heel het jaar hoor je overal dat iedereen het zuiniger aan doet en minder geld uitgeeft dan vorige jaren mede dankzij de economie (en vooral de Euro) ... dan doen ze 1 keer per jaar wat extra (is het uberhaupt meer dan vorig jaar?) en ineens gaat het goed met de economie.
quote:Omdat er veel geld aan vuurwerk is uitgegeven zal het wel meevallen met de slechte tijden
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef hroswith het volgende:
Dit jaar voor 50 mln euro aan vuurwerk besteed in Nederland. Beetje veel in tijd waarin iedereen aan het klagen is dat het zo slecht gaat. Zal dus wel mee vallen met de slechte tijden.
quote:In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
Op woensdag 31 december 2003 13:51 schreef QOnline het volgende:[..]
Omdat er veel geld aan vuurwerk is uitgegeven zal het wel meevallen met de slechte tijden
Waaruit concludeer je dat dan?
quote:Hoeveel is dat per huishouden gemiddeld en wordt bedrijfsvuurwerk hier ook bijgerekend?
Op woensdag 31 december 2003 13:52 schreef hroswith het volgende:[..]
In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
quote:Dat is geen antwoord op mijn vraag
Op woensdag 31 december 2003 13:52 schreef hroswith het volgende:[..]
In een land waar voor 50 miljoen euro aan vuurwerk kan worden uitgegeven kan het volgens mij niet echt slecht gaan.
quote:Dit soort getallen gaan meestal gewoon over particulieren die vuurwerk kopen. En je zei zelf al dat het ongeveer 7 Euro per huishouden was. Dat is niet veel.
Op woensdag 31 december 2003 13:54 schreef Monidique het volgende:[..]
Hoeveel is dat per huishouden gemiddeld en wordt bedrijfsvuurwerk hier ook bijgerekend?
quote:Uiteraard tellen die wel mee. Maar kijk eens om je heen. Denk je nou werkelijk dat er zoeel mensen zijn die het veel slechter hebben dan een jaar geleden? Ga eens in de kroeg kijken, ga eens vlak voor feestdagen in de winkels kijken.
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef QOnline het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
. Laat ik hem anders stellen: op het moment dat er 50 miljoen wordt uitgegeven aan vuurwerk, wat niet drastisch veel meer is dan andere jaren, tellen de miljarden die door de slechte economie dit jaar verloren zijn gegaan niet meer mee?
quote:In andere talen, beetje met handen en voeten, moet lukken.
Op woensdag 31 december 2003 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe leg je dat in Afrika uit?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef Posdnous het volgende:
Kwestie van prioriteiten stellen he.
quote:Niet. Wij hoeven geen verantwoording af te leggen aan landen die liever wapens dan voedsel van Europees geld kopen.
quote:Je hebt gelijk, 50 miljoen is niks bij de miljarden voor een JSF waar je geen fuck aan hebt.
Op woensdag 31 december 2003 14:00 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Niet. Wij hoeven geen verantwoording af te leggen aan landen die liever wapens dan voedsel van Europees geld kopen.
quote:Ook 50 miljoen.
Op woensdag 31 december 2003 14:03 schreef sp3c het volgende:
maar hoeveel is er nu vorig jaar aan vuurwerk uitgegeven?
quote:bron??
Op woensdag 31 december 2003 13:48 schreef hroswith het volgende:
Dit jaar voor 50 mln euro aan vuurwerk besteed in Nederland. Beetje veel in tijd waarin iedereen aan het klagen is dat het zo slecht gaat. Zal dus wel mee vallen met de slechte tijden.
quote:Staat al een tijdje op de telex.
Op woensdag 31 december 2003 14:06 schreef JohnDope het volgende:[..]
bron??
en is dit inclusief of exclusief illegaal vuurwerk?
quote:rot op
Op woensdag 31 december 2003 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Je hebt gelijk, 50 miljoen is niks bij de miljarden voor een JSF waar je geen fuck aan hebt.
quote:ja maar ik zit nu niet achter de teletext.
Op woensdag 31 december 2003 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Staat al een tijdje op de telex.
quote:hmz ... evenveel dus, en vorig jaar ging het ook al belabbert volgens pim fortuyn zijn aanhangers
Op woensdag 31 december 2003 14:05 schreef CeeJee het volgende:[..]
Ook 50 miljoen.
quote:En aangezien alles met die Euro 2 keer zo duur is geworden is er dus eigenlijk maar de helft verkocht.
Op woensdag 31 december 2003 14:09 schreef sp3c het volgende:[..]
hmz ... evenveel dus, en vorig jaar ging het ook al belabbert volgens pim fortuyn zijn aanhangers
quote:jaha, dat doet pijn.
Op woensdag 31 december 2003 14:09 schreef sp3c het volgende:[..]
rot op
quote:Ik bedoel met Telex natuurlijk ANP. Volgens mij telt illegaal vuurwerk niet mee omdat je dat niet in Nederland kunt kopen.
Op woensdag 31 december 2003 14:09 schreef JohnDope het volgende:
ja maar ik zit nu niet achter de teletext.
kan je me wel vertellen of het inclusief of exclusief illegaal vuurwerk is?
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 31-12-2003 14:25]
quote:die euro is niet na eind 2002 ingesteld toch?
Op woensdag 31 december 2003 14:15 schreef CeeJee het volgende:[..]
En aangezien alles met die Euro 2 keer zo duur is geworden is er dus eigenlijk maar de helft verkocht.
quote:dat lijkt me niet, maar als je over de JSF wil jammeren dan zijn daar topics zat voor ... staan ook vol met argumenten waarom het gejammer niet nodig is veel succes
Op woensdag 31 december 2003 14:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
jaha, dat doet pijn.
quote:been there done that.
Op woensdag 31 december 2003 14:24 schreef sp3c het volgende:[..]
dat lijkt me niet, maar als je over de JSF wil jammeren dan zijn daar topics zat voor ... staan ook vol met argumenten waarom het gejammer niet nodig is veel succes
quote:ik denk dat er weinig mensen zijn die opgeven illegaal vuurwerk aan te schaffen zolang het niet anoniem is en dergelijke 'volkstellingen' zijn niet zo bijster nuttig in dat geval (ik koop wel voor 500.000 euro illegale shit ... per week!)
Op woensdag 31 december 2003 15:39 schreef JohnDope het volgende:
mensen ik wil niet zeiken hoor, maar ik heb nogsteeds geen antwoord op mijn vraag gehad, aangezien tegenwoordig alles nieuws is, wil ik wel alle ins en outz weten...
was die 50 miljoen euro nou inclusief of exclusief illegaal vuurwerk?
quote:DIe zijn, God zij dank, niet thuis.
Op woensdag 31 december 2003 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:
De buren moeten natuurlijk niet denken dat je er op achteruit bent gegaan....
[Dit bericht is gewijzigd door ShaoliN op 31-12-2003 19:20]
quote:nee maar men kan toch een schatting maken hoeveel illegaal vuurwerk er is verkocht met drugs kan dat ook.
Op woensdag 31 december 2003 18:17 schreef sp3c het volgende:[..]
ik denk dat er weinig mensen zijn die opgeven illegaal vuurwerk aan te schaffen zolang het niet anoniem is en dergelijke 'volkstellingen' zijn niet zo bijster nuttig in dat geval (ik koop wel voor 500.000 euro illegale shit ... per week!)
quote:gna
Op woensdag 31 december 2003 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:
De buren moeten natuurlijk niet denken dat je er op achteruit bent gegaan....
quote:Nog veels teveel.......
Op woensdag 31 december 2003 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
3 euro per inwoner. Zo hee, wat hebben we een hoop uit gegeven.
quote:true maar ik zou niet weten waar je die kunt vinden, ik dacht dat de vraag was of illegaal erbij zat gerekend en dat lijkt me stug
Op woensdag 31 december 2003 19:21 schreef JohnDope het volgende:[..]
nee maar men kan toch een schatting maken hoeveel illegaal vuurwerk er is verkocht met drugs kan dat ook.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef CeeJee het volgende:
Correctie: 50.000.034,50 Euro.
quote:Alleen is onze bevolking al voorzien van voedsel, dat is in Afrika wel anders. Niet dat ik achter militaire aankopen sta trouwens, integendeel.
Op woensdag 31 december 2003 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Je hebt gelijk, 50 miljoen is niks bij de miljarden voor een JSF waar je geen fuck aan hebt.
quote:Tja, het is moelijk uit te leggen dat je zoveel kruit verbruikt zonder dat je er grote aantallen mensen mee over de kling jaagt.
[Dit bericht is gewijzigd door digitaLL op 02-01-2004 00:40]
quote:"Niet in de hand houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |