quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF een kickje. Kijken er nog meer mensen hiernaar. Of heeft iedereen naar de BBC gekeken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Persoonlijk volg ik het 2e seizoen, over 2 weken is daarvan de finale.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Óh is dat er ook al. Wanneer wordt dat waar uitgezonden.
![]()
Troy
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Troy had die verhuurdeal gewoon verkeerd aangepakt, denk ik. Hij lag er wel terecht uit.
Onbegrijpelijk trouwens dat iemand 40.800 voor een avond een (echt supergeweldig) penthouse (of wat was het?.) betaalt. Maar ja, wie het breed heeft....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, feestje geloof ik.
Maar echt, dat uitzicht.. En die club.
. En dat vliegtuig.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn nu in de VS bij aflevering 13, er zijn er nog vier over.
[ Bericht 11% gewijzigd door static op 04-12-2004 14:15:26 (Spoiler tags gebruiken. }:|) ]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik wist t ook, maar de spanning is er niet minder om. Gaat me ook op de manier waarop ze winnen,
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:44 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het een goed programma idee, de alleen straks in Nederland niet te vergelijken is. Trump is een begrip, ook door zijn karakter, en in Nederland steekt men niet graag boven het maaiveld.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef SunChaser het volgende:
Omorosa en Heidie, wat een kutwijfen. Eigenlijk waren alle vrouwen irritant. Dit is meer een mannenspel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het tweede seizoen ook met. Trump?
.
Geweldig.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:10 schreef Toeps het volgende:
Jup.
in ned. wordt het moskovic die een 'troonopvolger' zoekt?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:02 schreef VeX- het volgende:
Inderdaad, groot gelijk. In Nederland wordt het niet zo'n hit. Maar mijn favorieten zijn Kwame en daarna Bill.
Oh, dan kan het toch best cool worden!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:13 schreef Dizzee het volgende:
[..]
in ned. wordt het moskovic die een 'troonopvolger' zoekt?
of gaat dat niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |