Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten. Wanneer iemand aangeeft dat hij weggaat na het beantwoorden van een vraag, mag er natuurlijk meteen een andere vraag gesteld worden.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.
Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Je mag vragenstellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden, aangezien dit nog wel eens onduidelijkheden wat punten verdeling op kan leveren. Bij vragen met meerdere antwoorden, moeten al je antwoorden in dezelfde post staan om goedgekeurd te kunnen worden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Spoilertag
Omdat er tegenwoordig een spoilertag is, is het handig om die af en toe te gebruiken. Zo was er laatst een vraag om 10 films op te noemen waar de hoofdpersoon dood ging op het eind. Als je die film nog niet hebt gezien, dan wil je dat niet weten. Daar is de spoilertag heel erg handig voor.
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.
IRC-kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, gezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
Slowchat
Met de komst van een apart slowchat-topic ( Fok! Movie Trivia - Slow/FastChat-topic #7 ) is slowchat in dit topic, net als in alle andere topics in FTR niet meer toegestaan. Een grappige opmerking mag natuurlijk altijd, maar ga geen hele gesprekken meer voeren. Indien nodig kunnen reacties weggemodereerd worden.
vraag van mij
welke film?
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 07-01-2004 12:52]
quote:nee niet bepaald
Op woensdag 7 januari 2004 11:44 schreef twentemeisje het volgende:
Gaat het over die meiden die naar het klooster worden gestuurd
quote:ow...
Op woensdag 7 januari 2004 11:51 schreef dolle_hond het volgende:[..]
nee niet bepaald
* twentemeisje is bang dat het hier weer om iets 'ontzettend frans'' gaat...
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 07-01-2004 11:59]
quote:... ik heb echt geen flauw benul.... Is het land van herkomst van deze film een EU-land?
Op woensdag 7 januari 2004 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
niet ontzettend frans, ook niet een beetje frans
hints:
die scene met die hand in het vuur zit iig in de trailer.
de hoofdrolspeler had voor deze film al twee ook hier bekende films op zijn naam en kan in eigen land niet gewoon over straat.
[Dit bericht is gewijzigd door hornage op 07-01-2004 12:14]
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 07-01-2004 12:25]
de film is spaanstalig, niet europees.
we moeten dus aan de overkant van de oceaan gaan kijken
cryptisch: witte boorden criminaliteit
quote:idd
Op woensdag 7 januari 2004 12:28 schreef Gorro het volgende:
El Crimen del Padre Amaro
quote:Is dat de broer van jody
Op woensdag 7 januari 2004 12:36 schreef dolle_hond het volgende:[..]
idd
met gael garcia bernal van Y tu mama tambien en Amores Perros
en waarom staat dit in de openingspost :
* Fok! Movie Trivia - December 2003
Heimwee naar verloren jaren
[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 07-01-2004 12:49]
quote:
It feels quite strange writing about something, a film which feels quite personal to me. Something which i can relate to so well. As i don't want to share what was a unique film experience for me. Of course nobody reads these well hidden ill-informed comments distributed by the sort of people willing and able to efficiently browse through the imdb database. I am one of those anal retentive people with a thick mist between fact and fiction who is happy to muse over film trivia and film characters outside of the context of the film andis such an appropriate picture for this.
a fantastic film. It isn't underrated, it isn't under appreciated, it's just under played and that's just fine. As the fewer people who know of the film means that my fantasies of being
and ruling his little world in that very short period of history back in '76 are that much fresher and tangible. My mission in life is to find ten films which i fall in love with. I've found three, and this is one. "Watch the leather maan..."
quote:Echt geen idee...
Op woensdag 7 januari 2004 12:46 schreef Gorro het volgende:
Usercomments van welke geweldige film
[..]
puur afgaande op het feit dat je een geweldige film zoekt
quote:Die geeft wat meer weg
Simply one of the best American films of the 1990s and one of the greatest examples of American naturalism, there can be few greater examples of a director's genuine fondness for his characters.With an ensemble cast that has rarely been equaled, you don't need to be from Texas to be reminded of your high school days and of the excitement and pressures of bein' young. The dozen or so main characters are augmented by dozens more we see only in glimpses - the annoyed girl left mid-kiss, the easy-going washed up convenience clerk, the clumsy girl who laughs at herself after a face-forward fall.
has populated a world with easy-going profundity and a warmth that matches the summer of '76 portrayed.
quote:Nee, die heb ik nog nooit gezien
Op woensdag 7 januari 2004 13:20 schreef ReSpawn het volgende:
Grease
quote:Mijn favoriete highschool-film ooit.
Until today, I did not know there was a teen movie that concisely and accurately portrayed teen life in the mid-70's. Well, kids, let me tell you - this film hits it right on. At the time this story is set, I would have just finished 10th grade. My life and those of my friends was EXACTLY like this film, summer-after-partying-summer. I am not talking about the plot; that is specific to the film. But the actual words used in conversations, the topics discussed, the activities, the character interaction, the clothes - it's all so accurate that it's like a documentary! I commendfor remembering the minutiae of that time period so clearly. He's from Texas and I am from a small city in upstate New York, but apparently the same lifestyle was "partying on" all over this nation. To you young film fans - don't let anyone tell you "it couldn't possibly have been like that." I saw it, I lived it; it's true.
quote:Dazed & confused
Op woensdag 7 januari 2004 13:24 schreef Gorro het volgende:[..]
Nee, die heb ik nog nooit gezien
[..]Mijn favoriete highschool-film ooit.
quote:ReSpawn +1
Op woensdag 7 januari 2004 13:25 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Dazed & confused
Geweldige film dus
Welke acteur/actrice?
7 based-on-novel
5 murder
4 vulgarity
3 dancing
3 mental-illness
2 love
2 neo-noir
1 white-collar
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 13:38]
quote:Neen...
Op woensdag 7 januari 2004 14:14 schreef GFP het volgende:
John Travolta?
1 catholic
1 catholicism
1 celibacy
quote:Neen...
Op woensdag 7 januari 2004 14:19 schreef realist_ik het volgende:
patrick swayze
2 courtroom
2 crime
2 double-cross
2 ethnic-slur
2 gang
2 gunfire
quote:Njet...
Op woensdag 7 januari 2004 14:22 schreef GFP het volgende:
Kevin Bacon
1 hate-crime
1 head-shaving
1 nazi
1 neo-nazi
quote:Juist!
Op woensdag 7 januari 2004 14:24 schreef hornage het volgende:
edward norton
hornage +1
placed duct tape on her breasts during the filming of the love scene so that she could know for sure nothing would be visible that she didn't want seen. She also made the production company sign a contract stating which parts of her were not to be shown.
quote:Shit.. daar heb ik wel iets van gehoord, maar ik weet niet meer over wie het ging
Op woensdag 7 januari 2004 14:28 schreef hornage het volgende:
ow yeah w00t....
Ok, volgende vraag, welke actrice deed nogal preuts in welke film
placed duct tape on her breasts during the filming of the love scene so that she could know for sure nothing would be visible that she didn't want seen. She also made the production company sign a contract stating which parts of her were not to be shown.
Julia Roberts? Pretty woman?
Zal wel niet...
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 14:41]
quote:ja, zij... of Sandra Bullock
Op woensdag 7 januari 2004 14:35 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Shit.. daar heb ik wel iets van gehoord, maar ik weet niet meer over wie het ging
Julia Roberts?
quote:Sandra Bullock jah, en nu de voor de andere helft van de vraag, welke film?
Op woensdag 7 januari 2004 14:36 schreef realist_ik het volgende:[..]
ja, zij... of Sandra Bullock
ow sorry, ik mag nog niet.
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 07-01-2004 14:54]
quote:dat is hem
Op woensdag 7 januari 2004 14:48 schreef realist_ik het volgende:
fire on the amazon
De film is in 1990 geschoten voordat Sandra echt bekend werd. In 1993 kwam hij in Amerika uit in de bioscoop, maar die was al flink geknipt qua erotische scenes. In 2000 kwam hij pas op video uit in de rest van de wereld.
Welke film???
(als het te gemakkelijk is, zeg het dan ook ff... is de eerste keer dat ik zo'n vraag doe)
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:13 schreef ShaoliN het volgende:
Adams Family
quote:nope
Op woensdag 7 januari 2004 15:32 schreef ReSpawn het volgende:
Goldeneye?
hardop denken mag hoor, dan kan ik het een beetje sturen...
quote:Sean Connery is al goed, Wesley Snipes kan ik nergens terugvinden
Op woensdag 7 januari 2004 15:33 schreef Woodpecker het volgende:
Rising sun: Sean Connery + Wesley Snipes
quote:James Bond spiraaltje op de achtergrond: James Bond film/iemand die James Bond heeft gespeeld
Op woensdag 7 januari 2004 15:34 schreef realist_ik het volgende:[..]
nope
hardop denken mag hoor, dan kan ik het een beetje sturen...
Beeld van een boogschutter: Er wordt met pijlen geschoten in de film/Iemand heet Archer in de film/iemand of iets heet Sagitarius in de film.
Die zwarte dude: Geen idee wie het is, maar het zal wel een rapper zijn ofzo.
Sean Connery + hooggelegen gebieden = The Hill
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:37 schreef ReSpawn het volgende:[..]
James Bond spiraaltje op de achtergrond: James Bond film/iemand die James Bond heeft gespeeld zie boven
Beeld van een boogschutter: Er wordt met pijlen geschoten in de film/Iemand heet Archer in de film/iemand of iets heet Sagitarius in de film. niet zomaar een boogschutter
Die zwarte dude: Geen idee wie het is, maar het zal wel een rapper zijn ofzo. idd, een rapper ofzo... hij had een cameo in Last Action Hero
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:39 schreef Woodpecker het volgende:
Volgens mij is die zwarte dude MC Hammer
maar heeft verder niks met een hamer te maken hoor...
het goede antwoord is nog niet gegeven.
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 07-01-2004 15:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Woodpecker op 07-01-2004 15:48]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:41 schreef Woodpecker het volgende:
Of Connery met Harrison 'timmerman (De Hamer!!)'Ford = Indiana Jones and the Last crusade
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:43 schreef ReSpawn het volgende:
Robin Hood: prince of thieves?
quote:Robin Hood = Kevin Costner?
Op woensdag 7 januari 2004 15:44 schreef realist_ik het volgende:[..]
maar de naam die je dan aan dat beeldje hebt gekoppeld is wel correct
Samen met Sean Connery in The Untouchables?
quote:... zie jij dan niet een antwoord van ReSpawn over het hoofd
Op woensdag 7 januari 2004 15:44 schreef realist_ik het volgende:[..]
maar de naam die je dan aan dat beeldje hebt gekoppeld is wel correct
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:49 schreef realist_ik het volgende:
a) gespeeld door
b) gespeeld door
c) verwijzing naar titel ta da nanana nanaaa - Can't touch this-
d) verwijzing naar scene uit film
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 15:57]
quote:"U can't touch this" ....
Op woensdag 7 januari 2004 15:48 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Robin Hood = Kevin Costner?
quote:en dat is correct
Op woensdag 7 januari 2004 15:48 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Robin Hood = Kevin Costner?
Robin Hood -> Kevin Costner
Sean Connery was ook al gevonden
de achtergrond is een verwijzing naar de bekende scene op de trappen van het treinstation (waar die kinderwagen naar beneden dondert tussen de kogels door)
MC Hammer -> U Can't Touch This -> Untouchables
ReSpawn +1
Welke film? dropped out of high school at 16.
was, before he became an actor, a qualified hairdresser (stylist)
has admitted to having extensive plastic surgery on her face and body.
quote:Juist, maar er zijn nog 2 andere mensen...
Op woensdag 7 januari 2004 16:29 schreef MasterWouter het volgende:
Courtney Love
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 16:35]
quote:Correctemundo!
Op woensdag 7 januari 2004 16:30 schreef realist_ik het volgende:
dan is het Man on the Moon
realist_ik +1
Jim Carrey
Danny DeVito
Courtney Love
quote:sjit, je bedoelt de film
Op woensdag 7 januari 2004 16:30 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Juist, maar er zijn nog 2 andere mensen...
quote:Tja...
Op woensdag 7 januari 2004 16:32 schreef MasterWouter het volgende:[..]
sjit, je bedoelt de film
(en ik bedoel niet die kleine koter)
quote:Lijkt mij ook..
Op woensdag 7 januari 2004 16:54 schreef kinky_queen het volgende:
anthony hopkins?
quote:dat is correct
Op woensdag 7 januari 2004 16:54 schreef kinky_queen het volgende:
anthony hopkins?
kinky_queen +1
quote:gekopieerd van vorig deel
Op woensdag 7 januari 2004 12:43 schreef GFP het volgende:[..]
Is dat de broer van jody
en waarom staat dit in de openingspost :
* Fok! Movie Trivia - December 2003Heimwee naar verloren jaren
Hij is niet te moeilijk, want ik moet zo weer weg
Welke acteur/actrice?
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 20:05]
Ik zie Han Solo
The headless Horseman lijkt me, doet me denken aan Sleepy Hollow
En volgens mij een screenshot uit het begin van Bram Stoker's Dracula
En een echte bakker...
quote:En nou maar verbanden leggen
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef GFP het volgende:
Ikke niet zienIk zie Han Solo
En een echte bakker...
quote:Volgens kwam je vorige sig uit de film die de achtergrond vormt (als ik me alles goed herinner toch)
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef GFP het volgende:
Ikke niet zienIk zie Han Solo
En een echte bakker...
quote:Ehm... volgens mij kwam mijn vorige sig niet uit een film eigenlijk
Op woensdag 7 januari 2004 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Volgens kwam je vorige sig uit de film die de achtergrond vormt (als ik me alles goed herinner toch)
Maar als je weet welke film het is, weet je ook gelijk wie ik zoek waarschijnlijk
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:02 schreef GFP het volgende:
Maar Chris Walken lijkt me te voor de hand liggend...
quote:Dus het is wel goed
Op woensdag 7 januari 2004 18:19 schreef ReSpawn het volgende:Hij is niet te moeilijk, want ik moet zo weer weg
GFP +1
Achtergrond is uit 'The Prophecy'
Headless Horseman speelt hij in 'Sleepy Hollow'
Hij is de zoon van een bakker en hij was de tweede keus van George Lucas voor de rol van Han Solo..
Ik had hem moeilijker kunnen maken, want het probleem is al opgelost en ik kan dus blijven
quote:Ik heb GFP gequoted (gekwoot of hoe je dat ook schrijft). Ik bedoelde dan ook zijn sig.
Op woensdag 7 januari 2004 19:03 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Ehm... volgens mij kwam mijn vorige sig niet uit een film eigenlijk
Maar als je weet welke film het is, weet je ook gelijk wie ik zoek waarschijnlijk
-edit- en ik heb weer een fantastische hint gegeven blijkbaar
[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 07-01-2004 19:11]
quote:Ja, ik zag het nu ook ja...
Op woensdag 7 januari 2004 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ik heb GFP gequoted (gekwoot of hoe je dat ook schrijft). Ik bedoelde dan ook zijn sig.
quote:Ik denk dat ie mijn sig bedoelt...
Op woensdag 7 januari 2004 19:03 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Ehm... volgens mij kwam mijn vorige sig niet uit een film eigenlijk
quote:Ja, klopt ja... wederom
Op woensdag 7 januari 2004 19:06 schreef GFP het volgende:[..]
Ik denk dat ie mijn sig bedoelt...
Do you know how you got that dent, in your top lip? Way back, before you were born, I told you a secret, then I put my finger there and I said "Shhhhh!" uit the prophecy...
quote:Maar jij bent dan ook een fantastische kerel
Op woensdag 7 januari 2004 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ik heb GFP gequoted (gekwoot of hoe je dat ook schrijft). Ik bedoelde dan ook zijn sig.
Ik heb een hekel aan dit soort vragen, dus nu stel ik er zelf zo eentje
wie zoek ik?
14 independent-film
11 based-on-novel
6 helicopter
5 blockbuster
5 doctor
5 drugs
5 film-making
5 hospital
5 murder
4 based-on-book
4 behind-the-scenes
4 sequel
4 surreal
4 tv-special
3 airplane
3 assassination
3 aviation
3 based-on-play
3 based-on-tv-series
3 chase
3 computer-animation
ik heb er stiekem eentje tussenuit gelaten, maar die zal ik hierna plaatsen, werd te makkelijk zo
[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 07-01-2004 19:25]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:19 schreef ranja het volgende:
Angelina Jolie?volgens mij iemand die een stuk minder films heeft gemaakt dan Cruise...
Nee, die heeft er maar weinig
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 19:28]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:22 schreef SODA het volgende:
Charlie Sheen
quote:63! en dan 14 independant en 5 blockbuster?
Op woensdag 7 januari 2004 19:21 schreef GFP het volgende:Persoon heeft toch 63 titeltjes...
5 shrek
Deze had ik overgeslagen
quote:Hij doet/deed dus ook mee in een succesvolle TV-reeks?
Op woensdag 7 januari 2004 19:24 schreef GFP het volgende:[..]
2x genomineerd voor Oscar
8x genomineerd voor Emmy (4x gewonnen)
1x genomineerd voor Razzie
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Hij doet/deed dus ook mee in een succesvolle TV-reeks?
quote:3rd rock from the sun!!
Op woensdag 7 januari 2004 19:33 schreef GFP het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:32 schreef ReSpawn het volgende:
Eddie Murphy
Komt niet verder dan 6 indies...
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Hij doet/deed dus ook mee in een succesvolle TV-reeks?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Exactly!!
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef ReSpawn het volgende:
John Lithgow (of Lithcow)
De Razzie was voor zijn goede rol in Cliffhanger
ReSpawn +1
quote:You're on a roll baby
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
[..]
quote:Ik wist het door Shrek hoor
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
[..]
quote:De titel Saint krijg je niet zomaar, die moet je verdienen.
Op woensdag 7 januari 2004 19:37 schreef GFP het volgende:[..]
You're on a roll baby
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 07-01-2004 20:03]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:53 schreef GFP het volgende:
Danny Trejo
Ja.... dat is goed....
GFP +1
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:03 schreef twentemeisje het volgende:(en
voor GFP...)
quote:Ik dacht meteen aan dezelfde, maar ik heb wel geen flauw idee van wie we de voorkant zien.
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef ReSpawn het volgende:
Wie zien we hier van achteren?
[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 07-01-2004 20:12]
quote:Ja... Ik zou het wel zien, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat zou kunnen... Maar zo houden we de vaart er lekker in
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Patch het volgende:
Dat ziet toch iedereen dat dat Danny Trejo is?
quote:Ik zag het ook DIRECT! not
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Patch het volgende:
Dat ziet toch iedereen dat dat Danny Trejo is?
quote:Christopher Moynihan & Johnny Sneed
Op woensdag 7 januari 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ik dacht meteen aan dezelfde, maar ik heb wel geen flauw idee van wie we de voorkant zien.
quote:Dank je
Op woensdag 7 januari 2004 20:07 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Ik zag het ook DIRECT! not
en
twentemeisje
Wie zien we hier op de rug?
idd, dat kleine mannetje rechts
quote:Damn you
Op woensdag 7 januari 2004 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
OW nee... ik zie het al... het is uit Stealing Harvard... Jason Lee
twentemeisje +1
"I can be your best friend or your worst enemy. You seem to prefer the latter."
quote:Piepels... ik kan mijn ogen bijna niet meer open houden... en volgens mij is het hier ook niet erg druk meer
Op woensdag 7 januari 2004 22:01 schreef twentemeisje het volgende:
Bij een totaal gebrek aan inspiratie... Wie zei dit in welke film?"I can be your best friend or your worst enemy. You seem to prefer the latter."
Welterusten &
quote:Ja, logisch dat het dan Jim Carrey was. Moest dat erbij dan
Op woensdag 7 januari 2004 22:32 schreef TFM het volgende:
Dat dachte ik ook al,naja, dan is het :
Jim Carrey in Cable Guy
dan heeft scanman01 het toch goed?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:01 schreef twentemeisje het volgende:
Bij een totaal gebrek aan inspiratie... Wie zei dit in welke film?"I can be your best friend or your worst enemy. You seem to prefer the latter."
quote:dit zijn eigenlijk ook 2 vragen, mag eigenlijk ook niet, maarjah, gebeurd wel vaker
Op woensdag 7 januari 2004 22:47 schreef TFM het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar vind wel dat het meest complete antwoord zou moeten winnen. Er word gevraagd Wie en welke film. Niet alleen welke film.
quote:Inderdaad !
