quote:Hier verder.
Op dinsdag 2 december 2003 15:37 schreef Kozzmic het volgende:Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.
Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.
Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
quote:Ik raad je aan mijn reaktie nog eens goed door te lezen.
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, waarom het jou bij mij opviel. Omdat mijn mening jou niet aanstaat. Het gedrag van anderen valt je niet op omdat ze dezelfde mening als jou verkondigen.
En hier laat ik het bij.
Het topic heeft bij nader inzien een totaal andere strekking als de topics waar jij wil dat ik het in post.
quote:Strekking van het topic is precies hetzelfde als het topic over 'de leegheid van Wouter Bos'. Alle voor- en tegenargumenten komen daar al aan bod. Ik heb er geen probleem mee als een discussie een keertje overnieuw wordt gevoerd, maar om een discussie elke week te voeren is overdreven. Je had btw ook even de discussie door kunnen lezen en reageren op de al gegeven argumenten in plaats van plompverloren je berichtje uit het gesloten topic te kopieren en plakken.
Op dinsdag 30 december 2003 21:10 schreef Goodluck het volgende:
Kritiek neemt toe op politicus Wouter Bos.
Kozzmic, waarom is deze gesloten ?Het topic heeft bij nader inzien een totaal andere strekking als de topics waar jij wil dat ik het in post.
En de zin en onzin van politicus-van-het-jaar-verkiezingen komt in het andere genoemde topic aan de orde.
quote:Slecht plan.
Op dinsdag 30 december 2003 21:02 schreef du_ke het volgende:
Oh ja kunnen we een algemeen goed POL voornemen lanceren? Een maand lang geen allochtonen of links-rechts topics.
Maar dat andere voorstel van jou is wel erg goed.
quote:Je kan het een keer proberen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat POL hier echt geschikt voor is. Doordat we een stuk meer topics hebben dan C&H zal een dergelijk topic te snel wegzakken, ik vrees dat het een beetje zonde van de moeite is. Misschien moet je het eerst eens proberen met een topic-opening die niet zo uitgebreid is, maar die wel een historisch politiek onderwerp behandeld, zoals bijvoorbeeld een bepaald kabinet.
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef du_ke het volgende:
Tja ik weet niet of dit beter hier of in de SC kan. Maar ik zie het meer als Feedback.Is het een idee om zoals C&H met thematopics te gaan werken?
Ik heb het idee dat daarmee het inhoudelijke niveau van POL een beetje op te krikken is. En het is weer eens wat anders dan het zoveeltse bash topic
.
Die thema's kan je mijns inziens heel breed zien en opzetten. Van de Nederlandse politiek in het interbellum tot de ontwikkeling van de EU en de rol van Nederland daarin. En van het volkshuisvestingsbeleid door de jaren heen tot liberalen toen en nu. Ook kan je er mee inspelen op de actualiteit b.v. rond de Europese of Amerikaanse verkiezingen.
Tja is dit wat? En belangrijker nog heeft er iemand zin om zoiets in elkaar te zetten?
Ter inspiratie een aantal thema topics uit C&H.
[THEMA] Victoriaanse Tijdperk
[THEMA] Het Romeinse KeizerrijkZe lopen misschien niet als een trein maar zijn wel erg leuk leesvoer.
quote:Ik wil niet bij elke domme of foute opmerking meteen ingrijpen. Als een discussie er echt door verpest wordt doordat anderen erop gaan reageren is het vroeg genoeg, maar het is wat dat betreft ook een beetje de 'plicht' van de vaste users in POL om dergelijke posts te negeren en de lijn van de draad te 'bewaken'. Verder wil ik vooral optreden tegen users die herhaaldelijk aantonen niet op een normale manier aan een discussie te kunnen deelnemen.
Op donderdag 1 januari 2004 12:10 schreef sjun het volgende:
Zullen we 2004 in POL goed starten?
Btw, de beste wensen voor 2004, sjun!
quote:Jij ook de beste wensen Kozzmic. Ik zal me deze verplichting wat ter harte nemen om het recht op vrijheid van meningsuiting in dit forum in een mix tussen humor en bewustzijnsopbouw te laten verlopen.
Op donderdag 1 januari 2004 13:30 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik wil niet bij elke domme of foute opmerking meteen ingrijpen. Als een discussie er echt door verpest wordt doordat anderen erop gaan reageren is het vroeg genoeg, maar het is wat dat betreft ook een beetje de 'plicht' van de vaste users in POL om dergelijke posts te negeren en de lijn van de draad te 'bewaken'. Verder wil ik vooral optreden tegen users die herhaaldelijk aantonen niet op een normale manier aan een discussie te kunnen deelnemen.
Btw, de beste wensen voor 2004, sjun!
Zo nu en dan kan ik echter het trollen niet laten
Die Robbedoes opent alleen maar topics met c/p stukjes zonder bronvermelding en mening. Begint wel een beetje irritant/zielig te worden...
quote:Het komt allemaal rechtstreeks van Stand.nl (NCRV-radioprogramma). Zie http://info.omroep.nl/ncrv/tv?nav=opgdHsHfHEIC&refresh=1. We houden het in de gaten, bronvermelding is wel gewenst en een eigen mening ook.
Op donderdag 1 januari 2004 17:40 schreef Sidekick het volgende:
In 2004 zal de Europese droom in duigen vallenDie Robbedoes opent alleen maar topics met c/p stukjes zonder bronvermelding en mening. Begint wel een beetje irritant/zielig te worden...
quote:Dat had ik door ja.
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het komt allemaal rechtstreeks van Stand.nl (NCRV-radioprogramma). Zie http://info.omroep.nl/ncrv/tv?nav=opgdHsHfHEIC&refresh=1.
quote:En op welk moment, en op wat voor manier wordt het dan aangepakt?
We houden het in de gaten, bronvermelding is wel gewenst en een eigen mening ook.
quote:Aan de link te zien heb je je net kunnen inhouden om erop in te gaan.
Op donderdag 1 januari 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
Kan akkersloot niet weer eens aangepakt worden ?http://forum.fok.nl/postreply.php/454797/9/25/15883369
quote:Ik ga zo even bezig in dat topic. Ik zie dat er wat meer zijn die zich niet in kunnen houden.
Op donderdag 1 januari 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
Kan akkersloot niet weer eens aangepakt worden ?http://forum.fok.nl/postreply.php/454797/9/25/15883369
quote:Moet frustrerend zijn om geen mod te zijn?
Op donderdag 1 januari 2004 20:24 schreef Sidekick het volgende:
Oh, en POL-meet: de foto's en nabeschouwing!! kan ook wel weer unsticky'd worden denk ik.
quote:In de discussie over integratie ging het over het opleggen van een godsdienst. Als ik me moet laten zeggen dat ik als tegenstander van de islam een fascist ben (a.h.v. mijn posts zoals in eerdere posts van LV gelezen kan worden) dan moet ik me toch iets laten opleggen.
Op donderdag 1 januari 2004 20:15 schreef Kozzmic het volgende:[Op donderdag 1 januari 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
Kan akkersloot niet weer eens aangepakt worden ?
http://forum.fok.nl/postreply.php/454797/9/25/15883369]Ik ga zo even bezig in dat topic. Ik zie dat er wat meer zijn die zich niet in kunnen houden.
quote:Niet elke discussie draait om jou en jouw Mohammed-beeld. Je kunt er ook voor kiezen niet in te gaan op (in jouw ogen) provocerende posts en te discussieren op ontopic argumenten. Anders zul je binnenkort dezelfde kant opgaan als Bansheeboy gisteren.
Op donderdag 1 januari 2004 20:39 schreef Akkersloot het volgende:[..]
In de discussie over integratie ging het over het opleggen van een godsdienst. Als ik me moet laten zeggen dat ik als tegenstander van de islam een fascist ben (a.h.v. mijn posts zoals in eerdere posts van LV gelezen kan worden) dan moet ik me toch iets laten opleggen.
quote:En ik had nog de lichtelijke hoop dat hij misschien geband was omdat hij continu beweert "anti-islam is fascisme". Zoals Dalai_Lama en Lord_Vetenari (over mijn posts). Over wel of niet on-topic. In mijn eerste reactie (2e post dat topic) vermelde ik al dat de PvdA de VVD verweet anti-islam te zijn.
Op donderdag 1 januari 2004 20:42 schreef Kozzmic het volgende:
Niet elke discussie draait om jou en jouw Mohammed-beeld. Je kunt er ook voor kiezen niet in te gaan op (in jouw ogen) provocerende posts en te discussieren op ontopic argumenten. Anders zul je binnenkort dezelfde kant opgaan als Bansheeboy gisteren.
quote:Zeg Berends, ik maak zelf wel uit waar ik wel en niet op reageer. Dus laat dit soort opmerkingen voortaan achterwege, svp.
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef pberends het volgende:[..]
Dit noem ik echt een enorm bord voor je harses hebben
Wat vindt Kozzmic van deze non-stelling?
Extreem (nieuw) rechts dood in NL
quote:LOL, 2004 begint goed, de modjes gaan zelf klagen in het modderfeedbacktopic. Om te brullen.
Op donderdag 1 januari 2004 21:59 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zeg Berends, ik maak zelf wel uit waar ik wel en niet op reageer. Dus laat dit soort opmerkingen voortaan achterwege, svp.
Ja, zeker, voorwaar! Een kanaal op irc.fok.nl met de naam #POL voor al hen die zich genoodzaakt voelen een woordje te doen niet waardig een bericht op het forum. Ongetwijfeld is kennis van deze technologie aanwezig, anders zijn er altijd engelen in het Koninkrijk en hulp is nooit ver weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 01-01-2004 22:51]
Ja, zeker, voorwaar! Een kanaal op irc.fok.nl met de naam #POL voor al hen die zich genoodzaakt voelen een woordje te doen niet waardig een bericht op het forum. Ongetwijfeld is kennis van deze technologie aanwezig, anders zijn er altijd engelen in het Koninkrijk en hulp is nooit ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |