik zou een gigantische moederboord bouwen en jou dan tussen de voedingskabels zetten als geleider en het geheel dan onder de stroom zetten. als ie 3 keer piept ben je dood.
quote:toetsenboord?
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef TheGHunter het volgende:
Whehehe zo te zien heeft mn broertje zich weer ns in de problemen gewerkt.
ontopic: Alex je bent een mietje, die sick fucker van n militair kan t dak op met zn moederbord en zn toetsenbord
dommer kan toch niet. Gewoon altijd handelen via je mob.
quote:hij heeft het opgezocht in de telefoongids, dit had je kunnen weten als je het topic even doorgebladerd had!
Op donderdag 8 januari 2004 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
sorry maar thuiswonen en dan dit soort zaakjes afhandelen over de THUIS telefoon / vaste aansluiting?dommer kan toch niet. Gewoon altijd handelen via je mob.
TS - Anders bel je Willibrord Frequin. Zodra die Navy Seal bij jou aanbelt, zal Willibrord hem bestoken met vragen als "Waarom heb je dat nou gedaan? Kun je wel, zo'n grote marinier tegen zo'n klein ventje." Óf die commando kiest eieren voor z'n geld en dan ben jij geholpen, of hij legt ook meteen Willibrord om, en dan zijn wij geholpen
"Ik ga u het verhaal vertellen, van een man, die dacht zijn moederbord in aan een eerlijke marinier..."
quote:Ik EIS een deeltje 2! Graag alle reacties van hem hier posten
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef Leshy het volgende:
Dit is een geniaal topic
Ik hoor het al ik kom wel een keer die kant op als jij denkt dat je mij op
kunt lichten via internet dan heb je het mis.
En wat betreft die 3 maanden ik heb je al direct gemaild en gezegd dat het
niet goed was maar dat als ik een toetsenbord had en wat druk op het
moederbord het misschien wel ging.
Tot ziens.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef Leshy het volgende:
Dit is een geniaal topicTS - Anders bel je Willibrord Frequin. Zodra die Navy Seal bij jou aanbelt, zal Willibrord hem bestoken met vragen als "Waarom heb je dat nou gedaan? Kun je wel, zo'n grote marinier tegen zo'n klein ventje." Óf die commando kiest eieren voor z'n geld en dan ben jij geholpen, of hij legt ook meteen Willibrord om, en dan zijn wij geholpen
quote:heeft ie dat gemaild?
Op donderdag 8 januari 2004 18:31 schreef ID-Tweak het volgende:
nieuwe reply!Ik hoor het al ik kom wel een keer die kant op als jij denkt dat je mij op
kunt lichten via internet dan heb je het mis.
En wat betreft die 3 maanden ik heb je al direct gemaild en gezegd dat het
niet goed was maar dat als ik een toetsenbord had en wat druk op het
moederbord het misschien wel ging.
Tot ziens.
quote:Deze is nog niet vol.
Op donderdag 8 januari 2004 18:36 schreef ID-Tweak het volgende:
en daar verder
quote:zometeen wel
Op donderdag 8 januari 2004 18:38 schreef chibibo het volgende:[..]
Deze is nog niet vol.
quote:Ik heb t even doorgebladerd. Maar zag dit dan over t hoofd.
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij heeft het opgezocht in de telefoongids, dit had je kunnen weten als je het topic even doorgebladerd had!
Tja ........het blijft dom jongen.
Maar wees geen pussy en bluf gewoon lekker mee tegen die gast! Je moet niet netjes overkomen dan geef je m t gevoel dat je wel over m heen kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |