quote:Deze geloof ik, maar de link in de OP doet 't niet meer...
Op vrijdag 9 januari 2004 11:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zoek eens op "SP HP/de Tijd" in POL.
Dat was het stuk waarin werd gesteld dat lantaarns op zonne-energie moesten werken van de SP, en dat dan de lantaarns het snachts niet doen. En dat neon-reclame zou worden verboden enzo. Dat was de insteek van het hele verhaal.
quote:Een kritische blik heeft altijd de voorkeur boven een mantel-der-liefde benadering.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:43 schreef Parabola het volgende:Kleine correctie: HP/de Tijd hakt ongefundeerd beide kanten op. Dom maar objectief, zogezegd.
Waardeloze normering Parabola, ik begrijp dat het niet jouw blad is, maar om het dan maar dom te noemen vind ik vrij simpel.
quote:Ik lees de HP wel eens (eigenlijk vaker dan de VN). Het zet idd wel aan tot nadenken, maar geeft ook vaak kromme tenen omdat de heren journalisten aldaar zelf niet altijd even goed nagedacht hebben. Ze pretenderen en proberen soms onderzoeksjournalistiek te bedrijven, maar de pretentie van kwaliteit maken ze daarbij niet echt waar.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:50 schreef Chewie het volgende:[..]
lees jij de HP wel? HP/deTijd is imo een van de weinige bladen die aanzet tot nadenken. Ben het niet altijd met ze eens maar ze tonen meer lef dan de verschrikkelijk politiek correcte VN.
quote:Geweldig stuk was dat vooral omdat er zo serieus op ingegaan werd terwijl het toch meer om een column ging.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zoek eens op "SP HP/de Tijd" in POL.
Dat was het stuk waarin werd gesteld dat lantaarns op zonne-energie moesten werken van de SP, en dat dan de lantaarns het snachts niet doen. En dat neon-reclame zou worden verboden enzo. Dat was de insteek van het hele verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |