quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:46 schreef Kozzmic het volgende:
HP/de Tijd zet deze week vol de aanval in op Paul Rosenmöller, en dan met name op zijn maoīstische verleden.
Er kan nu ingezet worden op de openingstijd van een topic hierover in POL, en de topicstarter.
Paul Rosenmöller speelt slechts een rol van betekenis op de achtergrond bij de achtergrondpartij GroenLinks. Gezien de huidige flamboyante houding van de man lijkt het erop dat hij zich reeds van dat Maoistische verleden heeft afgekeerd. Komt er een draadje dan ben ik zeer benieuwd naar de vormende waarde van de discussie.
quote:Voorbeeldje: HP/DE TIJD:Rosenmöller bloeddorstige communist!!
Op vrijdag 9 januari 2004 10:52 schreef sjun het volgende:[..]
Paul Rosenmöller speelt slechts een rol van betekenis op de achtergrond bij de achtergrondpartij GroenLinks. Gezien de huidige flamboyante houding van de man lijkt het erop dat hij zich reeds van dat Maoistische verleden heeft afgekeerd. Komt er een draadje dan ben ik zeer benieuwd naar de vormende waarde van de discussie.
quote:STOP HET MULTI-CUL TUREEL FASCISME VAN OFFICIĘLE OPINIELEIDERS
Op vrijdag 9 januari 2004 10:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Voorbeeldje: HP/DE TIJD:Rosenmöller bloeddorstige communist!!
quote:Zo krijgen we er dan gratis en voor niets een handig digitaal naslagwerkje bij. Over het toegevoegde commentaar van de nieuwsposters aldaar kan dan wat langer worden gedacht welke relevantiewaarde ieder daaraan toe wil kennen.
quote:Ze zijn ook allemaal hetzelfde bij "(s)links"
quote:
Terloops in het zeven pagina´s tellende artikel in HP/DE TIJD wordt ook de inmiddels bij velen van ons bekende identiteit en ontluisterende ontstaansgeschiedenis van de Stront Partij van MAOrijnissen onthuld.Conclusie :
Ze doen in links-extremiteiten, aktiviteiten en sympathieën niet of nauwelijks voor elkaar onder!!!
Wat een ontkenningspolitiek van HP/de Tijd.
quote:Is Singh Varma al niet eens gefileerd door HP?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:13 schreef Sidekick het volgende:
Niets over Tara Singh Varma?Wat een ontkenningspolitiek van HP/de Tijd.
Wel grappig trouwens dat HP zo naar rechts is opgeschoven de laatste tijd.
quote:Ja, hoewel er met een rechtse kijk op zaken niets mis is, is HP/de Tijd van tijd tot tijd ongefundeerd aan het hakken naar links. Dat is erg jammer. Ik moet telkens weer denken aan het SP-verhaal van voor de verkiezingen.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:16 schreef freako het volgende:Wel grappig trouwens dat HP zo naar rechts is opgeschoven de laatste tijd.
quote:Ze hebben een duidelijke stelling genomen en dat weet ik wel te waarderen.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:16 schreef freako het volgende:Wel grappig trouwens dat HP zo naar rechts is opgeschoven de laatste tijd.
Ik heb het stuk Van bloedrood tot groenlinks gelezen en an sich is er niets mis met het geschrevene, je kunt absoluut niet spreken over een vorm van demonisatie (ook de media kent zijn leermomenten), het stelt wel kritische kanttekeningen bij de jongere Paul.
Je kunt natuurlijk beargumenteren dat dit mosterd na de maaltijd is, aangezien hij uit de politiek weg is, maar de PvdA heeft eerder al te kennen gegeven in hem een potentiele minister te zien...
quote:Ja het is een beetjeeen wekelijkse Telegraaf geworden
Op vrijdag 9 januari 2004 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, hoewel er met een rechtse kijk op zaken niets mis is, is HP/de Tijd van tijd tot tijd ongefundeerd aan het hakken naar links. Dat is erg jammer. Ik moet telkens weer denken aan het SP-verhaal van voor de verkiezingen.
quote:Kan ik hieruit concluderen dat je de HP/De Tijd leest?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:21 schreef Sidekick het volgende:Ja, hoewel er met een rechtse kijk op zaken niets mis is, is HP/de Tijd van tijd tot tijd ongefundeerd aan het hakken naar links. Dat is erg jammer. Ik moet telkens weer denken aan het SP-verhaal van voor de verkiezingen.
Of dat je uit enkele posts op de forum kunt herleiden wat de essentie van een blad als HP/De Tijd is?
quote:Het zal marketingtechnisch ook wel interessant zijn.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:24 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ze hebben een duidelijke stelling genomen en dat weet ik wel te waarderen.
quote:Ik wou gisteren de nieuwe HP ook lezen, maar ze hadden 'm nog niet bij de bieb.
Ik heb het stuk Van bloedrood tot groenlinks gelezen en an sich is er niets mis met het geschrevene, je kunt absoluut niet spreken over een vorm van demonisatie (ook de media kent zijn leermomenten), het stelt wel kritische kanttekeningen bij de jongere Paul.
quote:Het blijft ook een (prominent) programmamaker natuurlijk.
Je kunt natuurlijk beargumenteren dat dit mosterd na de maaltijd is, aangezien hij uit de politiek weg is, maar de PvdA heeft eerder al te kennen gegeven in hem een potentiele minister te zien...
quote:Kijk eens aan! En du_ke leest zowel de HP/De Tijd als de Telegraaf.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:26 schreef du_ke het volgende:Ja het is een beetjeeen wekelijkse Telegraaf geworden
.
quote:Ik werp er heel enkel een blik op van grote afstand
Op vrijdag 9 januari 2004 11:29 schreef Herostratos het volgende:[..]
Kijk eens aan! En du_ke leest zowel de HP/De Tijd als de Telegraaf.
Ik kan dat schreeuwerige zichzelf heel goed maar toch ondergewaard voelen niet echt waarderen. Ik heb meer respect voor uitgaven als het NRC of Elsevier.
quote:Kleine correctie: HP/de Tijd hakt ongefundeerd beide kanten op. Dom maar objectief, zogezegd.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, hoewel er met een rechtse kijk op zaken niets mis is, is HP/de Tijd van tijd tot tijd ongefundeerd aan het hakken naar links. Dat is erg jammer. Ik moet telkens weer denken aan het SP-verhaal van voor de verkiezingen.
Van bloedrood tot groenlinks
quote:Ja. Enkele stukken. Ik heb geen goed beeld over het geheel, maar de stukken die ik heb gelezen die vielen me bar tegen. Ik besef ook wel dat de door mij gelezen stukken geen goede graadmeter zijn voor het geheel, maar dat praat het schandalige niveau van sommige "ironische" stukken niet goed.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:28 schreef Herostratos het volgende:[..]
Kan ik hieruit concluderen dat je de HP/De Tijd leest?
Ik wou dat de search werkte, want er zijn wel een aantal artikelen te vinden op Fok!
quote:Oh? Heb je een voorbeeld?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:43 schreef Parabola het volgende:[..]
Kleine correctie: HP/de Tijd hakt ongefundeerd beide kanten op. Dom maar objectief, zogezegd.
quote:Dit is de enige die ik zo snel kan terugvinden: 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
Op vrijdag 9 januari 2004 11:44 schreef Sidekick het volgende:Ik wou dat de search werkte, want er zijn wel een aantal artikelen te vinden op Fok!
quote:Juist de artikelen van de HP die op Fok! staan zijn natuurlijk de meest populistische (hoe meer sensatie, hoe hogere oplages geldt ook voor de HP). Daarnaast staan er wekelijks enkele zeer sterke columnisten in en de kritiek is dan wel primair tegen het linkse engagement, het rechtse engagement wordt net zo kritisch benaderd.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:44 schreef Sidekick het volgende:Ja. Enkele stukken. Ik heb geen goed beeld over het geheel, maar de stukken die ik heb gelezen die vielen me bar tegen. Ik besef ook wel dat de door mij gelezen stukken geen goede graadmeter zijn voor het geheel, maar dat praat het schandalige niveau van sommige "ironische" stukken niet goed.
Ik wou dat de search werkte, want er zijn wel een aantal artikelen te vinden op Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door Herostratos op 09-01-2004 11:51]
quote:lees jij de HP wel? HP/deTijd is imo een van de weinige bladen die aanzet tot nadenken. Ben het niet altijd met ze eens maar ze tonen meer lef dan de verschrikkelijk politiek correcte VN.
Kleine correctie: HP/de Tijd hakt ongefundeerd beide kanten op. Dom maar objectief, zogezegd.
quote:
Kleine correctie: HP/de Tijd hakt ongefundeerd beide kanten op.
quote:Zoek eens op "SP HP/de Tijd" in POL.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dit is de enige die ik zo snel kan terugvinden: 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
Dat was het stuk waarin werd gesteld dat lantaarns op zonne-energie moesten werken van de SP, en dat dan de lantaarns het snachts niet doen. En dat neon-reclame zou worden verboden enzo. Dat was de insteek van het hele verhaal.
Wijnand Duyvendak en het RaRa-raadsel
Doelwit Nederland
De GroenLinks-connectie
quote:Dat besef ik ook ja.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:50 schreef Herostratos het volgende:[..]
Juist de artikelen van de HP die op Fok! staan zijn natuurlijk de meest populistische (hoe meer sensatie, hoe hogere oplages geldt ook voor de HP).
quote:Ik zie dat meer als links-bashen dan rechts-bashen. Als het al bashen kan worden genoemd. Sorry.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:50 schreef freako het volgende:
. Er stond vorige week een artikel over de positie van Hirsi Ali binnen de VVD in HP. Daarin werd vermeld dat de "linkse meerderheid" binnen de VVD Hirsi Ali wil muilkorven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |