abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:07:27 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15931658
quote:
Donald Trump krijgt zijn eigen reality. Hij gaat uit 16 kandidaten die voor hem komen werken, bepalen wie er ontslagen moet worden en wie blijft.

Droombaan
We berichtten er al een aantal maanden geleden over: de nieuwste hype in realityland wordt de grote ontslagshow. Onroerend goed-tycoon Donald Trump krijgt vanaf 8 januari zijn eigen tv-show op NBC: The Apprentice (De Leerjongen). Zestien jonge yuppen doen in de show een gooi naar een topbaan binnen Donald Trumps zakenimperium, waar een jaarsalaris van 250.000 dollar mee te halen valt. Donald Trump is de Simon Cowell van de show: hij bepaalt welke vijftien afvallen en wie de droombaan zal krijgen.

Opleiding
Onder de zestien kandidaten bevinden zich zowel cum laude-afgestudeerden als mensen zonder opleiding. Zij krijgen taken op het gebied van verkoop, marketing, promotie, liefdadigheid, onroerend goed-onderhandelingen, financiering, advertentie-pitches en facility management.

Hekel
De serie zal zich afspelen in de Trump Tower in New York. Voor veel van de kandidaten is het het eerste bezoekje aan de stad. Donald Trump staat erom bekend een hekel te hebben aan het ontslaan van mensen: dat kan hij met deze show dus afleren.

Interessant.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15934466
Who the hek is ie ook alweer. . .
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:49:51 #3
15080 static
pi_15934497
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:48 schreef berney het volgende:
Who the hek is ie ook alweer. . .
http://www.askmen.com/men/business_politics/38_donald_trump.html

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15934635
Donald Trump...

De man de een miljard bezat, een miljard schuld had en inmiddels weer miljardair is. Dankzij de Trump Tower die hem altijd miljoenen heeft opgeleverd. Ook bekend van Ivana Trump die hem nogal wat geld heeft gekost.

Aardige show, lijkt me leuk om te zien.

pi_15939470
Ja hier waren ze constant reclame aan het maken toen ik in mei in New York was.
De smaak van die man wil je niet hebben, maar hij heeft blijkbaar een goed instinct om dingen te verkopen. Een van de grootste investeerders in New York van het moment.
  zondag 4 januari 2004 @ 16:18:33 #6
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15956217
Lijkt me wel leuk
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 4 januari 2004 @ 16:20:05 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15956257
quote:
Donald Trump is de Simon Cowell van de show
De wie
pi_15956296
leuk .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15956361
quote:
Op zondag 4 januari 2004 16:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

De wie

De krentenbol tussen de oliebollen.
pi_16792328
Het is tot nu toe erg leuk en interessant... het was alleen jammer dat de vrouwen en mannen gescheiden waren, en de vrouwen echt hun seksualiteit gingen uitspelen. Maar vanaf volgende week zijn er gelukkig nieuwe teams. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 1 februari 2004 @ 21:30:22 #11
15080 static
pi_16792830
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:21 schreef sweek het volgende:
Het is tot nu toe erg leuk en interessant... het was alleen jammer dat de vrouwen en mannen gescheiden waren, en de vrouwen echt hun seksualiteit gingen uitspelen. Maar vanaf volgende week zijn er gelukkig nieuwe teams. .
Huh? Wordt het al uitgezonden?
pi_16795532
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:30 schreef static het volgende:

[..]

Huh? Wordt het al uitgezonden?

Ja hoor, ik heb al vier afleveringen gezien...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 1 februari 2004 @ 22:32:10 #13
15080 static
pi_16795845
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:25 schreef sweek het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb al vier afleveringen gezien...

Welke zender?
  Moderator maandag 2 februari 2004 @ 08:39:43 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16807670
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:32 schreef static het volgende:

[..]

Welke zender?

NBC dus. Ik heb nu ook 4 afleveringen gezien en ik vind het een erg leuk programma. Een soort Idols voor ondernemers is het.

In Amerika stond dit porgramma tegenover Idols, dat was niet handig, dus het wordt nu verzet naar de donderdag...direct achter Friends.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_16828066
Ik heb trouwens niet het gevoel dat de kandidaten nou echt zo'n goede ondernemers zijn... ik heb niet het gevoel dat zij nou op andere manieren handelen dan een doorsnee iemand... terwijl ze toch allemaal op een of andere manier aan zaken doen...

En ik ben erg blij dat Trump de vrouwen ook even heeft aangepakt over het telkens maar weer op hun vrouwelijkheid terugvallen... het was gewoon niet eerlijk. Maar nu is het dus ook geen voordeel meer, vanaf de volgende aflevering. .

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17027878
En er komt een tweede seizoen:
quote:
Trump Hired for Second Season

by Lia Haberman
Feb 6, 2004, 1:30 PM PT

Despite the comb-over, Donald Trump has wooed TV audiences and critics alike with his ruthless business-minded reality series, The Apprentice.

NBC is also on board, renewing the Donald's contract for a second season as he searches for yet another junior executive to join his team.

a d v e r t i s e m e n t

Network chief Jeff Zucker announced the pickup late Thursday and hinted that the Peacock could be in business with Trump and executive producer Mark Burnett for "many years to come."

NBC is taking applications for the next installment on its Website, nbc.com, challenging wannabe moguls to match business wits with the real estate tycoon.

A quick recap for newcomers to the show: 16 ambitious entrepreneurs compete in basic challenges--shilling lemonade, trying to convince people that Planet Hollywood serves decent food, etc.-- for a $250,000-a-year dream job at one of Trump's corporate outlets.

Instead of a tribal council, contestants are called into the boardroom where the weakest link is dismissed by Trump with a curt, "You're fired."

The first season has proven a ratings winner, averaging 19.1 million viewers for the first three episodes, according to Nielsen Media Research. A supersized version that ran Thursday night drew 18 million curious.

In fact, the show's only misstep came after NBC moved the series to Wednesday night opposite Fox's juggernaut American Idol. A massive ratings dip convinced programming execs to return the Apprentice to the Thursday night lineup.

Those scheduling switcheroos served to fuel a feud between Trump and CBS head honcho Les Moonves. The New York-based business titan, still smarting over Moonves' decision to drop the telecast of Trump's Miss Universe Pageant, threw a tantrum when CBS aired one its signature shows, CSI, against The Apprentice premiere.

The Donald later told reporters, "If Les Moonves was a contestant on [The Apprentice], he would have been fired by the third episode."

Moonves chalked the attack up to Trump "having a very bad hair day."

Sniping aside, the show's success has been a triumphant comeback for the businessman who was once on the edge of bankruptcy. Trump has inked a $5 million deal with Random House to publish How to Get Rich in April, timed to coincide with the Apprentice's live season finale.

Plus, Trump, who's been mocked as a symbol of '80s excess, is now being referred to in the press as the "billionaire with bravado," the "mack daddy of Manhattan, the "secret weapon in NBC's programming arsenal" and the " gossamer-haired real estate magnate."

If only he would do something about that hair.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17375668
Weer een goede aflevering deze keer... Ik stoorde me eigenlijk niet zo veel aan Tammy, maar wel steeds meer aan Omarosa... ik denk ook dat zij wel de volgende gaat zijn die er uit vliegt, in ieder geval als haar team verliest.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:41:18 #18
15080 static
pi_17376573
Heb een paar afleveringen gezien, vond het niet bijster interessant.
pi_17410686
Hmm, Omarosa zit er nog steeds in... .
En ik vond dat Nick het echt stukken slechter deed dan Erika, van mij had hij er uit gemogen.
Amy vind ik tot nu toe het meeste kans maken op de overwinning. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17690695
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door static op 10-09-2004 23:19:40 (Tags gezet. :)) ]
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 14:51:14 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17888011
In Amerika blijft het een succes...voor de tweede serie hebben zich weer erg veel mensen gemeld.

Ook wel begrijpelijk, het is gewoon een erg leuk programma. Volgens de preview van afgelopen week worden de laatste opdrachten steeds groter van aard, tot aan het organiseren van een groot popconcert aan toe. Ik ben benieuwd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_17993507
Het zinnetje "You're Fired" duikt trouwens overal op nu, en Trump wil er al een patent op aanvragen. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door static op 10-09-2004 23:20:04 (Tags gezet. :)) ]
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18200205
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door static op 10-09-2004 23:20:27 (Tags gezet. :)) ]
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18309884
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door static op 10-09-2004 23:20:48 (Tags gezet. :)) ]
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18524000
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door static op 10-09-2004 23:21:05 (Tags gezet. :)) ]
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 5 september 2004 @ 19:18:48 #26
15080 static
pi_21770261
Vanaf 10 september op RTL4.
quote:
Trumps Troonopvolger is eent 15-delige real life drama, waarin 16 ondernemende kandidaten, van verkopers tot afgestudeerde MBA’ers, wekelijks in teams zakelijke opdrachten uitvoeren terwijl ze samen in één appartement wonen. Het verliezende team dient zich te melden in Donald Trump’s boardroom, waar één van hen door de keiharde zakentycoon op staande voet wordt ontslagen. De uiteindelijke winnaar krijgt een topfunctie in het bedrijf van Trump en een jaarsalaris van een kwart miljoen dollar.

You're fired!
In Amerika trok deze serie, daar uitgezonden onder de titel ‘The Apprentice’ (letterijk: de leerjongen of stagiair), wekelijks zo’n 20 miljoen kijkers en siert het door Trump onnavolgbaar uitgesproken "You’re fired" inmiddels talloze koffiemokken, t-shirts en caps. Overigens gaat in 2005 een Nederlandse versie van dit programma bij RTL 4 van start.

Op audiëntie
Bij hun aankomst in New York, staat er voor de kandidaten, acht mannen en acht vrouwen geselecteerd uit 215.000 aanmeldingen, een bezoek aan de Trump Tower op het programma, waar ze op audiëntie mogen bij niemand minder dan Donald Trump himself. Nadat de ultieme megamultimiljonair met het intrigerende haar de groep in twee teams heeft gesplitst (de mannen tegen de vrouwen), deelt hij de eerste opdracht uit. Deze dient groepsgewijs en binnen één dag te worden uitgevoerd, terwijl zij door camera’s en Trump of zijn medewerkers worden geobserveerd.

Overambitieus
Voor het succesvol uitvoeren van de taken hebben de kandidaten al hun parate kennis, sluwheid en bravoure nodig. En incasseringsvermogen, want de overambitieuze teamgenoten lijken met genoegen een mes in elkaars rug te steken. Voor zichzelf maken ze het overigens ook niet makkelijk. Zo kruipt kandidaat Sam letterlijk en ongevraagd in zijn dure pak voor Trump over de grond om niet ontslagen te worden. En dat al in de eerste aflevering.

Slangenkuil
De teamopdrachten beslaan diverse disciplines uit de zakenwereld, zoals verkoop, marketing, promotie, vastgoed deals, financiën, reclame en faciliteiten management. Het team dat het meeste winst maakt met bijvoorbeeld het verkopen van limonade of kunst, wint. Daarmee worden de redelijk onervaren carrièrejagers direct in het diepe gegooid van de slangenkuil van het New Yorkse zakenleven. Kortom de ultieme corporate jungle waarin overleven slechts mogelijk is met een combinatie van boekenwijsheid en boerenslimheid.

Successtory Donald J. Trump, die zijn imperium heeft opgebouwd in de vastgoed-, gok-, sport- en entertainmentsector, is medeproducent van ‘Trumps Troonopvolger’.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:27:48 #27
15080 static
pi_21868548
Begint zo.

RTL4.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:29:34 #28
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21868589
Ik zit al klaar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21868739
nu
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:45:55 #30
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21868943
Zo'n rijke vent en dan nog met zo'n afschuwelijke combover rondlopen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21869545
wat een lelijk appartement zeg
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 22:15:44 #32
15080 static
pi_21869575
Ja, nogal.
pi_21870217
Toen ik in New York was, was het de televisiehit van dat moment, dus wilde het wel kijken. Was leuk met veel pastertjes die heel veel zelfvertrouwen hebben. Trump is arrogant en dat appartement is inderdaad heel lelijk. Als is het uitzicht wel schitterend. Bij Trump is het altijd die stijl.

In Nederland moet je dit programma niet proberen te maken (wat ze geloof ik wel willen gaan doen). Jammer dat zer er niet een paar echte mensen van de straat hebben tussengezet, maar misschien was het dan minder reeel geworden.
  vrijdag 10 september 2004 @ 22:57:02 #34
15080 static
pi_21870500
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:46 schreef mbn het volgende:
In Nederland moet je dit programma niet proberen te maken (wat ze geloof ik wel willen gaan doen).
Je kunt jezelfs al opgeven: http://www.rtl.nl/reality/apprentice/mailform.xml

Enne: 'That's business school stuff'. So true.
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:00:07 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21870570
Die negerin heeft het idee dat ze zich aldoor sexy moet kleden ofzo

Toen die ene vrouw op die pitbull afliep met haar armen omhoog en hij haar probeerde te bijten lag ik wel ff dubbel

Voor de rest... umm tja het valt een beetje tegen, maar ik heb goede hoop
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21870705
vond het niet super boeiend, kreeg alleen ontzettend de kriebels van die Sam

bleh iedere x als hij in beeld kwam wou ik wegzappen.

En wat dat appartement betreft, had het wel is eerder gezien. Maar hoe lelijk kan je iets inrichten zeg. De smaak is iig niet meegekomen met de miljarden die die bezit.
pi_21870897
Wat een spoilerpagina die eerste .
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:15:10 #38
15080 static
pi_21870914
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef MissX het volgende:
vond het niet super boeiend, kreeg alleen ontzettend de kriebels van die Sam
Wat een kutventje. Ging ook meteen staan toen Donald hem adresseerde waarop een harde 'sit down' volgde.
En dat gekruip in die lobby. Pehlease.
pi_21870939
walgelijk gewoon, doe ff normaal hoe denk je in godsnaam ooit respect te krijgen als je door de lobby gaat lopen kruipen.
pi_21871042
Nou ja, hij was nog beter dan die gast die weg werd gestuurd, dat vond ik maar een vreemde kerel
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:21:56 #41
15080 static
pi_21871097
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:14 schreef Lexie het volgende:
Wat een spoilerpagina die eerste .
Tags gezet.
pi_21871158
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:21 schreef static het volgende:

[..]

Tags gezet.

Gelukkig had ik na een spoiler door dat ik beter even door kon scrollen .
pi_21871535
Oh ja, dit wou ik vanavond gaan kijken. .
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:53:41 #44
15080 static
pi_21871852
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, dit wou ik vanavond gaan kijken. .
Wat ben je nou voor een prutsmod.
pi_21871883
Ik heb een hele mooie film gezien, vanavond!

Volgende week ga ik echt kijken. .
pi_21885311
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door static op 11-09-2004 18:58:37 (SPOILERTAGS GEBRUIKEN!!!) ]
pi_21885371
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:54 schreef i-spy24 het volgende:
spoiler
Zet dat ff tussen spoilertags, lullebak
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_21885423
PS: Er zitten een aantal fouten in de NL versie die de afleveringen bekijkt.
Men zoekt helemaal geen opvolger van Donald Trump,maar gewoon iemand die tegen 250.000 dollar per jaar een van zijn -senior presidents(onder-directeur)wordt van 1 van zijn hotels die hij heeft.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:09:43 (Spoiler tags toegevoegd) ]
pi_21885609
En voor de vervelende types die beginnen te mauwen over spoiler:
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:09:10 (Spoiler tags gebruiken. }:|) ]
pi_21885691
SPOILER

[ Bericht 52% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:15:15 ]
  zaterdag 11 september 2004 @ 19:10:10 #51
15080 static
pi_21885696
En nu nokken met je gespoiler.
pi_21885924
goh....angstig allemaal de mods
  zondag 12 september 2004 @ 12:25:33 #53
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_21898832
In NL is het dus ook begonnen en ik vind het wel een leuk programma!

Die mannen waren natuurlijk dom bezig. Ik had ze direkt wel kunnen vertellen dat ze iets speciaals moesten verzinnen om het te kunnen winnen van de vrouwen in limonade verkoop.

Je WEET dat die vrouwen zoentjes gaan uitdelen en dus flink wat geld binnenhalen. Kortom die actie van die Sam was niet eens zo gek. Ze hadden het echter anders moeten aanpakken.

Als ik leider was geweest, was ik naar een of ander beursgebouw gegaan en dan maar flink omroepen "Doe eens gek! Laat zien dat je poen hebt door een glas limo te kopen voor 100 dollar! Laat zien dat JIJ een beursgoeroe bent! Een glas limo voor 100 dollar, gewoon omdat je het KUNT!"

Dan hadden er vast wat van die jonge yuppen het gedaan.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_21899479
Ik vond trouwens dat huis van die Donald Trump, knap kitchering al dat goud. En dan het fontijntje in dat huis, wat sneu.

Ook wel opvallend, die kerel met MD & MBA heeft zo'n job van 250k toch helemaal niet nodig? Je blijft gewoon een loonslaafje aangezien Trump toch altijd de macht behoudt...
pi_21957531
Veel van die gasten verdienen volgens mij al 250k of meer. Misschien alleen om het aanzien ofzo?
  donderdag 16 september 2004 @ 11:53:07 #56
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21990054
Ik vind het wel een leuke show
Zien wat mensen allemaal niet doen voor het geld
  donderdag 16 september 2004 @ 12:17:34 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21990523
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:54 schreef smesjz het volgende:
Ik vond trouwens dat huis van die Donald Trump, knap kitchering al dat goud. En dan het fontijntje in dat huis, wat sneu.
Knap kitscherig? Zeg maar gerust kolossaal kitscherig!
Het lijkt soms wel dat hoe meer geld mensen hebben, hoe meer slechte smaak ze krijgen. Wat een decadente kermis!
Verder wel een leuk programma, trouwens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21990564
Ik denk dus echt dat Dr. Evil van Austin Powers op Trump gebaseerd is

[ Bericht 0% gewijzigd door Legally_Brunette op 16-09-2004 12:58:04 ]
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  donderdag 16 september 2004 @ 23:16:08 #59
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22006944
Zijn huis leek van binnen wel 1 grote woonwagen met al dat goud
pi_22027416
die sam kan ik echt niet uitstaan
pi_22027469
Wat ontzettend cool!

De campagne van de vrouwen was echt geweldig. Die teksten bij de foto's ook! . Alleen die vrouw van: "Zeg geen eeuwenoud spreekwoord want dan beledig je zwarten!" moet echt opzouten. Ze staat daar alsof ze de hoge pief heeft, maar ze is heel erg irritant.

En net goed dat die er nu uit ligt, die eruit is gegooid. Echt stom om niet met de baas te gaan praten.
pi_22027509
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:

En net goed dat die er nu uit ligt, die eruit is gegooid. Echt stom om niet met de baas te gaan praten.
ja dat is idd erg stom, maar wat heeft die sam nou gedaan, slapen op de grond...
pi_22027558
Ongelooflijk dat ze die Sam door laten gaan. Alleen maar op basis van de hoop dat hij iets geniaals deed.
Die campagne van die vrouwen had lef, maar in Amerika zou hij niet aanslaan en een bedrijf zal zich er daar ook niet snel aan wagen. Die zwarte vrouw is constant negatief.
pi_22027833
Kut gemist, wordt het nog herhaald? Pleeeeease?
pi_22027913
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:38 schreef mbn het volgende:
Ongelooflijk dat ze die Sam door laten gaan. Alleen maar op basis van de hoop dat hij iets geniaals deed.
Die campagne van die vrouwen had lef, maar in Amerika zou hij niet aanslaan en een bedrijf zal zich er daar ook niet snel aan wagen. Die zwarte vrouw is constant negatief.
Nou ja, die ze nu hebben ontslagen (WAAROM? Waarom ben ik zo slecht in namen?) had het ook te hoog in z'n bol met dat zelfingenomen hoofd van 'm.
Sam ligt er vast wel de volgende keer uit.

En die Onononaraia ofzo, die zwarte, is vreselijk.
pi_22028303
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nou ja, die ze nu hebben ontslagen (WAAROM? Waarom ben ik zo slecht in namen?) had het ook te hoog in z'n bol met dat zelfingenomen hoofd van 'm.
Sam ligt er vast wel de volgende keer uit.

En die Onononaraia ofzo, die zwarte, is vreselijk.
ik zou eerder iemand ontslaan die gewoon geen reet uitvoert, dan iemand die tenminste zijn best doet om er iets van te maken...

ik weet zn naam ook niet meer
pi_22028841
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ontzettend cool!

De campagne van de vrouwen was echt geweldig. Die teksten bij de foto's ook! . Alleen die vrouw van: "Zeg geen eeuwenoud spreekwoord want dan beledig je zwarten!" moet echt opzouten. Ze staat daar alsof ze de hoge pief heeft, maar ze is heel erg irritant.

Ik zal maar niet gaan zeggen wie er gaat winnen
ja duhh, natuurlijk, op NBC is het 2e seizoen al begonnen
-
pi_22032537
mijn god, wat een fake typjes zitten er tussen. ik vind het wel heel erg opvallend hoe de (werk) mentaliteit van de Amreikanen verschilt van bijv. de onze, hier zijn zat ambitieuze mensen, maar damnnn wat kruipen er een aantal..die Sam is me een sneue figuur, als die wint eet ik een willekeurige schoen op
en Omarosa has got to go..de diva..bwehhhhhhh geniet eens van de gave extraatjes ipv zo te janken!

maar wel een leuke show voor de verandering op tv ipv de Bachelorachtige braakshows
  zaterdag 18 september 2004 @ 08:38:54 #69
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22032551
dacht dat het "you're fired" heette
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22032607
Ik heb die Omarosa en een paar anderen vorig jaar een keer bij Oprah gezien. Ik vond Omarosa toen al een gestoord wijf, ze zat zo'n andere kandidate te beschuldigen. "You called me the N-word! Racist!"
pi_22034430
was het niet Jason die eruit vloog?
pi_22038209
jep, de teamcaptain vloog er uit omdat ie niet naar de baas van de onderneming was gegaan ofzoiets..maar die Sam moet er toch snel uit want die kerel tikt niet helemaal in zijn bol!
pi_22043306

zondag 19 september 2004 @ 19:40:08 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22064312
Die Omarosa is idd niet uit te staan...
Die Donald Trump overigens ook niet... wat een zelfingenomen bal is het
pi_22064397
heb je zn boek how to get rich al eens doorgebladerd in de boekenwinkel?
als t is van Fok! you dan doet ie het net zo hard terug, of harder
heeft zelfs eens de stad aangeklaagd voor 600 miljoen ofzo vanwege n foutje
-
  maandag 20 september 2004 @ 00:10:10 #76
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_22071273
Leuk programma, het zou me trouwens niets verbazen als Sam in zijn toekomst hoofd van een maffia-clan wordt. Wat een geniepig ventje. Prachtig
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_22075070
baantje bij the Sopranos
-
  maandag 20 september 2004 @ 08:23:52 #78
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22075186
Het tweede seizoen is tot nu toe een stuk leuker

Is daar al een topic van?
pi_22165251
Voor de mensen die apprentice 2 kijken:

http://p085.ezboard.com/f(...)ge?topicID=172.topic

Too funny.

Have a nice life.
pi_22165510
-
pi_22184945
Sam is weg... eindelijk
pi_22185190
hij was niet echt slim bezig, eerst half uur leuk vertellen over een football-team idee, terwijl je nog maar 10 min. hebt, opzich wel terecht dat ie er uit is.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:53:28 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22185265
Vorige aflevering vond ik 'm nog wel geinig, op een irritante manier.
Nu vond ik 'm enkel bloedirritant.
En ook een beetje eng. Die psycho blik toen ie werd ontslagen...

Here's Sammie...
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:55:51 #84
15080 static
pi_22185333
Dag Sam.

Neuroot.
pi_22186247
wat een superirritant ventje.. vreselijk

eigenlijk gun ik de heren nu ook wel een overwinning...
bij de dames mag er ook wel eens 1tje weg
pi_22186500
damn gemist komt er nog een herhaling dat iemand weet?? ik hoop het !
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:41:24 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22186554
Volgens mij (nog) niet.
pi_22187591
gelukkig die Sam is eruit, tering wat een kloteventje

die Amaroso ofzo iets mag er ook wel uit, erger me dood aan der.
pi_22187684
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef --Globe-- het volgende:
wat een superirritant ventje.. vreselijk

eigenlijk gun ik de heren nu ook wel een overwinning...
bij de dames mag er ook wel eens 1tje weg
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door static op 25-09-2004 00:24:21 (Gebruik de spoilertags svp.) ]
-
pi_22192909
k lees die spoiler maar niet,
heb zo'n gevoel dat ik daarna anders spijt krijg
pi_22194179
Jezus wat zijn die gasten DOM!

Een reclamecampagne opzetten ZONDER de opdrachtgever überhaupt te spreken?

Die vrouwen gebruiken wel heel erg vaak hun charmes. Geen wonder dat de mannen verliezen als de vrouwen zoenen uitdelen en zo hysterisch gaan doen bij het goudinkopen. Toegegeven dat de mannen er ook niet veel van bakte, maar de vrouwen hebben zo wel een voorsprong gehad.

Bij de aflevering van gisteren had ik trouwens een doe het zelf beenharsmiddel gekocht bij een soort kruidvat. Nu betaalde ze er 50 dollar voor. En ik zou de camera gebruiken. Korting vragen in ruil voor publiciteit.

Maargoed, vanuit de luie bank is dat natuurlijk makkelijk praten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22197048
ja en nu moeten beide ploegen 1 dag in een restaurant werken, dat lijkt me ook weer erg gunstig voor de vrouwen, beetje slijmen enzo..
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:53:36 #93
15080 static
pi_22206290
Herhaling elke zondagavond op RTL5.
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:54:49 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22206323
Dus toch een herkansing .
  zondag 26 september 2004 @ 09:25:02 #95
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_22210534
bedankt voor de tip, ik heb hem vrijdag gemist..... (jammer dat ik al weet wie er vertrekken moet....)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:13:50 #96
15080 static
pi_22340852
Kwame moet eruit. Vind ik.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:15:06 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22340873
Vind ik ook.
Goeie uitbrander, ook .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:26:11 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22341116
Hoe laat is die HH zondag? Moet ook nog ER en de HH van Mijn vieze vette vervelende verloofde kijken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22341207
Wat is die Nick een vreselijk nare vent.

Laat hem met Omarosa lekker op een eilandje zitten.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:31:21 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22341240
Die Omarosa is echt een takkewijf ja.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:31:32 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22341245
Een shuffle, leuk!
pi_22341273
nick is de nieuwe sam geworden...
volgende keer gaan ze de teams mixen
pi_22341297
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:31 schreef Copycat het volgende:
Een shuffle, leuk!
Vind ik wel logisch. 8 tegen 4 is ook niet echt een eerlijke strijd. .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:40:24 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22341428
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

Vind ik wel logisch. 8 tegen 4 is ook niet echt een eerlijke strijd. .
Battle of the sexes is iig wel in ons voordeel beslist

Denk dat er nu wat vrouwen de zak van Trump krijgen...
pi_22341474
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Battle of the sexes is iig wel in ons voordeel beslist

Denk dat er nu wat vrouwen de zak van Trump krijgen...
das eigenlijk ook wel weer jammer, zou wel lachen zijn, als er alleen vrouwen over blijven
  ESF Reporter vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:10:19 #106
87554 Cee
Welluk?
pi_22342044
Ik ben wel blij dat Trump aan ze vertelde dat het geschud met die konten e.d. van hen onnodig was. Ik twijfel er niet aan dat de meiden allemaal beschikken over een goed stel hersens, maar ze kiezen telkens voor de makkelijkste weg door al hun charmes en XXS-shirtjes in het offensief te gooien en zo uiteindelijk de winst naar binnen te slepen, er blijkbaar van uitgaand dat iedereen waarmee ze in de toekomst zaken doen, man is. :/
pi_22342136
Gaan ze nou volgende week de heren met de dames mengen?

want nu zijn er 4 mannen tegen 8 dames
pi_22342162
ja dus
  ESF Reporter vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:16:01 #109
87554 Cee
Welluk?
pi_22342163
Ik neem aan van wel, ik hoop het tenminste! De taken zijn haast niet meer te verdelen als er maar 4 mensen in een team zitten, en de opdrachten zullen ook steeds moeilijker worden.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:16:39 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22342176
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:10 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel er niet aan dat de meiden allemaal beschikken over een goed stel hersens, maar ze kiezen telkens voor de makkelijkste weg door al hun charmes en XXS-shirtjes in het offensief te gooien en zo uiteindelijk de winst naar binnen te slepen.
Eens.
Misschien moeten ze deze strategie eens proberen:
quote:
TOYING AROUND
Lesson one: Never forget the little people. A stoic Donald Trump attends a New York City press event on Wednesday for the new Barbie-sized talking Trump doll. The 12-inch Donald utters the Apprentice boss's famed phrase, "You're fired!"

vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:21:02 #111
15080 static
pi_22342270
!!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:21:16 #112
15080 static
pi_22342275
Hebben!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:23:30 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22342324
Op naar NY dan:
quote:
Fans of the star of NBC's "The Apprentice" reality show lined up outside the Times Square Toys 'R' Us store Wednesday to meet Trump and buy a doll made in his likeness, the New York Daily News reported Thursday
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:31:45 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22342496
Wanneer komt die Nederlandse versie?
Hadden ze het nou een jaar of 4 later gedaan. .
pi_22342560
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Hadden ze het nou een jaar of 4 later gedaan. .
Geen idee.

Wat ik ook zo raar vind: RTL had een reclame dat je je kon opgeven, maar Moskovic gaat het bij de AVRO doen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:35:48 #116
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22342587
Ja, daar had ik een topic voor geopend, dat geweldig loopt. .

maar dat is wat anders geloof ik, de advocatenversie. .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:36:07 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22342595
Maar een advocaat is wel even wat anders dan een business man...

Alhoewel...
pi_22342606
Nou snap ik sowieso niet goed wat een restaurant runnen te maken heeft met vastgoedhandelaar zijn.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:40:17 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22342682
Donald is ook all-round .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:40:25 #120
15080 static
pi_22342683
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
De Duitse variant met John de Mol is iig mislukt en ondertussen na 1 aflevering van de buis gehaald.
pi_22342699
Ah, Copycat, ik dacht dat hij alleen in de vastgoedhandel zat. .
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:40 schreef static het volgende:
De Duitse variant met John de Mol is iig mislukt en ondertussen na 1 aflevering van de buis gehaald.
Ja, hoe is daar het verhaal nou gegaan?
pi_22342726
Werkelijk wat een schijtprogramma. En die mensen kunnen nooit al te slim zijn als ze denken op deze wijze werkelijk een shortcut naar succes te behalen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:42:43 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22342727
Oh, ging dat om dit programma? Hoorde het gisteren bij Boulevard, maar hoorde de helft van het verhaal maar.

Lijkt me wel een leuk programma om aan mee te doen.

* BVO wil sowieso een keer ergens aan meedoen. .
pi_22342768
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
Oh, ging dat om dit programma? Hoorde het gisteren bij Boulevard, maar hoorde de helft van het verhaal maar.

Lijkt me wel een leuk programma om aan mee te doen.

* Tom_Tom- wil sowieso een keer ergens aan meedoen. .
Ik wil ook altijd aan dingen meedoen, maar ben te jong en kan niet zingen.
pi_22342771
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:42 schreef Keraunos het volgende:
Werkelijk wat een schijtprogramma. En die mensen kunnen nooit al te slim zijn als ze denken op deze wijze werkelijk een shortcut naar succes te behalen.
zou jij voor 250.000 dollar-baan als hoofdprijs toch geen gok wagen?
reken wel dat de cultuur daar niet gelijk is aan NL hé
je komt daar met n unidiploma niet gelijk aan de top
-
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:46:14 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22342789
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik zei altijd dat als ik 18 was me voor de Zwakste Schakel zou inschrijven.
Nog steeds niet gebeurd. .
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:50:33 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22342877
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, Copycat, ik dacht dat hij alleen in de vastgoedhandel zat. .
Real estate is idd zijn core bizniz, hij heeft zelfs de Taj Mahal:

Maar om een goed zakenman te zijn moet je all round zijn, alle facetten van het bedrijfsleven kennen . Van de onderste laddersport via de werkvloer, marketing, merchandising -hence the doll-, naar de boardroom...
Daar staat Trump (volgens mij) ook een beetje voor.

En het levert denk ik ook leukere televisie op dan constant bellen over gebouwen.
pi_22342902
Ja, het levert erg leuke TV op. .

Ik had gedacht dat een uur teveel zou zijn, maar dat is helemaal niet zo.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 00:03:50 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22343132
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:21 schreef static het volgende:
Hebben!
http://trumpdoll.com/

No kiddin'... $ 27,50...
Oh wacht...

...Alleen voor VS en Canada.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 00:04:07 #130
15080 static
pi_22343139
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Real estate is idd zijn core bizniz, hij heeft zelfs de Taj Mahal:

[afbeelding]
Dat is een casino.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 00:07:29 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22343214
Joh...

Je kunt ook een schriftelijke cursus volgen:

pi_22356806
t komt vanaf a..s. maandag ook op BBC2, 19.00 uur
pi_22356833
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
t komt vanaf a..s. maandag ook op BBC2, 19.00 uur
Ah, mooi, kan ik de eerste aflevering kijken.
pi_22357271
hoezo heet het in de gids ineens donal trumps troonopvolger ?
-
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:29:49 #135
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22357820
Die Kwame is IRL nu wel allang "binnen" voor de rest van zijn leven, hij doet nu grote projecten in se vastgoed sector
  ESF Reporter zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:31:47 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_22357860
't Heet hier 'Trumps troonopvolger' omdat ze bij RTL denken dat we allemaal dom zijn en niet in 't bezit van een woordenboek (dat trouwens voor 'Apprentice' een andere definitie geeft dan 'troonopvolger', maar dat terzijde).
pi_22362691
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

Lingo?
pi_22362786
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:53 schreef Legally_Brunette het volgende:
Lingo?
.

Nee. .
pi_22445669
ON-TOPIC:

Even terugkomend op het verhaal van de BBC:

Het grote verschil tussen wat wij bij Yorin zien en de BBC is dat bij de BBC "The Apprentice" 5 dagen per week vanaf 19:00 uur wordt uitgezonden daar waar je bij Yorin het MET die irritante reclameblokken alleen maar om de week kan zien!
Dus bij de BBC is het aan 1 stuk door en daardoor leuker want je raast door die serie heen en men gaat straks gelijk lopen met het 2de deel van The Apprentice II.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:29:07 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22481009
Ik kijk het nu voor het eerst op de BBC en verdamme 4 mannen zijn er al uit! Hopelijk gaan de komende afleveringen de vrouwen flink verliezen, want die Heidi bijvoorbeeld irriteert me mateloos. Net als die Sam eigenlijk. Die was echt een enorme oetlul, toen ie een middagdutje ging doen tijdens de opdracht /
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:38:56 #141
15080 static
pi_22481248
Pas je op dat je niet gaat spoileren?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:41:10 #142
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22481302
Ja ik zal volgende week inlopen op Yorin/RTL5 . Even opletten dus.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:06:59 #143
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22490571
Haalt de BBC ons in?
pi_22498982
Het is weer begonnen...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 22:14:16 #145
15080 static
pi_22499895
Valt een beetje tegen deze keer.
pi_22500093
Ja, dit is de eerste aflevering die tegenvalt
Jammer dat Sam weg is...
pi_22500354
die Amarosa vind ik toch wel zo een teringwijf
pi_22500475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef MissX het volgende:
die Amarosa vind ik toch wel zo een teringwijf
Nee, Heidi, de heks. Wat een kuttrut.
pi_22500682
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, Heidi, de heks. Wat een kuttrut.
die moet ik idd ook niet
hadden er allebei wel uitgemogen
pi_22500724

Die neus is ook wel wonderlijk. .
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:27:10 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22508974
Die Jessie of Josie is echt hypocriet... eerst die Kristi allerlei trucjes vertellen, over wat ze niet moet zeggen etc. en dan vervolgens tegen Trump zeggen dat Kristi het heeft verpest
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:31:47 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22509060
Inderdaad, Christine.
Juist door het advies van Jessie/Josie op te volgen en alles zonder weerwoord over zich heen te laten komen, tekende Kristi haar doodvonnis.
En dan ook nog eens glashard Kirstie alle schuld in de schoenen schuiven.
pi_22509135
Tja, de zakenwereld is hard he? Met vriendjespolitiek schiet je weinig op.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:38:23 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22509154
Daarom zal ik het nooit ver schoppen in die harde zakenwereld .
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:46:26 #155
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22556174
In de meest recente aflevering van seizoen 2 doet Anna Kournikova mee ze is behalve lekker ook best kewl

Arme Raj
pi_22568030

[ Bericht 51% gewijzigd door static op 15-10-2004 21:52:22 (Wegwezen met je gespoiler.) ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 06:11:41 #157
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22568409

De dames
pi_22569149
dames! kicke foto
-
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:00:54 #159
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22569593
Die linker twee zijn niet helemaal echt, volgens mij
pi_22573020
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 02:37 schreef i-spy24 het volgende:
iedereen die niet wil weten wie er gaat winnen klikt NIET op de eerste link
dan zie je gelijk de uitslag bovenaan staan :'(

[ Bericht 39% gewijzigd door static op 15-10-2004 21:52:58 (Quote weggehaald) ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:26:23 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22573039
Bedankt voor de waarschuwing, djmurcielago!
pi_22648424
ik wil die Amarosa nu alweer schoppen en ze is pas een halve minuut in beeld geweest
pi_22649217
Jammer dat het team van Omarosa verloren heeft. Dat andere team had die muts met die slechte ideeen echt wel kunne missen.
pi_22649526
. Omarosa. .
. Donald Trump. .

Geweldige man, geweldig programma.
pi_22650004
Die domme Tammy moet echt weg
pi_22650031
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:51 schreef Legally_Brunette het volgende:
Die domme Tammy moet echt weg
Die was het ja. WAt een muts.
pi_22656204
SPOILER
Maar even tussen spoilers, ik kijk het op de BBC.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2004 08:28:36 ]
pi_22689394
Hey, normaal wordt het toch elke zondag om 22.30 op rtl5 herhaald? Waarom nu niet??????? Aaaargh!!!
pi_22689831
Idd zat d'r ook al op te wachten, wanneer is de herhaling dan wel
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:49:16 #170
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22689954
Kut wilde ook net gaan kijken
  maandag 18 oktober 2004 @ 08:48:13 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22695475
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Kut wilde ook net gaan kijken
Kijk gewoon op de BBC2, doordeweeks om 19.00 uur. Ze zijn daar al bijna klaar met serie 1 overigens, maar omdat het dagelijks is raak je er lekker in. Op RTL4 is dat met die irri-reclames en die 1-wekelijkse uitzendingen niet het geval.
  maandag 18 oktober 2004 @ 09:13:34 #172
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22695644
Wie is er uit eigenlijk en wat is er gebeurd?
pi_22778429
SPOILER
Ik ga nu de laatste aflevering downloaden, ik kan het niet meer aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2004 19:54:04 ]
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:19:55 #174
15080 static
pi_22805849
Ik vind dat die Amoroso eruit moet.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:33:16 #175
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22806347
De BBC is klaar! Ik heb genoten!
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door static op 22-10-2004 22:37:42 (Toch maar even spoiler-tags geplaatst) ]
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:35:34 #176
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22806413
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:33 schreef Falco het volgende:
De BBC is klaar! Ik heb genoten!
SPOILER
Agree.

[ Bericht 7% gewijzigd door static op 22-10-2004 22:38:09 (Same here) ]
pi_22806484
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:19 schreef static het volgende:
Ik vind dat die Amoroso eruit moet.
Mee eens. .

Maar dat die domme Tammy eruit is, is nog beter. .
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:56:38 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22806960
Tammy is ook al zo'n zeur en kijkt zo leuk ernstig. Dat vond ik wel weer peppi, maar dat zeurderige maakte haar overall gezien toch erg vervelend.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:07:58 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22807291
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:56 schreef Falco het volgende:
Tammy is ook al zo'n zeur en kijkt zo leuk ernstig. Dat vond ik wel weer peppi, maar dat zeurderige maakte haar overall gezien toch erg vervelend.
Al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk: haar team was min of meer om de tuin geleid door de slimme onderhandelingstactiek van het andere team.
pi_22807611
Ik hou van mensen die een beetje 'anders' zijn. Itt de meesten hier vond ik Sam juist grappig omdat hij een beetje gek is. Toonde lef. En Nick die Sam ging 'wreken': geinig. Zeer coole gozer.

Ook Omarosa vond ik in het begin top. Ze straalde toen klasse en kracht uit. Jammer dat het nu helemaal mis met haar gaat.

[ Bericht 15% gewijzigd door Bagheera op 22-10-2004 23:27:56 ]
pi_22807725
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk: haar team was min of meer om de tuin geleid door de slimme onderhandelingstactiek van het andere team.
Daar werd het nu op toegespitst, omdat Trump daar schijnbaar alleen een beeld van had. Ze zat bij de computer te zeggen dat ze voor een lage prijs moesten gaan, omat ze het nooit zouden verhuren, bij het klussen mensen van hun werk afhouden. Ze was in het algemeen de boel aan het tegenwerken leek wel. Ze leek De Mol bij Wie is de mol.
pi_22807853
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:22 schreef mbn het volgende:
Ze leek De Mol bij Wie is de mol.
Dat dacht ik ook al!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:26:21 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22807862
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:22 schreef mbn het volgende:

[..]

Daar werd het nu op toegespitst, omdat Trump daar schijnbaar alleen een beeld van had. Ze zat bij de computer te zeggen dat ze voor een lage prijs moesten gaan, omat ze het nooit zouden verhuren, bij het klussen mensen van hun werk afhouden. Ze was in het algemeen de boel aan het tegenwerken leek wel. Ze leek De Mol bij Wie is de mol.
Vrij eigenwijs was ze wel ja.
Maar die andere twee dames in haar team zijn ook niet bepaald lieverdjes.
pi_22807961
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrij eigenwijs was ze wel ja.
Maar die andere twee dames in haar team zijn ook niet bepaald lieverdjes.
Nee, dat klopt. Maar die zijn uitgekookt slim. Tammy kwam gewoon dom over.
pi_22808827
die omarosa zat gewoon te basketballen ipv werken... wat een stomme muts, zou ze het expres doen? het zwarte schaap wordt vaak door die trump in bescherming genomen
pi_22809011
Wie hopen jullie dat wint? Ik ben voor:
1. Nick (grappig, sympathiek en durft tegen de stroom in te gaan)
2. Bill (idem, maar in iets mindere mate)
3. Troy (bloeit helemaal op sinds de celeb veiling)
4. Kwame (sympathiek, maar is teveel op de achtergrond)

De vrouwen vind ik stukken minder. Ik vrees dat Amy nog wel es zou kunnen winnen.
pi_22809097
troy doet t wel goed, maar die vind ik echt irritant met zn irritante accent,
nick vind ik wel sympathiek, maar ik heb hem nou niet echt dingen zien doen die heel goed zijn, kwame ook niet.. dus ik zeg Bill.
Maar van de vrouwen vind ik Amy altijd heel erg sterk. En die Ereka misschien ook wel.
pi_22809222
Ereka is wel okee. Amy vind ik manupulatief overkomen. Te bitchy. Een beetje bitchy is wel leuk, maar bij haar vind ik het niet zo. Dan spreekt me Katrina meer aan: lekker fel. Amy is ijziger, met weinig passie in haar donder.
pi_22809267
zulk soort types heb je denk ik wel nodig voor zo'n functie
pi_22809344
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
zulk soort types heb je denk ik wel nodig voor zo'n functie
Klopt wel, maar doe me dan maar Katrina.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:12:12 #191
15080 static
pi_22809347
Ik ga voor Troy.
pi_22809386
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:12 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Klopt wel, maar doe me dan maar Katrina.
die vond ik wel erg emotioneel, je moet wel tegen een beetje concurrentie en kritiek kunnen..
pi_22809466
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:12 schreef static het volgende:
Ik ga voor Troy.
Die vind ik dus ook errug okee. Pretentieloze gozer, in dat in zo'n setting. Is niet zo snel onder de indruk van het chique gedoe.
pi_22809622
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:13 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

die vond ik wel erg emotioneel, je moet wel tegen een beetje concurrentie en kritiek kunnen..
Ze was idd misschien wat emotioneel. Maar dat openlijke vechten spreekt me wel aan. Beter dan stiekum iemand onderuit halen, wat Amy vast nog gaat doen. Die zie ik daar wel voor aan.
pi_22809884
amy is trouwens wel de enige die nog nooit bij een verliezend team heeft gezeten..
pi_22810113
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:28 schreef --Globe-- het volgende:
amy is trouwens wel de enige die nog nooit bij een verliezend team heeft gezeten..
Viel me ook op, ja. Misschien is ze wel heel erg goed, het zou kunnen. Maar het kan ook gewoon geluk zijn. Voorlopig ga ik daar nog vanuit.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:40:20 #197
15080 static
pi_22810305
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:28 schreef --Globe-- het volgende:
Meer geluk dan wijsheid denk ik.
pi_22810959
vind het eigenlijk steeds minder aan worden.
het begin vond ik wel leuk, lieten ze zien hoe trump woonde enzo.

en wat is een spoiler?
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 01:03:28 #199
15080 static
pi_22811028
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef Dizzee het volgende:

en wat is een spoiler?
Iets posten wat eigenlijk nog moet komen; bijvoorbeeld wie de winnaar gaat worden, of wie ontslagen wordt e.d.
pi_22813699
SPOILER
pi_22814158
Ik vind Nick en Amy het tofst.

Troy heeft een vervelend accent ja, maar Tammy's accent was nog erger. .
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:50:36 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22814447
Ondanks dat ik al weet hoe het afloopt (BBC zond gister de laatste aflevering uit) mijn favorieten:

- Troy (fantastische kerel zonder eigendunk, recht-door-zee en met een nuchtere kijk op de zaken)
- Bill (rustig, relaxed en met een goed overzicht)
- Amy (komt het meest relaxed over van alle vrouwen en ze ziet er niet onaardig uit )

Die andere dames zijn allemaal veels te opgefokt (en Omarosa voegt echt niets toe). Nick is me een beetje te arrogant en Kwame... tja weet eigenlijk niet hoe ik die moet inschatten.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:52:21 #203
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22814460
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 07:13 schreef Toeps het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_22814658
http://www.fhmus.com/imag(...)0_600_apprentice.jpg

De dames van The Apprentice in lingerie in de FHM.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:43:57 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22815975
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 10:59 schreef Toeps het volgende:
http://www.omarosa.com/

Ja vuk die site! Je kan de intro niet eens skippen!
SPOILER
pi_22816195
SPOILER
pi_22816755
al die spoilers.. verleidelijk om te gaan kijken, maar ik doe het toch maar niet
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:45:38 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22817021
SPOILER
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:47:44 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22817060
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:30 schreef --Globe-- het volgende:
al die spoilers.. verleidelijk om te gaan kijken, maar ik doe het toch maar niet
Ik bewonder je geduld. Ik kon mezelf niet elke keer een week in spanning laten zitten, ben daarom blij dat de BBC het de afgelopen paar weken dagelijks heeft uitgezonden.
pi_22817077
SPOILER
pi_22817166
Toeps jij bent best lekker.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:59:17 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22817259
http://www.samsolovey.com/

!
Die gezichtsuitdrukking is echt des Sams en briljant! Als ik aan Sam denk, dan hoor ik ook alleen maar: mweeh mweeh mweeeh mweeeeh!
Maar toch is het een sukkel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Falco op 23-10-2004 14:06:40 ]
pi_22825623
OMG wat ben ik blij dat die stupid ass Tammy er uit is. En what's with the accent? Een bekakte amerikaan, asjeblieft zeg

En dan die Omarosa - A.K.A Miss Drama-Queen - "ik heb zo'n hoofdpijn dat ik maar ga basketballen"

PE-LEASSE
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:37:55 #215
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22827715
Het stemgeluid van Tammy is idd apart te noemen, maar ik vond haar wel peppi! Ze was ook best lief!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:40:10 #216
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22827765
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:48 schreef Toeps het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_22945151
ereca eruit.. vind ik wel terecht.. maar nick deed het ook verschrikkelijk slecht...
Troy is echt goed..
pi_22945230
Troy is liev
pi_22945500
en amy heeft nog steeds niks verloren..
pi_22945982
Ik ben voor Amy. .

En ik vind Trump echt cool. . Carolyn en die andere pipilotto ook, trouwens.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:13:14 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22950269
Nick vertrouwt veel te veel op zijn 'uitstraling', terwijl hij inhoudelijk niet zo veel te bieden heeft. En die Omarosa moet echt oprotten, beetje tot drie keer toe verkoopgesprek zitten te verstieren
pi_22950285
Ik heb soms echt het vermoeden dat Omarosa de "Mol" is.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:21:41 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22950353
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:14 schreef Toeps het volgende:
Ik heb soms echt het vermoeden dat Omarosa de "Mol" is.
Het lijkt in elk geval wel alsof ze expres zo lang bij de show gehouden wordt omdat het mooie televisie oplevert. Op iets constructiefs heb ik haar nog niet kunnen betrappen.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:30:07 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22950415
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het lijkt in elk geval wel alsof ze expres zo lang bij de show gehouden wordt omdat het mooie televisie oplevert.
Dat denk ik ook.
Zeker sinds de beslissing van een paar weken geleden om haar niet te ontslaan. Zo'n uberbitch levert natuurlijk heerlijke ergertelevisie op.
Maar of het gespeeld of van nature is van Omarosa is, zou ik (nog) niet durven zeggen .
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:49:33 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22952243
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Zeker sinds de beslissing van een paar weken geleden om haar niet te ontslaan. Zo'n uberbitch levert natuurlijk heerlijke ergertelevisie op.
Maar of het gespeeld of van nature is van Omarosa is, zou ik (nog) niet durven zeggen .
Waarschijnlijk is ze van nature al gewoon zo en dikt ze dat nog wat aan voor de camera. En natuurlijk wordt er een boel met beelden gemanipuleerd om het allemaal nog wat spannender voor ons kijkers te maken.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:22:56 #226
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22953682
Wat is die Nick een arrogante blaaskaak zeg ! Echt jammer dat Ereca eruit moest ipv hem
....in de donkere nacht.
pi_22953887
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:22 schreef Magics het volgende:
Wat is die Nick een arrogante blaaskaak zeg ! Echt jammer dat Ereca eruit moest ipv hem
Eensch
pi_22954311
nick is inderdaad nogal een zwatelaar. IK BEN DE BESTE VERKOPER! om vervolgens 1 doos aan water te verkopen wat een lachtertje!

Die troy mag van mij nu wel winnen.
pi_22954487
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:58 schreef ASroma het volgende:
nick is inderdaad nogal een zwatelaar. IK BEN DE BESTE VERKOPER! om vervolgens 1 doos aan water te verkopen wat een lachtertje!

Die troy mag van mij nu wel winnen.
AAAAAHHH!!! Iemand zei ZWATELAAR! AAAAHHH!!
pi_22954599
Ik vind Bill toffer dan Troy.

En Kwame, doet die ook ooit wat? .
pi_22954699
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:10 schreef Toeps het volgende:

[..]

pi_22954736
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:10 schreef Toeps het volgende:

[..]

ga jij maar lekker fotootjes maken
pi_22954945
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:22 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Het woord dat Jack Spijkerman erg krampachtig probeert te introduceren. Als hij merkt dat het Nederlandse volk het woord ook nog gebruikt, groeit zijn ego meteen nog een paar meter.

Het was maar een grapje hoor.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:10:17 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22956621
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:38 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het woord dat Jack Spijkerman erg krampachtig probeert te introduceren. Als hij merkt dat het Nederlandse volk het woord ook nog gebruikt, groeit zijn ego meteen nog een paar meter.

Het was maar een grapje hoor.
Is Jack weer es flauw bezig?
pi_23108587
jezus wat is die Amarosa een aanstelwijf
pi_23108776
heerlijk...... omarosa eruit....
wat een verschrikkelijk mens is dat zeg..
pi_23108784
hehehe ze liep gewoon de boardroom binnen.
pi_23108820
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:29 schreef Dizzee het volgende:
hehehe ze liep gewoon de boardroom binnen.
ja dat mens spoort echt niet..
En dr hoofd deed zo zeer
pi_23109073
Goed dat Omarosa eruit is. .
Ik vond die kunstwerken van die rare vrouw wel mooi, trouwens. .
pi_23109127
gelukkig is ze er eindelijk uit, tering wat irriteerde ik me aan haar
  vrijdag 5 november 2004 @ 22:45:33 #241
15080 static
pi_23109131
Eindelijk die devil eruit.
pi_23109164
Ik had ook echt zoiets van: "Ga dan naar een dokter met die hersenschudding van je."

Prachtig ook toen Omarosa een zakdoekje ging halen, Heidi met haar ogen rolde en dat je Trump ook zo heel gemeen zag lachen naar Heidi. .
  vrijdag 5 november 2004 @ 22:48:57 #243
15080 static
pi_23109223
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

Prachtig ook toen Omarosa een zakdoekje ging halen,
En nog even terloops in de spiegel keek.
pi_23109592
ze waren nog niet eens klaar met overleggen, en omarosa stormde alweer naar binnen
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:31:56 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23110442
Irritant mens zeg, die Oma.
pi_23110575
wat je vandaag kon winnen sloeg álles!

een 10-minuten gesprek met Trump welke debiel zit dáár nou op te wachten
  zaterdag 6 november 2004 @ 01:34:59 #247
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23113648
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:56 schreef Toeps het volgende:
SPOILER
DIE WAS GEWELDIG JA!!!!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 6 november 2004 @ 09:55:06 #248
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_23116173
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:36 schreef JoPiDo het volgende:
wat je vandaag kon winnen sloeg álles!

een 10-minuten gesprek met Trump welke debiel zit dáár nou op te wachten
Nouja, Nick dus. Wiens ego nu nog verder is gezwollen waarschijnlijk
pi_23119231
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 09:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nouja, Nick dus. Wiens ego nu nog verder is gezwollen waarschijnlijk
Thank you Mr. Trump *glij-glibber* *kont-kus*
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:32:58 #250
87681 Sark
Shellslaaf
pi_23131058
ik weet niet wei seizoen 2 voglt hier maar ik ben zo boos om wie ontslagen heeft. soms is die trumph een kinderachtige amateur !
in het begin van apprenticed onsloeg ie brad, en nu
SPOILER
wat denkt ie wel niet amateru met ze JUST DO IT fucki him
If you always do what you always did you always get what you always got!
  dinsdag 9 november 2004 @ 08:40:33 #251
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23184273
Gisteren eindelijk gezien.
Omarosa eruit... tijd voor een feestje

Bij mij op school zitten ook altijd van die mensen, die helemaal niks doen, maar van zichzelf vinden dat ze ontzettend veel gedaan hebben. Daar deed Omarosa me aan denken.
pi_23268413
Vanavond volgens mij niet vanwege een extra lange Baantjer .
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:39:39 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23268500
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef mbn het volgende:
Vanavond volgens mij niet vanwege een extra lange Baantjer .
Een extra lange Baantjer? Ter gelegenheid van de 3000ste aflevering van deze belegen serie?
pi_23269677
Niets mis met baantjer. Is ook goed.
Zondag op Rtl5 kijken dan maar?
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:26:08 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23269757
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef Dizzee het volgende:
Niets mis met baantjer. Is ook goed.
Zondag op Rtl5 kijken dan maar?
Denk dat als het vanavond niet wordt uitgezonden, er zondag ook geen herhaling wordt uitgezonden. Een herhaling impliceert immers dat iets al is uitgezonden .
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:32:15 #256
15080 static
pi_23272736
  zondag 21 november 2004 @ 13:06:12 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23465152
En? Wie is er dit weekend uitgegaan? Ik heb het niet kunnen kijken!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_23465210
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
En? Wie is er dit weekend uitgegaan? Ik heb het niet kunnen kijken!
Heidi
pi_23465228
Echt jammer dat Heidi eruitligt. Ik vond haar het leukste.

En die Kwame is ook maar een lambal. Althans, zo komt het over. Ik zie hem alleen de telefoon opnemen.
pi_23465910
heb het ook niet gezien. vanavond even kijken dan.
pi_23467350
Djee, is het nou nog bezig?
  maandag 22 november 2004 @ 01:38:52 #262
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_23483281
Ik vond Heidi ook erg leuk, lekker pittig!~!
En ook erg sterk, zoals ze met de ziekte van haar moeder omging.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 22 november 2004 @ 01:47:32 #263
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23483396
Ik vond Heidi eigenlijk nog vervelender dan Omarosa...
  donderdag 25 november 2004 @ 03:06:04 #264
15080 static
pi_23558167
Trump nu bij CNN, Larry King, en haalt flink uit.
  donderdag 25 november 2004 @ 03:13:02 #265
15080 static
pi_23558229
Ohw, en hij spoilert veel dus niet kijken in dit geval.
pi_23560149
quote:
Op donderdag 25 november 2004 03:06 schreef static het volgende:
Trump nu bij CNN, Larry King, en haalt flink uit.
haalt uit naar wie?
pi_23597490
Gelukkig: Katrina eruit. . Ik vond haar maar niks. Amy is tenminste fel en goed. . Bovendien had ze behoorlijk haar eigen graf in de directiekamer. Ze wou circus (wat leidde tot weinig gegok) en dat ze aankaartte dat Amy haar autodeal had overgenomen was helemaal stom. Zonder Amy hadden ze geen auto gehad.

En ik vind dat Kwame er nou wel eens uit mag.
pi_23597562
die amy scheet wel in dr broek
maar gelukkig is katrina eruit..
k hoop toch dat amy wint van die 4 mannen..
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:17:15 #269
15080 static
pi_23598686
Troy moet winnen. Punt.
  maandag 29 november 2004 @ 18:24:59 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23649541
quote:
Op donderdag 25 november 2004 03:13 schreef static het volgende:
Ohw, en hij spoilert veel dus niet kijken in dit geval.
Vertel, vertel, vertel!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:11:59 #271
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23748213
FF een kickje. Kijken er nog meer mensen hiernaar. Of heeft iedereen naar de BBC gekeken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:28:27 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_23748639
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF een kickje. Kijken er nog meer mensen hiernaar. Of heeft iedereen naar de BBC gekeken.

Persoonlijk volg ik het 2e seizoen, over 2 weken is daarvan de finale.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:32:04 #273
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23748703
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Persoonlijk volg ik het 2e seizoen, over 2 weken is daarvan de finale.

Óh is dat er ook al. Wanneer wordt dat waar uitgezonden.

Troy
pi_23748771
dus ook in NY red je het niet zonder diploma.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:36:47 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_23748815
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Óh is dat er ook al. Wanneer wordt dat waar uitgezonden.

Troy

Volgens mij komt dat eind januari/begin februari op in elk geval de BBC. Maar in januari beginnen ze in de VS zeer waarschijnlijk al met het 3e seizoen. Daarom download ik liever elke week een nieuwe aflevering (bittorrent) dan dat ik maanden moet wachten voor ze het es hier op tv gaan uitzenden.
pi_23748851
. Amy. . moet winnen.
pi_23748882
jammer dat troy eruit is..
maar ik ben voor amy..
pi_23748976
Troy had die verhuurdeal gewoon verkeerd aangepakt, denk ik. Hij lag er wel terecht uit.

Onbegrijpelijk trouwens dat iemand 40.800 voor een avond een (echt supergeweldig) penthouse (of wat was het? .) betaalt. Maar ja, wie het breed heeft....
pi_23749096
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Troy had die verhuurdeal gewoon verkeerd aangepakt, denk ik. Hij lag er wel terecht uit.

Onbegrijpelijk trouwens dat iemand 40.800 voor een avond een (echt supergeweldig) penthouse (of wat was het? .) betaalt. Maar ja, wie het breed heeft....

ja onbegrijpelijk..
en wat was het.. voor een feestje ofzoiets?
pi_23749118
Ja, feestje geloof ik.

Maar echt, dat uitzicht. . En die club. . En dat vliegtuig. .
pi_23749178
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, feestje geloof ik.

Maar echt, dat uitzicht. . En die club. . En dat vliegtuig. .

ja dat appartement was echt ontzettend mooi..
pi_23749471
ik HAAT Amy, geef mij maar Troy!
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:51:03 #283
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23752656
Nee, nu ben ik voor Nick.
Kwame vind ik iets te kil, te koud, te veel intellect en te weinig gevoel.
Bill vind ik te dertien in één dozijn, zie niet echt wat er zo bijzonder aan hem is.
En Amy vertrouw ik niet helemaal, volgens mij gebruikt zij Nick meer dan hij haar. En ze begint wel erg naast haar schoenen te lopen.
dit zijn dus mijn meningen, als ik echt op kwaliteiten zou moeten kiezen dan zou ik het echt niet weten

Vond het wel mooi toen die pa van Nick even liet weten aan Amy dat Nick een niet al te mooi verleden heeft met dames.
pi_23756452
Ik vind Nick zo'n enorme penis-koker! Alleen al hoe hij zegt 'Thank you Mr. Trump' is om te kotsen!
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2004 @ 13:42:41 #285
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23756485
Geweldige serie. Jammer dat t nog maar 2x is. Tweede serie is nog beter hoorde ik. Ook wel gaaf dat Trump deze show zelf heeft bedacht en geproduceerd.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2004 @ 13:43:40 #286
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23756498
Nick en Amy vind ik echt niets, Troy was leuk en goed, maar de reden van zijn ontslag begrijp ik wel. Kwame en Bill zijn ook erg sterk.
pi_23756516
Ik vind het een goed programma idee, de alleen straks in Nederland niet te vergelijken is. Trump is een begrip, ook door zijn karakter, en in Nederland steekt men niet graag boven het maaiveld.

Ik vond het wel jammer dat ik aan het begin van de serie al te horen kreeg wie er zou winnen, en welke deelnemers het verder nog ver schoppen zouden. Dat haalt toch de spanning eraf.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_23756538
De tweede serie is echt vet!
SPOILER

Ze zijn nu in de VS bij aflevering 13, er zijn er nog vier over.

[ Bericht 11% gewijzigd door static op 04-12-2004 14:15:26 (Spoiler tags gebruiken. }:|) ]
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2004 @ 13:46:16 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23756539
Ik wist t ook, maar de spanning is er niet minder om. Gaat me ook op de manier waarop ze winnen,
pi_23756560
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik wist t ook, maar de spanning is er niet minder om. Gaat me ook op de manier waarop ze winnen,

Da's waar. Ik ond het zo jammer dat Sam er zo snel uit was, niet dat hij leuk was, maar ik wist toch al dat hij niet zou winnen.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2004 @ 13:48:46 #291
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23756579
Omorosa en Heidie, wat een kutwijfen. Eigenlijk waren alle vrouwen irritant. Dit is meer een mannenspel dus
pi_23756789
ik heb geen favoriet meer, vond die troy wel ok. Maar goed misschien dat het goed is voor amerika als er een donker iemand wint, dus ben nu wel voor kwame
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:22:39 #293
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23757178
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:44 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het een goed programma idee, de alleen straks in Nederland niet te vergelijken is. Trump is een begrip, ook door zijn karakter, en in Nederland steekt men niet graag boven het maaiveld.

Denk ook dat de Nederlandse versie een onwijze flop wordt. Zoals je al zei is Trump daar echt een begrip zulke mensen heb je hier niet. Mensen als de Mol kunnen nog niet eens in de schaduw van Trump staan. En de mentaliteit is hier anders, dat uiterst ambiteus en zelfverzekerd je opwerken wordt hier toch niet altijd op prijs gesteld. In Amerika leeft die American-dream dat iedereen die hard werkt het kan maken veel meer dan in Nederland en daar is de serie toch op gebaseerd.
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:38:45 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_23760834
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef SunChaser het volgende:
Omorosa en Heidie, wat een kutwijfen. Eigenlijk waren alle vrouwen irritant. Dit is meer een mannenspel dus
SPOILER
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:02:34 #295
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_23765150
Inderdaad, groot gelijk. In Nederland wordt het niet zo'n hit. Maar mijn favorieten zijn Kwame en daarna Bill.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_23765204
Is het tweede seizoen ook met . Trump? .
pi_23765308
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het tweede seizoen ook met . Trump? .
Jup.
pi_23765328
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:10 schreef Toeps het volgende:
Jup.
Geweldig.

Donald Trump is geweldig. . Hij is m'n favoriete rijke patser.
pi_23765376
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:02 schreef VeX- het volgende:
Inderdaad, groot gelijk. In Nederland wordt het niet zo'n hit. Maar mijn favorieten zijn Kwame en daarna Bill.
in ned. wordt het moskovic die een 'troonopvolger' zoekt?
of gaat dat niet door.
pi_23765419
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:13 schreef Dizzee het volgende:

[..]

in ned. wordt het moskovic die een 'troonopvolger' zoekt?
of gaat dat niet door.
Oh, dan kan het toch best cool worden!
pi_23765487
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh, dan kan het toch best cool worden!
mwah, ik ben benieuwd naar wat voor opdrachten de kandidaten dan krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')