Op woensdag 7 januari 2004 22:47 schreef TFM het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar vind wel dat het meest complete antwoord zou moeten winnen. Er word gevraagd Wie en welke film. Niet alleen welke film.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is dat uit The Cable Guy
quote:Zo letterlijk bedoelde ik de vraag eigenlijk niet ja ja ik weet dat het er wel zo staat.... Als jij zegt dat het uit The Cable Guy komt dan weet ik wel zeker dat je JC bedoelt! toch?
Op woensdag 7 januari 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, logisch dat het dan Jim Carrey was. Moest dat erbij dan
quote:... en dat is in dit geval ook zo
Op woensdag 7 januari 2004 22:45 schreef MasterWouter het volgende:
twentemeisje had 1 van de twee denk ik wel goedgekeurd
Kortom: scanman01 +1
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 08-01-2004 08:34]
Hoeveel eightballs kopen Jimmy the Finn en Danny Parker bij Bobby?
-edit- wat achternamen toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 08-01-2004 09:09]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:09 schreef dice het volgende:
MoggeGokje; 25 ?
quote:eight eightballs, leuk gevonden, maar helaas
Op donderdag 8 januari 2004 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Salton Sea... maar geen FLAUW idee hoeveel... dus gokje... 8
quote:Vind hem redelijk, maar niet goed...
Op donderdag 8 januari 2004 09:24 schreef hornage het volgende:
Ik vind 5 een goede gok
quote:Is helaas ook niet juist...
Op donderdag 8 januari 2004 09:29 schreef twentemeisje het volgende:
... dan gooi ik er nog eens "2" tegenaan...
quote:Zo...
Op donderdag 8 januari 2004 09:30 schreef hornage het volgende:
of 6?
hornage +1
quote:Vind je?
Op donderdag 8 januari 2004 09:31 schreef GFP het volgende:[..]
Zo...
Gokvragen, altijd leuk om de vingers los te maken voor een dagje FMT
quote:Nee, maar vind het leuk om jou te plagen
Op donderdag 8 januari 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Vind je?
Welke verleidelijke actrice zien we hier?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:44 schreef Patch het volgende:
Daryll Hannah?
quote:yes
Op donderdag 8 januari 2004 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
Charlize Theron?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:52 schreef hornage het volgende:[..]
yes
twentemeisje + 1
Wie zoek ik.....?
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 08-01-2004 10:02]
Don Johnson
quote:En DJ ook niet....
Op donderdag 8 januari 2004 10:49 schreef GFP het volgende:
Mickey Rourke
Aanvullende aanwijzing (voor echte naam v. gezochte persoon):
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 08-01-2004 11:04]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:11 schreef Patch het volgende:
Michael York?
pssst... tis een dame....
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:13 schreef Patch het volgende:
Kate Hudson?
Marlboro: 200 cigarettes (Cindy)
Didi-logo: Dee Dee in Dr. T. & the Women
Vier veren: Four Feathers (Ethne)
Adam: About Adam (Lucy)
Willem Alexander: Alex & Emma (konigin Emma op zijn t-shirtje)
Aanvullende foto: de Hudson River bij NYC
Patch +1
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 08-01-2004 11:29]
naar Engeland
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:33 schreef MasterWouter het volgende:
geen ideenaar Engeland
quote:Nope, dat was Kermit.
Op donderdag 8 januari 2004 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
ging in een restaurant werken
of was dat een andere muppet
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:41 schreef ranja het volgende:
ze blijven allemaal in New York toch, even denken wat ging Fozzy doen... in het theater staan als goochelaar misschien?
quote:Fozzie kan geen piano spelen.
Op donderdag 8 januari 2004 11:44 schreef realist_ik het volgende:
piano spelen in een italiaans restaurant ?
quote:ah ok.
Op donderdag 8 januari 2004 11:44 schreef Patch het volgende:[..]
Fozzie kan geen piano spelen.
quote:Rowlf the Dog kan piano spelen, maar dat ging ie niet doen.
Op donderdag 8 januari 2004 11:45 schreef realist_ik het volgende:[..]
ah ok.
dat was die andere dan...
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:46 schreef MasterWouter het volgende:
stand-up comedian in een bar
echt te lang geleden dat ik die film zag...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 08-01-2004 11:53]
quote:Fozzie gaat toch naar het bos
Op donderdag 8 januari 2004 11:24 schreef Patch het volgende:
In "The Muppets Take Manhattan" gaan alle muppets uit elkaar. Waar gaat Fozzie Bear naartoe?
quote:Ik keur deze goed.
Op donderdag 8 januari 2004 12:02 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
Fozzie gaat toch naar het bos
ergens ver weg
quote:WOW dubbel lekker
Op donderdag 8 januari 2004 12:06 schreef Patch het volgende:[..]
Ik keur deze goed.
Fozzie gaat naar de bossen / grot om daar een winterslaap te houden met andere beren, alleen kan Fozzie niet in slaap komen.
Oscar-Wilde + 1 +![]()
moment
The NEXT Karate kid
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 08-01-2004 12:37]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:31 schreef ReSpawn het volgende:
The Karate Kid
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:31 schreef ReSpawn het volgende:
Beter:The NEXT Karate kid
![]()
waarom weet ik niet
jullie denken de verkeerde kant op
de achtergrond en het plaatje linksboven zegt iets over 1 acteur ( M/V )
de 2 plaatjes rechts over een ander acteur ( M/V )
en de 2 plaatjes onder geven een aanwijzing voor de titel
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 08-01-2004 12:46]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:41 schreef ReSpawn het volgende:
Shakespeare in Love?
quote:Gonzo toch
Op donderdag 8 januari 2004 12:41 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
wie is die knakker toch linksonder
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:44 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Gonzo toch
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:47 schreef GFP het volgende:
Tegen beter weten in: Fear and Loathing in Las Vegas?
quote:Shakespeare in love, maar dat was niet goed
Op donderdag 8 januari 2004 12:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
je ziet gonzo en een hartje, waar denk je dan aan
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 08-01-2004 12:55]
quote:PRECIES...!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 12:49 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Shakespeare in love, maar dat was niet goed
Maar het kan dus ook Charles met een hartje zijn...
quote:Eddie Murphy?
Op donderdag 8 januari 2004 12:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:
de 2 plaatjes rechts over een ander acteur ( M/V )
of toch Olivia Newton John
quote:Raoul Duke, Gonzo-journalist...
Op donderdag 8 januari 2004 12:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
je ziet gonzo en een hartje, waar denk je dan aan
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:57 schreef ranja het volgende:[..]
Eddie Murphy?
of toch Olivia Newton John
quote:je denkt teveel door
Op donderdag 8 januari 2004 12:58 schreef GFP het volgende:[..]
Raoul Duke, Gonzo-journalist...
en het was ook meer een gok op dat Gonzo-beest...
quote:Diana/Di
Op donderdag 8 januari 2004 13:00 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
je denkt teveel door
als je Charles met een hartje had gezien, wat is dan het eerste wat in je hoofd opkomt
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 08-01-2004 13:07]
quote:bij mij niet hoor
Op donderdag 8 januari 2004 13:01 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Diana/Di
quote:strange + love
Op donderdag 8 januari 2004 13:00 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
je denkt teveel door
als je Charles met een hartje had gezien, wat is dan het eerste wat in je hoofd opkomt
Dr. Strangelove or how I et cetera
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
Camilla
http://us.imdb.com/title/tt0109368/
rolls royce en fried green tomatoes = Jessica Tandy
fitness en Little Buddha = Bridget Fonda
Gonzo en love = Camilla
TM + 1
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 08-01-2004 13:15]
quote:geeft niet, ik heb hem ook opgezocht
Op donderdag 8 januari 2004 13:10 schreef Patch het volgende:
En ja hoor....
Ik geef toe...
Een paar dagen voordat ik jullie ga verlaten:
Ik heb nog nooit van die film gehoord....
quote:de grote liefde van Gonzo is het kippetje genaamd Camilla best een lekkere kip ook nog
Op donderdag 8 januari 2004 13:11 schreef ranja het volgende:
ik snap die van Gonzo niet... of is Camilla ook een muppet?
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 08-01-2004 13:24]
quote:*KUCH*
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Patch het volgende:[..]
strange + love
Dr. Strangelove or how I et cetera
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:39 schreef Patch het volgende:[..]
ja...
Voortaan mag je dus niet complete antwoorden geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |