kan er geen genoeg van krijgen.. ben er verliefd op
Geproduceerd door Eminem?
Wat vindt je ervan?
Ik ken het nummer niet, en herinner het met ook niet vanwege schokkende beelden of blote tieten.
Derrhalve is mijn mening: het zal wel niets wezen .
quote:Geen enkele tiet aanwezig in de clip..
Op maandag 29 december 2003 03:50 schreef K3 het volgende:
Ik had begrepen uit het TV-programma I love 2002 dat het niet langer om de muziek ging maar om de tieten in de clips.Ik ken het nummer niet, en herinner het met ook niet vanwege schokkende beelden of blote tieten.
Derrhalve is mijn mening: het zal wel niets wezen
.
quote:Oveigens vind ik de nummers waar Eminem zich "mee bemoeit" over het algemeen erg goed. Hij heeft erg veel muzikale kwaliteiten, meer dan je zou vermoeden aan de hand van zijn offensive teksten.
Op maandag 29 december 2003 03:52 schreef Brennie het volgende:[..]
Geen enkele tiet aanwezig in de clip..
Gewoon een strak, mooi en naar mijn idee eindelijk eens een goede productie.
Met een achterliggende gedachte.
quote:Luister het nummer maar eens, je zult de kwaliteit herkennen
Op maandag 29 december 2003 03:54 schreef K3 het volgende:[..]
Oveigens vind ik de nummers waar Eminem zich "mee bemoeit" over het algemeen erg goed. Hij heeft erg veel muzikale kwaliteiten, meer dan je zou vermoeden aan de hand van zijn offensive teksten.
quote:Het waren ip aartsrivalen...
Op maandag 29 december 2003 03:55 schreef SunChaser het volgende:
Clip was goed gedaan, alsof ze zelf zongen. Maar ze hebben toch nooit wat samen opgenomen?
hehe voor degene die het verhaal niet kennen ...
Oh ja R.I.P ....
quote:Ik noem dat geen hiphop. Ik noem dat geldklop.
Op maandag 29 december 2003 03:47 schreef Brennie het volgende:
Wat een geweldig, heerlijk hiphopnummer!
quote:Sorry, dan noem ik het kinderen voor kinderen.
Geproduceerd door Eminem?![]()
quote:Vul dat dan maar zelf in.
Wat vindt je ervan?
quote:Ik vind hem wel aardig verneukt.
Op maandag 29 december 2003 08:39 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij was dit nummer in '97 al een keer op single uitgebracht, lang voordat Eminem zijn eerste plaatjes verkocht. Heb het nog niet gehoord, ben benieuwd hoeveel er nu werkelijk aan veranderd is door Eminem; betwijfel dat het echt veel zal zijn.
quote:Volgens mij is het altijd nog 2pac...
Op maandag 29 december 2003 10:22 schreef Forumschorem het volgende:
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij, dat is het. En dan ook nog eens 2 aartsrivalen bij elkaar zetten... De 'All you need is love' van het hiphop genre zullen we maar zeggen.
En daarnaast vind ik het ook erg makkelijk om het meteen in de 'uitbuiterij' hoek te gooien. Ik vind het juist een stoer initiatief van Eminem om zoiets te produceren...
quote:Mee eens, maar dat is bijna met alle muziek van 2Pac dat na zn dood werd uitgebracht...
Op maandag 29 december 2003 09:07 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ik vind hem wel aardig verneukt.
Het orgineel is beter.
quote:Eminem werd gevraagd om dit te doen sukkel ....
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij, dat is het. En dan ook nog eens 2 aartsrivalen bij elkaar zetten... De 'All you need is love' van het hiphop genre zullen we maar zeggen.
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:35 schreef -Veggie- het volgende:
Het origineel vind jij beter? Die met die super gare beat en ... lama zitten ... het is precies zoals je naam al zegt ... lariekoek ...
quote:Nee, vraagje: heb je de originele versie welles gehoord? Of ben je gewoon zon grote hiphop-hater dat je gewoon wat uit je nek lult .. want als je de originele versie beter vind dan ben je gewoon ziek in je hoofd ... vind je het gek dat die nooit is released .. slimmerd
Op maandag 29 december 2003 12:13 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je vriendje Eminem het geproduceerd heeft
quote:Ok, ik wist niet dat ze samen wat hadden opgenomen in het verleden..
Op maandag 29 december 2003 04:32 schreef -Veggie- het volgende:
Uhmm ze hebben wel wat opgenomen ... er is een Tupac & Biggie freestyle op kazaa te vinden en een originele versie van Runnin met nog een paar andere rappers erbij ... van 1993 .... Eminem heeft er een nieuwe beat ingezet en een nieuwe rap van Tupac... persoonlijk vind ik de track heerlijk, ik ken hem al een tijdje en verheug me op de clip van 'One day at a time' (staat ook op de soundtrack van Resurrection) .. daar zit Eminem namelijk zelf ook op .... check kazaa ...
quote:Dat is gewoon een geautomatiseerde mengtafel met motorfaders.
Op maandag 29 december 2003 03:59 schreef Brennie het volgende:
Het mooie en aparte van de clip is het bewegen van de soundboards ( of hoe je het ook noemt) zonder dat je iemand ziet.
Het lijkt net alsof ze beide het nummer produceren als geesten.
quote:Dat is jouw mening
Op maandag 29 december 2003 05:16 schreef R2cksson het volgende:
Nogmaals (maar dan duidelijker), dit heeft meer met het geloven in Sinterklaas te maken dan met HipHop. Zeker als het een productie is van dat kutwijf.
quote:Ik heb de orginele versie "wel eens" gehoord ja. En ik vind die vele malen beter dan die flut versie die nu is uitgebracht. Het spijt mij dat ik een andere mening heb
Op maandag 29 december 2003 13:10 schreef -Veggie- het volgende:[..]
Nee, vraagje: heb je de originele versie welles gehoord? Of ben je gewoon zon grote hiphop-hater dat je gewoon wat uit je nek lult .. want als je de originele versie beter vind dan ben je gewoon ziek in je hoofd ... vind je het gek dat die nooit is released .. slimmerd
quote:Heb je het nummer uberhaupt wel gehoord?
Op maandag 29 december 2003 05:13 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ik noem dat geen hiphop. Ik noem dat geldklop.
[..]Sorry, dan noem ik het kinderen voor kinderen.
[..]Vul dat dan maar zelf in.
quote:Ok jouw mening ... je doet je naam eer aan
Op maandag 29 december 2003 13:19 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ik heb de orginele versie "wel eens" gehoord ja. En ik vind die vele malen beter dan die flut versie die nu is uitgebracht. Het spijt mij dat ik een andere mening heb
quote:Eminem is voor kleine kinderen. Geen hiphop. Dat je hitemup.com vaak bezoekt boeit me verder voor geen flikker, dat doen al die kinderen.
Op maandag 29 december 2003 11:37 schreef -Veggie- het volgende:[..]
Eminem werd gevraagd om dit te doen sukkel ....
En de 2 aartsrivalen bij elkaar zetten was niet nodig want ze zaten al met elkaar op de originele track ... omg ... wat een loser ben jij zeg, zomaar over iets lulle waar je geen reet van snapt .... get a life !
Dit is geen hiphop en een productie van Eminem zal dat nooit worden.
quote:Dus.
Never Forget
quote:Eminem en 50 zuigen flink vind ik .. Eminem's film was wel leuk .. maar die nummers zijn minder vind ik ... en 50 ct blaat een beetje op een liedje met een vaag achtergrondmuziekje..
Op maandag 29 december 2003 13:26 schreef R2cksson het volgende:[..]
Eminem is voor kleine kinderen. Geen hiphop. Dat je hitemup.com vaak bezoekt boeit me verder voor geen flikker, dat doen al die kinderen.
[..]Dus.
quote:Alleen het einde. Maar ik ga dat soort bullshitmuziek niet opzoeken. No way.
Op maandag 29 december 2003 13:20 schreef Brennie het volgende:[..]
Heb je het nummer uberhaupt wel gehoord?
quote:Och, straks ga je weer schelden enzo
Op maandag 29 december 2003 13:23 schreef -Veggie- het volgende:[..]
Ok jouw mening ... je doet je naam eer aan
maar goed, iedereen heeft zijn eigen smaak en mening
quote:Het probleem is vaak dat mensen zeggen dat hij kwaliteit heeft. Die mensen die dat zeggen hebben vaak niet meer gehoord dan Eminem, 50ct, Dr Gay, Poop Dogg, P Shitty (Poop Daddy) en noem nog maar een paar van die pisvingers.
Op maandag 29 december 2003 13:40 schreef Houniet het volgende:
jullie kraken eminem alleen maar af
hij heeft kwaliteit en dit laat hij zienmaar goed, iedereen heeft zijn eigen smaak en mening
Die artiesten hebben nog maar weinig met hiphop te maken. Het zijn gewoon gemaakte artiesten.
quote:Aaah zo zielig, kijk meneertje-ik-ben-zo-groot-ik-weet-wat-hiphop-is es uit zn nek lullen ... Eminem is voor kleine kinderen ja nou lekker dan met al die scheldwoorden en shit ... maar goed .. k kan al zien wat voor IQ jij hebt dus k laat dit gesprek zitten ... adios ..
Op maandag 29 december 2003 13:26 schreef R2cksson het volgende:[..]
Eminem is voor kleine kinderen. Geen hiphop. Dat je hitemup.com vaak bezoekt boeit me verder voor geen flikker, dat doen al die kinderen.
[..]Dus.
En Klopper, Tupac is geen vergane glorie, hij is nog steeds 'the greatest' in hiphop en daar kunnen sommige nerds in dit topic helemaal nix aan veranderen. ...
quote:Wat is dan wel echte hiphop volgens jou, als ik vragen mag?
Op maandag 29 december 2003 14:00 schreef R2cksson het volgende:[..]
Het probleem is vaak dat mensen zeggen dat hij kwaliteit heeft. Die mensen die dat zeggen hebben vaak niet meer gehoord dan Eminem, 50ct, Dr Gay, Poop Dogg, P Shitty (Poop Daddy) en noem nog maar een paar van die pisvingers.
Die artiesten hebben nog maar weinig met hiphop te maken. Het zijn gewoon gemaakte artiesten.
quote:En daar baseer jij je mening op?
Op maandag 29 december 2003 13:28 schreef R2cksson het volgende:[..]
Alleen het einde. Maar ik ga dat soort bullshitmuziek niet opzoeken. No way.
quote:PE, De la soul , Krs-1, Rakim & Erik B
Op maandag 29 december 2003 16:21 schreef -Veggie- het volgende:[..]
Wat is dan wel echte hiphop volgens jou, als ik vragen mag?
Beetje flauw om het nummer af te kraken omdat Eminem het heeft geproduceerd. Meteen is het weer lijkenpikkerij enzo, het mag nooit eens een beetje commercieel zijn.
Er wordt toch ook nog geld verdient aan andere grote artiesten die al lang dood zijn...
quote:K snap et, omdat Em blank is is hij geen echte hiphop .. nee nou dan gaat deze discussie nergens heen hoor, zo triest ...
Op maandag 29 december 2003 16:27 schreef Steve-O het volgende:[..]
PE, De la soul , Krs-1, Rakim & Erik B
Btw, De La Soul ?? LOL
quote:als dit bedoeld is zoals ik het opvat ga jij direcht mee naar de finale voor de meest wacke post 2003 award....alsof de unreleased shit altijd kut is...
Op maandag 29 december 2003 13:10 schreef -Veggie- het volgende:[..]
want als je de originele versie beter vind dan ben je gewoon ziek in je hoofd ... vind je het gek dat die nooit is released .. slimmerd
quote:leuk, tijd weer voor een lijstje
Op maandag 29 december 2003 16:21 schreef -Veggie- het volgende:Wat is dan wel echte hiphop volgens jou, als ik vragen mag?
3rd Bass, 7L & Esoteric, A Tribe Called Quest, Afrika Bambaataa, AG, Akrobatik, Alkaholiks, Anti Pop Consortium, Alkaholiks, Bahamadia, BDP, Big Daddy Kane, Big L, Biz Markie,Black Moon, Black Sheep, Boot Camp Click, Buckwild, Camp Lo, Cella Dwellas, Clockworx, Cocoa Brovaz (Smif-N-Wessun), Common, Copywrite, Craig G, Cru, Cuban Link, Cypress Hill, Das EFX, De La Soul, Defari, Delinquent Habits, Dilated Peoples, DJ Honda, Doug E. Fresh, ED O.G., EPMD, Equilibrium, Eric B. & Rakim, Fearless Four, Franky Cutclass, Freddie Foxxx, Gang Starr, Geto Boys, Hieroglyphics (Souls Of Misschief), House Of Pain, Ice Cube, Ice-T, Immortal Technique, J-Live, Jaylib, Jedi Mind Tricks, Jeru Tha Damaja, Jigmastas, Jungle Brothers, Just Ice, JVC Force, Keith Murray, Killah Priest, Kool G. Rap, Krewcial, KRS ONE, Kurtis Blow, Large Professor, Little Brother, LL Cool J, Lord Have Mercy, Lords Of The Underground, Lost Boyz, Louis Logic, M.O.P., Mad Skillz, Main Source, Mantronix, MF Doom/King Geedorah/Viktor Vaught/KMD, Mobb Deep, Mr. Lif, N2Deep, Nas, Nice & Smooth, Nine, NWA, OC, Onyx, Organised Konfusion, People Under The Stairs, Pete Rock & C.L. Smooth, Princess Superstar, Public Enemy, Rampage, Saukrates, Run DMC, Slick Rick, Smut Peddlers, Spice-1, Sugerhill Gang, Tame One/Artifacts, The Beatnuts, The High & Mighty, The Pharcyde, The Psycho Realm, The Roots, Too $hort, Tuff Crew, Ugly Duckling, Ultramagnetic MC's UFTO, Whodini, Wu-Tang Clan
om er maar eens een paar te noemen
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 29-12-2003 17:05]
quote:Ga 50 cent luisteren loser.
Op maandag 29 december 2003 16:46 schreef -Veggie- het volgende:[..]
K snap et, omdat Em blank is is hij geen echte hiphop .. nee nou dan gaat deze discussie nergens heen hoor, zo triest ...
Btw, De La Soul ?? LOL
quote:NWA is dat neit die groep met DR Gay
Op maandag 29 december 2003 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
leuk, tijd weer voor een lijstje
3rd Bass, 7L & Esoteric, A Tribe Called Quest, Afrika Bambaataa, AG, Akrobatik, Alkaholiks, Anti Pop Consortium, Alkaholiks, Bahamadia, BDP, Big Daddy Kane, Big L, Biz Markie,Black Moon, Black Sheep, Boot Camp Click, Buckwild, Camp Lo, Cella Dwellas, Clockworx, Cocoa Brovaz (Smif-N-Wessun), Common, Copywrite, Craig G, Cru, Cuban Link, Cypress Hill, Das EFX, De La Soul, Defari, Delinquent Habits, Dilated Peoples, DJ Honda, Doug E. Fresh, ED O.G., EPMD, Equilibrium, Eric B. & Rakim, Fearless Four, Franky Cutclass, Freddie Foxxx, Gang Starr, Geto Boys, Hieroglyphics (Souls Of Misschief), House Of Pain, Ice Cube, Ice-T, Immortal Technique, J-Live, Jaylib, Jedi Mind Tricks, Jeru Tha Damaja, Jigmastas, Jungle Brothers, Just Ice, JVC Force, Keith Murray, Killah Priest, Kool G. Rap, Krewcial, KRS ONE, Kurtis Blow, Large Professor, Little Brother, LL Cool J, Lord Have Mercy, Lords Of The Underground, Lost Boyz, Louis Logic, M.O.P., Mad Skillz, Main Source, Mantronix, MF Doom/King Geedorah/Viktor Vaught/KMD, Mobb Deep, Mr. Lif, N2Deep, Nas, Nice & Smooth, Nine, NWA, OC, Onyx, Organised Konfusion, People Under The Stairs, Pete Rock & C.L. Smooth, Princess Superstar, Public Enemy, Rampage, Saukrates, Run DMC, Slick Rick, Smut Peddlers, Spice-1, Sugerhill Gang, Tame One/Artifacts, The Beatnuts, The High & Mighty, The Pharcyde, The Psycho Realm, The Roots, Too $hort, Tuff Crew, Ugly Duckling, Ultramagnetic MC's UFTO, Whodini, Wu-Tang Clan
om er maar eens een paar te noemen
quote:Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
Op maandag 29 december 2003 16:46 schreef -Veggie- het volgende:
Btw, De La Soul ?? LOL
quote:vroegâh was alles beteâhr
Op maandag 29 december 2003 17:27 schreef Steve-O het volgende:NWA is dat neit die groep met DR Gay
quote:je vergeet ja rule
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
quote:How please, ik luister die shit niet ... en G-Unit is de bom, of je het haat of niet .... Luda en die Fabo vind ik zelf ook nep ... alleen omdat tegewoordig veel neppe artiesten zijn betekent niet dat er geen echte hiphop artiesten zijn .... en wat is er mis met 50 Cent, alleen omdat ie na jarenlang underground succes en respect gehaald te hebben nu eindelijk even mag genieten van mainstream succes is hij meteen nep? Kom op stelletje zieligerds word volwassen en kijk verder dan je neus lang is ....
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
quote:Ik luister hiphop om de beats en de texten en beiden zijn extreem wack bij 50 en G-Unit. Nooit zul een scratch of een donkere beat horen, zelden kan ik m'n hoofd bewegen op die infantiele beats. En ik denk dat mijn muziek smaak toch redelijk breed is, ik houd alleen niet van die gemaakte gangsta wannabees die het stoer vinden om op te scheppen dat ze pimp's zijn, terwijl ze dat schaamteloos gejat hebben van Too $hort, Schooly D en Ice-T. Luister maar eens een fatsoenlijke old skool plaat en dan hoor je wat voor bagger er uit die hoek komt
Op maandag 29 december 2003 17:46 schreef -Veggie- het volgende:
en wat is er mis met 50 Cent, alleen omdat ie na jarenlang underground succes en respect gehaald te hebben nu eindelijk even mag genieten van mainstream succes is hij meteen nep? Kom op stelletje zieligerds word volwassen en kijk verder dan je neus lang is ....
quote:Buckwild
Op maandag 29 december 2003 17:49 schreef -Veggie- het volgende:
En wat lulle jullie nou allemaal over Dre, dankzij die gast kwamen Ice Cube en al die andere gozers met gangsta rap en hij is wel de beste producer die er is ... noem er 1 die beter is ...
En die producers die je opnoemt, you're kidding right? LOL
quote:probeer wat je wil veggie maar hier is niks tegenin te brengen
Op maandag 29 december 2003 17:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Buckwild
Premier
Muggs
Melle Mel
The Alchemist
Gary G-Wiz
The Soulquarians
RjD2
El-P
Large Professor
Showbiz
quote:50 cent, Obie Trice, Fabulous, Master P, Lil' Bow Wow, Jermain Dupri, Beanie Sigel, Nelly, Murphy Lee, P Diddy (jammer genoeg, hij was beter), Ludacris, 99% murder inc en 50% shady aftermath. en dan word tv kijken alweer een stuk aangenamer
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef -Veggie- het volgende:
en je bent het vast met me eens als ik zeg dat het hiphop van tegewoordig opgeruimd moet worden ... we beginnen bij JaRule ..
amen
quote:Wat probeer wat je wil, Dre is 20x beter dan ze allemaal ... er is nix te proberen sukkel!
Op maandag 29 december 2003 19:03 schreef RjD2 het volgende:[..]
probeer wat je wil veggie maar hier is niks tegenin te brengen
en die 50, schijt ik vind methodman meer gangster als voorbeeld.
en die loopt er ook op een heel andere manier mee te koop
quote:ik ben het er mee eens, maaar
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:11 schreef -Veggie- het volgende:
Obie Trice? Heb je zn album gehoord? Nee!
Is echt 1 van de beste albums van 2003 .... majah...
Black Moon, King Geedorah, Gang Starr, Jaylib en Jedi Mind Tricks waren veel sterker
quote:ja ik heb em gehoord HAHAHA
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 29-12-2003 19:20]
quote:FF dimmen svp.
Op maandag 29 december 2003 19:12 schreef -Veggie- het volgende:
Wat probeer wat je wil, Dre is 20x beter dan ze allemaal ... er is nix te proberen sukkel!
Dre is over de top heen, face it. Hij is aan alle kanten voorbij gestreeft. Vroeger was hij innovatief, nu is het grijze middenmoot
quote:word, vroeger was het vernieuwend maar na 15 jaar begint het te irriteren zowat..
Op maandag 29 december 2003 19:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
FF dimmen svp.
Dre is over de top heen, face it. Hij is aan alle kanten voorbij gestreeft. Vroeger was hij innovatief, nu is het grijze middenmoot
en toen was het stil
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 29-12-2003 19:28]
Wat heeft dat dan allemaal met hiphop te maken? Het draait allemaal om geld daar.
Een voorbeeldje.
Wildchild stond in de Melkweg in A'dam samen met Melo-D. Wildchild stond voor zijn optreden gewoon bij ons aan de bar te bestellen! Na het optreden heb ik nog met hem staan praten. Hij stond daar zijn eigen vinyl te verkopen! Dat zie ik Eminem niet doen. Je kon gewoon met die gast lullen over vanalles en nog wat. Toen nog met Melo D staan praten en die vond het zo cool van ons dat we 3 uur met de trein hadden gereisd om hem te zien. Hij gaf ons een mixtape omdat hij ons gaaf vond.
Sorry, maar dit soort artiesten, daar heb ik respect voor, niet voor die achterlijke geldkloppende eikels.
quote:Ik vind 50 Cent niet heel slechte muziek maken, het is een beetje commercieel maar ja, boeiend
Op maandag 29 december 2003 19:47 schreef R2cksson het volgende:
Ik hoef al niet veel mee toe te voegen. 50ct en de rest van die achterlijke figuren zijn gewoon fake.Wat heeft dat dan allemaal met hiphop te maken? Het draait allemaal om geld daar.
Een voorbeeldje.
Wildchild stond in de Melkweg in A'dam samen met Melo-D. Wildchild stond voor zijn optreden gewoon bij ons aan de bar te bestellen! Na het optreden heb ik nog met hem staan praten. Hij stond daar zijn eigen vinyl te verkopen! Dat zie ik Eminem niet doen. Je kon gewoon met die gast lullen over vanalles en nog wat. Toen nog met Melo D staan praten en die vond het zo cool van ons dat we 3 uur met de trein hadden gereisd om hem te zien. Hij gaf ons een mixtape omdat hij ons gaaf vond.
Sorry, maar dit soort artiesten, daar heb ik respect voor, niet voor die achterlijke geldkloppende eikels.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:41 schreef Brennie het volgende:Er zijn ook mensen die Eminem waarderen en weten waar ze het over hebben hoor!
quote:Dat is je goed recht, alleen als er dan wordt gesuggereerd dat De La Soul geen hiphop is en dat je een kortzichtige muzieksmaak hebt. Dan kan ik redelijk giftig uit de hoek komen.
Op dinsdag 30 december 2003 00:41 schreef Brennie het volgende:
Ach laat maar..
Ik wordt gewoon boos wanneer er meteen gesuggereerd wordt dat je niet weet wat hiphop is, alleen commerciele shit luisterd en blablabla als je Eminem goed vind.
quote:Ik wordt juist boos als iemand een lijst opnoemt met absolute toppers uit de Hiphop scene en vervolgens wordt uitgescholden voor sukkel...
Ach laat maar..
Ik wordt gewoon boos wanneer er meteen gesuggereerd wordt dat je niet weet wat hiphop is, alleen commerciele shit luisterd en blablabla als je Eminem goed vind.
Tuurlijk kun je Dr Dre (nogsteeds) een topper vinden, maar door bv. DJ Premier 20x slechter te noemen krijg je mij wel aan het lachen.
Een tuurlijk kun je het album van Obie Trice het beste vinden van 2003... maar ken je die titels uit dat lijstje überhaupt? Leg namelijk maar eens uit dan wat je niet goed aan ze vind.... Want volgens mij heb jij een mening over dingen die je niet kent.
quote:Nog nooit tegen gekomen, zo moet ik het zeggen.
Op dinsdag 30 december 2003 01:03 schreef R2cksson het volgende:[..]
. Nee.
quote:Uh wijsneus, Eminem is toch zeker wel goed zijn teksten zijn origneel en kan zon beetje elke stijl rappen wat hij wil. Plus hij is erg begaafd dit zijn mensen die er echt verstand van hebben die dat zeggen.
Op dinsdag 30 december 2003 01:28 schreef R2cksson het volgende:[..]
Nog nooit tegen gekomen, zo moet ik het zeggen.
ik ben ook geen eminem fan, maar je kan zeker niet ontekken dat deze man erg goed, en talentvol is!
quote:Volgens mij, heeft Eminem dit nummer geproduceerd voor de MTV-film Tupac - resurction niet voor het geld, weet het alleen niet zeker, maar dat is wat ik er van begrepen heb
Op maandag 29 december 2003 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat een bagger remix. De originele versie uit '94 bevatte tenminste niet zo'n extreem wacke hook. De flow van Biggie is wel oke, maar de beat verpest het compleet. Goedkoop scoren met een remix over de dode ruggen van anderen, how low can you go?
quote:Shake ya ass..
Op maandag 29 december 2003 03:47 schreef Brennie het volgende:
Wat een geweldig, heerlijk hiphopnummer!kan er geen genoeg van krijgen..
quote:Maar goed dat jij het kan weten, je bent immers een echte pimp...
Op dinsdag 30 december 2003 04:17 schreef pimpin het volgende:[..]
Uh wijsneus, Eminem is toch zeker wel goed zijn teksten zijn origneel en kan zon beetje elke stijl rappen wat hij wil. Plus hij is erg begaafd dit zijn mensen die er echt verstand van hebben die dat zeggen.
ik ben ook geen eminem fan, maar je kan zeker niet ontekken dat deze man erg goed, en talentvol is!
quote:Volgens mij vindt jij alles LOL wat jij niet kent
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef -Veggie- het volgende:
Als je de skills van Lloyd Banks had opgemerkt zou je wel anders piepen, maar daar heb je natuurlijk geen verstand van....
50 is en was een gangster toen die nog geen deal had, hij heeft misschien niet de skills van een goeie rapper maar wel de charisma en dat is de reden waarom Eminem hem heeft gesigned.
Dankzij Eminem zijn rappers als Lloyd Banks,Young Buck, Tony Yayo, Stat Quo, The Game (uit compton, heeft skills) en Obie Trice ontdekt, en je bent het vast met me eens als ik zeg dat het hiphop van tegewoordig opgeruimd moet worden ... we beginnen bij JaRule ..
En die producers die je opnoemt, you're kidding right? LOL
quote:Je kent ze allemaal? Vind ik goed van je
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef -Veggie- het volgende:En die producers die je opnoemt, you're kidding right? LOL
quote:Ik ken ze ook niet allemaal
Op dinsdag 30 december 2003 16:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je kent ze allemaal? Vind ik goed van je
quote:Gary G-Wiz heeft het nodige voor PE geproduceert en de Soulquarians hebben oa voor Common en Clockworx gewerkt
Op dinsdag 30 december 2003 16:18 schreef Steve-O het volgende:
Ik ken ze ook niet allemaal
quote:Jahoor.
Op maandag 29 december 2003 03:55 schreef SunChaser het volgende:
Clip was goed gedaan, alsof ze zelf zongen. Maar ze hebben toch nooit wat samen opgenomen?
quote:Ken je dat nummer van Jay-Z en Beyonce - Me and my girlfriend.
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij,
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:49 schreef -Veggie- het volgende:
En wat lulle jullie nou allemaal over Dre, dankzij die gast kwamen Ice Cube en al die andere gozers met gangsta rap en hij is wel de beste producer die er is ... noem er 1 die beter is ...
quote:... en Nu-Mark en Cut Chemist ofcourse
Op maandag 29 december 2003 17:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Buckwild
Premier
Muggs
Melle Mel
The Alchemist
Gary G-Wiz
The Soulquarians
RjD2
El-P
Large Professor
Showbiz
quote:Hahaha flapjanus, en jij maar zeuren dat je verder moet kijken dan je neus lang is
quote:Absoluut en voeg Marley Marl er ook maar aan toe. Face it, Dre is afgezakt tot de middenmoot
Op dinsdag 30 december 2003 17:16 schreef Ez3 het volgende:
... en Nu-Mark en Cut Chemist ofcourse
quote:Deze reactie zegt ook alweer genoeg over jou
Op dinsdag 30 december 2003 07:59 schreef R2cksson het volgende:[..]
Maar goed dat jij het kan weten, je bent immers een echte pimp...
btw. je moet je smaak niet laten overheersen, waardoor je niet meer goed kan oordelen.
quote:Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om hier op te reageren, wat een loos topic op deze manier.
Ach laat maar..
Ik heb meer dan 100 nummers van hem, waardeer hem omdat IK vind dat hij skills heeft, origineel is, het hiphop laat leven, met zijn hart teksten schrijft en het gewoon knap is wat hij doet.
Ik ben al jaren een hiphop fan.. ( zeker vanaf mijn 14e)
Ben niet zo weg van de ruige, underground rap.. maar waardeer wel de iets commerciele hiphop.
Het probleem is dat er een hoop breezahtrutjes en wannabegangsters rondlopen die 2 nummers van Eminem kennen en vervolgens "fan"zijn, maar verder niet weten wat hiphop uberhaupt is.
Er zijn ook mensen die Eminem waarderen en weten waar ze het over hebben hoor!
Ik ken het orgineel niet, wist niet eens dat ie er was, maar ik vind em op zich wel aardig, het is sowieso weer eens iets anders in de charts. Ik wist ook niet eens dat de beat van Em was.
-veggie- door te schelden win je natuurlijk nooit een discussie, en je zou misschien wat meer kunnen openstaan voor andere hiphop artiesten?
tony, waarom val je altijd terug op die old school shit enzo? ik hou van die premier beats, maar om te zeggen dat zijn productie altijd met enorme sprongen vooruit gaat? in ieder geval niet meer dan die van dr dre als ik eerlijk ben, dre heeft wel vaak dezelfde george clinton sample gebruikt, maar hij heeft toch wel variatie in de producties gehad moet ik zeggen, als ik de beats van 'Truth Hurst - Addictive' naast die van 'Snoop Dogg - Gz And Hustlas' leg kan ik dat moeilijk ontkennen
en waarom graag donkere beats? geef mij maar funk! maar das een verschil van smaak natuurlijk
en Ludacris is toch niet zo veel mis mee, gasten als Chingy, Fabulous etc vind ik zelf ook whack, maar ludacris heeft toch wat vette tracks op z'n naam staan, 'Saturday' en die laatste single bijvoorbeeld, goeie beat, donker zelfs;)
en ohja, beetje ontopic nog: ik vind de productie van eminem niet bijzonder en het refrein is echt WALGELIJK gesampled als je 't mij vraagt
quote:Dat heb ik ook nergens beweerd, maar goed. Zoals je hebt kunnen zien heb ik ook voldoende nieuwe producers genoemd. RjD2, El-P en The Alchemist zijn nog relatief kort bezig. En de beats van Premo vielen op het laatste album wat tegen, maar tussen Step in the Arena en Moment of Truth hoor je een grote ontwikkeling.
Op dinsdag 30 december 2003 23:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
tony, waarom val je altijd terug op die old school shit enzo? ik hou van die premier beats, maar om te zeggen dat zijn productie altijd met enorme sprongen vooruit gaat?
De beats van Dre zijn sinds het album van The Firm eigenlijk nauwelijks veranderd. NWA en het begin van z'n deathrow tijd was goed en innovatief, Aftermath daarintegen is 13 in het dozijn gedoe. En ik ben niet de enige die dat vind hoor. Waarom denk je dat Rakim uiteindelijk niet besloten heeft om met Aftermath en Shady records in zee te gaan?
quote:Daar verschillen we dan wel heel erg over van mening om het zacht uit te drukken
en Ludacris is toch niet zo veel mis mee, gasten als Chingy, Fabulous etc vind ik zelf ook whack, maar ludacris heeft toch wat vette tracks op z'n naam staan, 'Saturday' en die laatste single bijvoorbeeld, goeie beat, donker zelfs;)
quote:Een goede funky beat van Redman, Cypress Hill of Delinquwnt Habits kan ik goed waarderern, maar het gaat me meer om de mensen die over Bitches en Dope rappen over die beats heen. 1 of 2 thug nummers, dat kan ik nog wel hebben, maar een hele cd vol met dat soort onzin is gewoon schadelijk voor de hele scene
en waarom graag donkere beats? geef mij maar funk! maar das een verschil van smaak natuurlijk
quote:Daar zijn we het iig 100% over eens
en ohja, beetje ontopic nog: ik vind de productie van eminem niet bijzonder en het refrein is echt WALGELIJK gesampled als je 't mij vraagt
quote:ik doelde inderdaad op The Ownerz, een heerlijke plaat, maar wel weer ERG standaard premo geluid
Op woensdag 31 december 2003 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat heb ik ook nergens beweerd, maar goed. Zoals je hebt kunnen zien heb ik ook voldoende nieuwe producers genoemd. RjD2, El-P en The Alchemist zijn nog relatief kort bezig. En de beats van Premo vielen op het laatste album wat tegen, maar tussen Step in the Arena en Moment of Truth hoor je een grote ontwikkeling.
en El-P's instrumentale hiphop album vond ik niet zo bijzonder, maar die laatste van Aesop Rock heeft ie toch ook geproduceerd? dat vind ik echt een geweldige plaat, vooral de openingstrack en 'no jumper cables!
quote:Ik heb niet om dit gezeik gevraagd.
Op dinsdag 30 december 2003 19:33 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om hier op te reageren, wat een loos topic op deze manier.
De ene helft lult bullshit en de andere helft loopt alleen maar verwijten ze maken en anderen af te zeiken.
De enigste zinvolle posts die ik heb gezien zijn van Hip Hop Central matties, word.Ik ken het orgineel niet, wist niet eens dat ie er was, maar ik vind em op zich wel aardig, het is sowieso weer eens iets anders in de charts. Ik wist ook niet eens dat de beat van Em was.
quote:en waarom zou hij een nummer voor die film maken?
Op dinsdag 30 december 2003 04:19 schreef pimpin het volgende:[..]
Volgens mij, heeft Eminem dit nummer geproduceerd voor de MTV-film Tupac - resurction niet voor het geld, weet het alleen niet zeker, maar dat is wat ik er van begrepen heb
quote:Daar ging het niet precies, over.
Op woensdag 31 december 2003 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
en waarom zou hij een nummer voor die film maken?
voor het geld misschien?
quote:gelukkig, maar
Op woensdag 31 december 2003 13:50 schreef pimpin het volgende:[..]
Daar ging het niet precies, over.
"I've been shot nine times my nigga, that's why I walk funny
Got hit in the jaw once, that's why I talk funny"
Maar goed, dat terzijde. Zoals de Duitsers zeggen, het is klip und klar dat gezien de geschiedenis deze 'samenwerking' niet in de haak is. Daarnaast is de productie van zo'n niveau dat dat gevoel alleen maar wordt versterkt. Was de track beatwise gezien fenomenaal, dan hadden veel mensen deze collabo misschien nog geaccepteerd. Nu lijkt het op een snel commercieel vluggertje, dat alleen maar geproduceerd is om (nog meer) geld in het laatje van de nabestaanden te brengen.
quote:Ik heb je gequote, omdat ik het met je eens was. Dus, niks aan de hand. Ik respect voor iedereen zijn muziekvoorkeur, iedereen moet het lekker voor ziczelf weten er wordt alleen hier altijd zoveel ononderbouwde bullshit getoond.
Op woensdag 31 december 2003 00:35 schreef Brennie het volgende:[..]
Ik heb niet om dit gezeik gevraagd.
Slechst een mening over een nummer kan helaas niet
Waarom quotte je mij in hemelsnaam?
Ik heb alleen maar het beste voor met hiphop hoor
Daarbij iedereen heeft het wel over de collabo, maar is het niet zo, dat als er een collabo, of gewoon een remix of iets is van een van deze MC's dat er dan toestemming gevraagd moet worden aan hun moeders, omdat die de rechten hebben over de lyrics? Volgens mij wel hoor, je kan echt niet zomaar een nummer van deze twee gasten in elkaar flansen.
Ik kon al meteen wel horen dat het door Eminem is geproduceerd.
Tupac kon ik nog wel herinneren toen ie nog leefde en maakt ook best wel goede nummers. BIG kende ik niet, voordat Puff Daddy een nummer maakte speciaal voor hem toen ie dood was. En voor Puff, was ik fan van Sting/The Police. Every Breath You Take is veeeeel mooier dan I'll Be Missing You.
[Dit bericht is gewijzigd door bugeye op 17-01-2004 23:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |