abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:25:56 #1
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882337
Condooms zijn duurder dan pillen en worden naar verhouding meer gebruikt (link naar onderzoek zet ik er wel een keer bij), dus vind ik dat Balkenende overstag moet gaan en toegeven dat ook hij ze gebruikt, en dat ze dus door het ziekenfonds standaard vergoed moeten worden

Dus de stelling van vandaag: Condooms moeten worden vergoed...

Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15882352
Balkenende is christelijk.

Gebruikt ze vast niet...

Tenzij hij ze opblaast op de verjaardag van zijn kinderen

donderdag 1 januari 2004 @ 19:27:31 #3
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882375
Beiden hoeven niet vergoed te worden........het zijn geen medicijnen en neuken is geen ziekte......je kiest er zelf voor
Dieren zijn klootzakken ... ik lust geen vleesch, maar eet het uit principe!!!
pi_15882383
Nee en de pil ook niet. iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, als er iets vergoed zou moeten worden is dat eten of drinken, verder niets.
pi_15882389
.of goedkoper. Plus in iedere koeg/disco een automaat verplichten in de heren & vrouwen wc's.

Nog een idee is om bij ieder pakje sigaretten en condoom mee te geven.

[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 01-01-2004 19:29]

x
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:28:22 #6
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882395
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:27 schreef _Marcel_ het volgende:
Beiden hoeven niet vergoed te worden........het zijn geen medicijnen en neuken is geen ziekte......je kiest er zelf voor
Nou het kan wel ziektes VOORKOMEN!
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15882403
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:27 schreef _Marcel_ het volgende:
De pil wordt vergoed omdat de meeste mannen geen condoom willen gebruiken met alle gevolgen van dien.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:29:27 #8
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_15882422
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef XAXIS het volgende:

[..]

Nou het kan wel ziektes VOORKOMEN!

en, voorkomen is beter dan....?
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:29:50 #9
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882431
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

De pil wordt vergoed omdat de meeste mannen geen condoom willen gebruiken met alle gevolgen van dien.

Dan is het zaak van de vrouw dat ze dan weigert, hoe geil ze ook is, condoom is en blijft het veiligste van allemaal, naast niet neuken dan..
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:30:12 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15882439
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

onzin, als een man dat niet wilt dan en het daardoor niet gebruikt wordt is dat een beslissing van beiden hoor .

als een vrouw het daar niet mee eens is, zou die vrouw volwassen genoeg moeten zijn om geen sex te hebben met die man.

klaar.

donderdag 1 januari 2004 @ 19:31:23 #11
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882469
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:29 schreef marq het volgende:

[..]

en, voorkomen is beter dan....?

Precies zo denk ik ook. In plaats van dat ze de doktoren gaan betalen om je van je SOA te helpen genezen kunnen ze beter gaan vergoeden in dingen waarmee je zulke ziektes meerendeel voorkomt.

Condoom is veiliger dan pil hoor, en duurder ook, dus ik vind dat ze de condoom maar moetn gaan vergoeden.

[Dit bericht is gewijzigd door XAXIS op 01-01-2004 19:33]

Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:33:07 #12
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882514
Niet neuken kan ook ziektes voorkomen en als jij je laat overhalen om zonder te doen ben je dus wel erg simpel.....

Het gaat erom dat niet alles vergoed dient te worden.....geld naar dit soort middelen zorgt ervoor dat er minder oiverblijft voor de echte medicijnen.

Trouwens krijg je ook korting op je ziekenfonds als je w8 met de eerste keer tot je huwelijksnacht?

pi_15882537
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:30 schreef Tiemie het volgende:

[..]

onzin, als een man dat niet wilt dan en het daardoor niet gebruikt wordt is dat een beslissing van beiden hoor .

als een vrouw het daar niet mee eens is, zou die vrouw volwassen genoeg moeten zijn om geen sex te hebben met die man.

klaar.

De praktijk is helaas anders, jonge meisjes zijn best kwetsbaar.
Toevallig is dit nu net op tv: een meisje dat de morning afterpil komt halen bij de dokter, ze vertelde de dokter dat ze een probleem had.
Haar vriendje wilde nl. per se zonder condoom neuken, anders voelde hij niets. Als ze dat niet voor hem kon doen dan zou hij haar dumpen.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:35:22 #14
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882574
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:33 schreef _Marcel_ het volgende:
Trouwens krijg je ook korting op je ziekenfonds als je w8 met de eerste keer tot je huwelijksnacht?
Amicon Reglement ART 255 W.B 23:

"Voor ieder gemeenschappelijk-vrij jaar (tot het behalen van volwassenschap) krijgt u een no-claim korting op uw aanvullende verzekering."

Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15882580
nee is geen medicijn, moet je zelf voor regelen.
nu kan je zeggen: de pil wordt toch ook niet meer vergoed
nee maar ze moeten wel wat goedkoper worden.
pi_15882593
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Toevallig is dit nu net op tv: een meisje dat de morning afterpil komt halen bij de dokter, ze vertelde de dokter dat ze een probleem had.
Haar vriendje wilde nl. per se zonder condoom neuken, anders voelde hij niets. Als ze dat niet voor hem kon doen dan zou hij haar dumpen.

Ja nou en, als nog haar eigen verantwoordelijkheid. Ze is dan toch ook wel zo slim om in te zien dat die gozer het alleen maar om de sex doet..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:36:39 #17
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882613
quote:

[..]

Kunnen ze beter geld steken in behandelingen om haar zelfvertrouwen en eigenwaarde te verbeteren....
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:37:14 #18
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882630
quote:

[..]

Jonge meisjes van 15-16 jaar bedoel je? Tjah dat ligt dan gewoon aan een tekort bij de voorlichtingen lijkt mij.
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15882639
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen -veel duurdere- condooms te gebruiken.

Ik weet zeker dat als condooms ook gratis of goedkoper zouden zijn dan de pil, dat veel vrouwen in een vaste relatie meteen zouden willen stoppen met de pil en met condooms zouden willen vrijen.

[Dit bericht is gewijzigd door cinnamongirl op 01-01-2004 19:39]

donderdag 1 januari 2004 @ 19:38:57 #20
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_15882690
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen condooms te gebruiken.

Ik weet zeker dat als condooms ook gratis of goedkoper zouden zijn dan de pil, dat veel vrouwen in een vaste relatie meteen zouden willen stoppen met de pil en met condooms zouden willen vrijen.

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is een combinatie van beiden nog het beste
Ex nihilo nihil fit
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:40:25 #21
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15882732
De pil is meer een geneesmiddel dan een condoom, dus om die twee met elkaar te vergelijken vind ik niet geheel terecht.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:40:35 #22
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882740
quote:
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen condooms te gebruiken.

Ik zeg zo maar, het is alleen maar veiliger met condoom. Een jongen is een verschrikkelijke lul (hehe) als je het doet zonder condoom, want naast het tegengaan vaan zwangerschap natuurlijk helpt het ook eens bij SOA's. Daar kan die pil gewoon niet tegenop. En ik zou heus wel snappen dat vrouwen dan van de pil afgaan, want het lijkt me niks hoor, overal briefjes ophangen waarop je herrinert word dat je de pil moet nemen (jah k heb een zus )
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:40:50 #23
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882746
quote:
Jij denkt dat wij wel graag een ziekte oplopen???? Ik weet niet of je het weet maar dat is naar ongewenste zwangerschappen de voornamelijkste reden om een condoom te gebruiken....en de pil helpt daar niet tegen hoor...
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:40:51 #24
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_15882747
quote:

Heb je nog iets nuttigs toe te voegen aan dit topic of ga je door met flamen?

Als het door jou geschetste probleem werkelijk aanwezig zou zijn zou dat niet opgelost worden door het condoom in het ziekenfonds op te nemen.

Deze ruimte niet beschrijven
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:41:28 #25
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882766
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef Qarinx het volgende:
De pil is meer een geneesmiddel dan een condoom, dus om die twee met elkaar te vergelijken vind ik niet geheel terecht.
Tjah tis hoe je het bekijkt he.. wat heb je liever, een middel dat geneest of een middel dat voorkomt?
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:41:50 #26
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15882778
nee
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15882780
gratis condooms?
Nou mijne mogen ze houden, anders passen ze die maar aan Balkenende. Ik heb liever dat mn vriendin gratis de pil krijgt
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:41:57 #28
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_15882782
quote:
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven
Een domme uitspraak: we leven in een mannenwereld. Waar baseer je dat nou weer op?

Ik vind het trouwens heel goed dat er eindelijk discussie ontstaat of het verstandig is de pil maar te blijven vergoeden.

we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_15882821
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Heb je nog iets nuttigs toe te voegen aan dit topic of ga je door met flamen?

Als het door jou geschetste probleem werkelijk aanwezig zou zijn zou dat niet opgelost worden door het condoom in het ziekenfonds op te nemen.

Ik flame niet hoor, ik ben alleen wat direct. Natuurlijk is een en ander in real life allemaal wat genuanceerder.
Maar toch vind ik het vreemd dat condooms zoveel duurder zijn en niet worden vergoed.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:44:35 #30
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882843
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:41 schreef Armin het volgende:
gratis condooms?
Nou mijne mogen ze houden, anders passen ze die maar aan Balkenende. Ik heb liever dat mn vriendin gratis de pil krijgt
Ik vind dat de verkeerde instelling want stel je nou eens voor he, stel je nou maar voor dat een van jullie aids heeft. ben je nou mooi de pineut want 1) je gebruikt geen condoom wat toch enige vorm van veiligheid biedt en 2) niemand van jullie twee heeft natuurlijk ooit een aids test gedaan dus je zou het maar niet weten...
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:44:39 #31
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15882844
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:41 schreef XAXIS het volgende:
Tjah tis hoe je het bekijkt he.. wat heb je liever, een middel dat geneest of een middel dat voorkomt?
Ik denk niet dat je condooms moet vergoeden onder het mom:"Het voorkomt ziekten". Fatsoenelijk nadenken en die dingen gebruiken, dat voorkomt ziekten. Pil heeft een genezende werking op vrouwen met bijv. menstruatieklachten en dat heeft helemaal niets met sex of soa's te maken.

Sex en de consequenties, daar vind ik dat je gewoon zelf verantwoordelijk voor bent... hoeft de overheid niet te vergoeden.

donderdag 1 januari 2004 @ 19:45:10 #32
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_15882856
quote:
Maar toch vind ik het vreemd dat condooms zoveel duurder zijn en niet worden vergoed
De pil hoef je maar één keer per dag te gebruiken (en dan nog niet eens elke dag). Ik denk dat daar een belangrijk verschil in zit .

Maar ik vind dat condooms niet vergoed moeten worden. Na de 21e lijkt mij de pil ook vrij nutteloos....

we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_15882861
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik flame niet hoor, ik ben alleen wat direct. Natuurlijk is een en ander in real life allemaal wat genuanceerder.
Maar toch vind ik het vreemd dat condooms zoveel duurder zijn en niet worden vergoed.

inderdaad condooms zijn duur. Balkie is arm. Trek je conclusies.
pi_15882888
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:45 schreef Flumina het volgende:

[..]

De pil hoef je maar één keer per dag te gebruiken (en dan nog niet eens elke dag). Ik denk dat daar een belangrijk verschil in zit .

Maar ik vind dat condooms niet vergoed moeten worden. Na de 21e lijkt mij de pil ook vrij nutteloos....

wtf dat ding slik je toch iedere week of maand?
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:46:33 #35
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15882895
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:44 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je condooms moet vergoeden onder het mom:"Het voorkomt ziekten". Fatsoenelijk nadenken en die dingen gebruiken, dat voorkomt ziekten. Pil heeft een genezende werking op vrouwen met bijv. menstruatieklachten en dat heeft helemaal niets met sex of soa's te maken.

Sex en de consequenties, daar vind ik dat je gewoon zelf verantwoordelijk voor bent... hoeft de overheid niet te vergoeden.

Daar heb je een goed punt... Maar toch is een condoom ervoor om natuurlijk zwangerschappen te voorkomen, maar dat het meerendeel SOA's voorkomt is natuurlijk heel mooi meegenomen, want toch veel mensen hebben SOA's hoor en het is zeker een probleem, en campagnes (reclames) helpen geen donder dus kan de overheid beter hun geld ergens anders insteken...
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:46:35 #36
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882896
quote:

[..]

Jij bent de winnaar van de discussie wat mij betreft!
pi_15882912
Nee natuurlijk niet, het is je eigen verantwoordelijkheid als je geen vader wilt worden, tandpasta wordt toch ook niet vergoed?
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:47:58 #38
71838 _Marcel_
Anti-links = rechts?
pi_15882934
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:47 schreef mabit het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is je eigen verantwoordelijkheid als je geen vader wilt worden, tandpasta wordt toch ook niet vergoed?
en jij bent nummer twee
pi_15882945
Oneens... Je neukt omdat je het lekker vind en niet omdat je een kind wil. ( Op misschien een enkele na dan ) Dus ik vind dat de kosten van condoom en pil betaald moeten worden door de gene die ze wil gebruiken. En als het in het ziekenfonds zit. Denk ik niet dat iedereen ineens een condoom op zak zal hebben. Als je een condoom bij je hebt gebruik je die heus wel. Maar niet altijd heb je dat ding mee en als je geil bent en je krijgt een goede kans.. Dan dank ik dat veel mannen te verleiden zijn!
kijk op: Shivella voor mijn FotoAlbum
pi_15882991
quote:

[..]

Niet mee eens.
Niet iedereen is zo verstandig als het om sex gaat.
Meisjes die niet aan hun ouders durven vragen of ze aan de pil mogen en het zonder doen, om maar een voorbeeldje te noemen.
Het makkelijker beschikbaar maken/goedkoop maken van anticonceptiemiddelen voorkomt zoveel ellende.
pi_15883017
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:46 schreef Armin het volgende:

[..]

wtf dat ding slik je toch iedere week of maand?

De pil slik je elke maand 21 dagen lang, en 7 dagen niet. In die week bloed je.
pi_15883094
niks meer vergoeden! de vergrijzing is al zo groot!
pi_15883102
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:25 schreef XAXIS het volgende:
Condooms zijn duurder dan pillen en worden naar verhouding meer gebruikt (link naar onderzoek zet ik er wel een keer bij), dus vind ik dat Balkenende overstag moet gaan en toegeven dat ook hij ze gebruikt, en dat ze dus door het ziekenfonds standaard vergoed moeten worden

Een goede stelling hoor.....maar.........had dat er nou ook bij gemoeten, dat Balkenellende ook condooms gebruikt......het idee alleen al dat die man sex heeft, wil niet weten hoe, en hoe dat eruit zou moeten zien.
Sorry was het eerste wat er in mij op kwam, krijg nu dat afschrikbarende beeld in mijn hoofd er niet uit.

Maar nee condooms kunnen niet in het ziekenfonds...hoe had je dat willen doen dan??? De 1 neukt 3 maal per dag, de ander weer 3 maal per week, etc. Hoeveel mogen er per maand vergoed worden etc etc.

donderdag 1 januari 2004 @ 19:55:00 #44
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883113
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Niet iedereen is zo verstandig als het om sex gaat.
Meisjes die niet aan hun ouders durven vragen of ze aan de pil mogen en het zonder doen, om maar een voorbeeldje te noemen.
Het makkelijker beschikbaar maken/goedkoop maken van anticonceptiemiddelen voorkomt zoveel ellende.

En toch klopt het wel wat Qarinx zegt hoor. De pil is er namelijk niet voor om zwangerschappen te voorkomen. Jah, het wordt daarvoor gebruikt maar het is niet de echte reden. De pil is er voor mensen met menstruatie klachten en daarom ben ik het toch mee eens dat zoiets in de ziekenfonds moet zitten.

Condooms zijn er wel om zwangerschappen te voorkomen en dat daarmee ook vaak SOA's wordt bestrijd is gewoon mooi meegenomen, maar het is geen middel tegen een of andere lichaamsklacht.

Wat dat betreft ben ik het volkomen met Qarinx eens.

Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15883210
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

De pil slik je elke maand 21 dagen lang, en 7 dagen niet. In die week bloed je.

weer wat geleerd
  donderdag 1 januari 2004 @ 19:58:53 #46
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883220
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:54 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

Een goede stelling hoor.....maar.........had dat er nou ook bij gemoeten, dat Balkenellende ook condooms gebruikt......het idee alleen al dat die man sex heeft, wil niet weten hoe, en hoe dat eruit zou moeten zien.
Sorry was het eerste wat er in mij op kwam, krijg nu dat afschrikbarende beeld in mijn hoofd er niet uit.

Tjah ik wilde er gewoon een topic van maken waar mensen 'beelden' bij kregen haha dat afschrikbarende beeld wil ik er wel ff uithalen hoor.... msn! jahaha
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15883296
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:25 schreef XAXIS het volgende:

Mee eens. Argument: goed wapen in de strijd tegen SOA's en AIDS.
#geen
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:02:33 #48
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883317
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:01 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mee eens. Argument: goed wapen in de strijd tegen SOA's en AIDS.

Toch nog een vrouw naar mijn hart
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15883370
Tegen, anders blijf je aan de gang. De pil is een ander verhaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_15883374
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:29 schreef XAXIS het volgende:

[..]

Dan is het zaak van de vrouw dat ze dan weigert, hoe geil ze ook is, condoom is en blijft het veiligste van allemaal, naast niet neuken dan..

leg de verantwoordelijkheid maar weer alleen bij de vrouwen!!
pi_15883376
edit
pi_15883391
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:58 schreef XAXIS het volgende:

[..]

Tjah ik wilde er gewoon een topic van maken waar mensen 'beelden' bij kregen haha dat afschrikbarende beeld wil ik er wel ff uithalen hoor.... msn! jahaha

En jij denkt dat je dat gaat lukken????
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:07:45 #53
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883416
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:05 schreef vrouwtjetrouw het volgende:

[..]

leg de verantwoordelijkheid maar weer alleen bij de vrouwen!!

Nee tuurlijk niet, tis net zo goed de jongen zn fout. Maar de vrouw heeft nog de bevoegdheid om te zeggen: nee mn benen gaan niet wijd, ookal ben ik blond!
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:08:55 #54
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883453
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:06 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

En jij denkt dat je dat gaat lukken????

Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15883513
I believe you.
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:14:20 #56
79130 XAXIS
Dat dan weer Wel...
pi_15883599
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:11 schreef Naughtygirl het volgende:
I believe you.
Da's dan geregeld, ik kan er wel voor zorgen dat je een betere beeld in je hoofd krijgt hehe
Lid sinds 2003.
Columnist sinds 2006.
Raar sinds altijd.
pi_15887711
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:14 schreef XAXIS het volgende:

[..]

Da's dan geregeld, ik kan er wel voor zorgen dat je een betere beeld in je hoofd krijgt hehe

ahum 'fok!kers sexy en gewaagd' kuch
  vrijdag 2 januari 2004 @ 03:01:35 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15893089
Het zou idd een hoop ellende mbt SOA's enzo schelen. Alleen al daarom zou het in het ziekenfonds moeten
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_15897053
quote:
Maar nee condooms kunnen niet in het ziekenfonds...hoe had je dat willen doen dan??? De 1 neukt 3 maal per dag, de ander weer 3 maal per week, etc. Hoeveel mogen er per maand vergoed worden etc etc
Gewoon met je volle condooms naar de huisarts gaan. Hij checkt het ff en dan krijg je briefje voor je verzekering

-ontopic-
Pil WEL vergoeden voor mensen die dit gebruiken om hevige af te remmen
de rest (condooms en pil) niet vergoeden. Wij betalen omdat jij zonodig wil nueken? Ik wil graag op wintersport ga dat dan ook maar betalen.

vrijdag 2 januari 2004 @ 19:54:14 #60
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15907974
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:36 schreef Underdoggy het volgende:
Pil WEL vergoeden voor mensen die dit gebruiken om hevige af te remmen
Voor alle vrouwen vind ik. Ongesteld zijn is al vervelend genoeg en het is hartstikke fijn dat je het door middel van de pil kan reguleren en af en toe eens overslaan.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:19:40 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15908745
Ik weet het niet..
aan de ene kant voorkomt een condoom een hoop ellende, qua soa's en voorbehoeding.

aan de andere kant: als condooms vergoed worden, maken mensen er dan meer gebruik van dan nu? de keuze voor condooms ligt niet alleen bij het beschermen van het lichaam, maar des te meer bij de ervaring van de seks (beter gezegd in de meeste gevallen: het ontbreken van die ervaring)daarbij komt dat voor een condoom inderdaad geen vaste handleiding is in gebruik: de ene zou er 3 per dag nodig hebben, de ander 1 per maand. Condoomgebruik is lifestyle-afhankelijk, en hoe vangt de zorg dit op?

put
your
clothes
on!
pi_15908802
nee ik vind van niet, de hoeren worden toch ook niet vergoed? alhoewel ik een verhaal gehoord had over een gehandicapte kerel die bijna niks meer kon en daar werden de hoeren gedekt door iets (ziekendfonds misschien zelfs)
Lachen is gezond :D!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:26:48 #63
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15910626
Nee, sex is je eigen verantwoordelijkheid, had je maar beter op moeten letten tijdens de voorlichting. Met name in het begin van een relatie weet iedereen dat je moet oppassen.
Buck it
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:59:32 #64
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:17:34 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15912292
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef dfr0st het volgende:

Nog een idee is om bij ieder pakje sigaretten en condoom mee te geven.

Daar moedig je alleen maar roken mee aan.

Misschien een idee dat er een plek is waar je gratis condooms kunt halen ofzow. Net zoals junkie's schone naalden kunnen krijgen, in ruil voor gebruikte. Maar dan dus niet dat je je gebruikte condooms moet inleveren

Naja, ik weet het ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 02-01-2004 22:19]

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15914644
Vindt wel dat ze goedkoper moeten die condooms. Het is gewoon een regel voor jezelf en voor je eigen veiligheid. Maarja als jij condooms gebruikt bescherm je ook anderen, niet alleen jezelf zoals met de pil.

Stel je hebt een soa en je gaat met 4 mensen naar bed ( onbeschermd ) dan laten we zeggen dat je 2 anderen besmet. Stel dit geld voor 50% van de jongeren. Welcome to SOA Overdose .....

Vergoeden hoeft niet, zou wel leuk zijn. Maar goedkoper zeker wel. Maar als je gewoon zwaar bent en dus in vaste relatie zit etc. Gewoon ff hiv testje ( en andere sao's) doen na een maand en mocht je dan een x condoom vergeten benje nog steeds safe bezig. Als iedereen dit zou doen zouden er bergen soa's verdwijnen, maar meeste mensen weten soms niet eens dat ze het hebben. Daarom better safe then sorry..

En jah over de pil, ze mogen ook wel wat dokken voor die dingen die vrouwen. Hoeft niet veel te zijn maar iets is niet erg. Hun slikken hem immers, kijk als je condoom gebruikt en het gaat fout is het niemand ze schult maar als ze geen pil gebruikt en je ragt per ongeluk dat condoom kapot dan legt het toch echt aan haar dat ze zwanger is, jij hebt immers alles ertegen gedaan wat je kon ..

The Few, the Proud, the Expendable..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')